Nah.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb jij m wel es gepijpt dan?.
Komt me bekend voorquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:09 schreef Toad het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe:
1) Boris
2) Maud
3e en 4e ) Marlies / JK
Ben ik met je eens. Die grrr is niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:10 schreef Scope het volgende:
Dat 'grrrrr' in haar stem is duidelijk ingestudeerd, en het is een soortje stickertje op haar vrij beperkte basis stem. Het voegt niets toe qua gevoel. Laatst hoorde ik Alanis Morissette weer eens met You Oughta Know. Dáár zit kracht in. Dát is gevoel. Daar kan Maud (en niemand niet van Idols) aan tippen.
wat dan is dat ook jou droom dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is niet erg, sowieso niet.
Is overigens ook niet de doelstelling van het programma Idols !quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Alanis evenaren kan niemand. Alanis is namelijk echt een ster van wereldformaat.
wat hij zegt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Het was toen al een lelijk ding
Straks al m'n vent thuis komt van de kroeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
wat dan is dat ook jou droom dan?
Je hebt je snel verbeterdquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef Lolalala het volgende:
omg Marlies in het klein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |