Zelfreflectie is zoiets moois.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef Dirkh het volgende:
Jullie lezen niet goed, ik had het ook over mannen! Niet over pukkelige pubers die op zaterdagmiddag met hun broek op de knieen hangen bij de eerste de beste snol die op internet iets zegt waar hij een stijf pisstaafje van krijgt.
Is het zo erg??quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeeman.
Ik heb een echte man.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef Dirkh het volgende:
Jullie lezen niet goed, ik had het ook over mannen! Niet over pukkelige pubers die op zaterdagmiddag met hun broek op de knieen hangen bij de eerste de beste snol die op internet iets zegt waar hij een stijf pisstaafje van krijgt.
Ik geloof je meteen. Maar die moest dood begrijp ik?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een echte man..
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Herstel: alle mannen zijn dood en moeten klootzakken![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Maar die moest dood begrijp ik?
Nee, die is al dood, maar hij moest klootzakken geloof ik.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Maar die moest dood begrijp ik?
Ik denk dat ik te dom ben voor dit grapje.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. En klootzakken.
.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben trots op je..
PMS humor. Geen vragen stellenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te dom ben voor dit grapje.
Ik heb de TT veranderd en ik ben een relaxte hoer.quote:
Tampon aan het verwisselen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:19 schreef Dirkh het volgende:
Waar is Yvonne eigenlijk? Ze opend dit topic wel, maar dan zie je d'r niet meer. Zou ze....nee...ze zou toch niet.......op zoek zijn gegaan naar een leuke man? Nee.....nee, dat weiger ik te geloven
Die TT had ook wel iets beter gekunt hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb de TT veranderd en ik ben een relaxte hoer..
Heftruck haalt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tampon aan het verwisselen..
Ging ze ook meteen mee slingeren geloof ik dus kan wel is ff duren.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tampon aan het verwisselen..
En de mannen maken 2/3 van het aantal ongelukken.......quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer dat voor iets simpels als autorijden al mannen nodig zijn:
[afbeelding]
Ja, het was een meisje dat autorijles had..
Lame.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer dat voor iets simpels als autorijden al mannen nodig zijn:
[afbeelding]
Ja, het was een meisje dat autorijles had..
Omdat er een kutwijf voor hun rijdt, die ineens op de rem trapt!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En de mannen maken 2/3 van het aantal ongelukken.......
Omdat een of andere asshole haar snijdt!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat er een kutwijf voor hun rijdt, die ineens op de rem trapt!
Het ontwijken van vrouwelijke chauffeurs kan soms verkeerd uitpakken ja.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En de mannen maken 2/3 van het aantal ongelukken.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |