abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18490105
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_18490113
zaterdag ???
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:18:59 #3
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18490118
Het is zaterdag hoor.
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:22:04 #4
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_18490162
Gezocht: pino, per direct:reageren per tel of email (zie proefiel)
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_18496740
Guttegut is gewoon nieuwschierig

De hint hebben goed geholpen, maar ik ben niet in mijn kontje geneukt, dat is er niet meer van gekomen, maar ik ben weer eens lekker in het kaarsvet gezet terwijl we ook met ijsklontjes speelde.

Het was een goede vrijdagavond, vanavond dunnetjes overdoen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18497414
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:16 schreef erodome het volgende:
Guttegut is gewoon nieuwschierig

De hint hebben goed geholpen, maar ik ben niet in mijn kontje geneukt, dat is er niet meer van gekomen, maar ik ben weer eens lekker in het kaarsvet gezet terwijl we ook met ijsklontjes speelde.

Het was een goede vrijdagavond, vanavond dunnetjes overdoen
* Gutteguttegut is altijd nieuwsgierig

Wij hebben ons ook heel goed vermaakt, wel zonder kaarsvet en ijsklontjes maar wel met een webcam en een ander stel "aan de andere kant"

Vanavond uit in Amsterdam...en daarna...wie weet...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  zaterdag 17 april 2004 @ 20:54:24 #7
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_18497552
*muziek* Ronald - Geil moet ze zijn....
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_18498056
pfffff ik lees dit topic nu pas!!!

Mja, ik sta dus echt al 3,5 maand droog (qua neuken, 5 weken geleden nog gepijpt op een toilet in een discotheek, echt een afrader in zon kleine ruimte!! )..... Op 1 of andere manier heb ik wel weer zin in sex, maar aan de andere kant heb ik weer GEEN zin in een one night stand..... Daarbij komt dat ik nog kieskeurig ben als de nete en dat ben ik niet van plan te veranderen .

Dus ja ik ben zaterdag avond geil!!!

Enne over die parenclub: lijkt me een leuk idee, ik kan alleen geen paar vormen en mn beste vriendin heeft niet zomaar zin om mee te gaan natuurlijk of de mannelijke fokkers moeten de moeite waard zijn natuurlijk ! Komen er trouwens ook singles in zon club?? Het heet niks voor niks een PARENclub.
pi_18498170
Er zijn clubs waar alleenstaande mannen ook in mogen, maar als we gaan moet dat wel een beetje binnen de perken blijven....
Het is niet dat de bedoeling dat zo'n club overspoeld wordt met alleen maar mannen...

Je beste vriendin moet maar gewoon mee dus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18498745
*meldt

maar ik heb zo een afspraak met m'n nieuwe neukertje
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18499378
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef pAin het volgende:
pfffff ik lees dit topic nu pas!!!
... 5 weken geleden nog gepijpt op een toilet in een discotheek, echt een afrader in zon kleine ruimte!! ).....
En hoe voelt dat nou om een man te pijpen? geintje
quote:
Enne over die parenclub: lijkt me een leuk idee, ik kan alleen geen paar vormen en mn beste vriendin heeft niet zomaar zin om mee te gaan natuurlijk of de mannelijke fokkers moeten de moeite waard zijn natuurlijk ! Komen er trouwens ook singles in zon club?? Het heet niks voor niks een PARENclub.
* Gutteguttegut heeft z'n fotoboek geupdate...
pi_18500519
Erodome: sja, dat moet ik dan toch maar proberen met mannelijk EN vrouwlijk schoon hint hint.... Ze is dus van beide niet vies, maar niet gewend om naar zulk soort clubs te gaan.....

Guttegutegut: erg goed gutteguttegut, ook proberen, ik houd me beschikbaar sarcasme detected!.... Helaas ben je niet echt het type van die vriendin van me qua uiterlijk zeg maar; niet dat je lelijk bent, maar je snapt het wel
  zondag 18 april 2004 @ 01:55:06 #13
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18505584
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef pAin het volgende:
.............

Daarbij komt dat ik nog kieskeurig ben als de nete en dat ben ik niet van plan te veranderen .

Dus ja ik ben zaterdag avond geil!!!

Komen er trouwens ook singles in zon club??
kieskeurig ?? ik ?? nee ! ( ik hoor mezelf praten geloof ik en sta ook al meer als een half jaar droog)

Singles in een parenclub ??? misschien als er iemand gaat die zo lekker is dat ik denk van : nou, daar zou ik het wel op kunnen....
pi_18632097
En jah het is vrijdag 23 April en het is weer zo ver, met blik op het weekend stijgt de geilheid tot een top! Hopelijk wordt er dit weekend wel een keer wat aan gedaan!
I am the Alpha and the Omega
pi_18632414
Verder niemand dan?
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:30:15 #16
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_19217694
Dinsdagmiddag en 't voelt als vrijdag... had ik maar een buurmeisje van rond de 20 die topless zonde
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:44:00 #17
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_19219269
Trouwens, kan er weer een lief modje ( erodome bijvoorbeeld ) de topic tiel aanpassen naar de juiste? (oftewel: vrijdagmiddag tussen "grote" en "geilheids" )?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_19222218
Dinsdag en t is al meer dan een weer geleden dat ik voor t laatst seks kreeg...
Ik ben zo zielig
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:17:58 #19
37769 erodome
Zweefteef
pi_19223976
Ik heb de titel expres veranderd naar dit om commentaar dat het geen vrijdag is te verkomen

Maar ik wil hem wel weer terugveranderen mits er geen gezeur komt over dat het geen vrijdag is
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:21:28 #20
39568 _MaximuS_
Maximus Timius Meridius
pi_19224077
heh...?
welke dag is het vandaag...?
(of verpest ik het nu voor iedereen?)
Vaak als je vrolijk bent... ziet niemand je glimlach,
Vaak als je huilt... ziet niemand je tranen,
Vaak als je zorgen hebt... merkt niemand het op,
Maar laat je een scheet...
pi_19224146
7 topics voor elke dag van de week misschien?
nog één dag en we hebben vakantie
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19224829
mag je op dinsdag niet meer geil zijn tegenwoordig?
pi_19225051
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef M1RR1E het volgende:
mag je op dinsdag niet meer geil zijn tegenwoordig?
nee, mag niet meer
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:20:32 #24
95220 Kamillula
lekker dier
pi_19228809
Hm, maar morgen is het eigenlijk een beetje vrijdag. Dan ben ik gans de namiddag lekker geil en kom ik 's avonds helemaal opgenaaid thuis bij mijn lievelingspoepje...
pi_19231256
Argh houd op, ik wil niks meer horen over geilheid etc !!!!

* pAin is zelf geil als een tierelier in de paartijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')