begrijp jij mijn verhaal niet?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:42 schreef Fatality het volgende:
Pardon?
Wil je het wat duidelijker formuleren?
Jawel, maar ik schrijf bitje wel moelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:45 schreef klappie het volgende:
en nu in het nederlands??![]()
ik ook niet ...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:45 schreef wennie23 het volgende:
[..]
begrijp jij mijn verhaal niet?![]()
ow sorry...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik ook niet ...
moet ik daar lang op wachten ? ...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:49 schreef wennie23 het volgende:
[..]
ow sorry...
ik leg nu proberen goed uit. oke
Ja ik kom uit NL...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:52 schreef Roscoo het volgende:
Jij uit Nederland komen of jij komen van ander land? Sorry, maar ik begrijp dat je vriend nogal een dooie lul is. Je hebt recht op meer plezier in je relatie en dat heb je nu niet echt. Zeg tegen hem dat je op deze manier niet met hem verder kunt en dat je je steeds meer verveelt in het weekend en graag leuke dingen wil doen. Het heeft geen zin om zo door te gaan met hem als ie niet veranderd. Maak hem duidelijk hoe je er over denk en als hij dat niet ziet zitten passen jullie niet echt bij elkaar.
Hij wou al 3x proberen uitmaken met mij...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:59 schreef White_Wolf het volgende:
Maar waarom wil je vriend er niet op uit? Wat geeft ie dan als reden?
En je krijgt een burnout als hij het uitmaakt?quote:Omdat ik had vaak stress komt door mijn ouders..
Mijn ouders zijn gescheiden... ik woon nu bij mijn vader...
http://www.ohcbv.nl/hulppagina/documenten/Amber%20melding.pdfquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef wennie23 het volgende:
-knip-
... maar ik krijg waarschijnlijk geen uitkering van GAK
![]()
gaat het niet zo goed met mij...
ik moet naar de hulp nodig of niet??
Joh doe eens wat aardiger, ze is gewoon doof, niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:08 schreef NewLife het volgende:
Hulp??? Ja ga terug naar school.
Ja dat klopt!! mijn vriend heeft niet veel te maken met mijn ouders of werk..quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:07 schreef Oblivion het volgende:
Door het een en ander eens van elkaar te scheiden.
Je vriend heeft niet veel te maken met je ouders of werk.
Daar gaat het al klote mee, en als je niet open bent tegenover je vriend, dan heb je straks helemaal niks meer. En dat is niet wat je wilt. Zou dan toch maar een gesprek proberen te voeren.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:08 schreef NewLife het volgende:
Hulp??? Ja ga terug naar school.
Misschien beseft je vriend niet dat je steun verwacht van hem op gebied van je ouders of werk of wil hij zich er niet mee bemoeien. Om dit alles duidelijk te maken, zal je toch -wat ook al eerder is aangegeven- dit moeten aankaarten bij je vriend.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef wennie23 het volgende:
[..]
Ja dat klopt!! mijn vriend heeft niet veel te maken met mijn ouders of werk..
maar hij helpt mij niet.....
Niemand helpen mij !!
IK moet wel hulp nodig ofzo? bijv maatschappelijk werk?
Ja Dank je!! ik heb net gekeken..quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:12 schreef Bartje71 het volgende:
Klik die link ff aan Wennie... en ga daar eens praten.
Oke sorry het ontging me ff dat je doof bent enzo.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:14 schreef wennie23 het volgende:
[..]
![]()
wat een onaardig he
oke het geef niet :-)...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:19 schreef NewLife het volgende:
[..]
Oke sorry het ontging me ff dat je doof bent enzo.
Waarvoor denk je dat je hulp nodig hebt?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:11 schreef wennie23 het volgende:
[..]
Ja dat klopt!! mijn vriend heeft niet veel te maken met mijn ouders of werk..
maar hij helpt mij niet.....
Niemand helpen mij !!
IK moet wel hulp nodig ofzo? bijv maatschappelijk werk?
ja ik heb net gevonden hihi. dank je bartje....quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:20 schreef Bartje71 het volgende:
bDDS zit door het hele land, klik ff op "vestigingen"
...misschien moet je de moeilijkheden in je leven eens uitleggen aan die verhongerende Ethiopier, aan die bijstandsmoder die elke maand een keuze moet maken tussen een nieuwe MARCA-broek en die HEMA-worst, of die Hutu die een week onder de lijken van zijn dode familie moest schuilen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:54 schreef wennie23 het volgende:
(...)HET LEVEN IS HARD ...(...)
Ja, hier heeft iedereen wat aan...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:32 schreef admiral_r2d2 het volgende:
...misschien moet je de moeilijkheden in je leven eens uitleggen aan die verhongerende Ethiopier, aan die bijstandsmoder die elke maand een keuze moet maken tussen een nieuwe MARCA-broek en die HEMA-worst, of die Hutu die een week onder de lijken van zijn dode familie moest schuilen.
Ja, volgens mij wel, en ik denk zelfs dat je gewoon een strandwandeling ook wel leuk zal vinden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef wennie23 het volgende:
ik wil iets LEUK doen. bijv naar pret park, bioscoop, karten, bowlen, etc.. toch?
Ja ik had eergisteren gesproken met mijn vriend, ging het goed pfff.. wij hebben veel plannen in april en meiquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef Smasr het volgende:
Probeer voordat je naar je vriend gaat zelf ook eens wat te bedenken wat jullie het weekend kunnen gaan doen. Kijk in krantjes enzo of er dat weekend wat speciaals is. Maakt niet uit wat, alles is gezellig als je met je geliefde bent. Gewoon even iets doen.
Ja ik had bijna 2 jaar gewerkt bij verpleegtehuis... ik ben op 29 april laatste dag van me werk..quote:[b]
Tja en hoe betaal je dat dan. Ga naar zo'n hulporganisatie. Je hebt volgens mij wel hulp nodig want je zit thuis niet goed en bij je vriend ook nog niet echt. Tevens zijn er werk problemen en ik heb niet de indruk dat iemand je helpt met deze problemen, daarom eerst even externe hulp. Lijkt me toch sterk dat je geen recht op geld hebt. Je hebt gewerkt en afhankelijk van hoe lang je hebt gewerkt en de reden waarom je bent ontslagen zou er geld te halen moeten zijn lijkt me zo.
Jaaaa. ik zou het wel graag naar strandwandeling. maar wij hebben geen in de buurt van het strand dus.. wij wonen in brabant :-)... jij wel he?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, en ik denk zelfs dat je gewoon een strandwandeling ook wel leuk zal vinden.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:58 schreef beelz het volgende:
-edit- off topic.
opm over slechte spelling verwijdert.
ja dat kloptquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:06 schreef Rickman_ het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom men het vanzelfsprekend vindt dat een doof iemand niet zou kunnen spellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |