Sorry, doe niet aan IRC.quote:Op zondag 18 april 2004 02:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat zeggen we in #IDOLS al eeuwen.
irc.tweakers.net #IDOLS
je leven hangt er echt vanaf hequote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
******Help BVO******Wil jij dat dit topic blijft bestaan? Wil jij niet dat Tom of Mylene dit topic op slot gooit? Wil jij dat BVO gelukkig is?
Post dan in dit topic en laat dat andere topic met rust![]()
Maar het kicken van JK-fans is zo leuk.quote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, doe niet aan IRC.
Vind nameijk 4 forums, 5 fotoboeken, 4 weblogs en 1 msn meer dan genoeg
Slaap Lekkerquote:Op zondag 18 april 2004 02:17 schreef BVO het volgende:
Nu ga ik echt.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 18 april 2004 02:18 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie niet dat HJ vandaag "boze" toontjes tegen Marlies gaf?
Alsof hij haar niet meer mog of zo. Terwijl hij haar juist elke keer goed vond.
Zou het door dat muziek downloaden komen?
Ik ben het met je eens. Boris wordt steeds arroganter. Ik zeg absoluut niet dat hij niet kan zingen want dan kan ie erg goed. Maar verder is zn gedrag om tequote:Op zondag 18 april 2004 02:14 schreef Dizer het volgende:
Ik denk echt dat de sfeer niet echt goed was vandaag. Vorige week had ik het ook gemerkt. Ik denk dat Boris de sfeer aan het verzieken is. Jk is aardig maar kan gewoon niet goed zingen.
Misschien moet jij eens een cursus "Hoe leer ik relativeren en wat is humor" volgenquote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je leven hangt er echt vanaf he
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef Fluusje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Boris wordt steeds arroganter. Ik zeg absoluut niet dat hij niet kan zingen want dan kan ie erg goed. Maar verder is zn gedrag om te![]()
!!! Vooral vorige week toen Irma eruit ging. Hij stond daar op de achtergrond ongeinteresseerd om zich heen te kijken. En zodra hij voelt dat de camera op hem gericht is gaat ie leuk lopen doen. Erg jammer, hij zingt het beste van allemaal maar ik gun het hem steeds minder om Idols te winnen door dat egoistische gedrag van hem.
![]()
Zijn avatar zegt genoeg...quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus "Hoe leer ik relativeren en wat is humor" volgen![]()
*deelt de mening van Sven mee*quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus "Hoe leer ik relativeren en wat is humor" volgen![]()
ow ik weet wel wat humor is.. maar telkens dezelfde grapjes lijkt mij geen humor meer.. kinderachtig heet zowiets..quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn avatar zegt genoeg...
shin chan is humorquote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef BVO het volgende:
[..]
oordeel mensen niet op hun avatar.. erg kinderachtig..quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 18 april 2004 02:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
shin chan is humor..
Lijkt er wel op ja. Ik dacht dat het openen van het topic altijd een soort van geintje was, maar dit wordt wel erg serieus opeens.quote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je leven hangt er echt vanaf he
shin chan IS mijn voorbeeldquote:Op zondag 18 april 2004 02:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in
Maar jij maakt je te druk over ons en het openen van topics. Neem eens een voorbeeld van Shin Chan en Relax
Ik doe alle moeite om jouw icon te verscherpen en je kijkt er niet eens naar omquote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef Svensational het volgende:
BVO, wanneer ga jij je nieuwe avatar gebruiken?
Tot mijn verbazing vond ik het een leuke uitzending. Op 5 dingen na:quote:Op zondag 18 april 2004 02:22 schreef BVO het volgende:
Maar goed, wat vonden we er nu allemaal van vanavond?
Hebben we ons een beetje vermaakt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |