2 nieuwe slipjes voor Inso en NiNi graag!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef InsoNiNi het volgende:
Tering.. dit is goeoeoeoed!
Dit is zijn ding!
En hij is mijn ding..
Inso
Wel irritant opzich dat je niet weet wie het nou typtquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef InsoNiNi het volgende:
Tering.. dit is goeoeoeoed!
Dit is zijn ding!
En hij is mijn ding..
Inso
Je hebt wel je geluid aan? En je TV op rtl4?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
Ik vond er niets aan.
Nog even over Franz he.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Had zelfs ff kippenvel, die jongen is echt helemaal goed!
We denken toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel irritant opzich dat je niet weet wie het nou typt
croonerquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Lolalala het volgende:
Wat zei Henk-Jan nou? Je bent ook nog eens een goeie creener?
uuhhm zal die nummers even wat beter beluisteren, heb het album heel vluchtig even beluisterd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nog even over Franz he.
Darts of Pleasure, Dark Of The Matinee en Michael zijn m'n favorieten..
Hehe kquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
We denken toch hetzelfde.. Maar we zetten wel een N of een I onderaan.
.
I
Doen ze zelf welquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef Dirkh het volgende:
Dat pulbliek moeten ze even genadeloos neerknuppelen.
Maar wel 1 met al een kindje.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef Dirkh het volgende:
zingende tiener?
Daar mot hij idd mee kappenquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
Weer Prince gezever![]()
![]()
.
Ik lag al op de grond..quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:18 schreef PlanetEarth het volgende:
Jerney glijdt bijna van de bank af bij Boring z'n optreden....
![]()
![]()
![]()
Rock (The Rasmus) was niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:19 schreef itsme het volgende:
Een alleskunner.
Precies, dat voor een vrouw in de zestigquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:18 schreef PlanetEarth het volgende:
Jerney glijdt bijna van de bank af bij Boring z'n optreden....
![]()
![]()
![]()
Neen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:19 schreef misterDre het volgende:
[..]
Daar mot hij idd mee kappen![]()
Ja echt hè!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:16 schreef UltraBrain het volgende:
Wat een blunder net.
Kwam er een SMS'je onder in beeld met de tekst "JK, je pak was prachtig vanavond"
Dat we in de zeik worden genomen weten we nu wel, maar dat ze de smsjes ook zelf maken is wel zielig eigenlijk...
Als jij 40 wordt, dan ga je ook nooit meer op iemand geilen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, dat voor een vrouw in de zestig![]()
![]()
.
Ja, ze was helemaal enthausiast aan haar blik te zien.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Precies, wat aantoonde dat zijn uithalen toch wat minder zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Rock (The Rasmus) was niet zo'n succes.
waarom? Hij doet het goed en hij is fan van prince.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:19 schreef misterDre het volgende:
[..]
Daar mot hij idd mee kappen![]()
Nee, dat is toch weer iets saaisquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:21 schreef ranja het volgende:
Dat publiek wordt irritantNiemand van die 'fans' wil horen wat hij zegt?
Imperfection makes perfect.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee. Helaas.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:21 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom? Hij doet het goed en hij is fan van prince.
Hij heeft nu wel bewezen dat hij niet alleen a la prince kan zingen.
Ik vind de big band show altijd het leukste.
Hadden we verleden jaar bij de Nederlanders ook een big band show?
Doe niet zo bijdehand.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:21 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Als jij 40 wordt, dan ga je ook nooit meer op iemand geilen?
I .
vond ik welquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Romekquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:22 schreef Romek het volgende:
[..]
Of ze Henk-jan dan ook even mee pakken.......
(hoeft Steve Brown zijn handen niet meer vuil te maken)
Prince is goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Boris was erg goed, maar weeeeer Prince zometeen.....
Marlies komt nogquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:21 schreef scanman01 het volgende:
De andere drie kunnen beter meteen ophouden. Wat een geweldig optreden. Helemaal mijn muziekniet, maar zoals Boris het deed was nog wel te pruimen. Zéér goed optreden
Nee, ik had Hind dit ook wel willen zien doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:21 schreef itsme het volgende:
Hadden we verleden jaar bij de Nederlanders ook een big band show?
Met jou kunnen we tenminste praten.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:23 schreef Shirley het volgende:
Wat een geweldige show wordt dit! Boris was geweldig, z'n kapsel is super zo en het filmpje was ook leuk.. Dit wordt een leuke avond....
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Marlies komt nog
Maar het was inderdaad super.
Jammer dat Maud en JK ook nog moetenVolgens mij had Eric dit ook prima kunnen doen...
56quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:20 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
Zwijg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wellus![]()
Oh ja, die.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:24 schreef static het volgende:
Die met die pruik gaat eruit.
Maudquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:24 schreef static het volgende:
Die met die pruik gaat eruit.
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:26 schreef Lolalala het volgende:
omg gaat maud met die ene gast?![]()
Okay, ze kan het wel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef InsoNiNi het volgende:
Frank.
En Maud kan Ella Fitzgerald niet aan met dr saaie stem..
I .
Die gast is echt een, unne .....quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef NewLife het volgende:
Ze hadden die trap wel wat stijler mogen maken.. gehehe.
het is dan ook geen soundmixshowquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef InsoNiNi het volgende:
En Maud kan Ella Fitzgerald niet aan met dr saaie stem...
Vind het wel wat hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
had ik al gezegd dat ik 't een kutthema vind?
Had ik al gezegd dat ik het daar mee eens ben?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, die blonde.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maud
Ik weet niet meer...wat vind je er eigelijk vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, klinkt oke.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef schatje het volgende:
Ze ziet er beeldig uit. Klinkt ook goed.
Vind hem wel wat weg hebben van Ken (Barbie)quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Die gast is echt een, unne .....
inderdaad. Ik houd ab-so-luut niet van dit soort muziekquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik het daar mee eens ben?
Maud kan dit wel zingen overigens, maar of dat nou een prestatie is met dit liedje...
Geil zeg. Wat heb je al allemaal gedaan met 'm??quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef Nouk het volgende:
Frankieboy zit bij mij op school
Tom!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
Alleen ze moeten het in zwartwit uitzenden. Met stof op de band, enzo.
ik vind 't een kutthemaquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik weet niet meer...wat vind je er eigelijk van
Ik oOkquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, dit vind ik nou helemaal geweldig.!
Hier word ik blij van.
Stop gewoon een paar videorecorders op je SCART en zet je TV op zwart/wit.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
Alleen ze moeten het in zwartwit uitzenden. Met stof op de band, enzo.
Het is niet de soundmixshow. Ze shmincken JK toch ook niet blank als hij een blanke artiest zingtquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef ranja het volgende:
Wat slecht. Die stem past totaal niet bij dit nummer. En heeft Ella ooit zo'n korte rok aangehad?
Edwin is cool.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Krijgen we edwin weer, met zijn off gezeik
Oja! Zo heet ie ja. Is ie aardig oid?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:28 schreef Nouk het volgende:
Frankieboy zit bij mij op school
Ik heb m 2 verdiepingen lang achtervolgtquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Geil zeg. Wat heb je al allemaal gedaan met 'm??
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb m 2 verdiepingen lang achtervolgt
Jammer dat de camera van opzij filmt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Ze wil niet zitten, maar gaat wel wijdbeens staan
Ik had het ook wel begrepen als je (Barbie) had weggelaten hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind hem wel wat weg hebben van Ken (Barbie)
K weet niet, hij doet economie en ik heb m pas 2 keer gezienquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:30 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Oja! Zo heet ie ja. Is ie aardig oid?
En dat bij een kutthema, wat klopt er nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een prutse doos
hahaha okayquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:31 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik had het ook wel begrepen als je (Barbie) had weggelaten hoor
Leuk dat jij er weer bent!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, mijn favoriet. NOT
Wat ik zei, naar het bruin cafe ermee, vanavond nog!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Haar stem past wel erg goed bij dit soort muziek. Misschien is dit haar toekomst dan, want pop muziek lijkt me niks voor Maud.
Hup, oppakken en de bak in, deur op slot en sleutel weg gooien.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies is wel een dievegge zeg..
Alleen maar om te kijken offie het echt wasquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
[..].
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Ik klik dit snel weg want Henk Jan mag niet zien dat ik muziek download.
Okay, dat valt dan toch tegen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit gaat vast weer okay worden.
Je moet toch elke week iets anders hebben, het zijn toch gewoon mooie nummers ditquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is dit eik een thema?? alsof één van de kandidaten ooit in deze muziek verder gaat.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef MissX het volgende:
dit vind ik wel goed en der moves zijn leuk
Ik vind het okay Tommie.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, dat valt dan toch tegen.
Omdat bij dit thema, wat vocaal zwaar is, pas duidelijk wordt wie er echt kunnen zingen en wie niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is dit eik een thema?? alsof één van de kandidaten ooit in deze muziek verder gaat.
Huh, zit jij wel naar Idols te kijken, ze begon anders meteen verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:33 schreef InsoNiNi het volgende:
Ze begint wel goed..
de laarzen zijn dan ook 't enige positieve van dit alles.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef schatje het volgende:
Leuke laarsjes.
Lekker stout.
We worden het vast niet meer eens vanavond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef InsoNiNi het volgende:
Ik vind het okay Tommie.
Inso.
Ze hadden een paar leuke thema's gevonden voor een aantal afleveringen, en toen moesten ze nog 1 thema vinden, daar kwamen ze niet op, dus vroegen ze de koffiejuffrouw een thema en zij kwam met dit idee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat bij dit thema, wat vocaal zwaar is, pas duidelijk wordt wie er echt kunnen zingen en wie niet.
En omdat het heerlijke muziek is.
klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ze hadden een paar leuke thema's gevonden voor een aantal afleveringen, en toen moesten ze nog 1 thema vinden, daar kwamen ze niet op, dus vroegen ze de koffiejuffrouw een thema en zij kwam met dit idee.
Allemaal wel leuk en aardig dat je het chronisch oneens met me bent, maar ze heeft het heel goed gedaan hoor!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh, zit jij wel naar Idols te kijken, ze begon anders meteen verkeerd hoor.
inderdaadquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef PetraV het volgende:
ik vind marlies altijd net iets TE.......![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:36 schreef veldmuis het volgende:
Ow ze heeft wat over downloaden gezegd en HJ gaat er dik tegenin
Vorig jaar hebben al tig mensen op Fok! geklaagd dat er geen Big Band was. Dit jaar waren er weer veel mensen gezegd dat ze dat willen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef Lolalala het volgende:
Ze hadden een paar leuke thema's gevonden voor een aantal afleveringen, en toen moesten ze nog 1 thema vinden, daar kwamen ze niet op, dus vroegen ze de koffiejuffrouw een thema en zij kwam met dit idee.
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:36 schreef InsoNiNi het volgende:
[..]
Allemaal wel leuk en aardig dat je het chronisch oneens met me bent, maar ze heeft het heel goed gedaan hoor!. Inso.
Dàt klinkt aannemelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben al tig mensen op Fok! geklaagd dat er geen Big Band was. Dit jaar waren er weer veel mensen gezegd dat ze dat willen.
Idols luistert naar heb publiek.
Iddquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, JK heeft z'n stemmen voor vandaag alweer geregeld
Dat doen we als de uitzending is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:37 schreef Lolalala het volgende:
Wie maakt er een polletje? Van wie er uit gaat?![]()
Ikke niet
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:39 schreef Dizer het volgende:
GODVER niet weer zijn moeder en broertje
Hoe help je iemand op een sentimentele wijze de finale in
Hee tof, echt never heard of!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nummer op de achtergrond: Juanes & Nelly Furtado - Fotografia.
Geniaal nummer.
Het is wit en...... hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:39 schreef Dirkh het volgende:
Er zit wat onder z'n neus
quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef schatje het volgende:
Oh, ik moet echt huilen nu.
inderdaadquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god weer zo'n kut filmpje, verdomme hou toch eens op met die onzin!
Ik ook. Dat hij het weer voor elkaar flikt om stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef schatje het volgende:
Oh, ik moet echt huilen nu.
Ga dat nummer maar kopen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Lolalala het volgende:
Hee tof, echt never heard of!
Noem jij eens een genre dat hem wel ligt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Het genre ligt 'm niet. Het gaat vast bagger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |