Roel_Jewel heeft z'n medicijnen zeker ingenomen vanavond?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik ook, met jou
Het "we zijn blij dat JK eindelijk terug is naar zijn ghetto" thema... hoop ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef Ludacriss het volgende:
btw wat is de thema volgende week?
sommigen kunnen weinig fout doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Roel_Jewel heeft z'n medicijnen zeker ingenomen vanavond.
Vanaaf ook nogeens wat positiefs.
Nope, als dat zo was hadden jim en jamai vorig jaar niet eens de finale gehaaldquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:49 schreef Wicha het volgende:
[..]
Helaas geeft dat niet altijd de doorslag...
Thema van Rocky (de eerste film)quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Van wie was nou dat liedje wat de big band speelde tijdens de overgang naar Yorin?
Met die trompetteres? Tudduduuuuuuuu Tududuuuuuuuu
en wat mag je dan zingenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Thema is wakuwaku volgende week
Is het erg als ik geen idee heb waar je het nu over hebt?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
*** breakingnews*** Er komt een commissie nav die ellende van gisteren op De Toekomst
Je zit verkeerd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
*** breakingnews*** Er komt een commissie nav die ellende van gisteren op De Toekomst
Ehm..hij lijkt 15, maar heeft al een gala gehad?!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:45 schreef Dizer het volgende:
Felix
WTF is mis met hem
Is iets vreemd met hem aan de hand, ik weet het niet
Ja.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
Hoorde je nou net Tooske in die reclame van Rimmel?
nou moequote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Roel_Jewel heeft z'n medicijnen zeker ingenomen vanavond?
Vanaaf ook nogeens wat positiefs.
voetbal afschaffen. problem solved.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voetbal en de rellen na afloop van de wedstrijd jong Ajax - jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:53 schreef Wicha het volgende:
[..]
Is het erg als ik geen idee heb waar je het nu over hebt?
Gestemd (met een d!) op Boris en Marlies.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:48 schreef Ludacriss het volgende:gestemt op JK
Dat is naast de ROCKY 1 tune ook die van het Duitse sportptogramma ZDF Sportschau op Duitsland IIquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Van wie was nou dat liedje wat de big band speelde tijdens de overgang naar Yorin?
Met die trompetteres? Tudduduuuuuuuu Tududuuuuuuuu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |