abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18498294
Hier verder..

Vorige deel: iPod Mini, nu komt hij er toch ECHT aan!

Apple stelt wereldwijde introductie iPod mini uit

CUPERTINO - Apple heeft de wereldwijde introductie van zijn muziekspeler iPod mini moeten uitstellen. De Amerikaanse computeronderneming gaf donderdag aan dat ze de vraag in de Verenigde Staten niet aankan en daarom alle spelers voorlopig voor de Amerikaanse markt houdt.

De iPod mini is een grote rage in de Verenigde Staten. Het apparaatje met een grootte van een creditcard, dat duizend liedjes kan opslaan, zou in april in de rest van de wereld worden geïntroduceerd. De datum is nu verschoven naar juli.

Bron

Apple heeft geluidsproblemen met iPod Mini

AMSTERDAM - Apple gaat een onderzoek instellen naar aanleiding van aantal klachten naar het geluidsprobleem van de iPod Mini . Sommige gebruikers klagen over krakende geluiden tot onderbrekingen tijdens het spelen.

Op het discussieforum iPodlounge melden diverse gebruikers hetzelfde probleem: "Mijn iPod Mini begon na een paar weken opeens vreselijke geluiden maken." en "Soms valt het geluid helemaal weg, na een tijdje komt het geluid wel weer terug, maar zodra je even je duim op de iPod legt is het weer mis."

Apple wijst erop dat de gebruikers recht hebben op een jaar garantie en dat zij contact moeten opnemen met AppleCare.

Volgens een lezer is inmiddels bekend dat het waarschijnlijk om een mechanisch probleem van de jack-socket gaat (het 'stopcontact' van de koptelefoon).

Bron

Game on ..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 17 april 2004 @ 21:37:51 #3
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_18498758
zo groot als een creditcard, wow, wist wel dat ie klein was maar zo klein. hoe dik is ie eigenlijk
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_18499292
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:37 schreef Jackal_Omega het volgende:
zo groot als een creditcard, wow, wist wel dat ie klein was maar zo klein. hoe dik is ie eigenlijk
je pink
zo dik.
pi_18499351
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:59 schreef blieblie het volgende:

[..]

je pink
zo dik.
Fijn he zo'n ipod mini ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_18500166
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:01 schreef febster het volgende:

[..]

Fijn he zo'n ipod mini ?
...
Hijs overigens iets langer dan een creditcard .
Wel even breed overigens.
pi_18500886
Ik denk dat zo'n dunne eender negatiever is dan moest hij pakweg een cm dik zijn...
pi_18500950
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Maidenfan het volgende:
Ik denk dat zo'n dunne eender negatiever is dan moest hij pakweg een cm dik zijn...
je bedoeld?
pi_18501001
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Maidenfan het volgende:
Hij is 1,3cm .. Hij is echt niet zo dun als een creditcard hoor
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_18503288

dit vond ik wel een mooie

thanxs to StrayDog
pi_18510895
quote:
Op zondag 18 april 2004 00:12 schreef Nkjez het volgende:
[afbeelding]
dit vond ik wel een mooie

thanxs to StrayDog
pwah, nu zie ik ook ns het verschil tussen de G2 en G1, dacht altijd dat dat dezelfde waren

zijn er overigens al goeie reviews van de iPod mini, kan geen echte goeie (in ned/engels) vinden.
pi_18510936
jah er zit veel verschil tussen die G2 en G3

kijk is op tom's hardware voorbeeldje: http://www6.tomshardware.com/mobile/20030911/index.html
pi_18511069
en voor andere reviews ND:
http://www.tweakers.net/reviews/cat/70
pi_18521776
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:29 schreef blieblie het volgende:

[..]

...
Hijs overigens iets langer dan een creditcard .
Wel even breed overigens.
Nietus ietsiepietse smaller

Tenminste, die van mij wel

Maar veel kleiner dan een 5 eurootjes
  zondag 18 april 2004 @ 20:33:21 #15
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_18521841
als je meer info wilt over iPod of iPodmini kun je terecht op www.ipodlounge.com wat mij betreft de beste site voor iPod gerelateerde zaken
pi_18522192
Hey stay_fun, je hebt er dus ondertussen ook 1 hoe bevalt ie?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_18522349
quote:
Op zondag 18 april 2004 20:48 schreef febster het volgende:
Hey stay_fun, je hebt er dus ondertussen ook 1 hoe bevalt ie?
Hey Febster, was zelfs de eerste Heb m persoonlijk in de eerste week opgehaald in Seattle (zie vorige topic: iPod Mini, nu komt hij er toch ECHT aan! Heb jullie invoerrechten "leed" uitgebreid mogen ervaren in het vorige topic.

Het ding bevalt nog steeds uitstekend, al hoop ik dat ik geen slachtoffer wordt van de de error die in sommige van de mini's zit.
pi_18522540
Hij is mij gewoon te klein, geeft u mij maar generatie 3 - 40 gyg editie. past ook gewoon in je broekzak....
pi_18525047
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:26 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

pwah, nu zie ik ook ns het verschil tussen de G2 en G1, dacht altijd dat dat dezelfde waren

zijn er overigens al goeie reviews van de iPod mini, kan geen echte goeie (in ned/engels) vinden.
ik heb nog een betere gevonden

nog een gevonden
http://www.mikesejournal.com/ipodmini.html
videoreview

http://www.ipodlounge.com/reviews_more.php?id=3066_0_6_0_M#intro

uit de vorige topic

[ Bericht 9% gewijzigd door Nkjez op 18-04-2004 23:09:12 ]
pi_18584123
stil hier

kickje
pi_18585380
Vraagje aan diegene die hem al hebben, crasht hij bij jullie ook met enige regelmaat? En enige regelmaat is dan ongeveer 1x week? Dan wil ik bv scrollen of even snel naar een ander nummer en dan bevriest hij gewoon... geen geluid meer je kunt niet meer scrollen alleen nog maar resetten... Ervaringen anyone?
pi_18590174
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:18 schreef febster het volgende:
Vraagje aan diegene die hem al hebben, crasht hij bij jullie ook met enige regelmaat? En enige regelmaat is dan ongeveer 1x week? Dan wil ik bv scrollen of even snel naar een ander nummer en dan bevriest hij gewoon... geen geluid meer je kunt niet meer scrollen alleen nog maar resetten... Ervaringen anyone?
Hebben meer mensen last van zie ik op ipodlounge:

http://www.ipodlounge.com/forums/showthread.php?s=&threadid=24027
http://www.ipodlounge.com/forums/showthread.php?s=&threadid=27978
http://www.ipodlounge.com/forums/showthread.php?s=&threadid=28801
pi_18619845
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:18 schreef febster het volgende:
Nog niet (afkloppen), heb wel eens een keer gehad dat ie bleef hangen, maar nog niet chronisch....
pi_18622534
Iemand enig idee hoeveel Mah en Volt de accu in de ipod levert?
Kan ik eventueel kijken of ik niet een compacte batterypack voor het ding kan bouwen .
pi_18649515
ik ga een ipod mini bestellen in Amerika (jah contactje )

maar heb nu een totaal van 380 dollar, incl. accessoires

maar er stond onder
quote:
Please note that your subtotal does not include sales tax or rebates.
en ik vroeg me af was de belasting 16%???

als dat zo is wordt het nog prijzig: 440 dollar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')