Ik vind JK's stem op zich niet eens zo heel slecht (ook niet supergoed, maar ala), maar wel dat hele image dat hij uitdraagt. Dat vind ik echt een verschrikking en stoot mij echt af.quote:Op zondag 18 april 2004 01:06 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Precies, zo kan Maud best wel zingen alleen is die performance zooo fake en die uitstraling is ook niet 'popidool'. JK moet het meer van zijn performance hebben dan van zijn stem en daar valt aan te werken! Boris heeft de looks voor de doelgroep en kan zingen, maar zijn performance spettert niet van het scherm.JK
JK *O JK
![]()
de topictitel ownz idd hard.quote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Mooi topic.
Hulde aan de TS.
Goed plan.quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een goed plan: Als ik deze week nou eens de loterij win, dan kan ik heel veel beltegoed kopen en zaterdag alleen maar op Maud stemmen!
Hind was idd erg goed. Maar het is onzin om te zeggen dat Boris nep is. Deze jongen heeft muziek in heel zijn lichaam, is er van jongs af aan mee opgegroeid. Ik weet dat als je écht in een nummer kruipt, dat je dan kracht wil uitstralen en er soms 'bozer' uitziet op foto's achteraf.quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef BVO het volgende:
Hind straalt écht plezier uit op het podium, Borus is van alle kanten nep. Écht nep..
Dank.quote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Mooi topic.
Hulde aan de TS.
oohhh geef jij wel eens vaker jezelf complimentjes? ik heb net het profiel van de TS en die van jou bekeken en ik zie zowaar wat overeenkomstenquote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Mooi topic.
Hulde aan de TS.
*oeps* verkeerde accountquote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dank.
Kut-cookies.quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dank.
quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dank.
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef Cashmyra het volgende:
Hind is geen type 'popidool', maar dat is mijn bescheiden mening.
Klopt.quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Correctie: er waren zeker mensen die dat vonden. Maar niet zo massaal als bij Boris no.
Begint hier steeds meer GTST-topique te lijken. De strijd om de titel is hier zelfs overgeslagen. Misschien omdat er dezelfde mensen posten.quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef BVO het volgende:
Mijn titel was nog beter.
Bij elk numme rkijken of er net een nijpaard op je voet heeft gestaan noem ik geen muziekbeleving. Hij heeft maar 1 blik.quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Hind was idd erg goed. Maar het is onzin om te zeggen dat Boris nep is. Deze jongen heeft muziek in heel zijn lichaam, is er van jongs af aan mee opgegroeid. Ik weet dat als je écht in een nummer kruipt, dat je dan kracht wil uitstralen en er soms 'bozer' uitziet op foto's achteraf.
Dat is de beleving in muziek. Je moet je snoet meehebben.
Haha! LOL!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik jou ook. ben in een goede bui vandaag
nee geintje.
Ik heb dit jaar voor het eerst eens geen hekel aan een deelnemer (mag ook wel in de krant)
![]()
Precies.quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Fusion het volgende:
[..]
Bij elk numme rkijken of er net een nijpaard op je voet heeft gestaan noem ik geen muziekbeleving. Hij heeft maar 1 blik.
Uitsraling en arrogantie meet je niet af aan gillen van meisjes, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef itsme het volgende:
Maar dat is dan ook het enige wat er over boris te zeggen valt, dat hij niet knap zou zijn/ niet mee eens, dat hij arrogant is, blablabla geen uitstraling? nee daarom word er zo gegild en heeft hij vele fans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |