oke, suc6 met je kruisje. Houdoe!quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:26 schreef ruk het volgende:
ik open het tog nie
liefquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Jij wilt dood he, ruk? Anders zat je niet zo te zeuren over dat kolere kruisje van je, wat ons en de hele wereld geen ruk (woordspeling) kan interesseren, dus ik stel voor dat je gaat rukken, maar wacht even, je bent al ruk dus dat kan niet meer. Donder dan maar gewoon op ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:34 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
lief
Hint:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:36 schreef yohan.nl het volgende:
waar blijft je wachtwoord man? zo kan ik je toch niet helpen?
heh??
Paddenstoelensoep?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:37 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Hint:
Het wachtwoord begint met een P en eindigd om oep
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paddenstoelensoep?
moeilijk ehh Nederlands?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef ruk het volgende:
wrom???
ik wil gewoon me kuirjse weghebbe
Castreren wil misschien helpen.. (Dan is het gedeeltelijk weg..)quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef ruk het volgende:
wrom???
ik wil gewoon me kuirjse weghebbe
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Paddenstoelensoep?
Mijn eerste doodsverwensing:quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:40 schreef ruk het volgende:
hoe bedeol je????
als jullie dan toch weer doodverwensingen gaan gooien... leen die van mij, vind 'm persoonlijk wel goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Jij wilt dood he, ruk? Anders zat je niet zo te zeuren over dat kolere kruisje van je, wat ons en de hele wereld geen ruk (woordspeling) kan interesseren, dus ik stel voor dat je gaat rukken, maar wacht even, je bent al ruk dus dat kan niet meer. Donder dan maar gewoon op ofzo.
Das vragen om problemenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:15 schreef _Bunny_ het volgende:
en ruk, ben je het kruisje al kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |