Doei Keke! Doe BS de groeten morgen!quote:Op zondag 18 april 2004 00:36 schreef Keke het volgende:
Game on!
Re-open hem later maar, ik moet nu naar huis van mijn mama..
Marlies = Origineelquote:Op zondag 18 april 2004 00:35 schreef itsme het volgende:
[..]
en Marlies staat bekend om haar goede smaak?![]()
![]()
Doei, BVO'tjequote:Op zondag 18 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
Deze posten we even vol, ik had ook zo'n leuke titel.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
Deze posten we even vol, ik had ook zo'n leuke titel.
Ik moest m'n boosheid even in de titel kwijtquote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doei, BVO'tje![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als JK wint dan kijk ik nooit meer Idols!
Jup inderdaad, weg met JK.quote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als JK wint dan kijk ik nooit meer Idols!
Ik bedoel doei als in, ik ga weg, weltrustenquote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik moest m'n boosheid even in de titel kwijt.
Nee hoor, Hind wist dat ook, terwijl Hindquote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef CrashOne het volgende:
Toch wel weer triest dat je in NL geen zelf vertrouwen mag hebben, mensen zien liever dat je in een hoekje weg kruipt uit onzekerheid dan dat je wat zelf vertrouwen hebt. Waarom mag je je zelf niet goed vinden als je dat bent? Nee, dan ben je arrogant....
Echt triest.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik bedoel doei als in, ik ga weg, weltrusten
![]()
Er is een verschil tussen jezelf goed vinden en jezelf GOED vinden.quote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef CrashOne het volgende:
Toch wel weer triest dat je in NL geen zelf vertrouwen mag hebben, mensen zien liever dat je in een hoekje weg kruipt uit onzekerheid dan dat je wat zelf vertrouwen hebt. Waarom mag je je zelf niet goed vinden als je dat bent? Nee, dan ben je arrogant....
Echt triest.
200% mee eens.quote:Op zondag 18 april 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jezelf goed vinden en jezelf GOED vinden.
Marlies bracht het op een proffesionele manier over, Boris brengt het op een Arrogante manier over.
P.s. dit is mijn mening. Dus aub niet moeilijk gaan doen allemaal.
Klopt, ik vond eigenlijk de ronde met Motown de leukste tot nu toe, goede optredens zaten daartussen zegquote:* Tom_Tom- luistert nu: Marlies - I Heard It Through The Grapevine.
Kijk, dat was wel een goed optreden.
Het is gewoon een aanfluiting dat ie uberhaupt 3e is. Ik had niet eens verwacht dat ie de workshops door zou komen, TOEN was ie al zo baggerslecht.quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
Als Maud niet in de finale komt, ga ik niet kijken!
Ik heb hier geen zin in hoor.....een mannenfinale!
Ok Boris terecht in de finale, maar als Jk in de finale komt![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:42 schreef Fusion het volgende:
[..]
200% mee eens.
Voor mij hetzelfde.quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
ach ja....maakt het uit.quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef BVO het volgende:
Pfff, wat zit ik me druk te maken om niks zeg.
Jij was toch JK-fan???quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde.
Vorig jaar werd ik al-misselijk van het feit dat Hind eruit moest, een finale Bors-JK kan ik niet aan
![]()
.
Die finale kan jij dan wel vergeten want Maud gaat het niet redden, zovaak op de kruk komen en ik vrees dat JK en Boris toch een stuk populairder zijn bij het publiek. Ik had Maud voor vandaag al als afvaller getipt maar voor volgende week verwacht ik toch dat het Idols avontuur voor haar over is, JK en Boris zijn gewoon populairder bij het publiek. (helaasquote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
Grow up.quote:Op zondag 18 april 2004 00:38 schreef Dizer het volgende:
Mooie Topic Title. Mijn complimenten
[..]
Marlies = Origineel
Boris = Aap!
Hij wil de nieuwe Michael Jackson / Prince worden. Dus zal hij niet ver komen!! Let maar op. Hij zal sowiezo niets worden buiten Nederland. Omdat ie een naaaper is zal ie nooit geaccepteerd worden!!
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef BVO het volgende:
Vorig jaar werd ik al-misselijk van het feit dat Hind eruit moest, een finale Bors-JK kan ik niet aan
![]()
.
Ik vond hem goed, maar hij begint steeds meer Boris-trekjes te krijgenquote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef Fusion het volgende:
[..]
Jij was toch JK-fan???
Helemaal mee eens. nee je moet onzeker zijn, liefst niet te knap, zingen? oh onbelangrijk. pas als je Nederland voor lul staat, dan piepen ze anders lolquote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef CrashOne het volgende:
Echt triest.
Het schijnt dat in een of andere land, een of andere winnaar ELKE keer op de stoel heeft gezetenquote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die finale kan jij dan wel vergeten want Maud gaat het niet redden, zovaak op de kruk komen en ik vrees dat JK en Boris toch een stuk populairder zijn bij het publiek. Ik had Maud voor vandaag al als afvaller getipt maar voor volgende week verwacht ik toch dat het Idols avontuur voor haar over is, JK en Boris zijn gewoon populairder bij het publiek. (helaas)
Als jij en Schatje meewerken aan een Idols boycot-actie op FOK! als dat de finale wordt, zou dat best wel is invloed kunnen hebbenquote:Op zondag 18 april 2004 00:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Tief dan maar lekker op, en veel plezier met je Boris cd. Ik hoef dat kattengejank niet te horen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef itsme het volgende:
Gelukkig maak ik me dit jaar niet druk (was verleden jaar anders ) om wie er wint of niet wint.
Ik weet dat degene die ik het beste vind, het toch wel gaat maken.
![]()
Lol ach valt wel mee joh. niet meer aan denken, al is dat moelijk.quote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond hem goed, maar hij begint steeds meer Boris-trekjes te krijgen.
Daarnaast heeft 'ie vanavond mijn favoriete latinnummer op een schandalige manier mishandeld, verkracht en levenslang verminkt.
hey klojootjequote:Op zondag 18 april 2004 00:49 schreef Fusion het volgende:
[..]
Tief dan maar lekker op, en veel plezier met je Boris cd. Ik hoef dat kattengejank niet te horen.
Dat was dan weer wel grappigquote:Op zondag 18 april 2004 00:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol ach valt wel mee joh. niet meer aan denken, al is dat moelijk.
Ik zit me weer rot te lachen als ik aan JK denk die aan zijn broek zat te hijsen
gelijk toen hij opkwam dacht ik al "Hey wat zit zijn kruis laag "![]()
Gezien je leeftijd vind ik het erg vreemd dat je zo reageert. Jammer.quote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Grow up.
Joh neem het met een korreltje zout. get a life zou ik zeggen.
De jongen kan het beste zingen , dat was vanaf het begin al duidelijk.
ik vind zijn optredens goed en heb daar respect voor.
Eerlijk gezegd vond ik marlies ook meestal prima.
Wat mij hier opvalt en daar irriteer ik me aan. dat er heel veel mensen zijn die dan "fan" worden van iemand of andersom iemand niet leuk vinden en wat diegene dan ook doet, dan is niets goed. Ze luisteren of kijken niet meer naar een optreden, nee hun mening staat al vast
Ik verwacht niet van idols (zeker niet na jamai ) dat zij het gaan maken buiten nederland.
Maar wel weet ik dat als we iemand moeten hebben om ons land te vertegenwoordigen we een goede beurt maken met boris.zeker beter dan met jamai, waar iedereen zo gek op was verleden jaar.
Marlies origineel? het is moelijk om nog origineel te zijn vind je niet?
Gelukkig maak ik me dit jaar niet druk (was verleden jaar anders ) om wie er wint of niet wint.
Ik weet dat degene die ik het beste vind, het toch wel gaat maken.
![]()
Mja, laten we het hopen. ik vrees echter voor een finale JK-Boris. Vorig jaar was het ook een mannenfinale. Het zijn toch de meisjes van 13/14 die massaal bellen/sms'en. Daar doen die twee stemmen van jou en mij niks meer aanquote:Op zondag 18 april 2004 00:49 schreef BVO het volgende:
Maud is het enige meiejse, dat redt haar maybe nog.
Naast het feit dat ze vanavond top was en veel mensen het toch wel met het divagedrag van Boris en JK gehad hebben.
Ik had zelf boris versus Marlies verwacht.quote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat in een of andere land, een of andere winnaar ELKE keer op de stoel heeft gezeten
Dit jaar snap ik er geen hol meer van. Vorig jaar zag je na de top6 alles wel langzamerhand aankomen. Maar dit jaar is het steeds verrassend. En dan heb ik het over het vertrek van:
Ron!!
Irma!!
Marlies!!
En het nog steeds aanwezig zijn van JK
Ik had zelf boris versus Marlies verwacht.quote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat in een of andere land, een of andere winnaar ELKE keer op de stoel heeft gezeten
Dit jaar snap ik er geen hol meer van. Vorig jaar zag je na de top6 alles wel langzamerhand aankomen. Maar dit jaar is het steeds verrassend. En dan heb ik het over het vertrek van:
Ron!!
Irma!!
Marlies!!
Je weet toch wat ze van negers zeggen?quote:Op zondag 18 april 2004 00:50 schreef itsme het volgende:
gelijk toen hij opkwam dacht ik al "Hey wat zit zijn kruis laag "![]()
Jij ben tofquote:Op zondag 18 april 2004 00:49 schreef Fusion het volgende:
[..]
Tief dan maar lekker op, en veel plezier met je Boris cd. Ik hoef dat kattengejank niet te horen.
Ik kan het mij niet voorstellen dat Boris Idols niet zou winnen, hij is populair bij het publiek en zingt ook nog eens vreselijk goed! Hind kan vreselijk goed zingen maar was minder populair bij het publiek met dank aan Jamai en met name die Jim gast, Boris steekt qua zang ver boven de rest uit en kan alleen maar concurrentie van JK verwachten.quote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ron!!
Irma!!
Marlies!!
200% mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had zelf boris versus Marlies verwacht.
nu denk en hoop ik boris versus maud
Nou ik heb het vorige jaar gemerkt en nu dit jaar weer...... een eigen mening wordt niet echt gerespecteerd op FOK als je niet voor Boris of Jim bentquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Dizer het volgende:
Das geen mening das zowat een feit!
Maar ik mag ook toch ECHT wel mijn eigen mening en inzicht hebben
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op zondag 18 april 2004 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze van negers zeggen?
Gelijk heb jequote:Op zondag 18 april 2004 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb het vorige jaar gemerkt en nu dit jaar weer...... een eigen mening wordt niet echt gerespecteerd op FOK als je niet voor Boris of Jim bent![]()
En nu ga ik echt slapentruste allemaal!
Ze doen het goed jaquote:Op zondag 18 april 2004 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil tussendoor toch ook graag even Zwolle feliciteren
Maar dat is wel erg off-topic
Ik niet, Zwolle moet samen met Vitesse naar de GGD maar dat is inderdaad erg offtopic.quote:Op zondag 18 april 2004 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat is wel erg off-topic
JK ligt ook niet echt goed hier.quote:Op zondag 18 april 2004 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb het vorige jaar gemerkt en nu dit jaar weer...... een eigen mening wordt niet echt gerespecteerd op FOK als je niet voor Boris of Jim bent![]()
Van mij mag Volendam eruit hoorquote:Op zondag 18 april 2004 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet, Zwolle moet samen met Vitesse naar de GGD maar dat is inderdaad erg offtopic.
Maar jullie zijn echt wel in de minderheid!quote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
JK ligt ook niet echt goed hier.JK
Op het zinnetje dat ik heb weggehaald heb na, ben ik het 100% mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen dat Boris Idols niet zou winnen, hij is populair bij het publiek en zingt ook nog eens vreselijk goed! Hind kan vreselijk goed zingen maar was minder populair bij het publiek met dank aan Jamai en met name die Jim gast.
Maar jah ik zou het echt triest vinden als JK zou winnen.
Volendam mag toch eigenlijk ook wel moven.quote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij mag Volendam eruit hoor.
Al die gladde palingen, net als die Nick. (die gelukkig de finale niet haalde)
Misschien daarom wel? grappig dat mijnj leefitjd er bij gehaald moet wordenquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd vind ik het erg vreemd dat je zo reageert. Jammer.
Vandaar mijn vele aanmoedigingen voor JKquote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar jullie zijn echt wel in de minderheid!![]()
Ze doen het idd heel lekker nuquote:Op zondag 18 april 2004 00:56 schreef scanman01 het volgende:
haha het was ff puzzelen maar zo kan je het inderdaad ook zien.quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op het zinnetje dat ik heb weggehaald heb na, ben ik het 100% mee eens
En terechtquote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef R_ON het volgende:
Na Alice gaat JK hier gedemoniseerd worden.
een eigen mening ? prima.quote:Op zondag 18 april 2004 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allicht.quote:Op zondag 18 april 2004 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En terecht![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Misschien daarom wel? grappig dat mijnj leefitjd er bij gehaald moet worden
Niks naars mee bedoeld hoor![]()
nadoen? ik geloof niet dat ze hun eigen nummers mogen doen? volgens mij ook niet in het buitenland? Meestal doe je waar je van houd toch?
Nee lieverd, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel qua uitstraling en jah hoe zeg je dat, er gaat geen aflevering voorbij zonder dat er over zijn passie voor Prince en MJ voorbijkomt.
Lijkt net JK en zijn moeder en broertje
Maar vind je wel lief hoor![]()
Leuk bruggetjequote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij mag Volendam eruit hoor.
Al die gladde palingen, net als die Nick. (die gelukkig de finale niet haalde)
Heb je hem weer op repeat staanquote:Op zondag 18 april 2004 00:59 schreef BVO het volgende:
Na al de blamages van vanavond is het tijd voor een échte ster, Hind: Niet dé Idol, wel dé Ster! (deel 7).
* Dizer luistert naar Hind - Feel..
Jaquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je hem weer op repeat staan
Ik vond 'em zelf ook wel aardigquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk bruggetje![]()
haha goed zoquote:Op zondag 18 april 2004 00:59 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Vandaar mijn vele aanmoedigingen voor JK
Het gaat hier ook om het fenomeen POP Idoolquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Jammie het volgende:
Het vreemde is dat mensen hier blijkbaar niet WILLEN dat er Nederlandse talenten zijn.
Boris is retegoed. Iedereen die enige muzikale aanleg of kennis heeft kan niet anders dan het hiermee eens zijn. Maar blijkbaar moet er altijd iets worden gevonden om iemand af te zeiken die boven het maaiveld uitsteekt. Hij is saai. Hij spreekt met een zachte G. Hij kijkt vaak zo boos. Hij is té goed. Hij is arrogant.
Mijn god. Ik ben zelf zanger, maar zou willen dat ik Boris' talent had. Echt talent. Maar blijkbaar mag dat niet in Nederland. Blijkbaar haten we of zijn we jaloers op mensen die iets bijzonders hebben.
Je mag in dit land niet goed zijn. Triest. Heel triest...
Hind vorig jaar was nog veel beter, en daarvan vonden mensen die dingen niet. Dus het ligt echt wel aan Boris zelf hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Jammie het volgende:
Het vreemde is dat mensen hier blijkbaar niet WILLEN dat er Nederlandse talenten zijn.
Boris is retegoed. Iedereen die enige muzikale aanleg of kennis heeft kan niet anders dan het hiermee eens zijn. Maar blijkbaar moet er altijd iets worden gevonden om iemand af te zeiken die boven het maaiveld uitsteekt. Hij is saai. Hij spreekt met een zachte G. Hij kijkt vaak zo boos. Hij is té goed. Hij is arrogant.
Mijn god. Ik ben zelf zanger, maar zou willen dat ik Boris' talent had. Echt talent. Maar blijkbaar mag dat niet in Nederland. Blijkbaar haten we of zijn we jaloers op mensen die iets bijzonders hebben.
Je mag in dit land niet goed zijn. Triest. Heel triest...
Precies, zo kan Maud best wel zingen alleen is die performance zooo fake en die uitstraling is ook niet 'popidool'. JK moet het meer van zijn performance hebben dan van zijn stem en daar valt aan te werken! Boris heeft de looks voor de doelgroep en kan zingen, maar zijn performance spettert niet van het scherm.quote:Op zondag 18 april 2004 01:00 schreef itsme het volgende:
[..]
een eigen mening ? prima.
maar geen water bij de wijn kunnen doen?![]()
alles is zwart of wit maar je hebt ook grijs![]()
Ik jou ook. ben in een goede bui vandaagquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..je quote is verdwenen maar je schreef dat je me wel lief vond]
Correctie: er waren zeker mensen die dat vonden. Maar niet zo massaal als bij Boris no.quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef Fusion het volgende:
Hind vorig jaar was nog veel beter, en daarvan vonden mensen die dingen niet. Dus het ligt echt wel aan Boris zelf hoor.
Exactly my thoughtquote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hind vorig jaar was nog veel beter, en daarvan vonden mensen die dingen niet. Dus het ligt echt wel aan Boris zelf hoor.
Ik vind JK's stem op zich niet eens zo heel slecht (ook niet supergoed, maar ala), maar wel dat hele image dat hij uitdraagt. Dat vind ik echt een verschrikking en stoot mij echt af.quote:Op zondag 18 april 2004 01:06 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Precies, zo kan Maud best wel zingen alleen is die performance zooo fake en die uitstraling is ook niet 'popidool'. JK moet het meer van zijn performance hebben dan van zijn stem en daar valt aan te werken! Boris heeft de looks voor de doelgroep en kan zingen, maar zijn performance spettert niet van het scherm.JK
JK *O JK
![]()
de topictitel ownz idd hard.quote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Mooi topic.
Hulde aan de TS.
Goed plan.quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een goed plan: Als ik deze week nou eens de loterij win, dan kan ik heel veel beltegoed kopen en zaterdag alleen maar op Maud stemmen!
Hind was idd erg goed. Maar het is onzin om te zeggen dat Boris nep is. Deze jongen heeft muziek in heel zijn lichaam, is er van jongs af aan mee opgegroeid. Ik weet dat als je écht in een nummer kruipt, dat je dan kracht wil uitstralen en er soms 'bozer' uitziet op foto's achteraf.quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef BVO het volgende:
Hind straalt écht plezier uit op het podium, Borus is van alle kanten nep. Écht nep..
Dank.quote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Mooi topic.
Hulde aan de TS.
oohhh geef jij wel eens vaker jezelf complimentjes? ik heb net het profiel van de TS en die van jou bekeken en ik zie zowaar wat overeenkomstenquote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef RedGuy het volgende:
Mooi topic.
Hulde aan de TS.
*oeps* verkeerde accountquote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dank.
Kut-cookies.quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dank.
quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dank.
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef Cashmyra het volgende:
Hind is geen type 'popidool', maar dat is mijn bescheiden mening.
Klopt.quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Correctie: er waren zeker mensen die dat vonden. Maar niet zo massaal als bij Boris no.
Begint hier steeds meer GTST-topique te lijken. De strijd om de titel is hier zelfs overgeslagen. Misschien omdat er dezelfde mensen posten.quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef BVO het volgende:
Mijn titel was nog beter.
Bij elk numme rkijken of er net een nijpaard op je voet heeft gestaan noem ik geen muziekbeleving. Hij heeft maar 1 blik.quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef Jammie het volgende:
[..]
Hind was idd erg goed. Maar het is onzin om te zeggen dat Boris nep is. Deze jongen heeft muziek in heel zijn lichaam, is er van jongs af aan mee opgegroeid. Ik weet dat als je écht in een nummer kruipt, dat je dan kracht wil uitstralen en er soms 'bozer' uitziet op foto's achteraf.
Dat is de beleving in muziek. Je moet je snoet meehebben.
Haha! LOL!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik jou ook. ben in een goede bui vandaag
nee geintje.
Ik heb dit jaar voor het eerst eens geen hekel aan een deelnemer (mag ook wel in de krant)
![]()
Precies.quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Fusion het volgende:
[..]
Bij elk numme rkijken of er net een nijpaard op je voet heeft gestaan noem ik geen muziekbeleving. Hij heeft maar 1 blik.
Uitsraling en arrogantie meet je niet af aan gillen van meisjes, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef itsme het volgende:
Maar dat is dan ook het enige wat er over boris te zeggen valt, dat hij niet knap zou zijn/ niet mee eens, dat hij arrogant is, blablabla geen uitstraling? nee daarom word er zo gegild en heeft hij vele fans?
Hier werd gezegd dat het bij het nummer hoorde.quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef BVO het volgende:
Zeg nou zelf, Boris keek toch niet normaal tijdens Kiss?
Ik dacht dat hij onwel werd ofzo.
En jij weet hoe iemand kijkt als er een nijlpaard op je voet heeft gestaan? Praat toch geen poep...quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Fusion het volgende:
Bij elk numme rkijken of er net een nijpaard op je voet heeft gestaan noem ik geen muziekbeleving. Hij heeft maar 1 blik.
Mij ook, maar ik ben ook geen 14 meer...quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik vind JK's stem op zich niet eens zo heel slecht (ook niet supergoed, maar ala), maar wel dat hele image dat hij uitdraagt. Dat vind ik echt een verschrikking en stoot mij echt af.
Diegene uit het nummer stinkt dan zeker erg uit haar mond, vandaar dat ie zo kijkt als ie haar moet kussen. Ja, top tekstbeleving!quote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hier werd gezegd dat het bij het nummer hoorde.
En waar heb jij het geld dan voor nodig????quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan kun je ook nog mij even wat geld geven. En RedGuy 40 euro geven, zodat hij naar Pinkpop kan.
Lul zelf niet zo, je weet best wat ik bedoel. Die vertrokken kop. Als je je idool zo nodig wilt verdedigen doe het dan wel met een beetje argument, zo zet je jezelf alleen maar voor lul.quote:Op zondag 18 april 2004 01:15 schreef Jammie het volgende:
[..]
En jij weet hoe iemand kijkt als er een nijlpaard op je voet heeft gestaan? Praat toch geen poep...
Waar ik geld voor nodig heb? Geen idee. Om op Maud te stemmen!quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Svensational het volgende:
En waar heb jij het geld dan voor nodig????
* Tom_Tom- wil ook naar Pinkpop
Dat geld kun je aan mij geven.quote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar ik geld voor nodig heb? Geen idee. Om op Maud te stemmen!
Ik heb m'n kaartje al.. 3 dagen!
quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Begint hier steeds meer GTST-topique te lijken. De strijd om de titel is hier zelfs overgeslagen. Misschien omdat er dezelfde mensen posten.![]()
Haha, zoiets dacht ik ookquote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef BVO het volgende:
Zeg nou zelf, Boris keek toch niet normaal tijdens Kiss?
Ik dacht dat hij onwel werd ofzo.
Feyenoord.quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef -Hans- het volgende:
En toch is die plaat van Ferry nu op TMF best okay.
Prioriteiten.quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef RedGuy het volgende:
Maar ik ga eerst nieuwe loopschoenen kopen.
In het kader van: Als we dan toch aan het slowchatten zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord..
Morgen winnen van Utrecht en P2 pakken! jammer dat PSV heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord..
Houd je mond, Tom|sportief.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Prioriteiten..
Maar dat doe ik dus alquote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar ik geld voor nodig heb? Geen idee. Om op Maud te stemmen!
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen winnen van Utrecht en P2 pakken! jammer dat PSV heeft gewonnen.
Niet voor jou.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef RedGuy het volgende:
Houd je mond, Tom|sportief.
Oh, hebben die gewonnen? Kut.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen winnen van Utrecht en P2 pakken! jammer dat PSV heeft gewonnen.
Ik dacht dat ie poep zag op zijn microfoon of zoquote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haha, zoiets dacht ik ookIk dacht de hele tijd dat ie moest poepen
Ennuh Grunn gaat Co met lege handen naar huis terug sturen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord..
Natuurlijk niet, we zijn in vorm.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Nu was ik dus geen hind fan. ik vond jim leukerquote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haha! LOL!!
Nou het is wel zo dat je Vorig jaar sneller een hekel kon hebben aan iemand dan dit jaar.
Vorig jaar = Hind de beste en de rest zwaaaaaaaaaaar achteraan. July en Zosje wat dichterbij in de buurt van Hind maar nog steeds ver weg.
Dit jaar zit iedereen qua stem wel gelijdelijk van elkaar op afstand. Mijn persoonlijke top 10:
01- Irma
02- Ron
03- Maud
04- Marlies
05- Boris
06- Alice
07- *zn naam vergeten*
08- Eric
09- JK
10- Maaike
De top 10 is persoonlijke smaak qua zang
De top 4 is persoonlijke smaak qua zang en persoonlijkheid.
Dat komt wel goed morgen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Oh, hebben die gewonnen? Kut.
Maar Feyenoord heeft het nooit moeilijk tegen Utrecht.
Gouda.quote:Op zondag 18 april 2004 01:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we zijn in vorm.
JK komt uit Rotterdam toch?
Inkoppertje voor jou, BVO. Wie komt er nog meer uit Gouda?quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef BVO het volgende:
Gouda.
Hind komt ook uit Gouda.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Gouda.
Maar hij komt geregeld in de Mac enzo in Rotterdam.
Paar vriendinnen kwamen vorige week helemaal overstuur op school, dat ze hem daar hadden gezien.
Je kan het je bijna niet voor stellen he, die twee uit dezelfde stadquote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inkoppertje voor jou, BVO. Wie komt er nog meer uit Gouda?
Verraad het antwoord op mijn quizje anders even.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
Hind komt ook uit Gouda..
volgens mij qupote je alleen de helft van mijn zin? en vele fans schreef ik er nog bijquote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef Fusion het volgende:
[..]
Uitsraling en arrogantie meet je niet af aan gillen van meisjes, dat snap je zelf ook wel.
Ja, die is lachen! Mag ik effe quoten?quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Fusion het volgende:
Lul zelf niet zo, je weet best wat ik bedoel. Die vertrokken kop. Als je je idool zo nodig wilt verdedigen doe het dan wel met een beetje argument, zo zet je jezelf alleen maar voor lul.
Het is echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 18 april 2004 01:23 schreef BVO het volgende:
Je kan het je bijna niet voor stellen he, die twee uit dezelfde stad.
Hoop voor jullie van niet, want of je daar blij mee moet zijn...... straks gaat die nog een keer zingen in de kuip.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
Maar zou JK voor Feyenoord zijn? Ik hoop het niet.
Boris gaf tijdens de videochat zachtjes toe dat 'ie toch voor Ajax was. Zachtjes, anders zou het hem stemmen kosten zag je hem denken.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar zou JK voor Feyenoord zijn? Ik hoop het niet.
JK is de nieuwe Lee Towers.quote:Op zondag 18 april 2004 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop voor jullie van niet, want of je daar blij mee moet zijn...... straks gaat die nog een keer zingen in de kuip.
Hind de nieuwe Whitney Houstonquote:Op zondag 18 april 2004 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma is de nieuwe Skin..
Kurt Nilsen, World Idol heeft een nummertje of 3 a 4 van U2 gedaan, soundmixte geniaal Beautiful day tijdens World Idol en won daarmee. Nadoen wordt blijkbaar WEL verwelkomd in het buitenlandquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen mening das zowat een feit!
Maar ik mag ook toch ECHT wel mijn eigen mening en inzicht hebben dat ik Boris arrogant vind en hem TE vaak naar voren zie komen dat hij WEER Prince wil na gaan doen. En of je het nou leuk vindt of niet, in het Buitenland wordt NADOEN niet echt verwelkomd. Over Nederland durf ik niets te zeggen.
daar zal je weinig van horen denk ik...quote:Op zondag 18 april 2004 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma is de nieuwe Skin..
Hopelijk meer dan vanquote:Op zondag 18 april 2004 01:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
daar zal je weinig van horen denk ik...
Beiden: ja.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
erg leuk dat jullie je helden (hind, irma) zo ophemelen, maar denken jullie nou echt dat die doorbreken in europa..
Johan Derksen werkt in Goudaquote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inkoppertje voor jou, BVO. Wie komt er nog meer uit Gouda?
omgquote:Op zondag 18 april 2004 01:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
JK is de nieuwe Lee Towers..
Huu.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
erg leuk dat jullie je helden (hind, irma) zo ophemelen, maar denken jullie nou echt dat die doorbreken in europa..
Ja, als er nou één kopie-voorbeeld is voor Idols, is het die Kurt wel. Overigens vind ik het helemaal niks. Boris kan iig veel meer stijlen aan.quote:Op zondag 18 april 2004 01:26 schreef Vamos het volgende:
Kurt Nilsen, World Idol heeft een nummertje of 3 a 4 van U2 gedaan, soundmixte geniaal Beautiful day tijdens World Idol en won daarmee. Nadoen wordt blijkbaar WEL verwelkomd in het buitenland
Ja, dat denk ik inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
LOL!! Zat vorig jaar met Idols steeds bij vrienden thuis dus heb ik niks van kunnen genieten hier op FOK! Wie waren de favorieten en wie niet?quote:Op zondag 18 april 2004 01:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu was ik dus geen hind fan. ik vond jim leuker![]()
Ik vond Hind zo saai.
jamai vond ik niet zo goed, behalve tijdens de theaterrondes.
Jim was verleden jaar degene die continu afgekraakt werd.
O ja dewi vond ik leuker dan Hind.
Nog steeds.
maar allebei doen ze me niet veel terwijl ik het nog steeds leuk vind om clips van jim te zien![]()
jaja op mijn leeftijd![]()
maar toen ik boris voor het eerst echt hoorde, toen dacht ik, hey eindelijk eens een nederlander waar ik wel meer van zou willen horen.
JK vond ik niet veel aan, tot ik hem doe maar hoorde zingen, echt gelachen. prachtig vond ik dat.
Irma vond ik tegenvallen. Ik blijf er bij dat die beter had gekund.
Zij was zo goed tijdens de voorrondes en in het theater. en een uitstraling !
ron vond ik saai, sorry
maud een leuke meid
Marlies vond ik ook wel leuk, al viel ze me de laatste tijd wat tegen qua zang.
erik, Mr Bo Jangles. prachtig
maaike? wie is maaike?
o ja robin kon niet zingen, maar wwel een leuke kop en leuke uitstraling.
Goed plan.quote:Op zondag 18 april 2004 01:29 schreef BVO het volgende:
Van mij mag Hind idd hier blijven hoor, kan ik d;r vaker zien.
quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
dat zou idd kunnen ja.. maar ik kan ook wereldnberoemd worden..quote:Op zondag 18 april 2004 01:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beiden: ja.
Dat zou best wel eens kunnen.
net als antonie kamerlingquote:Op zondag 18 april 2004 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad.
Hind wil zelfs in Amerika doorbreken zei ze.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:29 schreef Svensational het volgende:
Ik dnek trouwens, alhoewel ik Borisvind, dat Boris misschien wel een positief commentaar van Simon Fuller zou krijgen tijdens World idol
Nu is vooral iedereen tegen JK.quote:Op zondag 18 april 2004 01:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar nu is het echt allemaal verdeeld.
Slaap Lekkerquote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef itsme het volgende:
Nou het is hier zo gezellig, maar ga toch maar mijn bed opzoeken.
tot de volgende keer.
slaap lekker
Cowell.quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Je wilt Hind toch niet met Antonie Kamerling gaan vergelijken he? Schaam je.quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef itsme het volgende:
[..]
net als antonie kamerling
willen en kunnen wereld van verschil
dat wil robbie williams ook..quote:Op zondag 18 april 2004 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad.
Hind wil zelfs in Amerika doorbreken zei ze.
Robbie Williams is niks vergeleken bij Hindquote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat wil robbie williams ook..
en velen met hem..
Neeeheee:quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nu is vooral iedereen tegen JK..
Nou nou.quote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Robbie Williams is niks vergeleken bij Hind. Echt niet.
Sterker nog, ik vind dat die twee de grootste kans hebben om in Europa door te breken.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
oké, wie is nou Cowell en wie is Fuller?quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Cowell.
Fuller is van de spice girls toch?quote:Op zondag 18 april 2004 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
oké, wie is nou Cowell en wie is Fuller?
Cowell is dat geweldige jury lid die iedereen afkraakt in American Idol en Pop Idol.quote:Op zondag 18 april 2004 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
oké, wie is nou Cowell en wie is Fuller?
nee dat zeiden ze vorig jaar in idols ook al ja..quote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Je begint nou toch wel een beetje waanideeen te krijgenquote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef BVO het volgende:
[..]
de grootste kans van wie? van alle idols deelnemers..quote:Op zondag 18 april 2004 01:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind dat die twee de grootste kans hebben om in Europa door te breken.
Boris toch stiekem ook een klein beetje
't is laat.quote:Op zondag 18 april 2004 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je begint nou toch wel een beetje waanideeen te krijgen![]()
Hey Hallo!!!! Ik neem aan dat je dat dus ook echt meent alleen qua mond!! Je gaat Irma toch niet met Skin vergelijken qua uiterlijkquote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt ook zo op Irma.
Nou ja, alleen de mond dan..
Als je nou gezged had beter dan Alice had ik je toegejuichdquote:Op zondag 18 april 2004 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]
't is laat.
Vergeef het me.
Ik gun Alice nog niet eens een vergelijking met Hind, in welke vorm dan ook.quote:Op zondag 18 april 2004 01:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je nou gezged had beter dan Alice had ik je toegejuichd
Garpje zeker?quote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Beetje.quote:Op zondag 18 april 2004 01:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Garpje zeker?
En Hind en Irma? Of Hind en Maud?quote:Op zondag 18 april 2004 01:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik gun Alice nog niet eens een vergelijking met Hind, in welke vorm dan ook.
Inderdaad, alleen qua mond. En qua muziek, misschien. Verder is Irma een stuk knapper dan Skin.quote:Op zondag 18 april 2004 01:36 schreef Dizer het volgende:
Hey Hallo!!!! Ik neem aan dat je dat dus ook echt meent alleen qua mond!! Je gaat Irma toch niet met Skin vergelijken qua uiterlijk
Maar qua stem is geen probleem, want Skin =
Op dat metro station?quote:Op zondag 18 april 2004 01:38 schreef Svensational het volgende:
Offtopic: Ruige porno op NED3![]()
tussen zang en liedjes maken zit ook een verschil.. een wereld van verschil zelfs..quote:Op zondag 18 april 2004 01:39 schreef SirDiablo het volgende:
ik heb het album van Hind, wat kan zij zingen zeg. Er is denk ik wel een mogelijkheid met een goed pr-team dat ze een kansje maakt in Europa/Amerika
In het Hind-topic staat een interview waarin Hind zegt dat ze staat voor Klasse en Originaliteit.quote:Op zondag 18 april 2004 01:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Hind en Irma? Of Hind en Maud?
das ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 april 2004 01:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen qua mond. En qua muziek, misschien. Verder is Irma een stuk knapper dan Skin..
neuh, toen was het net voorbij. Ze zaten in een porno-bioscoop. had alleen niet gedacht dat alles zo frontaal in beeld zou zijnquote:Op zondag 18 april 2004 01:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Op dat metro station?
Nou ja, Skin heeft wel een enorme brok charisma hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 01:41 schreef TimmyAsd het volgende:
das ook niet zo moeilijk
Lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 18 april 2004 01:42 schreef Dizer het volgende:
Marlies, Maud en Irma: A Girls Night Only!
Zo een leuke concert cd met een beetje Jazz en zwoele muziek?
Ik zie geen pr0nquote:Op zondag 18 april 2004 01:38 schreef Svensational het volgende:
Offtopic: Ruige porno op NED3![]()
we hadden het over uiterlijk.. skin is echt lelijk.. en je hoeft zelf niet knap te zijn om knapper dan skin te zijn..quote:Op zondag 18 april 2004 01:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, Skin heeft wel een enorme brok charisma hoor.
Oké, Hind en Elisaar danquote:Op zondag 18 april 2004 01:41 schreef BVO het volgende:
[..]
In het Hind-topic staat een interview waarin Hind zegt dat ze staat voor Klasse en Originaliteit.
Dat mis ik een beetje bij die 2, maar ze zijn wel leuk natuurlijk. Niet dat ze de schaduw voor Hind waardig zijn, dat niet natuurlijk.
Het is niet echt moeilijk om kanpper dan Skin te zijnquote:Op zondag 18 april 2004 01:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen qua mond. En qua muziek, misschien. Verder is Irma een stuk knapper dan Skin..
You just missed itquote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie geen pr0n
Zijn totaal verschillend, maar in hun soort beiden geweldig.quote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, Hind en Elisaar dan
Mij ook!!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed idee.
Viel trouwens niemand de gespannen sfeer op toen ze over die vakantie begonnen in de Blue Room?
viel me niet op, waar ging het dan overquote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Viel trouwens niemand de gespannen sfeer op toen ze over die vakantie begonnen in de Blue Room?
Slaap Slaapquote:Op zondag 18 april 2004 01:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Weltrusten..
Braaf zijn he, vannacht?
quote:Op zondag 18 april 2004 01:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Weltrusten..
Braaf zijn he, vannacht?
Ik ga ook slapen, morgen naar het AFFF.quote:Op zondag 18 april 2004 01:48 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik ga ook zo, maar wilde dat topic nog ff openen.
Die foto is niet veel neequote:Op zondag 18 april 2004 01:51 schreef Dizer het volgende:
Bob!! Dat foto van jou met Hind is veeeels te klein!! We willen een grotee foto!!
ben jij toevallig jkquote:Op zondag 18 april 2004 01:51 schreef Dizer het volgende:
Bob!! Dat foto van jou met Hind is veeeels te klein!! We willen een grotee foto!!
Waarom beledig je me zoquote:Op zondag 18 april 2004 01:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ben jij toevallig jk![]()
mij niets.. was een vraag...quote:Op zondag 18 april 2004 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom beledig je me zo
Wat heb ik je aangedaan
Welke topic? En wat is de titel? Ik zit hier nog evenquote:Op zondag 18 april 2004 01:53 schreef BVO het volgende:
Kan iemand straks niet voor mij even dat topic openen?.
Wel een hele domme vraag als je dat serieus meentquote:Op zondag 18 april 2004 01:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mij niets.. was een vraag...
ging om je spelling, klein detailtje..quote:Op zondag 18 april 2004 01:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel een hele domme vraag als je dat serieus meent
Idols #88: Boris, van mij mag je eruit, kwal!quote:Op zondag 18 april 2004 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke topic? En wat is de titel? Ik zit hier nog even
Als je een topictitel+OP geeft....quote:Op zondag 18 april 2004 01:53 schreef BVO het volgende:
Kan iemand straks niet voor mij even dat topic openen?.
Doe ik voor je. Maar als je nog 5 minuten blijft dan komen we er wel. Zou toch niet de eerste keer zijn. Kuch GT kuch STquote:Op zondag 18 april 2004 01:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols #88: Boris, van mij mag je eruit, kwal!.
Te laat, ik ben eerderquote:Op zondag 18 april 2004 01:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je een topictitel+OP geeft....
Ok, dan is ie grappigquote:Op zondag 18 april 2004 01:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ging om je spelling, klein detailtje..
Hoe bedoel je, ik vat je niet, leg nog eens uitquote:Op zondag 18 april 2004 01:57 schreef BVO het volgende:
Deze is zo vol hoor
Jij zit mijn handtekening te kopieren hequote:Op zondag 18 april 2004 01:58 schreef BVO het volgende:
Bel 0909-0302
SMS Maud naar 2211![]()
![]()
.
hoe weet je dat..quote:Op zondag 18 april 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Hind is Lief
Irma is Lief
Bel 0909-0302quote:Op zondag 18 april 2004 01:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit mijn handtekening te kopieren he
Van Hind weet ik het uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 18 april 2004 01:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe weet je dat..
dat ie beter kan zingen.. een grotere "ster" is?!?quote:Op zondag 18 april 2004 01:59 schreef BVO het volgende:
Wat wil ik Boris er graag uit hebben zeg....
Ga er nachtmerries van krijgen straks.
dan...?quote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat ie beter kan zingen.. een grotere "ster" is?!?
bespaar me de details...quote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Hind weet ik het uit persoonlijke ervaring.
Hind is mijn ex-vriendin. Ze gaat nu met Bob (BVO) heb ik vrede mee.quote:Op zondag 18 april 2004 01:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe weet je dat..
quote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef RedGuy het volgende:
Nog een plaatje voor het slapen gaan.
[afbeelding]
Is dit niet die Milan van de voorrondes?
I will...quote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bespaar me de details...
*kotst*quote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef RedGuy het volgende:
[afbeelding]
Maar het is nog maar de vraag of jij eerder bent met het topic openenquote:Op zondag 18 april 2004 01:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te laat, ik ben eerder
Of ikquote:Op zondag 18 april 2004 02:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is nog maar de vraag of jij eerder bent met het topic openen
HAHAHA.quote:Op zondag 18 april 2004 02:02 schreef Dizer het volgende:
*kotst nog meer*
Zonder dat ik het hem vraag, weet ik al dat de topic al helemaal klaar staatquote:Op zondag 18 april 2004 02:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor. Gun de topic aan Bobquote:Op zondag 18 april 2004 02:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom huil je danquote:Op zondag 18 april 2004 02:03 schreef BVO het volgende:
Hij stat al klaar.
Omdat ik toch wel weer te laat zal zijnquote:Op zondag 18 april 2004 02:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom huil je dan
Oh, je blijft tochquote:Op zondag 18 april 2004 02:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Of ik.
Ik ruzie met jou? NOOOOOOOOOOOOOOOITquote:Op zondag 18 april 2004 02:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, je blijft tochDizer en ik maakte "ruzie" over wie "jouw"
topic zou openen
quote:Op zondag 18 april 2004 02:05 schreef lushi-alien het volgende:
juist! die boris zingt niet vals ofzo, maar na een half liedje wil je die hoed toch het liefst over zn bek trekken..!! kats genoeg van die keal!
Toch overduidelijk nep. Maar wel leukquote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef RedGuy het volgende:
[afbeelding]
Te laatquote:Op zondag 18 april 2004 02:06 schreef BVO het volgende:
Ik open vast, post maar even vol.
Huh?quote:Op zondag 18 april 2004 02:06 schreef BVO het volgende:
Ik open vast, post maar even vol.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ruzie met jou? NOOOOOOOOOOOOOOOIT![]()
Zo'n titel moest ik even stoppenquote:Op zondag 18 april 2004 02:07 schreef BVO het volgende:
Nog te laat.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n titel moest ik even stoppen
Hoezo? Boris is toch vele malen beter dan de rest.quote:Op zondag 18 april 2004 02:09 schreef Svensational het volgende:
* scanman01 is mean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |