Arm Waxxje! Misschien de volgende keer beter.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
Ja de anderen welik moet jassen hangen bij het coc, kon niet ruilen
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:27 schreef NathaN het volgende:
De orgasmatron
die jongen erachter mocht er ook zijn
Wie wil je?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie ga ik meeten ?
Ik zag daar volgens mij een hele lekkere bos met krullen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:27 schreef NathaN het volgende:
De orgasmatron
die jongen erachter mocht er ook zijn
ooohhhh als dat maar niet bij mijn aankomst is in Utrecht want ik heb er 3 uur over gedaan door die klote NS.... En ik had me te warm aangekleed omdat het in Zwolle dus kouder was, nou ik zweette me de tering toen ik op het terrasje aankwam, en dan ook nog uitgeput door in een harington te hebben gezeten in een bomvolle treinquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:26 schreef blublub het volgende:
WAXXXXEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR
IK HEB JOU GEZIEN!!!!!!!! denk ik
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:29 schreef LeBeau het volgende:
Ik zag daar volgens mij een hele lekkere bos met krullen.![]()
Das eigenlijk al een orgasmatron op zich.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:27 schreef blublub het volgende:
had je vandaag een wit shirt met groene randjes aan en een zwarte broek en een zwarte tas en een bril?
Roddels! Vette roddels willen we horen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:31 schreef Waxxer het volgende:
in het zonnetje zitten bij Xman, XMN8R, Doffy, Wizzarddragon, Kugari-Ken, Idril-2, Twoflower, en en en....
Nu groette je me alleen maar omdat je weer een ideetje had, niet omdat ik aankwam of wegging . Valsspeler.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Beaugasmatron
*ook gezien heb*quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
oohhhhh god ik ben gewoon in het geniep gezien![]()
Niet mauwen! Roddels!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef LeBeau het volgende:
Nu groette je me alleen maar omdat je weer een ideetje had, niet omdat ik aankwam of wegging . Valsspeler.
Grmb! Ik wilde een directe link naar blubjes post plaatsen, maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
oohhhhh god ik ben gewoon in het geniep gezien :'(
Nou ik vond het wel leuk om iedereen in het echt te zien, en niemand is stoerquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Roddels! Vette roddels willen we horen!.
Jah! Niet mauwen! Roddels!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet mauwen! Roddels!!
Ja, we zaten nota bene bij je om de hoek en wat doe jij?? Binnen zitten fokken!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
*ook gezien heb*
Ik heb boodschappen gedaan, gewoon geshopt, gefitnesst, etc. dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 17 april 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
Ja, we zaten nota bene bij je om de hoek en wat doe jij?? Binnen zitten fokken!!
ja, we willen weten wat we straks allemaal moeten ontkennen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jah! Niet mauwen! Roddels!!
Hebben ze het nog over ons achterblijvende balkonboxerhomo's gehad?.
en gegluurd bij Florinquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen gedaan, gewoon geshopt, gefitnesst, etc. dus dat valt wel mee
"Die G_E hè, dat is in werkelijkheid een 92-jarig oud mannetje die woont in verzorgingstehuis Blixembosch. Wel in E., dat wel."quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja, we willen weten wat we straks allemaal moeten ontkennen!
Ja, jij hebt vanmiddag met een jongen op een terras in de zon gezeten geloof ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:46 schreef Vlarp het volgende:
Roddels???
Alleen kijken, hequote:Op zaterdag 17 april 2004 20:55 schreef LeBeau het volgende:
Heb je eigenlijk nog commentaar op je lippen gehad, Waxxje? Das wel het eerste waar ik naar zou kijken denk ik.
Ligt op de route, hequote:Op zaterdag 17 april 2004 20:46 schreef Waxxer het volgende:
en gegluurd bij Florin
en toen opeens 'per ongeluk' *kuch* iets vergeten en weer terugfietsen
en weer kijken
Is Peter Heerschop homo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
"Laat me, Laaaaaat me!!"![]()
Misschien na vanavondquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is Peter Heerschop homo?
Verslaafde!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Idols
Er is geen zak meer aan, maar toch ga ik het kijken...
*eens is*quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Idols
Er is geen zak meer aan
*stiekem ook kijkt*quote:maar toch ga ik het kijken...
Tuurlijk, lieverdquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik heb er geen opmerkingen over gehad (mijn lippen) misschien dachten ze wel heel veel maar dan moeten ze dan maar zeggen he
Ik heb heeellll normale lippen
Jeps..quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
Dooske ziet er leuk uit vanavond.
Tis iets te veel gekopieerd, dat wel, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps..
Marilyn Monroe
't klonk wel lekker. qua uitspraak net ietsje mis, maar dat hebben Nederlandse artiesten wel vaker...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
Nou, echt geweldig vond ik het niet..
En dat gekrijs van die breezahtrutjes is zoo irritant.
Oh-oh...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:14 schreef Waxxer het volgende:
mag gauw herhaald worden!!!
Maar dan op het balkon van G_E in E.!quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
In boxer?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
Maar dan op het balkon van G_E in E.!
*helemaal mee eens ben*quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
En dat gekrijs van die breezahtrutjes is zoo irritant.
*helemaal mee eens ben*quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind Boris vet veel te populair en niet leuk....
Stem is te zwak, vind ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Maud ziet er leuk uit
En ze doet het goed
Och, als het een lekker ding in een kilt was geweest had jij ook gegluurdquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:31 schreef Vlarp het volgende:
Wat een kinderen! Onder d'r rokje gluren
Als die doos niks had gezegd had Henk Jan ook niks gewetenquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:32 schreef Vlarp het volgende:
LOL!
"ik denk niet dat Henk Jan het erg leuk vindt om te zien dat ik download"![]()
Ja, de uitspraak is een beetje jammer. Verder is ze inderdaad de beste.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:34 schreef NathaN het volgende:
Afgezien van de uitspraak beste tot nu toe..
Hij doet deze wel leuk...quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Boris doet Prince. Goh, dat hadden we nog niet eerder gezien..
Okeej, hij kan absoluut zingen maar wat een arrogant opgehemelt naar ventjequote:Op zaterdag 17 april 2004 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij doet deze wel leuk...
Maar origineel is anders
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:04 schreef Vlarp het volgende:
Hockeyteef!!!!!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Maar er zijn ook leuke hockey jongens
Jepsquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
Maud wordt elke keer beter!
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:18 schreef Vlarp het volgende:
en dan Maud en Boris in de finale en dan wint Maud
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:18 schreef WAik het volgende:
idols, blehkon het niet langer dan 1 minuut aankijken. allemaal verwende, statusvergarende en zichzelf opgeilende mensen in de hele show.
bescheidenheid is in nederland net zo moeilijk te vinden als vrijheid in china![]()
Dan zou Boris helemaal kapot gaan denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien komt ie dan weer eens met beide voetjes op de grond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zou Boris helemaal kapot gaan denk ikZou leuk zijn
tja... de verloedering van de samenleving zeg ik dan maarquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mooie vergelijking
Maar Nederlanders (althans, het grootste deel) geilen op dit soort entertainment
wiesda?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Mike de Boer (Mr. ik ben gay en ik weet veel van kleding) vindt zijn kleren leuk...
Mike de Boer loopt in een sarong. Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Mike de Boer (Mr. ik ben gay en ik weet veel van kleding) vindt zijn kleren leuk...
Uhm.. die zit op zondag vaak in Life & Cookingquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:28 schreef WAik het volgende:
[..]
wiesda?
ow das cewl!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. die zit op zondag vaak in Life & Cooking
Laat JK van het podium vallen ofzo!
Uhm.. ik denk dat je nu Frank Govers bedoelt, die is al 5 jaar dood ofzo...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
ow das cewl!loopt die geimporteerde nicht een beetje nep door indonesie of-ander-aziatisch-land te huppelen met zijn net (*homo-stemmetje*) gecreëerde inktvisschotel (wrawrawra)
ik vond dat altijd zo'n grappige vertoning dat het wel weer leuk was om dat vanuit bed tijdens je ontbijt te kijken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
*TV uitzet en ID&T radio aanzet*
nee nee die sarong gozertquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ik denk dat je nu Frank Govers bedoelt, die is al 5 jaar dood ofzo...
Hij bedoelt Lonnie geloof ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. ik denk dat je nu Frank Govers bedoelt, die is al 5 jaar dood ofzo...
Maud roeleert!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:40 schreef blublub het volgende:
Boris is gewoon de goeiste. Maud deed t vandaag ook erg goed, JK heel slecht, en Marlies maar middelmatig. Ik vind dat Boris het echt verdient te winnen. ik vind m niks arrogant en hij heeft gewoon de beste stem en de beste performance
Cluesless
The Window Shopperquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.okcupid.com/oktest
BORIS BORIS! Maud zingt soms vals, Boris nooitquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maud roeleert!![]()
en Clueless![]()
Boris kijkt boos en Maud hockeytquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
[..]
BORIS BORIS! Maud zingt soms vals, Boris nooit![]()
![]()
![]()
jaaah, as if!
Boris heeft een lul en Maud nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Boris kijkt boos en Maud hockeyt![]()
Maud zag er geweldig uit in haar (te) korte jurkje.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:47 schreef blublub het volgende:
[..]
Boris heeft een lul en Maud niet![]()
![]()
het lulargument overruled alle andere argumenten!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maud zag er geweldig uit in haar (te) korte jurkje.![]()
En Boris deed weer Prince.
Maar dat schrijf je anders.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
[..]
het lulargument overruled alle andere argumenten!
Maud had een veel te kort slettenjurkje aan en Prince is okay![]()
![]()
(met persoonlijke speciale reden voor mij, als je weet hoe ik heet en een beetje een prince kenner bent
)
nou én, tis maar 1 letter verschil! zelfs Paul van Loon viel het op toen ik als 9 jarig meisje mn Griezelbus 2 liet signerenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat schrijf je anders.
Ik heb niks tegen Prince. Wel tegen Boris die weer Prince doet.
een i is toch iets anders dan een y.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:54 schreef blublub het volgende:
[..]
nou én, tis maar 1 letter verschil! zelfs Paul van Loon viel het op toen ik als 9 jarig meisje mn Griezelbus 2 liet signeren
en Boris zingt gewoon goed, beter dan Maud dus puh! Boris gaat winnen en Maud niet! ze heeft niet voor niets al 2 of 3 keer op de kruk gezeten en Boris nog 0 keer!
puh. je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
een i is toch iets anders dan een y.
En Boris is alleen maar door door al die soppende breezah-trutjes die hun beltegoed er doorheen jagen.
Nietus! Ik had eerst een gruwelijke pokkenhekel aan Maud, maar ze wordt gewoon steeds beter!quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:59 schreef blublub het volgende:
[..]
puh. je bent gewoon jaloers
echt niet, omdat hij kan zingen!!! Maud daarintegen is alleen door omdat ze hockey doet en daarom heel hockeyend nederland denkt zich met haar te kunnen identificeren
Ik ga maar niet posten wat er bij mij uitkwam.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:45 schreef blublub het volgende:
[..]
The Window Shopper
Random Gentle Love Dreamer (RGLDf)
Loving, hopeful, open. Likely to carry on an romance from afar. You are The Window Shopper.
Ik heb hem niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga maar niet posten wat er bij mij uitkwam..
hockey jij dan ook ofzo dat je dat zo leuk vindt?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nietus! Ik had eerst een gruwelijke pokkenhekel aan Maud, maar ze wordt gewoon steeds beter!
En ze hockeyt![]()
geeft mij niks, hij mag alles van me weten behalve mn pincodequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedaan.
Volgens mij wordt de uitslag doorgestuurd naar G_E en weet ie dan allemaal Hele Enge dingen over mij.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:03 schreef blublub het volgende:
[..]
hockey jij dan ook ofzo dat je dat zo leuk vindt?
Alleen qua zang is Boris de beste ja. Maar ik kijk niet alleen naar de zang. Vorig jaar was Hind de beste en toch heeft ze niet gewonnen. (Wat overigens een schande was)quote:ze is wel goed, ze mag wel 2e worden, maar Boris is gewoon beter. en ik beoordeel gewoon echt alleen op het zingen, eerlijk gezegd. en dan steekt Boris met kop en schouders boven de rest uit.
ik vond Hind vorig jaar dus niet zo leuk, eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
[..]
Alleen qua zang is Boris de beste ja. Maar ik kijk niet alleen naar de zang. Vorig jaar was Hind de beste en toch heeft ze niet gewonnen. (Wat overigens een schande was)
Daar heb ik die test niet voor nodig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedaan.
Volgens mij wordt de uitslag doorgestuurd naar G_E en weet ie dan allemaal Hele Enge dingen over mij.
heeft ie dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Boris gewoon vreselijk arrogant. Alleen daarom hoop ik al dat ie verliest.
Toen ie voig jaar meedeed met het Nationaal Songfestival vond ik hem overigens wel geweldig! Dat nummer is echt
Ow? Wat voor Enge Dingen weet je dan over mij?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar heb ik die test niet voor nodig..
Ja hij heeft vorig jaar meegedaan als Sofuja met het nummer She Wouldquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:11 schreef blublub het volgende:
[..]
heeft ie dat gedaan dan?
ik snap niet wat je arrogant aan m vindt, ik vind Maud juist zooo arrogant, en hem echt t minst arrogant van allemaal!
Ik ben benieuwd.quote:Welcome to TheSpark's Purity Test, one of the most revealing and powerful weapons on the Internet. Originally programmed in 1999, it has been taken over 7,000,000 times. The purpose of this examination is simple: to get to the bottom of -exactly- how bad you really are, in 100 increasingly flagrant questions.
Purity, according to Freud, slides out of us like sand in the hourglass of a woman's body. Freud, of course, was Jewish, and the old testament is full of sand. Christians may disagree, but the scientists do not:
This test is an accurate measure of your dirty deeds.
ik zie t nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hij heeft vorig jaar meegedaan als Sofuja met het nummer She Would
Z'n houding, z'n manier van praten, die boze arrogante kijk-mij-eens-geweldig-geil-in-de-camera-kijken-blik. Marlies heeft die blik ook..
Ik luister niet naar de radio. We zijn het aflgeopen jaar al doodgegooid met Jamai. Ik heb geen zin in een jaar lang gebombardeerd te worden met Boris.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:16 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zie t niettis gewoon niet zon lachebek
![]()
hij zingt gewoon t best. punt. en zn kop zie je niet op de radio dus dan luister ik liever naar een goeie stem
doodgegooid met Jamai? ik heb bijna niks meer van die gast gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik luister niet naar de radio. We zijn het aflgeopen jaar al doodgegooid met Jamai. Ik heb geen zin in een jaar lang gebombardeerd te worden met Boris.
Ja, JK op tv, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:28 schreef blublub het volgende:
ik ben zo misselijk
jahquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, JK op tv, dan krijg je dat.
Wattisur? Iets verkeerds gegeten?
Maar pasen is allang geweest gekkie!quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:31 schreef blublub het volgende:
[..]
jaheen chocopaashaas
![]()
jah maar mijn mama was ze kwijt geraakt en had toen nog alsnog nieuwe gekocht (nu weet je dus waar ik t vandaan heb hequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar pasen is allang geweest gekkie!
*aai*
Agossie tochquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:42 schreef blublub het volgende:
[..]
jah maar mijn mama was ze kwijt geraakt en had toen nog alsnog nieuwe gekocht (nu weet je dus waar ik t vandaan heb he![]()
)
jah ben nog steeds niet lekker
quote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:21 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Oh.. okeej.quote:Op zondag 18 april 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Tis al afgelopen G_E
En wat heeft G_E gedaan tijdens Idols?quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.. okeej..
quote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En wat heeft G_E gedaan tijdens Idols?
Meet = Eng -> G_E = Hierquote:Op zondag 18 april 2004 00:31 schreef Twaalfje het volgende:
Tomtiedomtiedom..........Hallootjes!
Valt d'r hier nog wat te doen of is iedereen op de meet?
quote:Op zondag 18 april 2004 00:31 schreef Twaalfje het volgende:
ah, genintendodingest.quote:
quote:Op zondag 18 april 2004 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meet = Eng -> G_E = Hier
Twaalfster!quote:Op zondag 18 april 2004 00:31 schreef Twaalfje het volgende:
Hallóóóóóów!!quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Twaalfster!
quote:Op zondag 18 april 2004 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Meet = Eng -> G_E = Hier
Ik had andere bezigheden. En waarom ben jij niet naar de meet gehupst?quote:Op zondag 18 april 2004 00:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hallóóóóóów!!
Wat sta je weer leuk te hupsen. Werom ging jij eik nie?
quote:Op zondag 18 april 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah, genintendodingest.
Ik heb echt helemaal niks met nintendos, gameboys, playstations, xboxen etc. Ik heb zelfs nog nooit dat patience-ding op m'n pc aangeraakt.![]()
Heb je weer als part-time prins gehupst?quote:Op zondag 18 april 2004 00:37 schreef Twaalfje het volgende:
Wat ister nou eng aan een meet
Najah ik moest werken en wist dat ik daarna geen zin zou hebben in veel mensen tegelijk en idd, ik had geen zin.
Nou gewoon. Alles.quote:Op zondag 18 april 2004 00:34 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Wat ister eng aan die meet?
Ja, mooi dingetje. Het doet mij helaas vrij weinig maar mijn neefje zou enorm jaloers op je zijnquote:
Toevallug wel jah, vedaag!quote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je weer als part-time prins gehupst?
wij hebben m in t blauwquote:
Ik begrijp niet hoe mensen hele avonden naar idols kunnen kijken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef Twaalfje het volgende:
* Great_Expectations doet ook nie aan spelletjes.
Kep ze nie eens op me PC staan. Ik begrijp ook niet goed hoe mensne hele avonden kunnen gamen.......
Ik heb ze er nog wel op staan. Waarom weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef Twaalfje het volgende:
* beaverhausen doet ook nie aan spelletjes.
Kep ze nie eens op me PC staan. Ik begrijp ook niet goed hoe mensne hele avonden kunnen gamen.......
'Wij'? Heb je verkering, Blub?quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef blublub het volgende:
[..]
wij hebben m in t blauw
mn broertje enzoquote:Op zondag 18 april 2004 00:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
'Wij'? Heb je verkering, Blub?
Jouw neefje!quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, mooi dingetje. Het doet mij helaas vrij weinig maar mijn neefje zou enorm jaloers op je zijn![]()
Wie kijkt er nou naar idols!!quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe mensen hele avonden naar idols kunnen kijken..
een de wattesachtige?quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jouw neefje!
Ik stel me dan een soort "chibli"-achtig beaverhausje voor..
Tsss, dat heb ik weer. Ontmoet je eindelijk een prins blijkt ie ook nog kleermaker te zijnquote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Toevallug wel jah, vedaag!
Maar morgen ben ik weer Kleermaker hoor.
*mee eens is*quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe mensen hele avonden naar idols kunnen kijken..
"chibli"quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jouw neefje!
Ik stel me dan een soort "chibli"-achtig beaverhausje voor..
Hehe!quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*mee eens is*
Ik heb vanaaf heeeel ff gekeken, stond die Boris "I got you Under My Skin" ff te verkrachten met ze badkamerstem.ik snapput allemaal nie......
quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef blublub het volgende:
jah en zeg hier eens iets jah, weet je hoe lief die knijntjes zijn:
vervroegde vrolijk pasen wens 2005 Blub! hij doet 't nie!![]()
scheer je weg jullie stelletje lelijke vlerken!quote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hehe!
Zie je nou wel Blubney dat ie de boel aan t verkrachten was!
wel!quote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Blub! hij doet 't nie!
quote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef blublub het volgende:
[..]
scheer je weg jullie stelletje lelijke vlerken!
*kuch*quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef blublub het volgende:
[..]
een de wattesachtige?
Tsk. Ze deden nummers die gewoon wat meer 'engagement' vereisen en dat was d'r nie. Sow ver ik gezien heb.. Heb ook nog heel ff een blond mokkel zien zinge, met die slappe handjes. Leek wel een klein kind, sow ongecontroleerd als die motoriek van haar wasquote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef blublub het volgende:
[..]
scheer je weg jullie stelletje lelijke vlerken!
quote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*kuch*
Chibi
Little or one of the kawaii (cute) forms of anime. The characters are drawn child-like, and they become less real looking.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
'Wij'? Heb je verkering, Blub?
Dat was Maudquote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk. Ze deden nummers die gewoon wat meer 'engagement' vereisen en dat was d'r nie. Sow ver ik gezien heb.. Heb ook nog heel ff een blond mokkel zien zinge, met die slappe handjes. Leek wel een klein kind, sow ongecontroleerd als die motoriek van haar was
Doe jij nou maar eerst eens een foto van je zelf posten.quote:Op zondag 18 april 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Doe eens een chibli beaverhausen neefje tekenen!
Hm. Kawai maakt piano'squote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*kuch*
Chibi
Little or one of the kawaii (cute) forms of anime. The characters are drawn child-like, and they become less real looking.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe jij nou maar eerst eens een foto van je zelf posten..
.
HAHAHAHAHHAHAHAHAH LEKKER VOOR JE!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was Maud![]()
.
Dat lijkt helemaal niet op m'n neefje.quote:Op zondag 18 april 2004 00:51 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Kawai maakt piano's
http://www.kawaius.com/ex.htm
quote:Op zondag 18 april 2004 00:51 schreef blublub het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAH LEKKER VOOR JE!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 18 april 2004 00:51 schreef blublub het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAH LEKKER VOOR JE!!!!!!!!!!
Japanners hebben een grote voorliefde voor dingen die kawaii zijn. Nijntje Pluis is bijvoorbeeld heel kawaii, en dan ook razend populair in Japan.quote:Op zondag 18 april 2004 00:51 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Kawai maakt piano's
http://www.kawaius.com/ex.htm
Niet?quote:Op zondag 18 april 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat lijkt helemaal niet op m'n neefje.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Twaalfje het volgende:
[..]ik mis weer iets..........waarschijnlijk een heel seizoen Idols......
quote:Op zondag 18 april 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke volgende meet?quote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Hoe moeten we je anders herkennen bij de volgende meet?.
ik ben liever soepel en flexibel enzoquote:Op zondag 18 april 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat lijkt helemaal niet op m'n neefje.
Okeej, hij is misschien wat houterig maar dat is met hockey wel handig
Over soepel en flexibel gesproken; WIE is je verkering? Iemand die we kennen?quote:Op zondag 18 april 2004 00:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben liever soepel en flexibel enzo
quote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Japanners hebben een grote voorliefde voor dingen die kawaii zijn. Nijntje Pluis is bijvoorbeeld heel kawaii, en dan ook razend populair in Japan..
Ik doe wel een naambordje op.quote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Hoe moeten we je anders herkennen bij de volgende meet?.
Ja, ik ook, maar ik had het over m'n neefje van 9.quote:Op zondag 18 april 2004 00:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben liever soepel en flexibel enzo
Je loopt achter.quote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Ik zie nergens een klavier. Rare piano is dat zegOf moet je d'r op blazen?
Neej, dat is leuk: in de trein zitten met een bordje dat zegt: "GREAT EXPECTATIONS"quote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe wel een naambordje op..
quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef blublub het volgende:
ik moet gaan
Doei!quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef blublub het volgende:
ik moet gaan
Waarom zou ik een naambordje opdoen met "Great Expectations"?quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej, dat is leuk: in de trein zitten met een bordje dat zegt: "GREAT EXPECTATIONS"
Ja, het was mijquote:Op zondag 18 april 2004 00:59 schreef Twaalfje het volgende:
Oeps. Het was Beaver![]()
Zie een paar posts omhoogquote:Op zondag 18 april 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom zou ik een naambordje opdoen met "Great Expectations"?.
Het gaat niet erg lekker met ons prinsje vanavond hè?quote:Op zondag 18 april 2004 01:00 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Zie een paar posts omhoog
quote:Op zondag 18 april 2004 00:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej, dat is leuk: in de trein zitten met een bordje dat zegt: "GREAT EXPECTATIONS"
*meld*quote:Op zondag 18 april 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waar blijven die meet-heaumeaux?
Ik wil roddels! Dirt! Sleaze! Details! Posities! Rugnummers!
Ja! Ik ook!quote:Op zondag 18 april 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waar blijven die meet-heaumeaux?
Ik wil roddels! Dirt! Sleaze! Details! Posities! Rugnummers!
Ik zie het al helemaal voor me. En dan zo'n klein meisje roepen: Kijk mamma, Harry Potter (quote:Op zondag 18 april 2004 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!!
quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef XMN8R het volgende:
(en de roddels houden we voor onszelf)
YO! GESELLUG!!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*meld*
Rijmeneer! Hoelang was u al aan het lurken?!quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*meld*
quote:Op zondag 18 april 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. En dan zo'n klein meisje roepen: Kijk mamma, Harry Potter () heeft Grote Verwachtigen!
quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef Twaalfje het volgende:
Deze heb ik vedaag gezien!!
http://www.efteling.nl/up(...)anzenfanfare.XXL.gif
Het zijn d'r een stuk of 30 en vandaag liepen ze keuring netjes in rijtjes voor de fanfare uit. Het leken net majorettes. TE lollug!1
quote:Op zondag 18 april 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. En dan zo'n klein meisje roepen: Kijk mamma, Harry Potter () heeft Grote Verwachtigen!
Ben nét pas thuis hoorquote:Op zondag 18 april 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
Rijmeneer! Hoelang was u al aan het lurken?!
Eigenlijk is dat veel leuker. En ze hebben toch vast allerlei roddels over ons verzonnen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja! Ik ook!.
Anders moeten we maar alvast gaat verzinnen wat er allemaal is gebeurd, of nog aan het gebeuren is, of nog gaat gebeuren..
En wat bennu vroeg terug?quote:Op zondag 18 april 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rijmeneer! Hoelang was u al aan het lurken?!
*Harry Potter aai*quote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
error is met fulco naar huis gegaanquote:Op zondag 18 april 2004 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil op z'n minst weten wie met wie mee naar huis is gegaan..
En wat heeft u grote oren!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En wat bennu vroeg terug?
Hm........die kenniknie. Jammer.quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
error is met fulco naar huis gegaan
quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gohquote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb wel weer even Cupido mogen spelen, maar verder zeg ik nog niksquote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedoel, uit de laatste meet waar ik bij was is wel eenvoortgekomen, dus zoiets kan nou weer gebeuren.
.
*meeschuif*quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef Twaalfje het volgende:
Tijd voor thee!
*keuken inschuif*
Hmmz... Denk je?quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat veel leuker. En ze hebben toch vast allerlei roddels over ons verzonnen.
Ook nie als ik het heeeeeeeeel liev vraag?quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb wel weer even Cupido mogen spelen, maar verder zeg ik nog niks
tja, daar moet je incrowd voor zijn hequote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef Twaalfje het volgende:
Hm........die kenniknie. Jammer.
Denk jij dan dat ze ons er niet doorgehaald hebben?quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Denk je?.
quote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, daar moet je incrowd voor zijn he![]()
bzzwbzzw samen bzzwbzzw naast elkaar bzzwbzzw verlegen bzzwbbzwquote:Op zondag 18 april 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
Ook nie als ik het heeeeeeeeel liev vraag?![]()
*kusknufkroel*
Ah toe? Doe eens vertellen aan bever.
Tuulek wel. 't Zijn toch nichten.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk jij dan dat ze ons er niet doorgehaald hebben?.
Dat kan niet!! Ik was er helemaal niet!!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
bzzwbzzw samen bzzwbzzw naast elkaar bzzwbzzw verlegen bzzwbbzw![]()
ben jij op de meet geweest?quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
B...be...ben ik dan nu incrowd?!
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tuulek wel. 't Zijn toch nichten.
OEH! DAT HOORDE IK!quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
bzzwbzzw samen bzzwbzzw naast elkaar bzzwbzzw verlegen bzzwbbzw![]()
Grmblquote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ben jij op de meet geweest?
*denk*
Zijn we niet veel te saai om uitgebreid beroddeld te worden?quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk jij dan dat ze ons er niet doorgehaald hebben?.
wees jij maar gerust, je bent uitgebreid besproken.quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Twaalfje het volgende:
Tuulek wel. 't Zijn toch nichten.
Ik niet.quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn we niet veel te saai om uitgebreid beroddeld te worden?.
ik had nie anders verwacht. Wat ik zeg: 't blijven nichten hèquote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
wees jij maar gerust, je bent uitgebreid besproken.
welnee!quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn we niet veel te saai om uitgebreid beroddeld te worden?.
*ook sop*quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Twaalfje het volgende:
*nog een koekie in thee sopt*
quote:Op zondag 18 april 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
Grmbl!
![]()
![]()
Dan hebben ze jou er niet doorgehaald.quote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wel..
he-le-maal toppie!quote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef Jerruh het volgende:
ok hoe was de emet bij jullie?
de verjaardag van agelic1 was super!!!!!!!!!!!!
?!?!?!?!?! Loop jij al de hele tijd achter me aan of sow?! Eerst me de keuken in volgen, en nou ook gaan soppenquote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook sop*
vertel:quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
he-le-maal toppie!![]()
Mag da niet dan?quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
?!?!?!?!?! Loop jij al de hele tijd achter me aan of sow?! Eerst me de keuken in volgen, en nou ook gaan soppen![]()
zie je nou wel, je hoeft helemaal niet naar een meet voor soppige detailsquote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef Twaalfje het volgende:
?!?!?!?!?! Loop jij al de hele tijd achter me aan of sow?! Eerst me de keuken in volgen, en nou ook gaan soppen![]()
nou, voortaan wel ff zeggen want ik schrok me de pleurisquote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag da niet dan?
Ik had eigenlijk gehoopt dat Peter R Waxxer aantekeningen zou maken om die te verwerken in een spannende rapportage. "Tijdens het eten legdequote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan hebben ze jou er niet doorgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |