Vind je het gek, vrouwen kunnen niet inparkeren, niet uitparkeren, niet keren, eigenlijk alleen rechtuit rijden. Wanneer rij je nou rechtuit? Dat is minder dan een derde , dat kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Etcetera het volgende:
En de mannen maken 2/3 van het aantal ongelukken.......
Ontkennen dat een medelekdoos een fout gemaakt zou kunnen hebben is gelukkig niet al te zeer het schamper en tevergeefs proberen te redden van de vrouwelijke eer.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
Lame.
Dooddoener.
Onwaar.
JeeKee voelt zich weer eens aangetast in zijn mannelijke eer!.
Tja, niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind je het gek, vrouwen kunnen niet inparkeren, niet uitparkeren, niet keren, eigenlijk alleen rechtuit rijden. Wanneer rij je nou rechtuit? Dat is minder dan een derde , dat kan ik je verzekeren.
En de rest zal wel veroorzaakt worden door een vrouw die kaartleest en bijvoorbeeld onder het viaduct zegt: "Deze afslag hadden we moeten hebben schat." Dan kan ik me ook wel voorstellen dat je je dan met auto en al in een pijler boort.
Zeg..Ipv dat te roepen...Zou je ze dan ook niet ff daadwerkelijk af kenne maken ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef Insomaniac het volgende:Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat er een kutwijf voor hun rijdt, die ineens op de rem trapt!
Ohw er zijn heel veel vrouwen die niet kunnen rijden en typisch vrouw zijn. Maar ik hoor daar niet bij. Dus moeten alle mannen gewoon klootzakken!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ontkennen dat een medelekdoos een fout gemaakt zou kunnen hebben is gelukkig niet al te zeer het schamper en tevergeefs proberen te redden van de vrouwelijke eer..
Dit moet ik quoten. Wat zeg je nou eigenlijk, we zijn klootzakken omdat we dood zijn? Ik heb bier op, maar wat heb jij gerookt?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:24 schreef Insomaniac het volgende:Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
![]()
Afsterven doen ze ook hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:26 schreef Etcetera het volgende:
alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
Trouwens: jullie sterven toch uit(had ik bijna af neer gezet....)
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Afsterven doen ze ook hoor..
Hup! Klootzakken jij!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit moet ik quoten. Wat zeg je nou eigenlijk, we zijn klootzakken omdat we dood zijn? Ik heb bier op, maar wat heb jij gerookt?
En ik besterf het!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
In verband met je huidige emotionele en hormonale huishouding zal ik de deur die je hier wagenwijd openzet maar niet intrappen. Omdat ik toch nog een beetje van je hou.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:25 schreef Insomaniac het volgende:
Ohw er zijn heel veel vrouwen die niet kunnen rijden en typisch vrouw zijn. Maar ik hoor daar niet bij. Dus moeten alle mannen gewoon klootzakken!.
Jij hoort daar wel bij! Punt!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw er zijn heel veel vrouwen die niet kunnen rijden en typisch vrouw zijn. Maar ik hoor daar niet bij.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik besterf het!.
Overigens heb ik er alle vertrouwen in dat een vrouw zelfs een deur die wagenwijd openstaat nog zou weten te raken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In verband met je huidige emotionele en hormonale huishouding zal ik de de die je hier wagenwijd openzet maar niet intrappen. Omdat ik toch nog een beetje van je hou..
Hij gaat er van stotterenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In verband met je huidige emotionele en hormonale huishouding zal ik de de die je hier wagenwijd openzet maar niet intrappen. Omdat ik toch nog een beetje van je hou..
Je bent een scheetje. En je bent liev als je cynisch doet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Overigens heb ik er alle vertrouwen in dat een vrouw zelfs een deur die wagenwijd openstaat nog zou weten te raken.
De deur dus. De deur.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Hij gaat er van stotteren
zwak. afbranden dat kreng. Broodloken of zo. Muus is al pleite, Yvonne ook, nu Inso nog. Hup de fik er in, achter een auto en dan aan een brug.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat ik toch nog een beetje van je hou..
Zie je wel! Weer twee keerquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De deur dus. De deur.
Je maakt me geil met je recalcitrante gedrag.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
zwak. afbranden dat kreng. Broodloken of zo. Muus is al pleite, Yvonne ook, nu Inso nog. Hup de fik er in, achter een auto en dan aan een brug.
pssst.... je eerste sigregel klopt niet!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je maakt me geil met je recalcitrante gedrag..
Vrouwen hebben soms vaak nooit aan één keer genoeg. Op meerdere vlakken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Zie je wel! Weer twee keer![]()
Stotterende JohnnyKnoxville![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |