nee bedankt...quote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Jullie sterven allemaal uit zonder de man! Ik meld me aan als dekhengst om te meer vrouwen te kweken.
Oke, je ondertitel: They stab it with their steely knives, but they just can't kill the beastquote:Op zondag 18 april 2004 17:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nou ik dacht zo dat de sperma bank toch nog wel wat op voorraad heeft...quote:Op zondag 18 april 2004 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
ow![]()
maar dan sterven jullie uit![]()
Dat is uberhaubt voor jou de enige manier om kinderen te krijgen, want in het dagelijks leven zal jij nooit een vriend krijgen...quote:Op zondag 18 april 2004 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik dacht zo dat de sperma bank toch nog wel wat op voorraad heeft...
AHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Dat is uberhaubt voor jou de enige manier om kinderen te krijgen, want in het dagelijks leven zal jij nooit een vriend krijgen...![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Jullie sterven allemaal uit zonder de man! Ik meld me aan als dekhengst om te meer vrouwen te kweken.
Hmmmm.quote:Op zondag 18 april 2004 17:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Oke, je ondertitel: They stab it with their steely knives, but they just can't kill the beast
Dus die keuze is al snel gemaakt mijn beste Dagonet:
[afbeelding]
Een niet te groot mes, kleine steekjes, beginnende bij je zij
quote:Op zondag 18 april 2004 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zwakkere? Ow vandaar dat er al zoveel mannen hun pisbuis kwijt zijnwie het laast lacht lacht toch het best
Trouwen met een vrouw.quote:Op zondag 18 april 2004 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmmmm.
Weet iemand een manier om snel een vetlaag te kweken?
Ach wat liefquote:Op zondag 18 april 2004 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Trouwen met een vrouw.
Dan niet, mien jong.quote:Op zondag 18 april 2004 16:58 schreef FlyingFox het volgende:
Nee Klazien, bedankt.
Oe! Ikke! Ik ga nog steeds voor de optie "in mijn slaap, aan het eind van mijn leven"! Ik ga niet zo voor die drie Draculachicks.quote:Op zondag 18 april 2004 17:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Levend aan stukken gescheurd te worden door een paar mooie haatdragende vrouwen met een bloedtekort, welke man droomt er niet van zo'n einde
Ik wil wel even een kussentje op je hoofd leggen als je slaapt hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 22:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oe! Ikke! Ik ga nog steeds voor de optie "in mijn slaap, aan het eind van mijn leven"! Ik ga niet zo voor die drie Draculachicks.
Een kussen? Dat is weer zo'n typische chick-methode die zelden werkt. Als je als verpleegster-des-doods huisbezoek aflegt zal ik wel een mesje klaarleggen. Ik zet je wel op de lijst. Heb je een jaar of veertig?quote:Op zondag 18 april 2004 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil wel even een kussentje op je hoofd leggen als je slaapt hoor.. Daar doe ik helemaal niet moeilijk over.
.
Is er een ander tijdstip waarop je dood kan gaan?quote:Op zondag 18 april 2004 22:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
, aan het eind van mijn leven"!
Mwach, beter dan die muts van een Minaquote:Ik ga niet zo voor die drie Draculachicks.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2004 22:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is er een ander tijdstip waarop je dood kan gaan?
Ach, seks met mevrouw Murray overleef je tenminste. In het leven ga ik voor kwantiteit.quote:Mwach, beter dan die muts van een Mina
Wat een taal toch weer en dat voor een Fok!-opperhoofd (samen keer pijp gaan roken in wigwam op de veluwe?? )quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:16 schreef yvonne het volgende:
Dood,
klootzakken, bloed,
bonkjes, slierkjes,
vrouwen aan de macht
en ik ben een hormoon verslaafde
Clubje oprichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |