Vind het wel wat hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
had ik al gezegd dat ik 't een kutthema vind?
Had ik al gezegd dat ik het daar mee eens ben?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, die blonde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maud
Ik weet niet meer...wat vind je er eigelijk vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, klinkt oke.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef schatje het volgende:
Ze ziet er beeldig uit. Klinkt ook goed.
Vind hem wel wat weg hebben van Ken (Barbie)quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Die gast is echt een, unne .....
inderdaad. Ik houd ab-so-luut niet van dit soort muziekquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik het daar mee eens ben?
Maud kan dit wel zingen overigens, maar of dat nou een prestatie is met dit liedje...
Geil zeg. Wat heb je al allemaal gedaan met 'm??quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef Nouk het volgende:
Frankieboy zit bij mij op school
Tom!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
Alleen ze moeten het in zwartwit uitzenden. Met stof op de band, enzo.
ik vind 't een kutthemaquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik weet niet meer...wat vind je er eigelijk van
Ik oOkquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, dit vind ik nou helemaal geweldig.!
Hier word ik blij van.
Stop gewoon een paar videorecorders op je SCART en zet je TV op zwart/wit.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
Alleen ze moeten het in zwartwit uitzenden. Met stof op de band, enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |