quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwen hebben soms vaak nooit aan één keer genoeg. Op meerdere vlakken.
Ik had genoeg aan 1 keer theorie examen en 1 keer praktijkexamen voor m'n rijbewijsquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrouwen hebben soms vaak nooit aan één keer genoeg. Op meerdere vlakken.
Jij bent al geil als de hond van de buren naar je kijkt. Ik zie dit dus maar even niet als een compliment,quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je maakt me geil met je recalcitrante gedrag..
Dan had je mazzel dat er mannen op de weg waren toen je afreed om jouw fouten op te vangen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik had genoeg aan 1 keer theorie examen en 1 keer praktijkexamen voor m'n rijbewijs
zonder ook maar één sexuele handeling te verrichten, voor alle duidelijkheid
En ik had helemaal mazzel met die flapdrol die de weg blokkeerde door er een busje midden op te zetten waardoor ik over de stoep heen moest.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan had je mazzel dat er mannen op de weg waren toen je afreed om jouw fouten op te vangen.
quote:Op zondag 11 april 2004 20:51 schreef yvonne het volgende:
PMS![]()
![]()
Duurt PMS een week?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
Ik heb bonkjes en slierkjes!!!!
Alle mannen moeten dood!!!
Yeah
Alleen bij Yvonne.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:40 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Duurt PMS een week?.
Mannen maken ook 90% van de kilometers.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En de mannen maken 2/3 van het aantal ongelukken.......
Je bent een vent, jij weet er niets van dus gewoon ff je bek houdenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:40 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Duurt PMS een week?.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mannen maken ook 90% van de kilometers.
Zit je al op de kast?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:40 schreef Etcetera het volgende:
En ik had helemaal mazzel met die flapdrol die de weg blokkeerde door er een busje midden op te zetten waardoor ik over de stoep heen moest.
Je hebt gelijk
![]()
PMS is niet hetzelfde als bonkjesquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:40 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Duurt PMS een week?.
Duh!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:50 schreef yvonne het volgende:
PMS is niet hetzelfde als bonkjesen slierkjes
quote:Sterf!
Dat zeiden de hormonenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Duh!
[..].
en te laat komenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Altijd de schuld op een ander afschuiven is ook al zoiets.
Tja als je niet in kan parkeren duurt het soms even voordat je drie aaneengesloten vrije parkeerplaatsen heb gevonden waar je het dan nog wel durft te proberen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:58 schreef Tiemie het volgende:
en te laat komen.
Ik ben vandaag alweer 4x gestopt met roken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:00 schreef Insomaniac het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |