* Gutteguttegut is altijd nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:16 schreef erodome het volgende:
Guttegut is gewoon nieuwschierig
De hint hebben goed geholpen, maar ik ben niet in mijn kontje geneukt, dat is er niet meer van gekomen, maar ik ben weer eens lekker in het kaarsvet gezet terwijl we ook met ijsklontjes speelde.
Het was een goede vrijdagavond, vanavond dunnetjes overdoen
En hoe voelt dat nou om een man te pijpen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef pAin het volgende:
pfffff ik lees dit topic nu pas!!!
... 5 weken geleden nog gepijpt op een toilet in een discotheek, echt een afrader in zon kleine ruimte!!).....
* Gutteguttegut heeft z'n fotoboek geupdate...quote:Enne over die parenclub: lijkt me een leuk idee, ik kan alleen geen paar vormen en mn beste vriendin heeft niet zomaar zin om mee te gaan natuurlijk of de mannelijke fokkers moeten de moeite waard zijn natuurlijk! Komen er trouwens ook singles in zon club?? Het heet niks voor niks een PARENclub.
kieskeurig ?? ik ?? nee ! ( ik hoor mezelf praten geloof ik en sta ook al meer als een half jaar droog)quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:15 schreef pAin het volgende:
.............
Daarbij komt dat ik nog kieskeurig ben als de nete en dat ben ik niet van plan te veranderen.
Dus ja ik ben zaterdag avond geil!!!
Komen er trouwens ook singles in zon club??
nee, mag niet meerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef M1RR1E het volgende:
mag je op dinsdag niet meer geil zijn tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |