je pinkquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:37 schreef Jackal_Omega het volgende:
zo groot als een creditcard, wow, wist wel dat ie klein was maar zo klein. hoe dik is ie eigenlijk
Fijn he zo'n ipod miniquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
je pink![]()
zo dik.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:01 schreef febster het volgende:
[..]
Fijn he zo'n ipod mini?
je bedoeld?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Maidenfan het volgende:
Ik denk dat zo'n dunne eender negatiever is dan moest hij pakweg een cm dik zijn...
Hij is 1,3cm .. Hij is echt niet zo dun als een creditcard hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Maidenfan het volgende:
Ik denk dat zo'n dunne eender negatiever is dan moest hij pakweg een cm dik zijn...
pwah, nu zie ik ook ns het verschil tussen de G2 en G1, dacht altijd dat dat dezelfde warenquote:Op zondag 18 april 2004 00:12 schreef Nkjez het volgende:
[afbeelding]
dit vond ik wel een mooie
thanxs to StrayDog
Nietusquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:29 schreef blieblie het volgende:
[..]...
Hijs overigens iets langer dan een creditcard.
Wel even breed overigens.
Hey Febster, was zelfs de eerstequote:Op zondag 18 april 2004 20:48 schreef febster het volgende:
Hey stay_fun, je hebt er dus ondertussen ook 1hoe bevalt ie?
ik heb nog een betere gevondenquote:Op zondag 18 april 2004 12:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
pwah, nu zie ik ook ns het verschil tussen de G2 en G1, dacht altijd dat dat dezelfde waren
zijn er overigens al goeie reviews van de iPod mini, kan geen echte goeie (in ned/engels) vinden.
Hebben meer mensen last van zie ik op ipodlounge:quote:Op woensdag 21 april 2004 14:18 schreef febster het volgende:
Vraagje aan diegene die hem al hebben, crasht hij bij jullie ook met enige regelmaat? En enige regelmaat is dan ongeveer 1x week? Dan wil ik bv scrollen of even snel naar een ander nummer en dan bevriest hij gewoon... geen geluid meer je kunt niet meer scrollen alleen nog maar resetten... Ervaringen anyone?
Nog niet (afkloppen), heb wel eens een keer gehad dat ie bleef hangen, maar nog niet chronisch....quote:Op woensdag 21 april 2004 14:18 schreef febster het volgende:
Vraagje aan diegene die hem al hebben, crasht hij bij jullie ook met enige regelmaat? En enige regelmaat is dan ongeveer 1x week? Dan wil ik bv scrollen of even snel naar een ander nummer en dan bevriest hij gewoon... geen geluid meer je kunt niet meer scrollen alleen nog maar resetten... Ervaringen anyone?
en ik vroeg me af was de belasting 16%???quote:Please note that your subtotal does not include sales tax or rebates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |