moederkoekhappen nee daar doe ik niet aan !quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel als je aan koekhappen doet.
reuze geil. Maar als de mannen Dood waren en moeten klootzakken nog veeeeeeeeeeel geilerquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:58 schreef Caesu het volgende:
geil topic
Efficient schmefficient. Van alle potentiele kindertjes gebruiken vrouwen er ook maar hooguit een paar. En moet je eens zien wat een moeite het kost weer een potentieel kindje te fabriceren. En dan is het ook nog aan een levertijd van bekant een maand gebonden?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
Het gros van je potentiele kindertjes is gewoon kansloos. Vrouwen zijn dus veel efficiënter.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
moederkoekhappen nee daar doe ik niet aan !
overbevolking bladielbadiebladiequote:Op zaterdag 17 april 2004 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Efficient schmefficient. Van alle potentiele kindertjes gebruiken vrouwen er ook maar hooguit een paar. En moet je eens zien wat een moeite het kost weer een potentieel kindje te fabriceren. En dan is het ook nog aan een levertijd van bekant een maand gebonden?.
Mannen kunnen "just in time" leveren, meerdere keren op een dag als het moet. Wat is nou efficienter?
Jij moet niet zeiken, want wij fabriceren het kind. Dat moet ik een man nog zien doen. Pers jij maar een skippybal uit je pisbuis, dan praten we wel verder.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Efficient schmefficient. Van alle potentiele kindertjes gebruiken vrouwen er ook maar hooguit een paar. En moet je eens zien wat een moeite het kost weer een potentieel kindje te fabriceren. En dan is het ook nog aan een levertijd van bekant een maand gebonden?.
Mannen kunnen "just in time" leveren, meerdere keren op een dag als het moet. Wat is nou efficienter?
*meldtquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Mietje.
Efficiency is dat jullie over x jaren niet meer nodig zijn (dus uitsterven en afsterven en wij het besterven)quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
auwquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
pisbuis
Istie er al afgerot?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
auw
Moest ik het kunnen, dan zou ik het doen, want de hormonenexplosie van PMS is nog niks vergeleken bij zwangerschapshormonen. Stelletje dramaqueens. "Je straalt helemaal" tegen een zwangere vrouw zeggen is gewoon een andere benaming voor "Jezus, je lijkt wel een hormoonverslaafde crackslet."quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
Jij moet niet zeiken, want wij fabriceren het kind. Dat moet ik een man nog zien doen. Pers jij maar een skippybal uit je pisbuis, dan praten we wel verder.
nee maar het ettert en zweert wel !quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Istie er al afgerot?
Je hebt ook bonkjes en slierkjesquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar het ettert en zweert wel !
Ja, vrouwen onder elkaar, dát is me nog eens gezellig. Heus geen kutnijd en "Wat zit je haar leuk trut"quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Efficiency is dat jullie over x jaren niet meer nodig zijn (dus uitsterven en afsterven en wij het besterven)
Mooiquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
hormoonverslaafde crackslet."
neen alleen etter en pus !quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt ook bonkjes en slierkjes![]()
Die haat en nijd komt alleen door mannen die pms niet begrijpenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, vrouwen onder elkaar, dát is me nog eens gezellig. Heus geen kutnijd en "Wat zit je haar leuk trut". Ik ben blij dat ik er dan niet meer ben.
Ja, een zwangere vrouw straalt net zo mooi als de reactor van Tsjernobyl 's nachts.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:07 schreef yvonne het volgende:
Mooi![]()
Dat duurt twee maanden, dan zijn ze allemaal tegelijk ongesteld en moorden ze elkaar uit in één groot bloedbad.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, vrouwen onder elkaar, dát is me nog eens gezellig. Heus geen kutnijd en "Wat zit je haar leuk trut". Ik ben blij dat ik er dan niet meer ben.
Zelfdequote:Op zaterdag 17 april 2004 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neen alleen etter en pus !
Kijk dan goed dooie klootzakquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, een zwangere vrouw straalt net zo mooi als de reactor van Tsjernobyl 's nachts.
Jammer dat ik er dan niet meer ben, maar ik zou je nog wel een keer willen spreken in je "women only "paradijs"".quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Die haat en nijd komt alleen door mannen die pms niet begrijpen
Dan ben ik ook al lang doodquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jammer dat ik er dan niet meer ben, maar ik zou je nog wel een keer willen spreken in je "women only "paradijs""..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |