kun je die posts eens achterwege laten?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef schatje het volgende:
Snel.
Ik sta echt niet verbaasd te kijken als die kneus nog gaat winnen ook. In de finale tovert Idols zeker zijn vader tevoorschijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
.
. JK.
.
.
.
.
.
.
true, blij dat die muts eruit isquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef Shirley het volgende:
Wat een kapsones!
dat was 6 shows geleden al duidelijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef misterDre het volgende:
Dan zijn we eik al klaar...Boris de nieuwe Idol
Wat vind je er nou van??quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef Dirkh het volgende:
Onsportief gedrag!
Zijn ECHTE vader!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Ik sta echt niet verbaasd te kijken als die kneus nog gaat winnen ook. In de finale tovert Idols zeker zijn vader tevoorschijn.
just my toughts.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was Marlies de mol? Dat leken me wat sneren naar Idols.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef Dirkh het volgende:
Onsportief gedrag!
Ja daar dacht ik ook even aan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alle 5 de kandidaten!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:52 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Zijn ECHTE vader!!
Dat ze zo sneert naar Idolsquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik ook. Maar Maud had het niet verdiend. Niet na de geweldige performances van vandaag.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef schatje het volgende:
Ik had echt verwacht dat Maud degene was die moest vertrekken.
De fans van JK bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef i-spy24 het volgende:
heeeeeerlijk al die foxkids bakvissen in het publiek zijn nu ook weg
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Ik sta echt niet verbaasd te kijken als die kneus nog gaat winnen ook. In de finale tovert Idols zeker zijn vader tevoorschijn.
Precies, we kunnen een nog een weekje langer van haar genietenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Maud had het niet verdiend. Niet na de geweldige performances van vandaag.
Ik ben er bang voor. Al die hyper-SMS-ende kutmeisjes van 15quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef Wicha het volgende:
dat wordt een baggerfinale.... Boris vs. JK.... he bah
Maud is niet alleen vandaag geen popidool...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Maud had het niet verdiend. Niet na de geweldige performances van vandaag.
Duidelijk de opmerkingen van iemand die een slechte verliezer is en nog even op het einde het winnen van Idols neerzet als iets dat je niet graag moet willen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vind je zo tof aan JK?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:55 schreef Quickie_Bat het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
JK IS DOOOOOOR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*enorm vreugdedansje doet*
inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk de opmerkingen van iemand die een slechte verliezer is en nog even op het einde het winnen van Idols neerzet als iets dat je niet graag moet willen.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:54 schreef tillaard het volgende:
ik vond marlies toch best goed, maar maud is gewoon een lekker wijf :p
voor alles wat je voor me gedaan hebtquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom bedankt marlies dooske nou?
Haha ja en dan blijkt hij ook nog ineens een verloren zus te hebben ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Alles!! Hij swingt en heeft stijl en hij heeft het gewoon helemaal!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:55 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat vind je zo tof aan JK?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Marvies ook steeds onsympathieker worden
waarom denk je anders dat ze doorgaat??quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dag Yoka, waarom kom je niet meer in de GTST topics?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef Yoka het volgende:
[..]
Haha ja en dan blijkt hij ook nog ineens een verloren zus te hebben ofzo
ik weet van nietsquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef Lolalala het volgende:
Oja, ik ben blij dat ik niet gewed heb!!!
Was dat nou met Roel_Jewel of Tom_Tom-?
En een kind van 13...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef Yoka het volgende:
[..]
Haha ja en dan blijkt hij ook nog ineens een verloren zus te hebben ofzo
idd, maar jah zoiets viel van haar te verwachten. Zong ze slecht dan was ze of ziek of er was iets anders aan de hand. Durf ook wel te wedden dat ze de jury de schuld gaat geven want die waren te kritisch.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duidelijk de opmerkingen van iemand die een slechte verliezer is en nog even op het einde het winnen van Idols neerzet als iets dat je niet graag moet willen.
Ja!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef schatje het volgende:
Het was weer gezellig mensen.
en iets met zijn moeder... excuus neger.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
JK had vandaag trouwens vandaag voor de tweede keer al het excuus dat hij ziek was
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:55 schreef Quickie_Bat het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
JK IS DOOOOOOR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*enorm vreugdedansje doet*
quote:Geslacht: Vrouw
Hobbies/interesses: Honden/Gedrag
en voor de 3e keer al met dat stomme moeder en broertje gedoequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef Svensational het volgende:
JK had vandaag trouwens vandaag voor de tweede keer al het excuus dat hij ziek was
Met mij.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef Lolalala het volgende:
Oja, ik ben blij dat ik niet gewed heb!!!
Was dat nou met Roel_Jewel of Tom_Tom-?
Je mag wel voor JK of Maud zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef Lamb het volgende:
Wát? Jk door? :/
Ik kan echt elke week een nieuw iemand zoeken voor wie ik ben. Eerst eric weg, nu irma weg, nu marlies weer.
Omdat ze goed zong vandaag. Een lekker wijf is ze zeker niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef tillaard het volgende:
[..]
waarom denk je anders dat ze doorgaat??
Ben volgende week dan voor JK! Dan gaat hij eruit!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef Lamb het volgende:
Wát? Jk door? :/
Ik kan echt elke week een nieuw iemand zoeken voor wie ik ben. Eerst eric weg, nu irma weg, nu marlies weer.
Krijg ineens een flashback naar vorige week.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
[..]
Dag meneertjequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben volgende week weer van de partij. Prettige avond verder.
nergens.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:59 schreef Minnie_ het volgende:
Zeg, waar slaat die topictitel op?!
als de gemiddelde nederlander moet kiezen tussen marlies en maud dan kiest ie voor maud, op uiterlijk. Ik vind haar wel ontzettend irritant met haar 'I knew it' en 'I know', flikker toch op zeg!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze goed zong vandaag. Een lekker wijf is ze zeker niet.
Marlies is cool!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Nou die hoef ik dus nooit meer terug te zien, wat een vieze <knip>
Ben blij dat die muts eruit is !
Dan was het met Tom_Tom-quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik weet van niets
ik riep net voor de uitslag dat marlies eruit ging. maar dat telt niet
één keer géén filmpje van JK laten zien is voldoende om hem te laten vertrekken. Zie Alicequote:Op zondag 18 april 2004 00:00 schreef eldiablorojo het volgende:
De enige reden die ik nu nog kan verzinnen waarom Boris NIET gaat winnen, is inderdaad dat er nog één of ander filmpje met de achtergrond van JK wordt getoond, zodat iedereen weer medelijden met 'm heeft. Niet dat het heel veel zal uitmaken, die Boris komt er sowieso wel met zo'n stem.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben volgende week dan voor JK! Dan gaat hij eruit!
Ow wachtquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:59 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Heaumeau![]()
JK is jouw held héquote:Beroep: Asielmedewerker
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:51 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Het was ook "duh" dat hij door was.....quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag me af. Waarom zingt Boris nog? Ik denk als hij volgende week gewoon niet gaat zingen alsnog doorgaat. Wat heb ik een hekel aan hem
Arrogante lul. Stond er echt zo bij van, duh dat ik door ben
Oja, wie zei jij dan? JK?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met mij.
Maar we hebben allebei onze eer verloren..
Hee Tommetje, wat was je voorgevoel ook alweer voor vanavond?!?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben volgende week dan voor JK! Dan gaat hij eruit!
quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
Ow wacht
[..]
JK is jouw held hé
Pino de jouwe he?quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef TheGreenOne het volgende:
[..]
Ow wacht
[..]
JK is jouw held hé
Dus die outfit waarin hij op Schiphol rond"swingde"vond je stijl?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Alles!! Hij swingt en heeft stijl en hij heeft het gewoon helemaal!!![]()
![]()
Jajaja, ik had het helemaal fout.quote:Op zondag 18 april 2004 00:02 schreef Tania18 het volgende:
Hee Tommetje, wat was je voorgevoel ook alweer voor vanavond?!?![]()
Inderdaad, opzouten met JKquote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:weer die kut-JK door
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag me af. Waarom zingt Boris nog? Ik denk als hij volgende week gewoon niet gaat zingen alsnog doorgaat. Wat heb ik een hekel aan hem
Arrogante lul. Stond er echt zo bij van, duh dat ik door ben
Inderdaadquote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef schatje het volgende:
Volgende week Boris eruit, en JK die uiteindelijk wint.
.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus die outfit waarin hij op Schiphol rond"swingde"vond je stijl?
Het deed mij meer denken aan het debiele achterneefje van de verschrikkelijke sneeuwman, maar over smaak valt niet te twisten he
de verslaggeefster van t rtl nieuws is lekkerderquote:Op zondag 18 april 2004 00:04 schreef -Hans- het volgende:
ojee Sylvie komt eraan * zapt snel naar een andere zender
Mooi niet!quote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef schatje het volgende:
Volgende week Boris eruit, en JK die uiteindelijk wint.
.
Tis in elk geval uniek en helemaal van hem...quote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus die outfit waarin hij op Schiphol rond"swingde"vond je stijl?
Het deed mij meer denken aan het debiele achterneefje van de verschrikkelijke sneeuwman, maar over smaak valt niet te twisten he
Jij geilt echt op 't RTL Nieuws hequote:Op zondag 18 april 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
de verslaggeefster van t rtl nieuws is lekkerder
Waarom woon ik in het land met de grootste wansmaak ter wereld??? (op Duitsland na)quote:Op zondag 18 april 2004 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad, opzouten met JK
uuhhm Emma heet zequote:Op zondag 18 april 2004 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
de verslaggeefster van t rtl nieuws is lekkerder
quote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij geilt echt op 't RTL Nieuws he
Ja, ik vind het ook niets hoorquote:Op zondag 18 april 2004 00:05 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Mooi niet!![]()
JK moet oprotten. IK had gedacht dat de finale tussen Boris en Marlies zou gaan, maar nu hoop ik dan op Boris en Maud.
Ze had er gewoon geen zin meer in in dat spelletje......quote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef texelonia het volgende:
Jammer dat Marlies eruit is. Ze had nog helemaal niet op de kurk gezeten, en nu meteen eruit. Maar jah.
D'r praatje vond ik wel een beetje zo overkomen alsof ze blij was dat ze eruit was en alsof ze een beetje te goed ervoor was ofzow?Beetje jammer...
Volgende week moet echt JK eruit trouwens.
Elli is okay hoor!quote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Waarom woon ik in het land met de grootste wansmaak ter wereld??? (op Duitsland na)![]()
emma blijdesteinquote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm Emma heet ze
Goede vraag! maar gelukkig gaat hij niet winnen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waarom woon ik in het land met de grootste wansmaak ter wereld??? (op Duitsland na)![]()
Dat zal toch niet?quote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niets hoor.
Toch ben ik bang dat JK wint.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:54 schreef FritsFlits het volgende:
Maud volgende week weg.
Boris en JK in de finale.
JK doet nog wat zielig.
Boris verliest en JK wint...
Arrogant ja..quote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef texelonia het volgende:
Jammer dat Marlies eruit is. Ze had nog helemaal niet op de kurk gezeten, en nu meteen eruit. Maar jah.
D'r praatje vond ik wel een beetje zo overkomen alsof ze blij was dat ze eruit was en alsof ze een beetje te goed ervoor was ofzow?Beetje jammer...
Volgende week moet echt JK eruit trouwens.
Ja, lekker aan laten fluiten op braderieën enzoquote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef Minnie_ het volgende:
Ach, Marlies maakt het zo ook wel, hoor. Kijk naar de eerste 4 van vorig jaar...
kan zij niet in Idols?quote:Op zondag 18 april 2004 00:08 schreef Skwish het volgende:
idd, emma lekker ding
Nou, het wordt nu wel eng.quote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag! maar gelukkig gaat hij niet winnen.
Been there, done that. Althans, vorig jaar. En het was niet degene die eruit moest, maar een van de overgebleven kandidaten. En het was in Duitsland.quote:Op zondag 18 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
Vind het wel jammer dat niemand die afvalt in tranen uitbarst en uitschreeuwt:" Whyyyy!!! God why!!!???"
En vervolgens iedereen allemaal verwensingen gaat toeschreeuwen en dan afgevoerd moet worden door de security...
Dat zou leuk zijn
(fantasie slaat op hol)
Tijdens dat 2e liedje heeft hij behoorlijk gefaald, maar dat eerste liedje ging niet slechtquote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef dunn0w het volgende:
JK was echt slecht vanavond..
Neequote:Op zondag 18 april 2004 00:08 schreef Wicha het volgende:
[..]
Dat zal toch niet?
Dat kan toch niet????? Is daar geen wet voor ofzo?
Kewl...quote:Op zondag 18 april 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Been there, done that. Althans, vorig jaar. En het was niet degene die eruit moest, maar een van de overgebleven kandidaten. En het was in Duitsland.
Ik dacht eraan om JK de nieuwe leider van Hamas te maken...quote:Op zondag 18 april 2004 00:09 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kunnen we niet ff een stel Ajax-supporters op JK afsturen?
Stuur een ajaxsupporter op jezelf af kansloze kneusquote:Op zondag 18 april 2004 00:09 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ook goedquote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef Wicha het volgende:
[..]
Ik dacht eraan om JK de nieuwe leider van Hamas te maken...
Zeg Ruudje, niet zoveel drinken als je aan Fok! zit he.quote:Op zondag 18 april 2004 00:09 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ok, Ajaciedjes, komt u maarquote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Stuur een ajaxsupporter op jezelf af kansloze kneus![]()
Ga jij lekker naar de kinderdisco, jochiequote:Op zondag 18 april 2004 00:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeg Ruudje, niet zoveel drinken als je aan Fok! zit he.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
idd, jk op die joden afsturenquote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hij moet alleen nog even op Engelse les. Wat een uitspraak, zeg.quote:Op zondag 18 april 2004 00:09 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Tijdens dat 2e liedje heeft hij behoorlijk gefaald, maar dat eerste liedje ging niet slecht
Loek, Tom maakt een grapje.quote:Op zondag 18 april 2004 00:13 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar de kinderdisco, jochie
Jullie hebben ook geen humor hier
I know, me toquote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef Keke het volgende:
[..]
Loek, Tom maakt een grapje.
Denk niet dat hun onder de indruk van JK zullen zijn, ja tenzij hij gaat zingen want dan wil je wel rennen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:13 schreef Skwish het volgende:
[..]
idd, jk op die joden afsturen![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef Ruud_Gullit het volgende:
JK als zelfmoord-terrorist op het Leidse volgende week
Maar daar valt in drie weken tot een jaar nog wel het eea aan te doenquote:Op zondag 18 april 2004 00:13 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Hij moet alleen nog even op Engelse les. Wat een uitspraak, zeg.
Maar ik heb geen humor.quote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef Keke het volgende:
Loek, Tom maakt een grapje.
Hij heeft iedere week wel weer een nieuwe smoesquote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef Skwish het volgende:
Toch wel raar, JK heeft zowat 3 weken koorts
Dat hoeft niet, hoor. Het liefst hoor ik helemaal niks meer van hem.quote:Op zondag 18 april 2004 00:15 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Maar daar valt in drie weken tot een jaar nog wel het eea aan te doen![]()
Kap jij met dat ge-chagerijnquote:Op zondag 18 april 2004 00:15 schreef schatje het volgende:
Ruud_Gullit, kap eens lekker met dat gezever van je.
Jawel hoorquote:Op zondag 18 april 2004 00:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Kap jij met dat ge-chagerijn
Mag je hier al geen eens een grapje meer maken ofzo?
Dat is van alle opwinding omdat ie zijn moeder weer zietquote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef Skwish het volgende:
Toch wel raar, JK heeft zowat 3 weken koorts
maar JK heeft van die coole moves...quote:Op zondag 18 april 2004 00:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nou dan![]()
Ik baal gewoon dat JK wéér door is.
We all do.quote:Op zondag 18 april 2004 00:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nou dan![]()
Ik baal gewoon dat JK wéér door is.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:18 schreef Keke het volgende:
[..]
We all do.
Mijn breezerslet wilt al niks meer met me te maken hebben omdat ik JK dood wens op MSN..
Neh neh neh neh, ikke niet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:18 schreef Keke het volgende:
[..]
We all do.
Antiliaanse...quote:Op zondag 18 april 2004 00:18 schreef Keke het volgende:
JK mag de Colombiaanse Idols wel winnen.
Maar hier moet hij oprotten.
Trusten Mylene!quote:Op zondag 18 april 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
Ik ga lekker slaapjes doen.
Trusten.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 00:18 schreef Keke het volgende:
[..]
We all do.
Maar jij moet mijn topic straks nog op slot doenquote:Op zondag 18 april 2004 00:19 schreef schatje het volgende:
Ik ga lekker slaapjes doen.
Trusten.
Als Fokslet moet je dat toch wetenquote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef Fokslet het volgende:
Wat is Idols
Jij hebt niet opgelet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Antiliaanse...
Dat zeg ik...quote:Op zondag 18 april 2004 00:21 schreef Keke het volgende:
[..]
Jij hebt niet opgelet..
JK komt uit Colombia, en is toen naar de Antillen gevlucht.
Zeker weten!quote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Er moet een meisje winnen hoor...... grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goedemorgenquote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
Die Boris en JK gingen wel weer overdreven uit hun dak toen de twee dames er nog zaten.
Slaap Lekkerquote:Op zondag 18 april 2004 00:23 schreef daeri het volgende:
Mensjes, ik ga ook slapen!
Twoedels
ja idd.....super arrogant!quote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
Die Boris en JK gingen wel weer overdreven uit hun dak toen de twee dames er nog zaten.
Zo onbegrijpelijk is dat niet, JK faalt eens in een liedje, en zoals een ander al zei was marlies al wekenlang aan het zwalken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Echt onbegrijpelijk....hoe kan Marlies er nou uitliggen????
JK was ehct fucking slecht man! EN dan vliegt Marlies eruit????? Onbegrijpelijk!
Maar ja er zullen wel weer 2 mannen in de finale komen, 1 terecht (Boris) en 1 onterecht (JK)
Er moet een meisje winnen hoor...... grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Er was er maar 1 arrogant vanavond en dat was Marlies tijdens haar einde-toespraak.quote:Op zondag 18 april 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd.....super arrogant!![]()
Dat zeg ik. Ik vind ze echt nog grotere sukkels dan Jim en Jamai. Die twee vonden het ECHT jammer dat steeds mensen afvielen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we hadden Alice.....maar ja sommige vonden haar niet goed en lekker genoeg....jammer hoor!quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef Skwish het volgende:
Waarom hebben we hier nooit in Nederlandt van die blonde stoten zoals Duff en Christina Aquilera die geil eruit zien en nogeens goed kunnen zingen?![]()
Christinaquote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef Skwish het volgende:
Waarom hebben we hier nooit in Nederlandt van die blonde stoten zoals Duff en Christina Aquilera die geil eruit zien en nogeens goed kunnen zingen?![]()
Meisje meisje wat laat jij je kennen zeg. Was jij niet degene die Alice telkens zat te verdedigen als ze weer eens hardstikke vrolijk was als zij door was, en zat te juichen terwijl de ander naast haar op de kruk eruit moest?!?quote:Op zondag 18 april 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voeg daar een scheutje JK bij.quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
Ooh wat krijg ik een hekel aan Boris zeg.
Had ik al, maar na vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JK faalt EENS in een liedje. Hij faalt elke week! Hij maakt van elk nummer een R&B nummer!quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Zo onbegrijpelijk is dat niet, JK faalt eens in een liedje, en zoals een ander al zei was marlies al wekenlang aan het zwalken.
Er moet een meisje winnen?bedoel je?
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meisje meisje wat laat jij je kennen zeg. Was jij niet degene die Alice telkens zat te verdedigen als ze weer eens hardstikke vrolijk was als zij door was, en zat te juichen terwijl de ander naast haar op de kruk eruit moest?!?
Boris en JK deden het op zo'n arrogante, misselijkmakende manierquote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meisje meisje wat laat jij je kennen zeg. Was jij niet degene die Alice telkens zat te verdedigen als ze weer eens hardstikke vrolijk was als zij door was, en zat te juichen terwijl de ander naast haar op de kruk eruit moest?!?
Een koe die chocolademelk maakt.quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JK faalt EENS in een liedje. Hij faalt elke week! Hij maakt van elk nummer een R&B nummer!
De enige die hier een koe is dat is JK!![]()
Lieverd, ga alsjeblieft niet de stem van Alice met de stem van Christina vergelijken..please?quote:Op zondag 18 april 2004 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we hadden Alice.....maar ja sommige vonden haar niet goed en lekker genoeg....jammer hoor!
Goed ingestudeerd inderdaad, wat een fake mens die Marlies.quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was er maar 1 arrogant vanavond en dat was Marlies tijdens haar einde-toespraak.
Vorige week ook al. Dat gedans, terwijl Maud en Marlies bij Irmie stonden te snikken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
Boris en JK deden het op zo'n arrogante, misselijkmakende manier![]()
![]()
.
Die smilies zijn welquote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
BVO in tha house [afbeelding]
dat is heel wat anders dan met z'n tweetjes een feestje bouwen, kom op nou zeg......quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
.
Toen zij hoorden dat Marlies eruit was waren ze toevallig allebei stil en je kon zien dat ze allebei aangeslagen waren, dus Bobbie (quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
.
Niet genoeg, moet meer bij:quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef Keke het volgende:
[..]
Voeg daar een scheutje JK bij.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
goh als je dat al een feestje bouwen noemt ben je niet veel gewendquote:Op zondag 18 april 2004 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan met z'n tweetjes een feestje bouwen, kom op nou zeg......
Zolang je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 18 april 2004 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is heel wat anders dan met z'n tweetjes een feestje bouwen, kom op nou zeg......
Volgens mij is de sfeer helemaal niet meer zo lekker daar.quote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Toen Maud en Marlies het over die akantie hadden in de Blue Room en Boris weer op die typische arrogante en ik ben te goed voor deze wereld manier reageerde, zag je Marlies ook al chagerijnig naar hem kijken.
Ik ga ook maar naar Irma luisteren. Maar dan Glass for Goldquote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zet Irma maar eens op.
* Lamb luistert nu: Irma - Vlieg Met Me Mee.
Was dat nou op mijn of de post daarvoor bedoeld?quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
Dit slaat dus echt nergens op he.
Ja vond ik van wel...... ik heb respect voor de 3 finalisten (Hind, Jim en Jamai) van vorig jaar....... die deden dat namelijk niet !quote:Op zondag 18 april 2004 00:27 schreef itsme het volgende:
[..]
tuurlijk joh
het was verschrikkelijk.![]()
Ach ja, waarom windt ik me toch op.quote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Toen zij hoorden dat Marlies eruit was waren ze toevallig allebei stil en je kon zien dat ze allebei aangeslagen waren, dus Bobbie () dit slaat nergens op
![]()
ja Marlies had haar dag niet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Toen Maud en Marlies het over die akantie hadden in de Blue Room en Boris weer op die typische arrogante en ik ben te goed voor deze wereld manier reageerde, zag je Marlies ook al chagerijnig naar hem kijken.
Ooooh dat viel mij ook op. Vanaf dat moment wist ik het echt zeker. Boris = fakequote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
/me luistert: Camelia - Cuando zarpa el amorquote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Fusion luistert nu: Irma - Vlieg Met Me Mee.
Ik kan me de boze reacties van vorig jaar nog herinneren. Hind wenste Jim en Dewi geen sterkte toen zij op de bank overbleven.quote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ja vond ik van wel...... ik heb respect voor de 3 finalisten (Hind, Jim en Jamai) van vorig jaar....... die deden dat namelijk niet !
* BVO luistert nu: Hind - Feelquote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die daar zo over denkt...............quote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar gelooft![]()
net zo'n slechte verliezer als Marlies dus![]()
Die heb ik allang.quote:Op zondag 18 april 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
Heb de albumversie van 4:24 gevonden, echt schitterend.
als ik me goed herinner had je toch niet zoveel respect voor die 3 (Ik denk aan jim )quote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vond ik van wel...... ik heb respect voor de 3 finalisten (Hind, Jim en Jamai) van vorig jaar....... die deden dat namelijk niet !
Voor JK mag dat.quote:Op zondag 18 april 2004 00:31 schreef Fusion het volgende:
Anders verkut je de layout lekker ff, Keke.
* Svensational luistert meequote:Op zondag 18 april 2004 00:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- me luistert nu: Irma - Vlieg Met Me Mee.
Idd, Tania zit een beetje te katten om niks. Triest.quote:Op zondag 18 april 2004 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die daar zo over denkt...............
Kan je ook op iemand anders gaan katten![]()
Als hij fake was geweest had hij schijnheilig ja moeten roepen. leuk vakantiequote:Op zondag 18 april 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooooh dat viel mij ook op. Vanaf dat moment wist ik het echt zeker. Boris = fake
Tania kat nooitquote:Op zondag 18 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
Idd, Tania zit een beetje te katten om niks. Triest.
*draait dat ook*quote:Op zondag 18 april 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Dizer luistert mee
Wacht toch niet zo lang,
doe wat je moet doooooeeeeen,
wees maar niet baaaaang,
heeieieeee.
Kom, vlieg met me meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik ben niet aan het katten, ik vind het gewoon een beetje een rare reactie van jou.quote:Op zondag 18 april 2004 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die daar zo over denkt...............
Kan je ook op iemand anders gaan katten![]()
Ik heb respect gehad voor alle finalisten behalve voor Joell.......quote:Op zondag 18 april 2004 00:32 schreef itsme het volgende:
[..]
als ik me goed herinner had je toch niet zoveel respect voor die 3 (Ik denk aan jim )![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Reticulin het volgende:
pffff die boris...gatverdamme! kan die gozer niet uitstaan met z'n "keep the soul alive"...bah, wat een nepperd!
Nee, ik bedoel het gewoon allemaal goed hoorquote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania kat nooit.
Alleen soms over Hind.
en Marlies staat bekend om haar goede smaak?quote:Op zondag 18 april 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Boris een onwijs grote kwal vind?
Je zag aan Marlies ook dat hij d'r strot uit kwam.
Boris:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rare reactie kom op nou! Ik geef gewoon mijn MENING! We wonen in Nederland of was je dat alweer vergeten.....quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het katten, ik vind het gewoon een beetje een rare reactie van jou.
Mens, maak je toch niet zo druk!quote:Op zondag 18 april 2004 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rare reactie kom op nou! Ik geef gewoon mijn MENING! We wonen in Nederland of was je dat alweer vergeten.....
Ik vind het geen leuk programma meer. Erger me er meer aan dan dat ik er van geniet. Bij de vorige Idols waren vrijwel alle finalisten tenminste nog sympathiek. Nu zitten er zo veel galbakken tussen die maar blijven doorgaan elke week, dat is gewoon niet leuk meer. Heb vandaag ook meer naar de film Clueless gekeken dan naar Idols omdat dat gewoon leuker was, alleen de optredens van Marlies en Maud en de jurycommentaren heb ik ff gekeken. De gesprekjes met Reinout, die filmpjes vooraf, de optredens van Boris en JK, het doet me allemaal niks. Van die drie uur dat ze uitzenden is er maar 1 uur echt leuk.quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toch leuk dat Idols nog steeds heftige emoties oproept bij sommigen (ook bij mij).
Marlies = Origineelquote:Op zondag 18 april 2004 00:35 schreef itsme het volgende:
[..]
en Marlies staat bekend om haar goede smaak?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |