Precies... en als je de statistieken erbij pakt zullen vast LOTR stemmers evenveel op die manier valsspelen als AB stemmersquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
1 keer stemmen thuis, 1 keer op school/werk.
Dubbele stemmen dus, zo kan het wel.
Het is maar een poll.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en als je de statistieken erbij pakt zullen vast LOTR stemmers evenveel op die manier valsspelen als AB stemmers...
Met andere woorden: het resultaat blijft hetzelfde.
Dat heb je heel slim opgermerktquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is maar een poll.![]()
Ik zeg enkel dat ik nog nooit een poll heb gezien die zo vreemd evolueert. Ik heb op geen van beide gestemd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en als je de statistieken erbij pakt zullen vast LOTR stemmers evenveel op die manier valsspelen als AB stemmers...
Met andere woorden: het resultaat blijft hetzelfde.
ik heb ook op een ander gestemd. en ik bekijk de uitslag niet eensquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat ik nog nooit een poll heb gezien die zo vreemd evolueert. Ik heb op geen van beide gestemd.
Die poll maken geeft me wel voldoening zo...quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb ook op een ander gestemd. en ik bekijk de uitslag niet eens![]()
![]()
zal me boeien wat er bekonkeld wordt hier.
zo bedoel ik het niet eens.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die poll maken geeft me wel voldoening zo...
Ik heb geen films die ik wil zien winnen. Wel films die ik niet wil zien winnenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
sommige mensen begrijp ik niet. dat zijn vooral de mensen die graag "hun" film willen zien winnen.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
Of ik de enige chicago-stemmer ben of niet, ach, wat zou het.
polletje voor de slechtstequote:Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb geen films die ik wil zien winnen. Wel films die ik niet wil zien winnenMaar ik denk niet dat Braveheart gaat winnen, dus dat zal geen probleem zijn.
ah, BRAVEHEART vond je nix? Wat vond je slecht aan die film?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb geen films die ik wil zien winnen. Wel films die ik niet wil zien winnenMaar ik denk niet dat Braveheart gaat winnen, dus dat zal geen probleem zijn.
Nee, want dan gaan al die gefrustreerde ROTK-fans op American Beauty stemmen en omgekeerd. Krijg je gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
polletje voor de slechtste
Fok! is best vervelend hequote:Op dinsdag 20 april 2004 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan al die gefrustreerde ROTK-fans op American Beauty stemmen en omgekeerd. Krijg je gewoon hetzelfde.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, want dan gaan al die gefrustreerde ROTK-fans op American Beauty stemmen en omgekeerd. Krijg je gewoon hetzelfde.![]()
Ik heb enkele vrienden met Schotse roots en ben zo heel wat te weten gekomen over de persoon "William Wallace". En het is misschien "maar" een film, maar ik kan echt niet naar die film kijken zonder me te ergeren aan de (echt wel indrukwekkende) opeenvolging van fouten, verkeerde interpretaties, leugens en verzinsels van Gibson.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:59 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, BRAVEHEART vond je nix? Wat vond je slecht aan die film?
![]()
Exactlyquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De film zelf vind ik gewoon OK, niet echt speciaal. Platvloers standaard Hollywood-epos.
Dat had het jaar van The Usual Suspects, Dead Man Walking en Il Postino moeten worden. En dan komen ze op die Oscars met dit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Exactly. Ik snap zelf niet echt waarom mensen het zo'n fantastische film vinden.
Tja... ze kunnen het nooit iedereen naar het zin maken. Dat blijkt ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat had het jaar van The Usual Suspects, Dead Man Walking en Il Postino moeten worden. En dan komen ze op die Oscars met dit.
Dus........ wij hebben een betere smaak dan de sukkels van de Academy.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... ze kunnen het nooit iedereen naar het zin maken. Dat blijkt ieder jaar weer.
Zie het een beetje als deze stemming. Wij komen uit op American Beauty als beste "beste film oscar" winnende film van de laatste 25 jaar.
da's nix nieuws hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus........ wij hebben een betere smaak dan de sukkels van de Academy.
Die snap ik niet helemaal aangezien die lui van de academy ook AB als beste film heeft gekozen. Dat wij die film nu als beste kiezen uit dat rijtje van 25 vind ik iets tragischer eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus........ wij hebben een betere smaak dan de sukkels van de Academy.
Of het jaar van pulp fiction waar iedereen dat jaar door uit zijn bioscoopstoel werd geblazen, terwijl een ontzettend slome en brave film als forrest gump de major credits krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat had het jaar van The Usual Suspects, Dead Man Walking en Il Postino moeten worden. En dan komen ze op die Oscars met dit.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Eindstand van de poll:
De beste film die de afgelopen 25 jaar de oscar won voor beste film is geworden:
American Beauty met 22 % van de stemmen
Nummer 2 is geworden LOTR Return of the King met 19% van de stemmen
Nummer 3 is geworden Schindler's List met 9% van de stemmen!
De Fokkers geven dus de "kwart eeuw" oscar aan American Beauty!
[afbeelding]
Dit topic kan op slot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |