hoogerquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Conflict, gedraag jij je wel? anders zoek ik het hooger-op!
lekker belangrijk wijsneus. Ga jij maar fietsen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
hooger
een hoelahoopquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
't is tijd voor 'n "hoepla met inso"-topic...
je weet toch wat hoepla is (of liever: "was") hè?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:55 schreef nikky het volgende:
[..]
een hoelahoop
Nu moet ik een beetje huilenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
ik ben een beetje misselijk
en ik dan? kan een trio ook getrouwd worden? dan werken we conflict later wel buiten de deur, die zorgt toch maar voor conflictenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nu moet ik een beetje huilen
En ik was ineens in slaap gevallen gisteren
Wil je nog met me trouwen, we hadden het juist zo goed samen!
ik haat Liever Verliefdquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:02 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
en ik dan? kan een trio ook getrouwd worden? dan werken we conflict later wel buiten de deur, die zorgt toch maar voor conflicten![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ben echt misselijk, ik heb te veel chocola gegeten en toen moest ik overgevenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nu moet ik een beetje huilen
En ik was ineens in slaap gevallen gisteren
Wil je nog met me trouwen, we hadden het juist zo goed samen!
'k blijf 't trouwens 'n goed idee vinden...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je weet toch wat hoepla is (of liever: "was") hè?
zoek anders maar even naar phil bloom
rot op newbiequote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Conflict, gedraag jij je wel? anders zoek ik het hooger-op!
Wil je met me trouwen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ik ben echt misselijk, ik heb te veel chocola gegeten en toen moest ik overgeven
kweenie hoor Conflict, je zegt zomaar misschien tegen een ander meisje van 18
Nee maar juist om jou wist ik het nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ik ben echt misselijk, ik heb te veel chocola gegeten en toen moest ik overgeven
kweenie hoor Conflict, je zegt zomaar misschien tegen een ander meisje van 18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |