Arm Waxxje! Misschien de volgende keer beter.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
Ja de anderen welik moet jassen hangen bij het coc, kon niet ruilen
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:27 schreef NathaN het volgende:
De orgasmatron
die jongen erachter mocht er ook zijn
Wie wil je?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie ga ik meeten ?
Ik zag daar volgens mij een hele lekkere bos met krullen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:27 schreef NathaN het volgende:
De orgasmatron
die jongen erachter mocht er ook zijn
ooohhhh als dat maar niet bij mijn aankomst is in Utrecht want ik heb er 3 uur over gedaan door die klote NS.... En ik had me te warm aangekleed omdat het in Zwolle dus kouder was, nou ik zweette me de tering toen ik op het terrasje aankwam, en dan ook nog uitgeput door in een harington te hebben gezeten in een bomvolle treinquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:26 schreef blublub het volgende:
WAXXXXEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR
IK HEB JOU GEZIEN!!!!!!!! denk ik
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:29 schreef LeBeau het volgende:
Ik zag daar volgens mij een hele lekkere bos met krullen.![]()
Das eigenlijk al een orgasmatron op zich.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:27 schreef blublub het volgende:
had je vandaag een wit shirt met groene randjes aan en een zwarte broek en een zwarte tas en een bril?
Roddels! Vette roddels willen we horen!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:31 schreef Waxxer het volgende:
in het zonnetje zitten bij Xman, XMN8R, Doffy, Wizzarddragon, Kugari-Ken, Idril-2, Twoflower, en en en....
Nu groette je me alleen maar omdat je weer een ideetje had, niet omdat ik aankwam of wegging . Valsspeler.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Beaugasmatron
*ook gezien heb*quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
oohhhhh god ik ben gewoon in het geniep gezien![]()
Niet mauwen! Roddels!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
oohhhhh god ik ben gewoon in het geniep gezien![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef LeBeau het volgende:
Nu groette je me alleen maar omdat je weer een ideetje had, niet omdat ik aankwam of wegging . Valsspeler.
Grmb! Ik wilde een directe link naar blubjes post plaatsen, maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Waxxer het volgende:
oohhhhh god ik ben gewoon in het geniep gezien :'(
Nou ik vond het wel leuk om iedereen in het echt te zien, en niemand is stoerquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Roddels! Vette roddels willen we horen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |