Anders maak je dit topic even nóg geiler.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef MUUS het volgende:
En toch hè....toch zijn mannen wel handig als je eens vreselijk genomen wilt worden. Tarzan kan immers mijn enkels niet boven zijn hoofd vasthouden en me eens flink door het matras drukken.
*denkt*
Okay, I'm over it. Ze moeten allemaal dood..
Dan kom ik wat sneller aan m'n literquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Anders maak je dit topic even nóg geiler.
Mislukte opgeil postquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef MUUS het volgende:
En toch hè....toch zijn mannen wel handig als je eens vreselijk genomen wilt worden. Tarzan kan immers mijn enkels niet boven zijn hoofd vasthouden en me eens flink door het matras drukken.
*denkt*
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Er zitten grenzen aan Tarzan's kunnen... Maar als jij er genoegen mee neemt, helaas, you're missing out en ik sta al inline
Zei ik toch , die sufgeneukte sensatie kan geen tarzan veroorzaken, You need the real thingquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef MUUS het volgende:
*denkt*
Tarzan kan je ook niet op bed smijten, je string van je lijf scheuren en je zo goed oraal verwennen dat je bijna out gaat bij je orgasme..quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:04 schreef MUUS het volgende:
*denkt*
DUH!!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zit mezelf al overbodig te maken..
Jou opgeilen? Ik steriliseer mezelf nog liever met kromme breinaalden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mislukte opgeil post
Kolere, en die wijven maar denken dat mannen dat lekker vinden om te doen. Het stinkt, het ziet er echt niet uit, en die string trekt ie bij je uit, omdat je die in de eerste instantie niet aan had moeten doen, smerig.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tarzan kan je ook niet op bed smijten, je string van je lijf scheuren en je zo goed oraal verwennen dat je bijna out gaat bij je orgasme..
Och, details!.
homoquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kolere, en die wijven maar denken dat mannen dat lekker vinden om te doen. Het stinkt, het ziet er echt niet uit, en die string trekt ie bij je uit, omdat je die in de eerste instantie niet aan had moeten doen, smerig.
Daarom: alle mannen zijn klootzakken en moeten doodquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kolere, en die wijven maar denken dat mannen dat lekker vinden om te doen. Het stinkt, het ziet er echt niet uit, en die string trekt ie bij je uit, omdat je die in de eerste instantie niet aan had moeten doen, smerig.
ik vind hetquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom: alle mannen zijn klootzakken en moeten dood![]()
Anders vraag je even aan je vrouw of ze zich een keer wil wassen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MET bonkjes en slierkjes tussen zn tanden gaat hij ook out, jeejquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
en je zo goed oraal verwennen dat je bijna out gaat bij je orgasme..
Och, details!.
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom: alle mannen zijn klootzakken en moeten dood![]()
Een echte schipper...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
MET bonkjes en slierkjes tussen zn tanden gaat hij ook out, jeej![]()
![]()
wahahaquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders vraag je even aan je vrouw of ze zich een keer wil wassen..
Thee trekken van een oude tampon.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
MET bonkjes en slierkjes tussen zn tanden gaat hij ook out, jeej![]()
![]()
Zeeman.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Een echte schipper...
Ja? Bevaart, maar heb je wel eens een teug zeewater genomen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Een echte schipper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |