Das mijn Harriequote:Op zondag 18 april 2004 13:50 schreef Scandalous het volgende:
OOooooh wat een heerlijke kleine poezebeestjes! Ik ben verliefd op de middelste![]()
Ahhh ja die heb ik al vaker gequote, ik vind die kleur zo mooiquote:Op zondag 18 april 2004 13:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Das mijn HarrieDie ziet er nu zo uit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 april 2004 16:14 schreef D-Devil het volgende:
Onze poes Geena bij haar brokjes.
Wat een overweldigende warme wolligheidquote:Op zondag 18 april 2004 13:11 schreef Spindizzy het volgende:
Helaas is mijn digicam al een hele tijd overleden (vanaf dinsdag heb ik er weer één).. Tot die tijd moeten jullie het doen met oude foto's van Sjonnie en Harrie als kitten
quote:Op zondag 18 april 2004 13:11 schreef Spindizzy het volgende:
Heel veel lieve beestjes
Uit dat nest 'maar' twee. De rooie en het vaaltje. Alles bij elkaar heb ik maar drie katten hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 10:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Cute...
Hoeveel heb je er wel niet![]()
Linka vaart er zo te zien wel bij !quote:Op woensdag 21 april 2004 12:40 schreef snakelady het volgende:
Linka laat altijd eerst Lana en Steffie eten, wat er overblijft is voor haar.
en dat is heel raar, aangezien Linka juist het minste eetquote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef sop het volgende:
[..]
Linka vaart er zo te zien wel bij !
Wat een geweldige foto'squote:Op zondag 18 april 2004 13:11 schreef Spindizzy het volgende:
Helaas is mijn digicam al een hele tijd overleden (vanaf dinsdag heb ik er weer één).. Tot die tijd moeten jullie het doen met oude foto's van Sjonnie en Harrie als kitten
Hartstikke goed! Nog steeds best klein (voor een Noorse Bosmuts) maar met een enorme grote bontkraagquote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef MissE het volgende:
Hoe is het nu met juffie scharminkel?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:14 schreef DarkElf het volgende:
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:04 schreef _Suzanne_ het volgende:
het blijven de mooiste wezens op aarde![]()
Alles moet altijd stuk bij dat beest, of ergens vanaf gegooid worden.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:07 schreef briana_muirinn het volgende:
haha, hij geniet er duidelijk van!
Hij is vast ook zo'n kat waarbij je niet perongeluk een doosje rooibosthee met melisse op de tafel moet laten staan..
(Dat geeft een troep!)
Ik vind dit zo gaaf, maar vraag me af of ik mijn kat zover krijg..quote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef DuchessX het volgende:
We waren vanavond 'wandelen' op de hei met Diddle
Hij vond het schitterend![]()
Die Diddle heeft het maar slecht getroffen bij julliequote:Op maandag 26 april 2004 22:23 schreef DuchessX het volgende:
We waren vanavond 'wandelen' op de hei met Diddle
Hij vond het schitterend
quote:Op maandag 26 april 2004 23:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gaaf, maar vraag me af of ik mijn kat zover krijg..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:55 schreef MissE het volgende:
[..]
Die Diddle heeft het maar slecht getroffen bij jullie![]()
Het is een Rusquote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef snakelady het volgende:
mooie brit hoor, lekker bol koppie.
Echt waar, wel een bol kopje en kleine oortjes voor een Russisch blauw.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef Robertje het volgende:
[..]
Het is een Rus![]()
Redelijk. Ze heeft wel meer baat bij de natuurlijke medicatie dan bij de zware medicatie van de DA.quote:
De arme schatquote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Redelijk. Ze heeft wel meer baat bij de natuurlijke medicatie dan bij de zware medicatie van de DA.
Alles goed met jouw beestenboel? Diddle ziet er mooi uit.
Doe ik. tegenwoordig krijgt ze ook honingwater, hoest ze minderquote:Op woensdag 28 april 2004 20:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De arme schatKnuffel d'r maar van me.
Met onze beesten alles goed, Diddle blijft wel viezige oogjes houden tgv de niesziekte. Maar verder is hij zo gek als een deur
Het staat op hun stamboom...of het zijn Briiten die undercover zijn. Maar ze zijnquote:Op woensdag 28 april 2004 20:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Echt waar, wel een bol kopje en kleine oortjes voor een Russisch blauw.
Ik had kunnen zweren dat het een britje was, maar jij zal het wel weten.
Hoe dan ook , mooi is ie zeker.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:44 schreef Rtificial het volgende:
om 00:41 al een ochtenhumeur? Diddle gaat wel gepast gekleed vandaag zie ik?
En zo lekker zachtquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schattig he
Nu zit er gelukkig weer haarquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En zo lekker zacht
Het zijn zusjes en ze komen uit 1 nest.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:24 schreef Juup© het volgende:
Wat een schitterende katten, Robertje!!Ze lijken wel heel erg veel op elkaar!
De echte namen zijn:quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:26 schreef DarkElf het volgende:
wat een beauty's!!!
Wat een mooie namen! Enne...als je zoveel foto's hebt, kan je er nog heel wat hier posten!!!! *hint*quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Het zijn zusjes en ze komen uit 1 nest.
[..]
De echte namen zijn:
Jaschenka Daswiedanieja
Ik heb iets van 700 pics van mijn poezen.
Jernakova Daswiedanieja
Dank je wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:22 schreef Juup© het volgende:
Wat een schitterende foto's Robertje!!!
Morgen weer een paar foto's?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:58 schreef snakelady het volgende:
hele moie foto's aan mij heb je ook een fan hoor.
Doe maar, ze zijn echt heel mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:35 schreef Robertje het volgende:
[..]
Morgen weer een paar foto's?![]()
Dat kan je wel zien aan die oogjes en aan dat koppie, ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:39 schreef snakelady het volgende:
dank jullie wel, de oranje poes is Lana, zij is echt een ontzettende deugniet.
Lekker in z'n eigen privé mini junglequote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Deze heb ik al eens geplaatst, maar ik vind hem zo lief!![]()
[afbeelding]
![]()
Oh wat een hompie!quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:00 schreef Kmieke het volgende:
Hier m'n eigen kwek, ze vertelt echt hele verhalen.
[afbeelding]
Haha wat leuk .dat koppiequote:Op woensdag 5 mei 2004 19:00 schreef Kmieke het volgende:
[..]
Lekker in z'n eigen privé mini jungle![]()
Hier m'n eigen kwek, ze vertelt echt hele verhalen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:42 schreef snakelady het volgende:
Lana is 2,5 jaar, in gedrag nog echt een kitten.
Heb je een foto van jou kat?
Wel een lekker ding hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:45 schreef sleepflower het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen deze. Ik heb alleen een brakke webcam, deze foto is gemaakt met een digicam die mijn vader van zijn werk geleend had.
Ze heet Tora, is 2 jaar en 3 maanden en doet ook soms net alsof ze nog een kitten is.
Zoek eerst een site waar je je foto's op kan zetten, bijv. www.photobucket.com (mag dit?).quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:48 schreef izzow het volgende:
hoe moet ik plaatjes invoeren???![]()
Ja dat mag...photobucket is erg goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Zoek eerst een site waar je je foto's op kan zetten, bijv. www.photobucket.com (mag dit?).
Zet dan het 'adres' van de foto tussen [afbeelding].
Wauw, deze kat lijkt echt precies op onze kat van vroegerquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:51 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat ook in kattentopic
OMG exact mij n kat, had een tweeling kunnen zijnquote:Op woensdag 28 april 2004 14:35 schreef DarkElf het volgende:
LoeiMet zijn leuke koeienvoeten!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind Ailani best een leuke naam hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:36 schreef LadyS het volgende:
Mijn nichtje Ailani en poezebeest André die naam heb ik ook niet verzonnen, hoor![]()
Ik probeer er vanavond nog een paar er op te zetten. Dank jullie wel allemaalquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef Georges het volgende:
wat een geweldig topic
Die katten van Robertje zijn echt waanzinnig mooi
meer foto's!
De katten zijn altijd erg rustig. Het lijkt wel alsof ze er altijd voor gaan poseren. Maar je moet ook een beetje geduld hebben. Bedankt trouwens.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:18 schreef _Bunny_ het volgende:
Robertje, echt prachtige foto's vraag me af hoe dat je dat zo krijgt, alhoewel, niet zo moeilijk met zulke prachtige katten!!!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:21 schreef tonja het volgende:
Blauwe oogjes![]()
Yep...maar toen had hij ook niesziekte. En de gevolgen daarvan laten lang sporen na. Maar hij heeft nu alleen nog last van zijn oogjes, de korstjes en kale plekken op zijn koppie zijn nu ook weg. Langzaam maar zeker krijgen we hem wel helemaal gezondquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:23 schreef sop het volgende:
ja dat duurt al lang zeg! Zo was hij toch al toen jullie 'm kregen
Mooie foto's weer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu ga ik naar bed.
Poe...het verschil tussen deze beestjes.Een Blauwe Rus heeft een lang en sierlijk lichaam met een fijn, maar beslist niet iel beendergestel. De kop vertoont een korte wigvorm met een platte schedel. In profiel gezien is het voorhoofd recht, de neuslijn heeft zo’n lichte glooiing, dat hij recht lijkt. Het voorhoofd en de neuslijn maken een duidelijke convexe hoek ter hoogte van de bovenste oogrand. Uitgesproken (geprononceerde) dikke snorhaarkussentjes en een stevige volle kin vullen het fraaie geheel aan. De ogen zijn stralend gifgroen, staan ver uit elkaar en zijn amandelvormig. De oren zijn groot en puntig, breed aan de inplanting en staan verticaal op de kop geprikt. De huid van de oren is dun en doorschijnend en slechts spaarzaam met haar bekleed. De staart is matig lang, in verhouding tot het lichaam en loopt langzaam taps toe. De poten zijn slank en hoog; de voeten zijn klein en ovaal... Volgens mij is een Brits Korthaar een doorgefokte Blauwe Rus... Ik heb dit van het internet gepukt hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:44 schreef Georges het volgende:
[..]
Mooie foto's weer.
Ik vraag me af, wat is nou het verschil tussen jouw katten en Britse kortharen?
Kortharen zijn doorgaans wat dikker en hebben minder spitse oren dacht ik, klopt dat?
Wat een schat, hopen dat ie snel beter wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:13 schreef DuchessX het volgende:
Samen in Zito's mand
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor het geval er vragen zijn over Diddles oogjes:
We hebben sinds vandaag weer een nieuwe antibiotica die de ontsteking in zijn oogjes tegengaat én de verdikking van de traanbuisjes vermindert. We hopen dat het snel aanslaat!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:31 schreef Robertje het volgende:
Mijn katten zijn erg aanhankelijk. Overal waar ik ben (zelfs op de wc) zijn zij ook. Ze willen altijd aandacht en geven je veel plezier. Ik heb er geen seconde spijt van. Het zijn op zicht geen echte buitendieren. Die van mij komen alleen in de tuin en verder niet. Mocht je ze ooit kopen dan heb je er volgens mij geen spijt van.
OMG, die lijkt op Cindy, de kat van m'n omaquote:Op zondag 18 april 2004 13:08 schreef DarkElf het volgende:
Slaapfoto's
zoooo weer even genoeg gespamd
Nou ja...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:03 schreef Oblivion het volgende:
We hebben er nog 1, maar die kan je niet op een foto krijgen...![]()
Dat is dus Mickey... Een meisje...Misschien van de zomer.
Sammy lijkt op mijn zwarte kater Chicoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:03 schreef Oblivion het volgende:
Wat een topic vol prachtige poezenbeesten zeg...![]()
Meet Sammy...![]()
[afbeelding]
We hebben er nog 1, maar die kan je niet op een foto krijgen...![]()
Dat is dus Mickey... Een meisje...Misschien van de zomer.
Wat een prachtige kleuren heeft deze kat, en wat een ogenquote:
Hij lijkt ook op Blacky, onze zwarte kater:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:28 schreef Scandalous het volgende:
Sammy lijkt op mijn zwarte kater Chico
Ik zie het!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:28 schreef Scandalous het volgende:
Sammy lijkt op mijn zwarte kater ChicoDie ik vandaag in de wasmand vond
(samen met zn vriendinnetje Remi, maar die sprong er meteen uit om mijn camera kopjes te geven)
[afbeelding]
'huh?'
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:11 schreef Valentino-46 het volgende:
Hij lijkt ook op Blacky, onze zwarte kater:
In 1 woord: Geweldig!!quote:
Volgens iemand hier is het een harlekijn?quote:Op zondag 9 mei 2004 11:28 schreef snakelady het volgende:
heel lief, en ik zie allemaal mini Lana'tjes
Mickey heeft ook een mooie aparte schildpad tekening, beetje onze Steffie maar dan mooier.
Nee hoor wees gerust. Ze krijgen elke dag 2 keer vers water en daarnaast is er ook een fonteintje in hun kamer die elke nacht om 01:00 aangaat en die blijft stromen tot 5 uur 's ochtends. (errug leuk toen hij er voor het eerst stond.. ze konden er niet vanaf blijven)quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:35 schreef snakelady het volgende:
leuk hoor, een broertje van linka/
De rest zijn ook leuke foto's.
Maar, hebben de katten nou 2 dagen geen water gehad?
Schijt een beer in 't bos!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef DuchessX het volgende:
En dan als toetje nog een foto die hier vast tegen de policy is
*shocking*
o, gelukkig maar, ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:05 schreef TheRealFalcon het volgende:
[..]
Nee hoor wees gerust. Ze krijgen elke dag 2 keer vers water en daarnaast is er ook een fonteintje in hun kamer die elke nacht om 01:00 aangaat en die blijft stromen tot 5 uur 's ochtends. (errug leuk toen hij er voor het eerst stond.. ze konden er niet vanaf blijven)
Ik wil graag nog even een betere foto plaatsen van Casper maar nog geen kans gekregen om een hele mooie foto te maken.
Nou snake lady als ik je een tip mag geven je kunt ze nu krijgen bij de Intratuin. Iets van 30 euro. Wel wat geld voor zoiets maar goed ... de FUN!! ...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
o, gelukkig maar, ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben.
Zo'n fonteintje wil ik ook gaan halen, van wat ik hoor hebben heel veel katten daar plezier van.
en voor alle ander spammers, het zijn weer prachtige foto's.
Wat is ie lief en wollig!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Hier nog een paar foto's van Lucky in de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Christan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Hier maar weer eens een paar JamiesHij ligt altijd graag op de rugleuning van de bank.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En even 'neuzen' met Christan is ook erg gezellig
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zonder trucage![]()
De flits haalt wel het beste uit haar ogen ....
[afbeelding]
Cute...quote:
Dan moet je weten dat we Miepie pas sinds vorige week dinsdag erbij hebben gekregen!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:10 schreef DarkElf het volgende:
wat een lievvie, en die foto van die twee samen zijn echt
Lief!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:14 schreef Binkster het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus het kattebak etende monster
oh super zeg!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:25 schreef Pleun het volgende:
[..]
Dan moet je weten dat we Miepie pas sinds vorige week dinsdag erbij hebben gekregen!
Ze werd echt al heel snel geaccepteerd.![]()
En hoest met Eefje?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:34 schreef DarkElf het volgende:
fijn zo dat oogje.
't gaat. niet al te prima maar niet slecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En hoest met Eefje?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:54 schreef Binkster het volgende:
[afbeelding]
Inburgering gaat redelijk goed.....
kleine kreeg 2x een duw dat ze weg moest.... derde keer lag ze deels in het melkbakje
Dankjewelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi beest!
Echt een toevalstreffer jaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Die van die catfight is gaaf!
Dankjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:49 schreef Pleun het volgende:
DuchessX, wat heb jij toch geweldige katten!
quote:Op zondag 16 mei 2004 02:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Bailey: "Raargh, huh, waar is ie nou?"
Diddle: "Hahaaah!"![]()
Het is dan ook een heel mooi dier....quote:Op zondag 16 mei 2004 00:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dankje
[afbeelding]
...ik vind 'm zo mooi... [afbeelding]
quote:Op zondag 16 mei 2004 02:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Bailey: "Raargh, huh, waar is ie nou?"
Diddle: "Hahaaah!"![]()
Dank je Oblivionquote:Op zondag 16 mei 2004 21:57 schreef Oblivion het volgende:
Jij hebt ook prachtige katten, Robertje...![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:20 schreef Binkster het volgende:
[afbeelding]
dit was gisteren.... vandaag stonden bakjes naast elkaar en ging ook prima..... alleen kijken ze soms ff naar het andere bakje met twijfels of dat misschien toch lekkerder is... (zelfde spul)
Het is en blijft een stoere katquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:42 schreef DarkElf het volgende:
Leve de veelzijdigheid van mijn lieve Loei: Vandaag was hij in een Bulldog-mood
afbeelding]
Klopt, en zo arrogant vaak!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is en blijft een stoere kat
Kijk hier dan maar eensquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Georges het volgende:
Ik wil ook een kat, zucht.
Aaaaaaaaaaaah hier istie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Even een dubbel-cross-post-spam van mijn nieuwe liefje, Julius.
*zucht*
[afbeelding]
Mooiquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:00 schreef LadyS het volgende:
Teasertje ligt lekker te zonnen
[afbeelding]
Nou, als ik ze ooit zou nemen dan ga ik zeker naar een asiel. Probleem is de ruimte.quote:
Wat een mooie kattenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:34 schreef powerpeewee het volgende:
hier even een kleine spam van mijn favo kat en mijn andere kat
Byfus op de vensterbank
[afbeelding]
Nala in slaap op de vensterbank, de favo poes. Over een klein jaar hoop ik er een nestje van te hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Byfus is gratis af te halen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:35 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat een mooie katten
Ben blij dat jij er zo over denkt. Als je leest hoeveel honden en katten er in het asiel terecht komen die afgestaan zijn door hun baas/bazin omdat die er geen tijd voor haddenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:28 schreef Georges het volgende:
[..]
Nou, als ik ze ooit zou nemen dan ga ik zeker naar een asiel. Probleem is de ruimte.
Woon nu erg klein en dat kan je ze niet aandoen.
Wow, Nala zal wel mooie kittens krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:34 schreef powerpeewee het volgende:
hier even een kleine spam van mijn favo kat en mijn andere kat
Byfus op de vensterbank
[afbeelding]
Nala in slaap op de vensterbank, de favo poes. Over een klein jaar hoop ik er een nestje van te hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ik doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wow, Nala zal wel mooie kittens krijgenAls ze ooit in verwachting raakt moet je het maar even melden
Wat een geweldig mooie foto.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:48 schreef powerpeewee het volgende:
En nog een paar
Die rooie is de favo van vriendjelief. Simba genaamd en errug dik.
[afbeelding]
Heb helaas de ruimte niet, anders stond ik zo bij je op de stoep.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:36 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
Byfus is gratis af te halen.
Helaas kan 1 kat, die er al wat langer is niet met haar overweg. Alleen maar ruzie.
Hebben ?
Ja! Stelletje aandachttrekkersquote:
Heuse actie foto met muisje!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:14 schreef DuchessX het volgende:![]()
![]()
Julius
![]()
![]()
Zo lief die foto waar hij op zijn achterpootjes zit met iets in zijn voorpootjes
Bij de dierenarts hing vandaag een advertentie met een gratis af te halen katje van 11 maanden, ook een rooiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:11 schreef powerpeewee het volgende:
Brighteyes,
wat heb jij een lief klein mooi rood schattig poezenbeestje zeg.
Ik wil ze ook wel weer zo klein. Maar ik mag er geen meer van vriendlief.
Straks wel nog met een nestje, maar die worden als het goed is weer verkocht.
Maar dan heb ik er wel nog 12 weken plezier van
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef Spindizzy het volgende:
Sjonnie vond de kattenluikjestraining maar niks:
[afbeelding]
Lepeltje lepeltje..!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:07 schreef DuchessX het volgende:
Nog twee foto's van onze lovers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |