hier is een prachtig zonnentjequote:Op zondag 18 april 2004 10:13 schreef just me het volgende:
*stampvoet* ik wil zon!!
De zon zit al in Nieuwegein, dus nog ff wachten.quote:Op zondag 18 april 2004 10:15 schreef just me het volgende:
stuur es door naar Delft alsjeblieft!!
Ik kan dat niet ruiken.quote:Op zondag 18 april 2004 10:25 schreef just me het volgende:
Tss ik kwam vroeger vaak in Nieuwegein
vouwt vliegtuigje van papier en stuurt wat zon naar Justzonquote:Op zondag 18 april 2004 10:15 schreef just me het volgende:
stuur es door naar Delft alsjeblieft!!
Hé kun je niet schrijven?? het begint te regenen hierquote:Op zondag 18 april 2004 10:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vouwt vliegtuigje van papier en stuurt wat zon naar Justzon
ja met de tpg komt dat pas volgende week aanquote:Op zondag 18 april 2004 10:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hé kun je niet schrijven?? het begint te regenen hier![]()
zit ik straks in de regen langs de lijn.. brrrr
quote:Op zondag 18 april 2004 10:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eerst maar eens ontbijten met een glaasje vers geperste grapefuitsap, een eitje en ander goed spul
wat voor sites heb je vanacht bezochtquote:Op zondag 18 april 2004 12:07 schreef ErikT het volgende:
Goeie ehhhh middag
Heb ik opeens 25 nieuwe emails na 1 nacht![]()
Allemaal rotzooi, ook van mezelf aan heel de faculteit...denk dat ik een virusje heb
spontaan verliest lijkt me zoquote:Op zondag 18 april 2004 11:14 schreef just me het volgende:
en ik ben benieuwd hoe zij gaan reageren als ze horen dat ik er volgend jaar altijd bij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |