* Gutteguttegut is altijd nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:16 schreef erodome het volgende:
Guttegut is gewoon nieuwschierig
De hint hebben goed geholpen, maar ik ben niet in mijn kontje geneukt, dat is er niet meer van gekomen, maar ik ben weer eens lekker in het kaarsvet gezet terwijl we ook met ijsklontjes speelde.
Het was een goede vrijdagavond, vanavond dunnetjes overdoen
En hoe voelt dat nou om een man te pijpen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef pAin het volgende:
pfffff ik lees dit topic nu pas!!!
... 5 weken geleden nog gepijpt op een toilet in een discotheek, echt een afrader in zon kleine ruimte!!).....
* Gutteguttegut heeft z'n fotoboek geupdate...quote:Enne over die parenclub: lijkt me een leuk idee, ik kan alleen geen paar vormen en mn beste vriendin heeft niet zomaar zin om mee te gaan natuurlijk of de mannelijke fokkers moeten de moeite waard zijn natuurlijk! Komen er trouwens ook singles in zon club?? Het heet niks voor niks een PARENclub.
kieskeurig ?? ik ?? nee ! ( ik hoor mezelf praten geloof ik en sta ook al meer als een half jaar droog)quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef pAin het volgende:
.............
Daarbij komt dat ik nog kieskeurig ben als de nete en dat ben ik niet van plan te veranderen.
Dus ja ik ben zaterdag avond geil!!!
Komen er trouwens ook singles in zon club??
nee, mag niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef M1RR1E het volgende:
mag je op dinsdag niet meer geil zijn tegenwoordig?
Nee hoor, het IS woensdag en ik lek als een gek van geilheid... zou het door het warme weer komen....???quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:45 schreef fraubitch het volgende:
hmmm het is bijna woensdag en ik ben geil....ben ik nu anders dan anderen??![]()
Mijn hormoontjes vertellen me hetzelfde.... ik wil nuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef het_ismij het volgende:
ik vin van wel,.. rendo!!
voor mij begint het weekend ook al bijna
Denk dat er op dit moment een groot aantal Fokkers klaar staan om je te helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Dinsdag en t is al meer dan een weer geleden dat ik voor t laatst seks kreeg...![]()
Ik ben zo zielig
Tnx hon!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:17 schreef erodome het volgende:
Ik heb de titel expres veranderd naar dit om commentaar dat het geen vrijdag is te verkomen
Maar ik wil hem wel weer terugveranderen mits er geen gezeur komt over dat het geen vrijdag is
whehe dan laad je niet echt snel op moet ik zeggen,..quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:27 schreef Jeff21 het volgende:
Moet zeggen dat de hormonen zich bij nog rustig houden, maar goed, tis pas begin van de middag(en gisteravond 2x, dus ben aan 't opladen
)
whehe das indd minder,...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:41 schreef Jeff21 het volgende:
Nee, ik weet 't, maar goed, wordt ook niet echt gestimuleerd hier (werk in een bunker => mainframe beheer, dus alleen maar grijze programmeermuizen om me heen, GEEN vrouwelijk schoon)
Ja coowl hequote:Op woensdag 19 mei 2004 15:37 schreef Jeff21 het volgende:
je bent bezig met een mainframe beheer opleiding en je wilt iets gaan doen met novell of windows???
dast indd wel zo ja,.. maar goed,..quote:heb ook een hele leuke vriendin, maar wat vrouwelijke schoon op of rond de werkvloer is geen overbodige luxe
dat wordt creatief fotograveren danquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:32 schreef erodome het volgende:
Als ze binnen de regels vallen zal ik wel wat plaatsen
Welke regels?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:38 schreef erodome het volgende:
Ik laat fotograveren wat ik wil, als het buiten de regels is hebben jullie gewoon pech(of niet, het is maar net hoe je het ziet).
Ero, wil jij m'n vriendinnetje wordenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:13 schreef erodome het volgende:
Mijn geilheid zegt dat het vandaag vrijdag is en dat is het ook een beetje
Morgenochtend kleine wegbrangen, die gaat 4 dagen varen met oma en opa, dus 4 dagen het rijk alleen, ik ga de sterren van de hemel neuken echt waar, buitensextijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil foto's gaan maken en vooral heeeeeeeeeel veel en vaak sex hebben, yes yes yes ik zie de vrije dagen met zeer veel geilheid tegemoet
joepie moet nodig aan de vrouw??quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:58 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ero, wil jij m'n vriendinnetje worden*zucht* .. het word alleen maar erger die geilheid en volgens mij kan ik minimaal 4 dagen doorgaan...alle gaatjes vullen en zo...
![]()
klopt... zit al een behoorlijk tijd zonder en als het zo lekker warm weer is (buitensex) of volle maan (!) , dan gieren de hormoontjes nog eens extra...dus nu is het twee van de drie raak, weekend èn warm weer...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef het_ismij het volgende:
[..]
<...>
joepie moet nodig aan de vrouw??![]()
<...>
Zie de faqquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:13 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Welke regels?
jij welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef M1RR1E het volgende:
mag je op dinsdag niet meer geil zijn tegenwoordig?
Klinkt creatief.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:37 schreef fraubitch het volgende:
ik eis ook sex!!
niemand??
nou ja.... dan word het sex met mijn andere ik ..
ben ikquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Klinkt creatief.
Vastquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben ik![]()
oh maar jij mag dat als uber mod zijndequote:Op woensdag 19 mei 2004 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie de faq
Als mod kan ik moeilijk over de regels van mijn eigen forum heengaan, ik ga al veelste vaak offtopic als mod zijnde, meer kan ik echt niet maken
Maar mensen, het is weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tralallalalalalalaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:05 schreef DakDuuf het volgende:
grrr.. zonet sex gehad met een kennis.. ze heb n relatie... t lieve kind was zo nauw als een bankschroef... Maargoed.. morgen weer wknd.......
Linkje mag toch wel?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie de faq
Als mod kan ik moeilijk over de regels van mijn eigen forum heengaan, ik ga al veelste vaak offtopic als mod zijnde, meer kan ik echt niet maken
Maar mensen, het is weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tralallalalalalalaaaaaaaaaaa
Juist!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef Mukie het volgende:
TIS WEER VRIJDAG
Zo dat is eruit :p
Ik houd me beschikbaarquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:37 schreef fraubitch het volgende:
ik eis ook sex!!
niemand??
en nu????quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef Mukie het volgende:
TIS WEER VRIJDAG
Zo dat is eruit :p
en toen???? nu in verleden tijdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:57 schreef het_ismij het volgende:
twisted,.. check datum
was vorige week al,..
never mind,..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
en toen???? nu in verleden tijd![]()
hoi hoi hoiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef het_ismij het volgende:
dan heb je toch iets niet goed gedaan
morgen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:37 schreef fraubitch het volgende:
ik eis ook sex!!
niemand??
zucht, alweer niet, story of my lifequote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef het_ismij het volgende:
[..]
never mind,..
ge snapt het niet,..
Ohw, have fun! Ik heb jammergenoeg geen geld om te gaan....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef Byte_Me het volgende:
gelukkig vertrek ik over +/- 12 uur naar pinkpop. kan ik daar lekker mn geilheid eruit gooien
welnee, twisted is bestwel hartstikke blijquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:45 schreef het_ismij het volgende:
volgens mij begin je al depressief te worde,..
dit riekt om ene nieuw topic
twisted depressief? of lijkt dat maar zo,..??
K ben (bijna) altijd blijquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:55 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
welnee, twisted is bestwel hartstikke blijen joe dan?
nu ben ik wel depressief, ikke niet gvd, maar have fun dudequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:03 schreef het_ismij het volgende:
[..]
K ben (bijna) altijd blij![]()
k ben al weer bijna klaar met werken![]()
en dan,..
ff feestje
en dan
SEX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yep je mist alle fun, maar troost je ik kan ook niet gaan zelfde reden als jijquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ohw, have fun! Ik heb jammergenoeg geen geld om te gaan....
Heej maar ik hoor van vrienden ook dat ze op festivals meisjes oppikken en er mee in de tent belanden. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen, ik heb niks van geflirt gemerkt.... Of zou dat komen doordat ik met een groep mannelijke vrienden rondliep?Mis ik nou verdorie alle fun?
oke sryquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:09 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
nu ben ik wel depressief, ikke niet gvd, maar have fun dude![]()
betorrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:15 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke sry![]()
maaruh fun ga k zeker beleven![]()
![]()
![]()
![]()
nou, het hoeft niet veel te kosten hoor:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ohw, have fun! Ik heb jammergenoeg geen geld om te gaan....
Heej maar ik hoor van vrienden ook dat ze op festivals meisjes oppikken en er mee in de tent belanden. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen, ik heb niks van geflirt gemerkt.... Of zou dat komen doordat ik met een groep mannelijke vrienden rondliep?Mis ik nou verdorie alle fun?
ja zeker,..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:16 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
betorrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
geen idee, niet liegen twisted, ik weet wel een paar dingen maar das niet leuk (huishouden en dat soort gedoequote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:18 schreef het_ismij het volgende:
[..]
ja zeker,..
wat moet je anders doen in je weekend hé![]()
![]()
feestje in het monnikenklooster?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:33 schreef erodome het volgende:
Dit weekend heb ik weer een feestje, maar geil gaat dat niet worden
nee dat is een schandequote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Ttt verjaardagswip, dat kan toch niet
Ben je gek, ik ben al twee maanden geleden begonnen met sparen voor lowlands.... Student he!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:18 schreef Byte_Me het volgende:
nou, het hoeft niet veel te kosten hoor:
kaartje: 60 euro op marktplaats
proviand: 25 euro
benzine: 5 euro
op pinkpop: 50 euro (hopelijk minder, heb al 12 liter bier bij me)
totaal: 140 euro. ok, het is niet niks, maar ik heb het er graag voor over. dan maar een tijdje rustig aan doen.
Oeh, ga je me dan leren meisjes versieren?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:18 schreef Byte_Me het volgende:
overigens wordt er idd vrij weinig geflirt, het gaat er meestal wat direkter aan toe
kom volgend jaar maar met mij mee, dan laat ik je zien hoe dat in zijn werk gaat![]()
als je dat wil... misschien op lowlands? maar wat zou je vriendje daar wel niet van denken?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ben al twee maanden geleden begonnen met sparen voor lowlands.... Student he!
[..]
Oeh, ga je me dan leren meisjes versieren?![]()
kan tagnar je dat niet leren dan ? die heeft jou ook gestrikt dus hij verstaat zn vak welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ben al twee maanden geleden begonnen met sparen voor lowlands.... Student he!
[..]
Oeh, ga je me dan leren meisjes versieren?![]()
wanneer is het daar geen weer voor?? hehehehe, altijd tochquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:11 schreef Jeff21 het volgende:
Supergeile dag vandaagTis echt weer om in je bedje te blijven liggen en de hele dag te flikflooien
(helaas zit ik op m'n werk
)
Als 't zonnig en warm is, dan is 't meer weer om buiten te rommelenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:41 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
wanneer is het daar geen weer voor?? hehehehe, altijd toch
ach buiten, binnen, where ever!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Als 't zonnig en warm is, dan is 't meer weer om buiten te rommelen
helemaal mee eens,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:06 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
ach buiten, binnen, where ever!![]()
keihard negerenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:55 schreef GewoneMan het volgende:
yep ben geil wat doe je eraan![]()
Dat keihard is geen probleem, alleen het negeren wil niet zo lukkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:56 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
keihard negeren![]()
jij snapt mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:00 schreef Depsua het volgende:
[..]
Dat keihard is geen probleem, alleen het negeren wil niet zo lukken
misschien heeft God een hekel aan je??????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:38 schreef Kwazie het volgende:
Waarom zit ik juist nu aan de andere kant van de wereld.De hele morgen msn-en met je vriendin is erg bevordelijk voor de geilheid maar je kan er zo weining mee.
![]()
Webcam?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:38 schreef Kwazie het volgende:
Waarom zit ik juist nu aan de andere kant van de wereld.De hele morgen msn-en met je vriendin is erg bevordelijk voor de geilheid maar je kan er zo weining mee.
![]()
Dat zullen ze wel gezellig vinden op kantoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:17 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Webcam?
nog erger, je begint eraan te wennenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:25 schreef pAin het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEND!
En gewoon geen geilheid op dit moment.... Ben ik ziek ofzo, na ruim 7 maanden niet genuekt te hebben??
of nog erger, je kunt je niet meer herinneren wat je mistquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nog erger, je begint eraan te wennen![]()
Aaaaargh!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:41 schreef twisted_jeewee het volgende:
[ nog erger, je begint eraan te wennen ]
of nog erger, je kunt je niet meer herinneren wat je mist![]()
Mij bellen en afspreken!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:41 schreef Sannetie het volgende:
ik weet niet hoe het met de overige dames is...maar het stort regent hier errrgg plaatselijk![]()
en wat ga ik er aan doen?.....nix....![]()
te laat ze heeft mij al gebeld...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mij bellen en afspreken!![]()
dat bellen red ik denk ik nog wel.....maar afspreken................te laatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Mij bellen en afspreken!![]()
wat en ik dan ??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat bellen red ik denk ik nog wel.....maar afspreken................te laat![]()
crap... Helaas.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat bellen red ik denk ik nog wel.....maar afspreken................te laat![]()
yup.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef Milkwoman het volgende:
Geil en alleen zijn sucks
je kan het proberenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
yup.
Vooral als je net uit een relatie komt.
Jammer dat je niet gewoon aan mensen kunt vragen of ze sex met je willen,
zonder daar blijvende gevolgen van te ondervinden.
maar goed als je er voor betaald krijg je wel wat jij wilt...en je hebt geen gezeik...!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
je kan het proberen
of ervoor betalen... maar dat is een stuk minder denk ik
Correctie: Jammer dat je als man dat niet kan vragen zonder problemen te krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:22 schreef Tarot het volgende:
yup.
Vooral als je net uit een relatie komt.
Jammer dat je niet gewoon aan mensen kunt vragen of ze sex met je willen,
zonder daar blijvende gevolgen van te ondervinden.
Damn je was me voor. Het is vrijdag en er moet weer gesexed worden!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:23 schreef Mukie het volgende:
JAJA DAMES EN HEREN HET IS WEER VRIJDAG!!!
Zo! dat is eruit
*mee instemt*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:24 schreef Nuek het volgende:
[..]
Damn je was me voor. Het is vrijdag en er moet weer gesexed worden!
he bah, liever niet , ahum ahumquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
*mee instemt*
dinsdag wanneer?..net als mij over een klein half jaartje?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:15 schreef GewoneMan het volgende:
en ik moet weer wachten tot dinsdagnou ja wens jullie veel goede sex toe
![]()
ik leef met je meequote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dinsdag wanneer?..net als mij over een klein half jaartje?
zwager is net bij ons komen wonen...sex ging al niet zo denderend...kan het nu wel heeeelemaaal sjeeken natuurlijk.....![]()
dat jong heeft van die raare tijden...dat van het zelf verwennen ook wel geen reet van zal komen![]()
.....
maar des al niet te min....wens ik iedereen toch een lekker heet geil sex weekend toe![]()
![]()
![]()
nee maar dan wordt het pas echt erg... ook omdat ik dan ga stappen en feesten, dus dat zijn weer extra kansenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef Sannetie het volgende:
heb jij daarvoor speciaal het weekend voor nodig..of beter gezegt de vrijdag.????
triest.....dan is het voor mij elke dag wel vrijdag..
![]()
aha....nwe rondes nwe kansen....snaput..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee maar dan wordt het pas echt erg... ook omdat ik dan ga stappen en feesten, dus dat zijn weer extra kansen![]()
aha dan kunnen wij de hand schudden..5 weken droog staan en aardig vochtig zijn ja...alleen ja ik heb wel een vast partner.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:28 schreef BossFight het volgende:
*meldt! Sta ondertussen alweer 5 weken droog ofzo en het begint nu echt irritant te worden. Hopelijk brengt dit weekend iets nieuws met zich mee. Maar geil zijn we zeker ja!
* BossFight schudt Sannetie de handquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aha dan kunnen wij de hand schudden..5 weken droog staan en aardig vochtig zijn ja...alleen ja ik heb wel een vast partner.![]()
het werelddeel dat werk heet...now moet ik ook wel zeggen..dat het gevoel altijd wel weer snel terug is...soort water naar de zee dragen zeg maar...hij heeft al een leuk tarzannetje voor me gekocht..en nog kom ik er niet vanaf..niet dat ik zou willen hoor..maar iets minder mag ook welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
* Sannetie schudt Sannetie de hand
En die partner is in welk vreemd werelddeel dat hij jou niet even van dat gevoel af kan helpen?![]()
Maar dat neemt het feit niet weg dat je al 5 weken droog staat, is die kerel zo moe na zijn werk dat hij niet meer in staat is om ff keihard te ...... Of is hij nu gewoon al 5 weken niet thuis vanwege zijn werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:50 schreef Sannetie het volgende:
[..]
het werelddeel dat werk heet...now moet ik ook wel zeggen..dat het gevoel altijd wel weer snel terug is...soort water naar de zee dragen zeg maar...hij heeft al een leuk tarzannetje voor me gekocht..en nog kom ik er niet vanaf..niet dat ik zou willen hoor..maar iets minder mag ook wel![]()
ja hij idd te moe..hij komt wel thuis maar laat..gaat tie zich ff wassenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Maar dat neemt het feit niet weg dat je al 5 weken droog staat, is die kerel zo moe na zijn werk dat hij niet meer in staat is om ff keihard te ...... Of is hij nu gewoon al 5 weken niet thuis vanwege zijn werk?
geef em gewoon de kans niet om naar bed te gaan. trek hem mee onder de douche en sla je slagquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja hij idd te moe..hij komt wel thuis maar laat..gaat tie zich ff wassen..en dan gaat tie naar bed...als die dan zn kussen ziet dan slaapt tie al....tuurlijk heb ik wel es een keertje het e.e.a. geprobeert om hem wakker en geil te krijgen...dat geil is geen probleem...maar de rest is nix...das ook niet zo leuk..
ehhhh dat zuigt dubbel ik heb geen partner maar doe het vaker met m`n ex dan jij met je vriend, en ik dacht dat ik het slecht had :') maare waarom geen sex dan ??? lamaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aha dan kunnen wij de hand schudden..5 weken droog staan en aardig vochtig zijn ja...alleen ja ik heb wel een vast partner.![]()
ehhh en hij werkt 7 dagen in de week ???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja hij idd te moe..hij komt wel thuis maar laat..gaat tie zich ff wassen..en dan gaat tie naar bed...als die dan zn kussen ziet dan slaapt tie al....tuurlijk heb ik wel es een keertje het e.e.a. geprobeert om hem wakker en geil te krijgen...dat geil is geen probleem...maar de rest is nix...das ook niet zo leuk..
nee hij propt er 7 in 5 dagen...in het weekend slaapt tie heeeeeell veeeellquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh en hij werkt 7 dagen in de week ???
Teveelquote:Op zondag 13 juni 2004 16:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee hij propt er 7 in 5 dagen...in het weekend slaapt tie heeeeeell veeeell..
mischien ligt het wel aan mij......wil ik teveel..![]()
tjeemig wat balen voor je..leef echt helemaal met je mee...een tip van een ervaren frustie...beetje handwerk doet (tijdelijk) wonderenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
TeveelGeen sex is niet teveel! En geen sex is niet okay. Het weekend heeft me trouwens weer geen sex gebracht, weer een weekje gefrustreerd zijn.
![]()
Jah als ik thuis kom is dat het eerste wat ik doe.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tjeemig wat balen voor je..leef echt helemaal met je mee...een tip van een ervaren frustie...beetje handwerk doet (tijdelijk) wonderen![]()
waarom wachten??heeft tie geen wc?..tja als je mot dan motje..toch?...ik maar daar geen uitzondering meer van...quote:Op zondag 13 juni 2004 16:54 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jah als ik thuis kom is dat het eerste wat ik doe.Zit nu nog bij een maat want we hadden het vannacht een beetje laat gemaakt in Breda, dus ging niet meer naar huis. Dus het moet nog ff wachten.
Op de wc hier zit geen slot helaas! Maar bij mij zou jij altijd ff op de wc mogen als het nodig is hoor.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
waarom wachten??heeft tie geen wc?..tja als je mot dan motje..toch?...ik maar daar geen uitzondering meer van...![]()
![]()
![]()
sorry...maar ik denk dat ik de weg er naar toe niet eens zal overleven..quote:Op zondag 13 juni 2004 17:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
Op de wc hier zit geen slot helaas! Maar bij mij zou jij altijd ff op de wc mogen als het nodig is hoor.![]()
Ow nouja het mag ook voor mijn neus, ik ben daar niet zo moeilijk inquote:Op zondag 13 juni 2004 17:13 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sorry...maar ik denk dat ik de weg er naar toe niet eens zal overleven..![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:13 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow nouja het mag ook voor mijn neus, ik ben daar niet zo moeilijk in![]()
Nee snap ikquote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
..mn vent ook nie...
![]()
snapt tie wel...maar goed als je elke dag verwelkomt word door een opgewonden vrouw houd het volgens mij ook een x op....tochquote:Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee snap ikMaar als hij dan vervolgens de hint niet snapt
![]()
De droom van elke kerel is dat als hij thuis komt na een lange dag werk dat zijn vrouwtje er elke keer weer zin in heeft(Teminste wel de mijne). Maar jij legt je ook gewoon neer bij het feit dat je geen sex meer hebt?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
snapt tie wel...maar goed als je elke dag verwelkomt word door een opgewonden vrouw houd het volgens mij ook een x op....toch...geloof me heb het ook wel es geprobeert niet te zijn..maar dat heeft ook geen effect...
![]()
Als je elke dag sex wil is er in mijn ogen niets mis met je hoor. Maar 1 keer in de twee maanden is echt wel heel weinig. Ik zou het toch maar is op tafel gooien als jij nog een beetje aan je trekken wil komen.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:45 schreef Sannetie het volgende:
now ja geen is niet helemaal waar..we doen het gewoon heeeeel weing....(gem. 1x in de 2 mnd) probeer me er niet bij neer te leggen en blijven proberen..alles proberen...maar tot nu toe nog niet gelukt..we praten er heeeel soms ook over...maar ja ik denk toch dat het wel een beetje aan mij ligt..dat ik gewoon meer vraag als dat hij aan kan???..kan me niet altijd inhouden hoor...![]()
now aan me trekken komen..da's geen probleem heb tenslotte 2 handen en een plastic vriendje...die trouwens wel veel batterijen vreet..hij had me beter eendje kunnen geven op 220 die ik direct in het stopcontact kon doen...quote:Op zondag 13 juni 2004 19:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Als je elke dag sex wil is er in mijn ogen niets mis met je hoor. Maar 1 keer in de twee maanden is echt wel heel weinig. Ik zou het toch maar is op tafel gooien als jij nog een beetje aan je trekken wil komen.
Neen maar als je er gelukkig mee bent!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
now aan me trekken komen..da's geen probleem heb tenslotte 2 handen en een plastic vriendje...die trouwens wel veel batterijen vreet..hij had me beter eendje kunnen geven op 220 die ik direct in het stopcontact kon doen.....maar goed is toch niet echt helemaal ut zelfde natuurlijk
![]()
hahaha, tjah dat kan ook!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:18 schreef Sannetie het volgende:
hahaha...minder gefusteerd kan je beter zeggen...![]()
Gefeliciteerd!!! Goed bezig, nou weet je wat je voortaan moet doen dan he!quote:Op maandag 14 juni 2004 08:25 schreef Sannetie het volgende:
UT IS EEN WONDER!!!
gisterenavond...EINDELIJK!!!..ik was het wel zooooo zat(nat). Meestal na 3 pogingen van verleiden geef ik het op..(wat wil je..het is al een jaartje of 2 aan de gang)..maar ik bleef doorgaan en doorgaan en doorgaan en doorgaan dat tie geen keus had...het was wel een supervlugge..maar goed neuken is neuken he..daar maak ik dan ook weer geen onderscheid in...![]()
![]()
lekker hequote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
hahaha, tjah dat kan ook!
Het is niet echt het drukste topic van vandaag....komt misschien ook omdat het geen vrijdag is![]()
Ik ben iig ook weer even minder gefrustreerd als je snapt wat ik bedoel![]()
Zeker lekker!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:50 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lekker he![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 08:25 schreef Sannetie het volgende:
UT IS EEN WONDER!!!
gisterenavond...EINDELIJK!!!..ik was het wel zooooo zat(nat). Meestal na 3 pogingen van verleiden geef ik het op..(wat wil je..het is al een jaartje of 2 aan de gang)..maar ik bleef doorgaan en doorgaan en doorgaan en doorgaan dat tie geen keus had...het was wel een supervlugge..maar goed neuken is neuken he..daar maak ik dan ook weer geen onderscheid in...![]()
![]()
dat was zeker zeeeer jammer.....het ging wel eerrrriig snel.....volgens mij ben ik al weer toe aan mn volgende "shotje"quote:Op maandag 14 juni 2004 13:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
beetje jammer dat het een vluggertje was maar iets is beter dan niets
![]()
als je hem nou even flink geil maakt door b.v. heel even te pijpen ofzo dan wil hij vast wel even "overwerken"quote:Op maandag 14 juni 2004 14:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat was zeker zeeeer jammer.....het ging wel eerrrriig snel.....volgens mij ben ik al weer toe aan mn volgende "shotje".....errrrgg vervelend
![]()
schatje..als je het zo weinig doet, zelf/met partner, dan kom je niet verder als ff pijpen..dan gaat tie al over zn nekkie...probeer het wel es om het niet zo lekker te doen (beetje stuntelen)..maar vind ut zelf zo lekker..quote:Op maandag 14 juni 2004 14:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je hem nou even flink geil maakt door b.v. heel even te pijpen ofzo dan wil hij vast wel even "overwerken"i know i would!
tis elke dag vrijdagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef Tarot het volgende:
Het is pas dinsdag ochtend, maar na het lezen van de vorige bladzijden voelt het opeens aan als vrijdag!
zou je wel willen héquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tis elke dag vrijdag![]()
uhmmm nee tis zoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zou je wel willen hé
trekt sannetie aan dr rooie haartjes (zie je ik leer het wel) naar de TV en zet teletext aan... zie je het is DINSDAGquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
uhmmm nee tis zo![]()
ja je kan ut wel...je kan het ook makkelijker doen...je broek naar beneden doen...of zit je "dinsdag"slipje in de wasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
trekt sannetie aan dr rooie haartjes (zie je ik leer het wel) naar de TV en zet teletext aan... zie je het is DINSDAG![]()
ik heb geen slips alleen boxersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja je kan ut wel...je kan het ook makkelijker doen...je broek naar beneden doen...of zit je "dinsdag"slipje in de was![]()
![]()
ehhm ja...heb je daar problemen mee?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb geen slips alleen boxersmijne wil graag de ruimte
![]()
edit: enne als ik dat doe is dat dan niet de kat op het spek binden ?
wetende dat je een relatie hebt van 8 jaar... ja wil niet graag de reden van ruzie en of breuk zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ehhm ja...heb je daar problemen mee?![]()
![]()
waarom nie?..als je de moeite waard ben..en dan lekker goedmaak sex met mn partnerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wetende dat je een relatie hebt van 8 jaar... ja wil niet graag de reden van ruzie en of breuk zijn
of hij zet je aan de kant en ik voel me ben schuldigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
waarom nie?..als je de moeite waard ben..en dan lekker goedmaak sex met mn partner![]()
..
hoop ik.....
volgens mij ben je alleen maar schuldig van een lekker potje geile sex..is toch nix mis mee op dat moment..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
of hij zet je aan de kant en ik voel me ben schuldig
Op dat moment niet...achteraf wel....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
volgens mij ben je alleen maar schuldig van een lekker potje geile sex..is toch nix mis mee op dat moment..![]()
heb al een keer ellende gehad met een getrouwde vrouw en bijbehorend hubbie... sorry wil niet in herhaling vallen oke toen de tijd kon ik er niks aan doen (ik wist het namelijk niet) maar klote was het wel, NU weet ik het dus kijk ik wel beter uitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
volgens mij ben je alleen maar schuldig van een lekker potje geile sex..is toch nix mis mee op dat moment..![]()
kan ook gewoon aangekleed schoonmaken hoor...geen probleemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb al een keer ellende gehad met een getrouwde vrouw en bijbehorend hubbie... sorry wil niet in herhaling vallen oke toen de tijd kon ik er niks aan doen (ik wist het namelijk niet) maar klote was het wel, NU weet ik het dus kijk ik wel beter uit![]()
tja sorry als ik je teleurstel maar ja normen en waardes enzo.. wat gij niet wilt dat u geschiedt flik dat ook een ander niet...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:38 schreef Sannetie het volgende:
tjeemig verbaas me wel dat er mannen zijn die zich schuldig kunnen voelen hierover.....sorry had ik niet verwacht....neem me woorden terug....
vind je schoonmaken echt leuk dan ofzo ???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:39 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kan ook gewoon aangekleed schoonmaken hoor...geen probleemmaar dat gaat je wel wat kosten...(grapje)
stofzuigen enzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vind je schoonmaken echt leuk dan ofzo ???
nee hoor..dat doe niet....dat laatste moet je maar tegen mn partner zeggen!!! HIHIHIHIquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja sorry als ik je teleurstel maar ja normen en waardes enzo.. wat gij niet wilt dat u geschiedt flik dat ook een ander niet...
ow... heeft hij weleens buiten de deur gesnoept dan? of doel je op het feit dat je sex wilt ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee hoor..dat doe niet....dat laatste moet je maar tegen mn partner zeggen!!! HIHIHIHI
now leuk leuk...moet het toch doen.dus waarom zou ik daar dan geen pleziertje uit halen? (voor/met mezelf..als je begrijpt wat ik bedoel)...btw je mag dan gewoon op de bank blijven zitten hoor dan hoef je niet naar buiten...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vind je schoonmaken echt leuk dan ofzo ???
kijk das altijd mooi natuurlijk, zal ik dan meteen mijn cam laten streamen en de URL op fok plaatsen???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
now leuk leuk...moet het toch doen.dus waarom zou ik daar dan geen pleziertje uit halen? (voor/met mezelf..als je begrijpt wat ik bedoel)...btw je mag dan gewoon op de bank blijven zitten hoor dan hoef je niet naar buiten...![]()
![]()
is dat ..suf neuken...nog niet duidelijk...lekker ff pijpen....?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ow... heeft hij weleens buiten de deur gesnoept dan? of doel je op het feit dat je sex wilt ?
ben je toch ook een lekker mannetje hè....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kijk das altijd mooi natuurlijk, zal ik dan meteen mijn cam laten streamen en de URL op fok plaatsen???![]()
ach ja ik denk ook aan m`n medefokkersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ben je toch ook een lekker mannetje hè....
...en samen zullen we alles delen.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ach ja ik denk ook aan m`n medefokkers![]()
bij mij wel..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:01 schreef piere het volgende:
is het al vrijdag?
geil...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
bij mij wel..![]()
dat zou ze willenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:20 schreef piere het volgende:
[..]
geil...
Ze??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat zou ze willen![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:36 schreef piere het volgende:
[..]
Ze??
dan wil Piere ook best wel
denk dat je te jong bent voor drquote:Geboortedatum: 1999-01-03
geloof niet alles wat je leestquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
[..]
denk dat je te jong bent voor dr![]()
ja maar...ja maar...dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat zou ze willen![]()
ehhh ja dat weet ik maare ehhh de kuur laat vaak wat lang op zich wachten daar doelde ik opquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja maar...ja maar...dat is toch ook zo?![]()
jajaja?? maken we er samen een vrijdagmiddag van??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja maar...ja maar...dat is toch ook zo?![]()
jaaaa...veeel te jong...wil nix zeggen hoor GewoneMan...oke ik hou van de wat oudere onder ons...maar jij bent toch echt TE oud..uit het jaar NUL nota bene...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
[..]
denk dat je te jong bent voor dr![]()
tjeemigg en nog humor ook....ROFLquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh ja dat weet ik maare ehhh de kuur laat vaak wat lang op zich wachten daar doelde ik op![]()
kan je nagaan hoeveel ervaring ik hebquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
jaaaa...veeel te jong...wil nix zeggen hoor GewoneMan...oke ik hou van de wat oudere onder ons...maar jij bent toch echt TE oud..uit het jaar NUL nota bene...![]()
![]()
hmmm dan zetten we jouw nog ff terug in de kast om verder te rijpen....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan je nagaan hoeveel ervaring ik hebmaare bouwjaar 1973
trekt sannetie aan dr rooie haartjes naar een virtueel bed om te bewijzen dat ik rijp genoeg benquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm dan zetten we jouw nog ff terug in de kast om verder te rijpen....![]()
hmmm curieusssssssss.....interessant...zet je wel voor in de kast.......quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
trekt sannetie aan dr rooie haartjes naar een virtueel bed om te bewijzen dat ik rijp genoeg ben![]()
ehmm ja sorry...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:13 schreef piere het volgende:
djies ik kom uit '72 en dat is al te jong??
ik wil niet in de kastquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm curieusssssssss.....interessant...zet je wel voor in de kast.......![]()
je hubbie zeker uit 65 dan ? en die is elke dag te moequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ehmm ja sorry...........de jaren 1965 t/m 1970 zijn goeie oogst jaren...
![]()
een kleine afwijking net mee gerekend
ja ja....dat is een VETTE punt voor jouw....had ook niet anders van je verwacht...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hubbie zeker uit 65 dan ? en die is elke dag te moetis maar wat je wilt
![]()
touche
'72 is anders een topjaar hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ehmm ja sorry...........de jaren 1965 t/m 1970 zijn goeie oogst jaren...
![]()
een kleine afwijking net mee gerekend
jahaaaa maar niet van een perenijsjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ja....dat is een VETTE punt voor jouw....had ook niet anders van je verwacht...
je hebt wel een erge honger...je hapt zo lekker.......wil je een likkie?
te laat...is al helemaal weggesmolten...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jahaaaa maar niet van een perenijsje![]()
wel lezen hé NIET van je perenijsjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
te laat...is al helemaal weggesmolten...
je hebt echt lekkere trek hè..je hapt zo lekker.....okee zet je nog wel een stukje verder naar voren in de kast...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wel lezen hé NIET van je perenijsje![]()
wie zegt dat we er nix aan hebben kunnen doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:35 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die al sinds vrijdagmiddag geil zijn en er niks aan hebben kunnen doen.
Ik niet maar met mensen die er wel wat aan hadden kunnen doen maar niet gedaan hebben, heb ik geen medelijden, die vind ik gewoon dom, want dan loop je je vrijdagnamiddag geilheid en vrijdagvooravond geilheid en vrijdagavond geilheid en je vrijdagmiddernachtsgeilheid etc etc gewoon mis.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wie zegt dat we er nix aan hebben kunnen doen?![]()
![]()
TUUK..positief blijven.....je hebt ut zelf al gezegt..goedmaak sex..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef GewoneMan het volgende:
ik hopelijk na het eten dan is m`n ex er weer maar ja eerst de ruzie uitkletsen en dan is het nog maar afwachten of het ervan komt![]()
zo neem dat maar mee in je rugzakkie....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ik niet maar met mensen die er wel wat aan hadden kunnen doen maar niet gedaan hebben, heb ik geen medelijden, die vind ik gewoon dom, want dan loop je je vrijdagnamiddag geilheid en vrijdagvooravond geilheid en vrijdagavond geilheid en je vrijdagmiddernachtsgeilheid etc etc gewoon mis.
Mensen die er niks aan kunnen doen, daar heb ik medelijden mee.
ehhh ja als het zover komt jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef Sannetie het volgende:
[..]
TUUK..positief blijven.....je hebt ut zelf al gezegt..goedmaak sex..![]()
rukzequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh ja als het zover komt ja
ik moet je telleurstellenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:04 schreef piere het volgende:
[..]
rukze
oww shit da's balenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik moet je telleurstellen![]()
mogguhquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:15 schreef Sannetie het volgende:
goeimrrege allemaal...hebben we lekker geslapen?
Euj goedenmorgen mevrouw!quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:15 schreef Sannetie het volgende:
goeimrrege allemaal...hebben we lekker geslapen?
telleurstellen in de zin niet rukken maar neukenquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oww shit da's balen![]()
beterrrrquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:26 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
mogguh![]()
slaap was lekker maar kort, sex ervoor was beter
mevrouw...mevrouw....zo oud ben ik nu ook weer niet...wel een afknapper hoor..zeg maar gewoon sannetie.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:28 schreef BossFight het volgende:
[..]
Euj goedenmorgen mevrouw!
aha...ut betere werk...ben trots op jequote:Op woensdag 16 juni 2004 09:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
telleurstellen in de zin niet rukken maar neuken![]()
ja doe dat en ehhh neem die ff voor mij....quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:37 schreef GewoneMan het volgende:
ik ga nog ff naar m`n gezelschap![]()
![]()
![]()
Zal ik doen.... Sannetie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mevrouw...mevrouw....zo oud ben ik nu ook weer niet...wel een afknapper hoor..zeg maar gewoon sannetie.....![]()
is ook lekker hoor...om een lange tijd geil te zijn zonder daar iets aan te doen.....meeste redden het niet..maar het is het proberen waard...ben een exper op dat gebied...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:52 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zal ik doen.... Sannetie.
Zat gisteren op verjaardag van een goede vriendin van mij waar ik in het verleden het 1 en ander mee gedaan had, dus ik zag ergens ver weg mijn kans schoon om dat maar is nieuw leven in te blazen. Wederom geen succes, wederom geil als de tering. Zucht....![]()
Ik ben 1 van die mensen die dat niet kan, omdat dan na 4 dagen mijn broeken niet meer passen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:56 schreef Sannetie het volgende:
[..]
is ook lekker hoor...om een lange tijd geil te zijn zonder daar iets aan te doen.....meeste redden het niet..maar het is het proberen waard...ben een exper op dat gebied...
ps. je hept wel een tedere avatar..schril contrast met je naam..
ja..bij mij is het probleem dat ik op een gegeven moment geen schone slipjes meer hebquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:00 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ben 1 van die mensen die dat niet kan, omdat dan na 4 dagen mijn broeken niet meer passen waarschijnlijk![]()
ps: De naam BossFight komt van mijn voorliefde voor het spel Final Fantasy.
En de foto is uhmmm tjah, Tieten zijn okay en babytjes zijn ook okay als ze niet van jezelf zijn teminste![]()
Hmm natte slipjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja..bij mij is het probleem dat ik op een gegeven moment geen schone slipjes meer heb![]()
ja babietjes zijn leuk..idd van een ander ...bent ut heeelemaaal met je eens![]()
now now..je hebt en wel errggg..ehmm hoog zittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hmm natte slipjes![]()
*Zucht* daar gaatie weer....Dank je wel he!
Hoog idd jah, moet uitkijken dat ie niet boven mijn broerrand uitkomt dalijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
now now..je hebt en wel errggg..ehmm hoog zitten![]()
nee..niet aan zitten...
hmmmm beterrrrr...ik zal je wel ff ver..ehhh afleiden..wat voor stage doe je?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hoog idd jah, moet uitkijken dat ie niet boven mijn broerrand uitkomt dalijk![]()
En ik kan er niet aanzitten want ik zit op mijn stage...Helaas.![]()
Bedankt voor de uhmm af(ver)leidingquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmmm beterrrrr...ik zal je wel ff ver..ehhh afleiden..wat voor stage doe je?
hmmm vervelend voor je dat je van die afdwalende gedachtes hebt..ksnap ook wel dat je liever gewoon HARD aan het werk bent..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Bedankt voor de uhmm af(ver)leiding![]()
Ict-beheer bij een groot bedrijf in Raamsdonksveer. Waar het op het ogenblik een beetje komkommertijd is, dus ik heb veel tijd over voor Fok(En afdwalende gedachtes naar naakte vrouwen en sex enzo)
Op het ogenblik doe ik alles HARDquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm vervelend voor je dat je van die afdwalende gedachtes hebt..ksnap ook wel dat je liever gewoon HARD aan het werk bent..![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Bedankt voor de uhmm af(ver)leiding![]()
Ict-beheer bij een groot bedrijf in Raamsdonksveer. Waar het op het ogenblik een beetje komkommertijd is, dus ik heb veel tijd over voor Fok(En afdwalende gedachtes naar naakte vrouwen en sex enzo)
now als je het echt niet meer red..wat ik trouwens wel een beetje slap zou vinden maar goed..kan je altijd nog wel ff naar het toilet.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:22 schreef BossFight het volgende:
[..]
Op het ogenblik doe ik alles HARD![]()
De gedachtes opzich zijn niet onprettig, het gevoel wat je er bij krijgt ook niet. Maar het feit dat je er niets mee kunt tot 5 uur is dan weer frustrerend!
hmmmm..je wilt wel errrg graag....dan zeg ik het niet....quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
als je ergens geil van wordt is het wel verveling.
@sannetje: waar mogen we je nou komen bekijken als je aan het schoonmaken bent?![]()
of hou je dat prive![]()
Nee hoor, maak je geen zorgen ik trek het welquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
now als je het echt niet meer red..wat ik trouwens wel een beetje slap zou vinden maar goed..kan je altijd nog wel ff naar het toilet.....![]()
![]()
LOL...nee dan loop ik ook gillend weg..maar goed dan ben je wel gelijk van je grote probleem af..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen ik trek het wel![]()
(leuke woordspeling)
Maar hier op het toilet is niet te doen volgens mij, allemaal schaamhaar van dikke bouwvakkers op die randen enzo....Daar loop ik nou niet echt warm van!![]()
Hahaha, jah maar dan ben ik het gevoel wel weer even kwijt. Maar als ik dan weer op mijn plek zit en hoef ook maar 1 keer te denken aan het feit dat jij constant met een natte slip rondloopt (quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
LOL...nee dan loop ik ook gillend weg..maar goed dan ben je wel gelijk van je grote probleem af..
now die is naar jouw wc verhaaltje spontaan KURREKK droog...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hahaha, jah maar dan ben ik het gevoel wel weer even kwijt. Maar als ik dan weer op mijn plek zit en hoef ook maar 1 keer te denken aan het feit dat jij constant met een natte slip rondloopt () en dan kan ie weer hoor!
En is dat erg? Was je net ergens mee bezig? Of is het op het ogenblik wel ff handig?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
now die is naar jouw wc verhaaltje spontaan KURREKK droog...
erg erg..nee niet echt..maar het is wel een lekker gevoel als je het wel bent...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
En is dat erg? Was je net ergens mee bezig? Of is het op het ogenblik wel ff handig?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |