Ik heb 2 broers, 2 ouderd, en 1 broer heeft 1 vriendin. Als ik thuis kom, zit me broer met zijn vriendin en mijn moeder al achter Mario party. In het weekend komen wat vrienden langs, en gaan we mariokarten, Super Smash Bros-en, Zelda: Four Swords+-en enz. Bij mij in huis zijn er altijd mensen die met me willen multiplayen, dus vind ik online play op me console een beetje overbodig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
bullshit...
online met je console gamen wilt iedere gamer op het moment en nintendo ondersteunt dit niet...
kijk een avondje op je bank met vrienden kan leuk zijn maar wat als hun weg zijn? voor de 30ste keer een spel uitspelen?
als je 60 euro voor een spel dokt en het heeft aleen single player...als je door de single player heen bent heb je het gehad...
ga je online met een spel en het is goed uitgewerkt?
speel je het maanden
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed topicGoede Console
![]()
Dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
. En nog wat,... wat minder gekanker over verkoopsales tussen de verschillende consoles en wat mensen op GBA's gamen in het Xbox topic als het kan. Leek wel een kinderslowchat ofzo![]()
Blijf je je bericht aanpassenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers, 2 ouderd, en 1 broer heeft 1 vriendin. Als ik thuis kom, zit me broer met zijn vriendin en mijn moeder al achter Mario party. In het weekend komen wat vrienden langs, en gaan we mariokarten, Super Smash Bros-en, Zelda: Four Swords+-en enz. Bij mij in huis zijn er altijd mensen die met me willen multiplayen, dus vind ik online play op me console een beetje overbodig.
Maar natuurlijk heeft niet iedereen het zo als ik.
[..]
[..]
Dit slaat nergens op.
ps. Wel weer jammer dat Ninja Gaiden slecht verkoopt in Amerika
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier een ballon....... en nu buiten spelen![]()
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BHM:
Cool! ik speel em ook nog steeds!! Maar dan de classic op me GBA
etc etc etc etc
)
wat is er mis met een GBA?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijf je je bericht aanpassen
Hier
Noot:
Ik vind ook dat Nintendo online gamen meer had moeten stuenen (iig zorgen dat hun games online te spelen waren) maar je je overdrijft echt Mario Kart speel ik ook nog, maanden na de release. En wat te denken van F-Zero, of zelfs Mario Bros 1 op de NES
BHM:
Cool! ik speel em ook nog steeds!! Maar dan de classic op me GBA
etc etc etc etc
Hier een ballon....... en nu buiten spelen![]()
puik plan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:16 schreef twi het volgende:
Okee, misschien kan deze dicht en even opnieuw geopend worden?
Omdat het allemaal offtopic is en niet over de xbox gaat, maar over een concurrentiestrijd tussen verschillende dingen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom twi? Omdat de eerste 5 posts nu niet gaan in de trend van
XboxOMFG i DIEEEE?
en![]()
![]()
![]()
?
Maar goed, ik zal me weer even koest houden. Genoeg gepost in de Xbox topics voorlopig.
daar is ie lang bezig mee geweest, maar het resultaat mag er wezenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:27 schreef Chocobo het volgende:
*zucht*
Anyway,... over een OP gesprokenhttp://gathering.tweakers(...)0
wat een OPper OPquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:27 schreef Chocobo het volgende:
*zucht*
Anyway,... over een OP gesprokenhttp://gathering.tweakers(...)0
Hoe bedoel je ik heb geen flikker te doenquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:42 schreef taart het volgende:
[..]
wat een OPper OP![]()
![]()
Ik denk dat nog geen 5% van de consolebezitters online speelt.quote:bullshit...
online met je console gamen wilt iedere gamer op het moment en nintendo ondersteunt dit niet...
Eigenlijk 9%. 9% van alle Xbox bezitters spelen online, de andere 91% vind het zeker niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 5% van de consolebezitters online speelt.
Al een poosje niet meer op mijn XBox gegamed eigenlijk, maar dat zal wel komen door mijn huidige F-Zero GX/Championship Manager 03/04 - fase
denk dat de meeste europeanen bang zijn voor hun credit card gegevens...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Eigenlijk 9%. 9% van alle Xbox bezitters spelen online, de andere 91% vind het zeker niet aantrekkelijk genoeg.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
denk dat de meeste europeanen bang zijn voor hun credit card gegevens...
Gezeik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Kunnen we nu eindelijk eens ophouden met dat gezeik op elkaars consoles.Wees blij dat er zoveel keuze en concurrentie is! Dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede.
XBox
Gamecube
PS2
Games
Eind mei al.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef Chocobo het volgende:
JuniFSW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sim Fallujaquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef Chocobo het volgende:
JuniFSW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef SailingAce het volgende:
wat een gezeur hier hee over die andere console's.. Tis het XBOX topic dus pro xbox uitspraken zijn hier niet gering lijkt me. En zeker wat mij betreft geheel welkom en terecht.
Wil je toch lekker die console's met elkaar gaan vergelijken? Doe ff googlen er is VS topic wat dat betreft. Ik kom toch ook niet vertellen in een GC topic dat de XBOX beter is.. mooi doe dat dan ook niet hier. Iedere fanboy hier die zich aangesproken voelt: Ja, jou bedoel ik. De rest is wel lief.
En nou opzouten kiddies!
Als je even de berichten daadwerkelijk leest, zul je zien dat ik de xbox alleen maar prijs.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:22 schreef SailingAce het volgende:
wat een gezeur hier hee over die andere console's.. Tis het XBOX topic dus pro xbox uitspraken zijn hier niet gering lijkt me. En zeker wat mij betreft geheel welkom en terecht.
Wil je toch lekker die console's met elkaar gaan vergelijken? Doe ff googlen er is VS topic wat dat betreft. Ik kom toch ook niet vertellen in een GC topic dat de XBOX beter is.. mooi doe dat dan ook niet hier. Iedere fanboy hier die zich aangesproken voelt: Ja, jou bedoel ik. De rest is wel lief.
En nou opzouten kiddies!
Eensch...quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:25 schreef SailingAce het volgende:
Soiezo is de XBOX de beste console, daar ga ik niet eens over discusseren.
Met een kotszak ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je even de berichten daadwerkelijk leest, zul je zien dat ik de xbox alleen maar prijs.
Ik gaf je vriendelijk een kotszak omdat je moest kosten. Ik wou alleen behulpzaam zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met een kotszak ?
Je zou behulpzaam zijn als je even je mond houd. Wordt zoooo moe van jequote:Op zaterdag 17 april 2004 20:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik gaf je vriendelijk een kotszak omdat je moest kosten. Ik wou alleen behulpzaam zijn.
Ja dat vind ik ook jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:25 schreef SailingAce het volgende:
Soiezo is de XBOX de beste console, daar ga ik niet eens over discusseren.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zou behulpzaam zijn als je even je mond houd. Wordt zoooo moe van je
Positiefquote:Ik vind niet dat de Xbox & GC aan het vechten zijn. Het is nu wel zuper duidelijk dat ze beiden een heeeeel ander soort spelervaring geven aan de gebruiker.
Positiefquote:M$ heeft het geweldig aangepakt door oud N64 bezitters naar de Xbox te lokken. De N64 had namelijk ook tal van Shooters en actie games. Petje af voor M$, nog maar net in de bisniss en nu al gelijk met Nintendo
minder positief.quote:Onzin! Het leuke aan console gamen is dat je het samen op de bank kan doen. Nintendo ondersteunt dit. Als ik online wil schieten of racen, doe ik dat op me PC. De hele magie van een console verdwijnt als de bedrijven er gewoon een PC van willen maken.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:38 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Quotes van mij van vandaag:
[..]
Positief
[..]
Positief
[..]
minder positief.
Kijk eens aan hoe hip ik ben. Wil je alsjeblieft niet meer moe van me worden?
PS2 heeft meer users online. Maar het aantal % weet ik niet precies. Wel weet ik dat Socom 2 op bepaalde momenten net zoveel spelers heeft als er op het hele Xbox live netwerk online zijn. Maar de PS2 is wel tientallen miljoenen keren meer verkocht.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
de rede waarom maar 9% online is....
Credit card....
wat zijn de cijfers van de ps2?
rede is dus dat je bij xbox een credit card nodig hebt en bij ps2 aleen 1 keer een modem aanschaffen en je bent klaar...quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:55 schreef BMH het volgende:
[..]
PS2 heeft meer users online. Maar het aantal % weet ik niet precies. Wel weet ik dat Socom 2 op bepaalde momenten net zoveel spelers heeft als er op het hele Xbox live netwerk online zijn. Maar de PS2 is wel tientallen miljoenen keren meer verkocht.
dat is best naar als ie dat doet, geloof dat de eerste xbox versies dat ook weleens deden...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:25 schreef McLaren het volgende:
Ik heb het idee dan m'n Xbox krassen maakt
Zowel op m'n PGR2 als Voodoo Vince disc zitten mooie ringen.
Mag aannemen dat dit niet hoort?
quote:Zoals jullie weten introduceert Microsoft binnenkort nieuwe Xbox Live features. Hiermee willen ze de mogelijkheden die Xbox Live aan gamers biedt uitbreiden. Deze addities moeten achter nogal wat veranderen aan de huidige Xbox Live servers en daarom zal Xbox Live op 21 april vanaf negen uur 's avonds ongeveer 24 uur niet bereikbaar zijn.
De nieuwe Xbox Live features die voor de komende maanden in de planning staan zullen in stappen toegevoegd worden aan het Xbox Live programma. Veelal gaat het om features die pas merkbaar zijn als spellen deze ondersteunen, zoals het bijhouden van een clanlijst in je spel, het maken van toernooien in een spel zelf, en het maken van je eigen emblemen die je kunt delen met je teammaten. De features die duidelijk te zien zullen zijn, zoals de integratie in MSN, waarmee je je 'Friendslist' kunt bekijken en uitnodigingen kunt ontvangen, zullen pas later dit jaar komen.
Het is jammer dat wij, verslaafden als wij zijn, een 24 uur zonder onze favoriete online service moeten, maar we krijgen er wel wat voor terug. Zo zullen we klaar zijn voor de nieuwe generatie Xbox Live games zoals Halo 2, Ghost Recon 2, Rainbow Six: Black Arrow, MechAssault 2 en andere nieuwe titels die er aan zitten te komen. Er volgt ongetwijfeld meer duidelijkheid over de nieuwe features als de klus er op zit.
Noteer het in de agenda: op 21 april 2004, vanaf ongeveer negen uur 's avonds zal de Xbox Live service voor 24 uur niet bereikbaar zijn. Wij bidden voor een goede afloop en dat de opwaardering van de Xbox Live servers het waard moge zijn.
Mijn splinter cell 2 en Rainbow six 3 hebben geen ringen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:39 schreef McLaren het volgende:
Ja hij is een maand of 2, PGR2 zat er bij. Toen dacht ik dat hoort zo.
Vanmiddag kreeg in VV en was dus gesealed, maar ik heb niet echt gekeken naar de onderkant.
Dus of die ringen horen, of hij maakt ze...
Het is trouwens een Philips drive.
ik denk dat ze bij MS wel iets meer geld en capaciteit hebben om het binnen hun eigen gestelde tijd te kunnen doen. En het zal wel eerst een tijd getest zijn op een intern xbox live netwerkjequote:Op zaterdag 17 april 2004 22:39 schreef Mister_T het volgende:
Geen Xbox Live op 21 April!
[..]
Bron
Hopelijk is het geen soort gelijke downtime als bij FOK!
quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Gamedemon het volgende:
Kheb twi geownt met gotham
Even corrigerenquote:Op zondag 18 april 2004 02:22 schreef Gamedemon het volgende:
je was gewoon 4e man....en ik 3de...ownage!
Gepre-ordered..quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef Chocobo het volgende:
JuniFSW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een soort simulatie-RTS.quote:Op zondag 18 april 2004 02:39 schreef Gamedemon het volgende:
FSW wacht ik de reviews nog ff van af en ingame video's....denk wel dat ik em haal snap het systeem aleen nog niet helemaal
Het gaat in ieder geval erg vet worden.quote:Op zondag 18 april 2004 02:42 schreef Gamedemon het volgende:
ja ik snap dus niet helemaal hoe het zit...is het alla star wars kotor?
dat je wel je ventjes stuurt maar zodra je iemand ziet dat je dan moet kiezen wat ze moeten doen? of is het een soort van point and click iets? en live snap ik er helemaal nix van
Godverquote:Op zondag 18 april 2004 02:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gepre-ordered...
En Ninja Gaiden ook zojuist...
Je gaat gillen zeg ik jequote:Op zondag 18 april 2004 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
*downed*
Ziet er leuk uit!quote:Op zondag 18 april 2004 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Je gaat gillen zeg ik je
Platformer van Rare Gijs....quote:Op zondag 18 april 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Wat is het voor een soort spel? Platformer of meer actie RPG?
quote:Op zondag 18 april 2004 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Platformer van Rare Gijs....Rare zijn de makers van de beste 3D plaformgames die ik ken. Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Conker's bad fur day
![]()
![]()
Denk serieus dat Kameo, J&D verpletterdquote:Op zondag 18 april 2004 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ik wacht al op een goede platformer sinds Jak & Dexter.
quote:Op zondag 18 april 2004 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Hier verwacht ik ook zo veel van. Rare's Kameo![]()
Verwacht Q2
En die trailer is echt
:
samen op de hoofden van vijanden springen?quote:Op zondag 18 april 2004 11:36 schreef twi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er MP aan een platformer kan zijn. Kan iemand me dat uitleggen?
J&D 2 is wel een heel erg goed spel... Maar ben benieuwd wat Kameo gaat wordenquote:Op zondag 18 april 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk serieus dat Kameo, J&D verpletterd![]()
Ja, en niet zomaar een.. De allerbeste zelfs..quote:Op zondag 18 april 2004 12:58 schreef taart het volgende:
weet iemand misschien een goeie site waar je accesoires kunt vinden voor de xbox?
Kan ook niet.. maar als live gamer ben je toch op zoek er naarquote:Op zondag 18 april 2004 11:36 schreef twi het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er MP aan een platformer kan zijn. Kan iemand me dat uitleggen?
bedanktquote:Op zondag 18 april 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en niet zomaar een.. De allerbeste zelfs..
www.liksang.com
Ze hebben een opslagplaats in Duitsland. Bij mij duurde het een dag of 5 voor ik m'n Superjoybox kreeg.
(Om je XBOX controller op de PC aan te sluiten)
Wat zoek je?quote:Op zondag 18 april 2004 13:12 schreef taart het volgende:
[..]
bedanktze hebben alles ... behalve wat ik zoek
![]()
Wat zoek je dan?quote:Op zondag 18 april 2004 13:12 schreef taart het volgende:
[..]
bedanktze hebben alles ... behalve wat ik zoek
![]()
Nee.quote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef yvette1982 het volgende:
ik ben zelf dol op mario kart. Kan je dat spel eigenlijk ook op de x-box kopen?
Klik voor een Williams-stuurtjequote:Op zondag 18 april 2004 14:29 schreef taart het volgende:
[..]
een stuurtje
Temporarily out of stock.quote:Special Features
Authentic visual replica of the official WilliamsF1 Team FW23 Racing Wheel
Grand Prix style butterfly paddle.
Non-slip rubber grip provides comfortable control.
Independent Shift-Tronic™ gear stick for compatibility with stick shift racing games.
Robust analog accelerator and brake pedals.
Variable intensity vibration feedback.
Built in 4 digit LCD stopwatch and 12 hr clock.
Adjustable clip-on leg supports providing ultimate comfort.
Desktop suction cups give a secure grip on smooth flat surfaces.
Seven Segment LED showing Analog or Digital mode setting.
Three colour LED array clearly displays throttle level during gameplay.
4 pre-programmed wheel sensitivity modes with LCD feedback.
Patented quick release wheel is fitted or removed in seconds.
Proprietary "Dual Bearing Management System" provides ultra smooth steering and stability.
Uhm, er is inmiddels al een tijd bekend dat er geen cencuur komt in Ninja Gaiden.quote:Op zondag 18 april 2004 15:16 schreef kibber het volgende:
Krijgen we trouwens die censuur versie van Ninja Gaiden?
Dat je geen koppen eraf kan slaan?
Dan importeer ik hem wel ofzo... Hou niet zo van censuur, ik wil wel het hele spel kunnen spelen zoals het bedoelt is...
ja die ken ik, die is ook bij dixons, maar ik wou alleen maar even kijken wat het aanbod was. toch bedanktquote:Op zondag 18 april 2004 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klik voor een Williams-stuurtje
[..]
Temporarily out of stock..
Klopt, maar later las ik weer dat hij er wel kwam...quote:Op zondag 18 april 2004 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, er is inmiddels al een tijd bekend dat er geen cencuur komt in Ninja Gaiden..
quote:Toch aanpassingen in Ninja Gaiden
Hoewel er in geen aanpassingen werden verwacht wordt er toch in de Europese versie van Ninja Gaiden geknipt om een leeftijdskwalificatie van 16 jaar mee te krijgen.
Door Rogier Voet 29 mrt 2004, 15:20 uur
Er gingen bij veel gamers al alarmbelletjes rinkelen toen er bedekte termen werd gezinspeeld op wijzigingen van de Europese versie van Ninja Gaiden. Het leek op een storm in een glas water, maar het verhaal lijkt nu een staartje te gaan krijgen. Volgens Microsoft zal er inderdaad één ding sneuvelen in de Europese Ninja Gaiden. In de Amerikaanse versie kan Ryu zijn tegenstanders onthoofden, die mogelijkheid zal echter niet terugkomen in de Europese versie.
De reden voor het schrappen is de leeftijdswaardering, die de onthoofdingen met zich mee zou brengen. Volgens PEGI zou Ninja Gaiden dan alleen geschikt zijn voor gamers van 18 jaar en ouder. In de Verenigde Staten (die werken met het ESBR-systeem) heeft de game een stempel van 17+ meegekregen. Wanneer een spel in Europa een volwassen waardering meekrijgt wil een grote groep winkeliers (met name in bepaalde Europese landen zoals Duitsland) de game niet in zijn assortiment opnemen. Om een lagere leeftijdskwalificatie te krijgen moest volgens PEGI de onthoofdingen worden geschrapt.
Door de maatregel ga je wel vraagtekens zetten bij de beoordeling van PEGI. Het onthoofden van iemand in Ninja Gaiden levert een leeftijdskwalificatie op van 18, terwijl een soortgelijke actie in Unreal Tournament 2004 wel geschikt wordt geacht voor gamers van 16 jaar oud.
moet je wel een makro pas hebbenquote:Op zondag 18 april 2004 15:50 schreef pkwarts het volgende:
tip: ik zag hem ook bij de makro en daar was hij nog goedkoper naar ik meen.
jaquote:Op zondag 18 april 2004 16:52 schreef kibber het volgende:
[..]
moet je wel een makro pas hebben
ja is er al....er staat aleen niet dat je et gedownload hebt...hij doet xbox live update gewoon...ik dacht ook dat het gewoon een update was maar tis de contentquote:Op zondag 18 april 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand al wanneer de PAL DLC van KOTOR komt?
Misschien, eerst ff studio sport kijkenquote:Op zondag 18 april 2004 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
Word er vanavond nog gelived mensen?
wat een mooie tvpquote:Op zondag 18 april 2004 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Of was die al gepost. Zo ja, tvp
.
Geeft niks om hem nog eens te bekijkenquote:Op zondag 18 april 2004 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Of was die al gepost. Zo ja, tvp
.
quote:Op zondag 18 april 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
Als je ooit eens niet zin hebt om te gamen op je Xbox of je bent niet meer zo blij met je Xbox kijk dan dit filmpje... het kan altijd erger![]()
![]()
![]()
Het kan altijd erger
Als je ooit eens niet zin hebt om te gamen op je Xbox of je bent niet meer zo blij met je Xbox kijk dan dit filmpje... het kan altijd erger![]()
![]()
![]()
Het kan altijd erger
![]()
![]()
Het kan altijd erger
![]()
![]()
Het kan altijd erger
Halverwege gewoon moeten uitzettenquote:Op zondag 18 april 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Het kan altijd erger
Zegt een Mario fan.quote:Op zondag 18 april 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Het kan altijd erger
jammer dat hij hier niet op tv is :'( ....NOTquote:Op zondag 18 april 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Het kan altijd erger
mwoehahahahaquote:Op zondag 18 april 2004 20:01 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Het kan altijd erger
Wow, Roy wat zeg je nou!quote:Op zondag 18 april 2004 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar serieus... Met zo'n reclame VRAAG je inderdaad om een kiddy imago
de waarheidquote:Op zondag 18 april 2004 22:31 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wow, Roy wat zeg je nou!
Ja, en ik meen het nog ook. Ze moeten er iets grappigs van maken (Ratchet and Clank 2 reclames van de PS2 bijv).quote:Op zondag 18 april 2004 22:31 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wow, Roy wat zeg je nou!
die reclames waren pas grappig...where going to try out the magnet beam for ratchet and clank 2.....BZZZzzzZZZzz Caravan weggetrokkenquote:Op zondag 18 april 2004 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en ik meen het nog ook. Ze moeten er iets grappigs van maken (Ratchet and Clank 2 reclames van de PS2 bijv).
Wat was er dan?quote:Op maandag 19 april 2004 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
*denkt terug aan gister nacht*
zou het Mister_T?
Ohhh onze teamkill gamesquote:Op maandag 19 april 2004 00:32 schreef Gamedemon het volgende:
*kuch* Rainbow six *Kuch*
Op de reactie van Gamedemonquote:
Nope, dat was gisteravondquote:Op maandag 19 april 2004 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi, pagina 2 misschien?
Ja die kill wasquote:Op maandag 19 april 2004 00:41 schreef Gamedemon het volgende:
ja twi was goed aanwezigmooiste was nog die grande launcher kill....3...2...1....mission failed
he mister T heb jij btw ook crimson skies of niet? kheb dat spel wel maar nooit echt live geprobeert
Dan post je veelquote:Op maandag 19 april 2004 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nope, dat was gisteravond
Ex Modje
Dat klopt dus niet...quote:Op zondag 18 april 2004 15:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Klopt, maar later las ik weer dat hij er wel kwam...
Lees dit maar even bron: gamez.nl
[..]
dat spel ga ik halenquote:Op maandag 19 april 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
rallisport challenge 2 lijstje:
Hyundai Accent Evo 3
Skoda Octavia RS
Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Seat Cordoba Evo3
Ford Focus Air Force Reserve
Subaru Impreza WRX
Peugeot 206
Citroen Xsara T4
Renault R5 Turbo
MG Metro 6R4
Toyota Celica Twincam Turbo
Lancia 037 Rally
Ford RS200
Peugeot 205 T16
Lancia Delta S4
Audi Sport Quattro S1
Toyota Corolla GT
Renault Megane V6
Peugeot 306 Maxi
Volkswagon Beetle RSI
BMW 318ti Compact
Ford Puma Evolution 4WDS
Nissan Micra V6
Opel Astra V6
Mitsubishi Lancer Evolution VI
Hyundai Accent GT
Ford RS200 EVO
Volvo 240 Turbo
Opel Astra T16
Citrown Xsara T16
Volvo S40 EVO
Saab 9-3 Turbo 16
Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 RS
Peugeot 405 T16
Subaru Impreza 22B STI
Audi Quattro Pikes Peak
Suzuki Grand Vitara
Toyota Pikes Peak Tacoma
Saab 9-3 Viggen
Toyota Pikes Peak Celica
Ford GT70
Renault A110 Alpine
Lancia Stratos HF
www.google.comquote:Op maandag 19 april 2004 18:09 schreef Shogen het volgende:
ff geen zin om alles te gaan lezen, maar wanneer komen de volgende games uit?
Sudeki.
Fable.
Rallysport Challenge 2
Ik heb geen zin om moeite te doen om het jou te vertellen.quote:Op maandag 19 april 2004 18:09 schreef Shogen het volgende:
ff geen zin om alles te gaan lezen, maar wanneer komen de volgende games uit?
T, onze uberguruquote:Op maandag 19 april 2004 18:35 schreef Gamedemon het volgende:
ah common manmorgen weer wat anders
ik ben ook slecht hoor dat houd je tegen volgens T
De ps2 natuurlijk niet.quote:FlatOut gaat Xbox Live ondersteunen voor maximaal acht spelers. Deze racetitel van uitgever Empire is al een tijdje in ontwikkeling, maar de ondersteuning van Xbox Live is nu eindelijk officieel bekend gemaakt. Daarnaast is het ook exclusief voor de Xbox als spelcomputer, want de PlayStation 2-versie krijgt geen beschikking over online opties. FlatOut verschijnt verder ook op de PC en de geplande datum is niet nauwkeuriger dan het derde kwartaal van dit jaar.
Het voornaamste doel in FlatOut is het afmaken van de tegenstanders, zoals we ook al in Destruction Derby zagen.
duhquote:Op maandag 19 april 2004 19:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
De ps2 natuurlijk niet.
Ja maar je binnenkomer is nogal apartquote:Op maandag 19 april 2004 20:43 schreef Shogen het volgende:
![]()
jesus jongens, het was maar een vraag hoor.
heeft toch geen zin om al die x-box topics langs te gaan in de hoop ergens een releasedatum tegen te komen?
en aangezien jullie naar mijn idee de diverse xbox topics regelmatig checken, leek het me zo dat 1 van jullie dit wellicht wel zou weten.
maar ok, ik zoek het wel op
Top, tnx! (ook taartquote:Op maandag 19 april 2004 20:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je binnenkomer is nogal apart![]()
Sudeki (15 juni)
Fable (Q3/4) beetje onbekend
Rallisport Challenge 2 (geen idee)
Het is natuurlijk afwachten hoe het uiteindelijk eindproduct er uit zal zien, maar het belooft leuk te worden.quote:Op maandag 19 april 2004 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Wat meer over "Brother in arms"
Take notice, this is not "just another" WWII game. (IGN)
Let maar niet op die XBOXers hoor..quote:Op maandag 19 april 2004 20:57 schreef Shogen het volgende:
[..]
Top, tnx! (ook taart)
Ja, toen ik het net teruglas, dacht ik ook al dat ik het wel iets anders had kunnen vragen.
Maar bedankt in elk geval!
THE LIGHT....IT BURNS MY EYES!!!!quote:Op maandag 19 april 2004 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Let maar niet op die XBOXers hoor..
Ze zijn een beetje mensenschuw, dat kwijg je als je te lang geen sociale contacten hebt...
Zijn ze er, ga jij na 20 min wegquote:Op maandag 19 april 2004 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
Kom rodie en twi live!!
Moet trainenquote:Op maandag 19 april 2004 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
nee man een uur en 15 minuten man...kmoest me hele kamer nog opruimen voor me moeder het doet morgen...ik ga ronken zo...
maaruh als we morgen wat eerder beginnen kennen we langer door...en dan van mij part een ander spel als je niet wil cellen
live gaat er vanavond uit he om ongeveer 9 uur 's avondsquote:Op maandag 19 april 2004 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
nee man een uur en 15 minuten man...kmoest me hele kamer nog opruimen voor me moeder het doet morgen...ik ga ronken zo...
maaruh als we morgen wat eerder beginnen kennen we langer door...en dan van mij part een ander spel als je niet wil cellen
morgen dusquote:Op dinsdag 20 april 2004 05:38 schreef Tain het volgende:
[..]
live gaat er vanavond uit he om ongeveer 9 uur 's avonds
http://xboxworld.nl/index(...)9
die komen er zekerquote:Op dinsdag 20 april 2004 05:53 schreef Blixar het volgende:
ik hoop wel dat er meer strategie/RPG spellen komen. (hoofdzakelijk mijn genre)
quote:All Platform
1 XB/GC/PS2 MVP BASEBALL 2004 {EA} $23,275,788 (473,559)
2 XB NINJA GAIDEN {Tecmo} $17,972,270 (362,441)
3 GC POKEMON COLOSSEUM {Nintendo} $16,562,150 (342,603)
4 XB/GC/PS2 BOND 007: EVERYTHING {EA $11,715,073 (242,844)
5 XB T. CLANCYS PANDORA {Ubisoft} $10,658,837 (215,372)
6 XB/PS2 MX UNLEASHED {EA} $6,328,046 (159,993)
7 XB/PS2/GC NEED SPEED: UNDERGRND {EA} $6,245,344 (132,546)
8 PS2/GC/XB SONIC HEROES {Sega} $6,278,915 (131,241)
9 XB/PS2 THE SUFFERING {Midway} $6,417,921 (129,795)
10 GC METAL GEAR:TWIN SNAKE {Konami} $4,858,605 (122,435)
11 PS2 FINAL FANTASY XI W/HD {Square Enix} $11,337,960 (115,343)
12 GBA NAMCO MUSEUM {Namco} $2,029,129 (114,387)
13 PS2 RESIDENT EVIL: OUTBRK {Capcom} $5,644,087 (113,333)
14 XB/PS2 NFL STREET {EA} $5,332,338 (112,849)
15 PS2 JET LI: RISE TO HONOR {Sony} $4,374,684 (109,999)
16 XB/PS2 MAFIA {Activision} $4,840,413 (99,767)
17 GBA MARIO BROS 3: MARIO 4 {Nintendo} $2,668,832 (90,419)
18 GBA METROID ZERO MISSION {Nintendo} $2,535,471 (86,543)
19 GBA SPONGEBOB: BATTLE {THQ} $2,829,770 (84,514)
20 XB HALO {Microsoft} $2,490,905 (83,339)
21 PS2 DRAKENGARD {Square Enix} $3,230,136 (82,160)
22 GC SCOOBY-DOO: MYSTERY {THQ} $2,702,511 (77,015)
23 XB/PS2/GC/GBA DISNEY'S FINDING NEMO {THQ} $2,004,585 (76,632)
24 XB/PS2/GC NBA LIVE 2004 {EA} $3,637,521 (74,632)
25 XB/PS2/GC/GBA TIGER WOODS PGA 2004 {EA} $3,358,717 (72,762)
Consoles in Maart
1 Game Boy Advance(SP) 496.614 (+41 %) [353.000]
2 PlayStation2 294.437 (-19 %) [363.000]
3 Xbox 198.445 (- 3 %) [204.000]
4 Gamecube 163.028 (+ 19%) [137.000]
Installed hardware base in Amerika
1 PlayStation2 23.226.879
2 Game Boy Advance 21.237.545
3 Xbox 8.384.051
4 Gamecube 7.297.191
Nou niet overdrijven he, tis leuk voor erbij, niets meer, niets minderquote:Op dinsdag 20 april 2004 05:53 schreef Blixar het volgende:
sinds ik een xbox heb gekocht, zijn pc games gewoon niet meer op mijn pc.
het is wel effe wennen met de controller.
goede graphic en geen instalatie nodig, kan het iedereen aanraden.
nu moet ik mijn pc niet meer updaten om nieuwe spellen te spelen, op de xbox zijn ze net zo goed
zeker een goede investering!
ik hoop wel dat er meer strategie/RPG spellen komen. (hoofdzakelijk mijn genre)
Ninja Gaiden loopt goedquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Charts uit de USA.
[..]
All Platformquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:58 schreef BMH het volgende:
[..]
ps. Wel weer jammer dat Ninja Gaiden slecht verkoopt in Amerika
-Edit-quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Ach, vergeleken met de game op plaats 3 is het toch een beetje een tegenvaller, het verschil van 20.000 games. Ik bedoel, of je nu een of andere Pokemon game numero 67 koopt, of Ninja Gaiden
Nog een oorlogsspelquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:30 schreef gijsje79 het volgende:
Men of Valor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Movies.
http://www.gamershell.com/download_5567.shtml
http://www.gamershell.com/download_5566.shtml
Ja het word druk dit jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:33 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nog een oorlogsspel
Ja stoer maar ik vond zelf "Brothers in Arms" er beter uitzien que mogelijkheden en ervaringquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:30 schreef gijsje79 het volgende:
Men of Valor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Movies.
http://www.gamershell.com/download_5567.shtml
http://www.gamershell.com/download_5566.shtml
Soms ben ik toch nieuwsgierig naar wat er in de ge-editte reacties stond, van mensen die happenquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
-Edit-
Ja de screens zien er wel strakker uit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja stoer maar ik vond zelf "Brothers in Arms" er beter uitzien que mogelijkheden en ervaring
quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Soms ben ik toch nieuwsgierig naar wat er in de ge-editte reacties stond, van mensen die happen
wowquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wilde jullie DIT ook niet onthouden
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Lijkt me echt ontzettend mooi om zo'n Xbox te hebben. Alleen vraag ik me af of je 'm op die manier ook origineel zou kunnen houden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe bedoel je dat? Er is toch niets origineels meer aan als je een andere kast eromheen zet?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me echt ontzettend mooi om zo'n Xbox te hebben. Alleen vraag ik me af of je 'm op die manier ook origineel zou kunnen houden.
Volgens mij zit je weer in het verkeerde topic he.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Er is toch niets origineels meer aan als je een andere kast eromheen zet?
Nouja, dat 'ie nog gewoon op Live gaat. Ik bedoel, als je de hardware uit elkaar sloopt en in een andere kast in elkaar zet, wie weet is 'ie dan voor Xbox Live niet meer exact hetzelfde als een originele ongemodde Xbox.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Er is toch niets origineels meer aan als je een andere kast eromheen zet?
Ik denk dat het wel kan, want volgens mij verander je niets aan de hardware zelf, je zet het alleen iets anders in elkaar. Maar goed, heel veel interesseert het me niet, ik vind het alleen wel een heel mooie casequote:Op dinsdag 20 april 2004 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dat 'ie nog gewoon op Live gaat. Ik bedoel, als je de hardware uit elkaar sloopt en in een andere kast in elkaar zet, wie weet is 'ie dan voor Xbox Live niet meer exact hetzelfde als een originele ongemodde Xbox.
Zodra je in een Xbox een modchip zet, kan 'ie naar mijn weten niet meer op Live. Ik heb geen flauw benul of hetzelfde geldt als je 'm uit elkaar haalt en in een andere kast monteert.
Dat kun je na een jaar tochquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:29 schreef Tain het volgende:
Dan kan je nog gewoon op xbox live, maar je kannaar je garantie
Niet? Volgens mij hadden we het over casemod en de mogelijkheden om deze uit te voeren zonder al dat illegale gedoe eromheen. Daar ging het dus wel overquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat kun je na een jaar toch
En zelfs mod-chips kun je gewoon uitzetten, maar daar ging het GVD helemaal niet over!
Joh, er zijn gasten die als ze een ander papiertje achter het plastic rondje in de controller plakken, hun Xbox al gemod noemenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, jij maakt van een andere kast een gemodde Xbox
En laten die nou bijna voorbij zijn...quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:01 schreef Tain het volgende:
Je hebt 2 jaar garantie bij de heren van Microsoft
Mjah, jij bent bang dat die mobo'tjes geheime sensoren hebben waardoor ze aan live doorgeven dat jij een gemodde Xbox hebt, I mean: get realquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, er zijn gasten die als ze een ander papiertje achter het plastic rondje in de controller plakken, hun Xbox al gemod noemen
Ach, als ze de partitiesamenstelling van je harde schijf al scannen...na die achterlijke activatiemethode die ze voor Windows XP hebben bedacht, twijfel ik er niet meer aan dat Microsoft alles doet om een Xbox te houden zoals 'ie in de winkel is gekochtquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, jij bent bang dat die mobo'tjes geheime sensoren hebben waardoor ze aan live doorgeven dat jij een gemodde Xbox hebt, I mean: get real
Dikke 3 jaar nog.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:06 schreef Tain het volgende:
ik heb nu nog 1 jaar en 11 maanden garantie
Oe, slechts 2 games uit de top 10 die niet op de XBOX zijn..quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Charts uit de USA.
[..]
serieusquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:33 schreef pkwarts het volgende:
heb net gekeken, is gewoon een oude trailer. ^*)@#%()* bij xboxworld.nl
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef pkwarts het volgende:
sorry....xboxworld begon......
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:28 schreef kepler het volgende:
Project Gotham uitgespeeld op goud
totale speeltijd 65 uur, waarvan 42 op live...
en ik denken dat ik genaaid was toen ik een xbox kocht voor 300,- en dat 1 maand later een prijsverlaging was...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:07 schreef DinoPK het volgende:
Ik wil even mijn gal spuwen over de microsoft servicelijn... Wat doen die gasten daar eigenlijk nog meer dan kapotte xboxen terugnemen?
Waarom ik niet tevreden ben:
- Van de 3 keer die ik heb gebeld, duurt het elke keer 20 minuten voordat de dombo aan de andere kant doorheeft over welke actie ik het heb (waar ze dan nog niets inhoudelijks over weten).
- Toen ik mijn xbox kocht kwam 2 dagen later het halo/midtown madness pack in de winkel voor 199 euro. Ik heb 2 dagen daarvoor 290 euro betaald voor 1 rallysport challenge pack en midtown madness 3 erbij (plus 1 joystick). Al met al dus 65 euro misgelopen, want ik ga niet terug met een pack. Microsoft kon er niets aan doen.. (geeneens een free game ter compensatie). Maakt mij verder niet veel uit, ik heb het geld er voor over gehad.
- Mijn broertje nam planet internet, waar toen een actie was dat je een gratis starterskit kon krijgen bij een nieuw abbo. Ik bellen met planet en microsoft, omdat mijn broertje de actie iets te laat had gezien (apparte internet pagina). Alles zou geregeld worden, mooi niet dus, nooit meer iets over gehoord, en het incidentnr was gesloten..
- En nu de ilovelive actie: 1 gratis game als je iemand anders aanmeldt. Ik mijn broertje aangemeld, blijkt nu dat ik een ander mailadres heb gebruikt dan waarmee ik mijn eigen live account heb aangemeldt. Mijn broertje heeft zich wel gewoon met het goede email adres geregistreerd. Ik de microsoft service line bellen, maar nee hoor, niets meer aan te doen. Weet ik veel dat ik precies het mailadres van mijn gamertag moet invullen, dat was bij de vorige actie ook niet zo.
Al deze feiten beginnen bij fouten van mij, maar microsoft toont echt totaal geen goodwill om er iets aan te doen. Vooral bij het laatste punt vind ik het gewoon een geval van erg slechte service.
Blegh, blegh blegh.
Ik had um nog nooit gezien,quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:36 schreef pkwarts het volgende:
ja zoals eerder in dit topic vermeld, die is dus niet nieuw
Jezusquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klik, kijk en be amazed
Nieuwe Fable trailer.
Je leest het bijna overalquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:07 schreef pkwarts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
April 19, 2004 - According to the somewhat obscure Polygon Magazine, Microsoft and BioWare are set to announce a holy union at May's E3. The rumor makes some sense, as Microsoft is publishing BioWare's next console title, Jade Empire. However, BioWare previously asserted they only planned to make games for Xbox and PC, so it's curious why Microsoft would feel compelled to spend a good chunk of money to purchase a developer already in its corner.
Microsoft does not comment on rumors or speculation, so could not deny nor confirm whether BioWare would indeed become part of the Microsoft family. BioWare, however, did comment on the rumors, offering: "BioWare's upcoming Xbox action-RPG, Jade Empire, is based on an entirely new BioWare intellectual property and slated for a holiday 2004 release. Microsoft is the publisher for Jade Empire. Microsoft is a certainly a valued business partner with whom BioWare enjoys a very positive and cooperative relationship."
That cryptic response may mean there is indeed something in the works. If this rumor is true, Microsoft increases its healthy list of first-party development companies, but it really won't mean much of a change for gamers, who get Jade Empire and a likely Neverwinter Nights Xbox title in the near future.
We'll have more on this story if it develops beyond the rumor stages.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat.....dit......waar.......zijn.......
Heb er erg veel zin in! Een RPG in de wereld van Croushing Tiger Hidden Dragon.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Je leest het bijna overalJade Empire
![]()
Was dat gerucht nog niet gepost,quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:07 schreef pkwarts het volgende:
-knip-
T. T.. Teringquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:31 schreef pkwarts het volgende:
http://www.xbw.nl/movies/fable_trailer_001.avi
nieuwe trailer fable
divx overigens
Bioware zou met een Crime RPG moeten komen...!quote:Ik hoop altijd dat iemand eens met een RPG komt die zich in feodaal Japan afspeelt. Soort KOTOR maar dan met samurais
* Mister_T die nu nog kippenvel op zijn armen heeft staan!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:31 schreef pkwarts het volgende:
http://www.xbw.nl/movies/fable_trailer_001.avi
nieuwe trailer fable
divx overigens
Ik had bijna altijd meteen iemand aan de lijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:07 schreef DinoPK het volgende:
Ik wil even mijn gal spuwen over de microsoft servicelijn... Wat doen die gasten daar eigenlijk nog meer dan kapotte xboxen terugnemen?
Waarom ik niet tevreden ben:
- Van de 3 keer die ik heb gebeld, duurt het elke keer 20 minuten voordat de dombo aan de andere kant doorheeft over welke actie ik het heb (waar ze dan nog niets inhoudelijks over weten).
Eigen schuld.quote:- Toen ik mijn xbox kocht kwam 2 dagen later het halo/midtown madness pack in de winkel voor 199 euro. Ik heb 2 dagen daarvoor 290 euro betaald voor 1 rallysport challenge pack en midtown madness 3 erbij (plus 1 joystick). Al met al dus 65 euro misgelopen, want ik ga niet terug met een pack. Microsoft kon er niets aan doen.. (geeneens een free game ter compensatie). Maakt mij verder niet veel uit, ik heb het geld er voor over gehad.
Ook eigen schuld.quote:- Mijn broertje nam planet internet, waar toen een actie was dat je een gratis starterskit kon krijgen bij een nieuw abbo. Ik bellen met planet en microsoft, omdat mijn broertje de actie iets te laat had gezien (apparte internet pagina). Alles zou geregeld worden, mooi niet dus, nooit meer iets over gehoord, en het incidentnr was gesloten..
Nogal logisch, hoe moeten ze anders weten dat jij ook een XBL'erd bent?quote:- En nu de ilovelive actie: 1 gratis game als je iemand anders aanmeldt. Ik mijn broertje aangemeld, blijkt nu dat ik een ander mailadres heb gebruikt dan waarmee ik mijn eigen live account heb aangemeldt. Mijn broertje heeft zich wel gewoon met het goede email adres geregistreerd. Ik de microsoft service line bellen, maar nee hoor, niets meer aan te doen. Weet ik veel dat ik precies het mailadres van mijn gamertag moet invullen, dat was bij de vorige actie ook niet zo.
Niet dus. Als je headset kapot is heb je met een beetje mazzel binnen een week een nieuwe van Microsoft, voor nop. Zelfde geldt voor controllers. Ook als je Xbox kapot is kan je hem redelijk snel gerepareerd terugverwachten.quote:Al deze feiten beginnen bij fouten van mij, maar microsoft toont echt totaal geen goodwill om er iets aan te doen. Vooral bij het laatste punt vind ik het gewoon een geval van erg slechte service.
Blegh, blegh blegh.
Morgen vanaf 15:00 tot 24 of langer laterquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Die update van XBox Live? Is dat nu morgenavond?
Ja,.. heb er een goed gevoel aan overgehoudenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef kepler het volgende:
mooi al die reacties op de Fable trailer
deze game zal jullie niet teleurstellen![]()
en dat was nog laaaaaaaaaang niet allesquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. heb er een goed gevoel aan overgehouden
Dan kan ik beter nu met pension gaanquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb zin in 6 maanden vakantie zodat ik al me spellen die uitspelen vereisen kan uitspelen...
Ja maar die van Noot zijn origineelquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
jij valt nog mee
91 TOTAL GAMES
23 GCN 25%
12 GBA 13%
11 SNES 12%
10 PS 10%
10 GB 10%
9 NES 9%
8 PS2 8%
6 N64 6%
2 GBC 2%
tegen mijn
274 TOTAL GAMES
121 PC 44%
40 Xbox 14%
32 GCN 11%
18 GBA 6%
18 PS2 6%
15 PS 5%
9 DC 3%
8 NES 2%
8 N64 2%
5 GB 1%
Netjesquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
ja maar die van mij ook....
kheb aleen orginele games toegevoegd...dus het zijn er eigenlijk nog meer
Ik heb vorig jaar mijn 100+ warez PC titels weggegooid. Nu alleen nog maar originelen. Is wel een lekker gevoel.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nog een stuk 0f 50 pc games origineel gehad, alleen zijn dat zulke oude games dat ik die niet meer speelde en heb verkocht of kwijt ben geraakt( ik ga mijn gamekast binnekort maar eens uitmesten
). Bovendien heb ik mijn niet originele games ook niet toegevoegd
Console ombouwen is weer een stapje erger..quote:Op woensdag 21 april 2004 09:22 schreef DinoPK het volgende:
Hmm terwijl je vorig jaar dus nog een flinke stapel warez had liggen, loop je diegene die de xbox ombouwen een vreselijke dood toe te wensen?... Beetje raar heh, help die mensen dan ook tot inkeer te komen.
Ik heb nooit beweerd dat ik een smetteloos verleden heb. Maar mijn consolegames zijn allemaal origineel. En die PC games waren allemaal ouder dan 3 jaar.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:22 schreef DinoPK het volgende:
Hmm terwijl je vorig jaar dus nog een flinke stapel warez had liggen, loop je diegene die de xbox ombouwen een vreselijke dood toe te wensen?... Beetje raar heh, help die mensen dan ook tot inkeer te komen.
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef Mister_T het volgende:
* Mister_T heeft zojuist DTM Race Driver 2 gekocht
De Dixons te Alphen een den Rijn verkocht hem al, dus Bastard als je wilt kan je hem gaan halen
Praat voor je!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef Mister_T het volgende:
* Mister_T heeft zojuist DTM Race Driver 2 gekocht
De Dixons te Alphen een den Rijn verkocht hem al, dus Bastard als je wilt kan je hem gaan halen
Nou... ik ben toch nog zeer kritisch...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef kepler het volgende:
mooi al die reacties op de Fable trailer
deze game zal jullie niet teleurstellen![]()
misschien niet, maar die hype is nu redelijk gaan liggen denk ik zo. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 21 april 2004 14:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou... ik ben toch nog zeer kritisch...
Het wordt wel goed, maar it wont live up to the hype.
TSUNAMI is begonnenquote:Op woensdag 21 april 2004 15:10 schreef twi het volgende:
Xbox Live is NU down. Kwam als een zegen, want ik was nog even aan het Top Spinnen tegen een gelijkwaardige tegenstander:
4-3 3-4 en nu 2-3 en 30/40 achter, hij op match pointYou connection with Xbox Live has been terminated
Tegen de tijd dat Live weer online is kunnen wij spelen hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 14:20 schreef DinoPK het volgende:
kutzooi, ik mag weer wachten tot mijn preorder in de bus ligt.... (en het wachten valt me erg zwaar met dit spel)
Alleen jammer dat Tsumani geen hol voorsteltquote:Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TSUNAMI is begonnen
Nu nog niet neequote:Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Tsumani geen hol voorstelt
misschien dat tie op dezelfde servers draaien ofzo? Dat tie daarom tegelijk plat gaat met Xbox Live?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:32 schreef taart het volgende:
is de verandering van xbox.com soms ook een onderdeel van tsunami, hij ligt namelijk ook plat
Nou,....... ja niet helemaal. NU misschien niet maar dat komt omdat de huidige games de features nog niet hebben. Maar heb zijn alvast installs voor laterquote:Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Tsumani geen hol voorstelt
It will go waaaaaaaaaaaaaaaay beond that,quote:Op woensdag 21 april 2004 14:48 schreef Fliepke het volgende:
it wont live up to the hype.
Ja dat kan kloppen iddquote:Op woensdag 21 april 2004 15:32 schreef taart het volgende:
is de verandering van xbox.com soms ook een onderdeel van tsunami, hij ligt namelijk ook plat
Is het wat?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef Mister_T het volgende:
Formule fordjes
Dat van die carreer had ik min of meer wel verwacht.. deel 1 fiets je ook relatief makkelijk door career toch.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:19 schreef twi het volgende:
Te makkelijk, blijkbaar
Lalalala..quote:GDC: Microsoft shows next-gen movies.
by Eurogamer staff
Having unveiled its XNA development platform to the press earlier today, the much-hyped keynote address at the Game Developers Conference - originally mooted as the potential launch platform for Xbox 2 - merely served to reinforce the points made in the original announcement, our man in San Jose reports this evening.
It wasn't all bullet points and Powerpoint slides though. Amongst the highlights of the address were a number of movies demonstrating the power of XNA, and the inference was that this is the sort of graphical might we can expect Xbox 2 to wield, even if it's not actual footage of the console in action.
Even better, those movies are already available - in streaming and downloadable format - via the official XNA website, showing off things like a beautifully reflective blue Saleen sports car, presented at a level of detail easily exceeding Bizarre Creations' recent Project Gotham Racing 2 - itself no slouch in the graphics department.
Our favourite, Crash Test, shows a blue Saleen sports car hitting a concrete wall at 330km/h and contracting into a tightly coiled mesh of crumpled bodywork, followed by the same concertina effect repeated over and over as the car is shot at differently shaped blocks. You'll never look at Burnout 2 with the same respect again.
The lighting, the shadows, the reflections, and the way the effect is maintained at such high velocity and such an impressive level of detail is truly gob smacking. The same goes for the similarly enjoyable Xenomorph and Noir trailers, the latter rivalling in real-time the organic look and level of detail that we've come to expect from Tecmo's cut sequences.
You can see shots from each movie elsewhere on the site - Crash Test, Film Noir and Xenomorph.
These may be little more than tech demos, but if whispers that this is the power of Xbox 2 turn out to be true, Sony and Nintendo are going to be frowning their way through rather a lot of sake when the next-generation platform race gathers pace...
quote:Microsoft XNA is the catalyst for a new ecosystem of interchangeable, interoperable software tools and technologies from Microsoft, middleware and game development companies. By integrating software innovations across Microsoft platforms and across the industry, XNA forms a common environment that liberates developers from spending too much time writing mundane, repetitive boilerplate code. Instead, XNA frees game creators to spend their time where it matters most -on the creativity that differentiates their games.
The XNA development platform will serve as the foundation for future game platforms from Microsoft, including Windows, Xbox and Windows Mobile-based devices.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |