Misschien daarom wel? grappig dat mijnj leefitjd er bij gehaald moet wordenquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd vind ik het erg vreemd dat je zo reageert. Jammer.
Vandaar mijn vele aanmoedigingen voor JKquote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar jullie zijn echt wel in de minderheid!![]()
Ze doen het idd heel lekker nuquote:Op zondag 18 april 2004 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil tussendoor toch ook graag even Zwolle feliciteren
haha het was ff puzzelen maar zo kan je het inderdaad ook zien.quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op het zinnetje dat ik heb weggehaald heb na, ben ik het 100% mee eens
En terechtquote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef R_ON het volgende:
Na Alice gaat JK hier gedemoniseerd worden.
een eigen mening ? prima.quote:Op zondag 18 april 2004 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb het vorige jaar gemerkt en nu dit jaar weer...... een eigen mening wordt niet echt gerespecteerd op FOK als je niet voor Boris of Jim bent![]()
En nu ga ik echt slapentruste allemaal!
Allicht.quote:Op zondag 18 april 2004 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En terecht![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Misschien daarom wel? grappig dat mijnj leefitjd er bij gehaald moet worden
Niks naars mee bedoeld hoor![]()
nadoen? ik geloof niet dat ze hun eigen nummers mogen doen? volgens mij ook niet in het buitenland? Meestal doe je waar je van houd toch?
Nee lieverd, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel qua uitstraling en jah hoe zeg je dat, er gaat geen aflevering voorbij zonder dat er over zijn passie voor Prince en MJ voorbijkomt.
Lijkt net JK en zijn moeder en broertje
Maar vind je wel lief hoor![]()
Leuk bruggetjequote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij mag Volendam eruit hoor.
Al die gladde palingen, net als die Nick. (die gelukkig de finale niet haalde)
Heb je hem weer op repeat staanquote:Op zondag 18 april 2004 00:59 schreef BVO het volgende:
Na al de blamages van vanavond is het tijd voor een échte ster, Hind: Niet dé Idol, wel dé Ster! (deel 7).
* Dizer luistert naar Hind - Feel..
Jaquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je hem weer op repeat staan
Ik vond 'em zelf ook wel aardigquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk bruggetje![]()
haha goed zoquote:Op zondag 18 april 2004 00:59 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Vandaar mijn vele aanmoedigingen voor JK
Het gaat hier ook om het fenomeen POP Idoolquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Jammie het volgende:
Het vreemde is dat mensen hier blijkbaar niet WILLEN dat er Nederlandse talenten zijn.
Boris is retegoed. Iedereen die enige muzikale aanleg of kennis heeft kan niet anders dan het hiermee eens zijn. Maar blijkbaar moet er altijd iets worden gevonden om iemand af te zeiken die boven het maaiveld uitsteekt. Hij is saai. Hij spreekt met een zachte G. Hij kijkt vaak zo boos. Hij is té goed. Hij is arrogant.
Mijn god. Ik ben zelf zanger, maar zou willen dat ik Boris' talent had. Echt talent. Maar blijkbaar mag dat niet in Nederland. Blijkbaar haten we of zijn we jaloers op mensen die iets bijzonders hebben.
Je mag in dit land niet goed zijn. Triest. Heel triest...
Hind vorig jaar was nog veel beter, en daarvan vonden mensen die dingen niet. Dus het ligt echt wel aan Boris zelf hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Jammie het volgende:
Het vreemde is dat mensen hier blijkbaar niet WILLEN dat er Nederlandse talenten zijn.
Boris is retegoed. Iedereen die enige muzikale aanleg of kennis heeft kan niet anders dan het hiermee eens zijn. Maar blijkbaar moet er altijd iets worden gevonden om iemand af te zeiken die boven het maaiveld uitsteekt. Hij is saai. Hij spreekt met een zachte G. Hij kijkt vaak zo boos. Hij is té goed. Hij is arrogant.
Mijn god. Ik ben zelf zanger, maar zou willen dat ik Boris' talent had. Echt talent. Maar blijkbaar mag dat niet in Nederland. Blijkbaar haten we of zijn we jaloers op mensen die iets bijzonders hebben.
Je mag in dit land niet goed zijn. Triest. Heel triest...
Precies, zo kan Maud best wel zingen alleen is die performance zooo fake en die uitstraling is ook niet 'popidool'. JK moet het meer van zijn performance hebben dan van zijn stem en daar valt aan te werken! Boris heeft de looks voor de doelgroep en kan zingen, maar zijn performance spettert niet van het scherm.quote:Op zondag 18 april 2004 01:00 schreef itsme het volgende:
[..]
een eigen mening ? prima.
maar geen water bij de wijn kunnen doen?![]()
alles is zwart of wit maar je hebt ook grijs![]()
Ik jou ook. ben in een goede bui vandaagquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..je quote is verdwenen maar je schreef dat je me wel lief vond]
Correctie: er waren zeker mensen die dat vonden. Maar niet zo massaal als bij Boris no.quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef Fusion het volgende:
Hind vorig jaar was nog veel beter, en daarvan vonden mensen die dingen niet. Dus het ligt echt wel aan Boris zelf hoor.
Exactly my thoughtquote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hind vorig jaar was nog veel beter, en daarvan vonden mensen die dingen niet. Dus het ligt echt wel aan Boris zelf hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |