abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18496691
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik bedoel als wraakactie. Ik denk (hoop) eerder dat ze de daders proberen te pakken dan dat ze VDV in elkaar gaan slaan...
Ik hoop dat ze elkaar gewoon helemaal mollen.
Maar ja.... zij pakken een speler nou dan pakken wij ook een speler.... verder redeneren kunnen ze niet.
pi_18496745
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:15 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Maar ja.... zij pakken een speler nou dan pakken wij ook een speler.... verder redeneren kunnen ze niet.
*Mompelt iets over hooligans met het IQ van een aardappel
pi_18496749
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:15 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze idd verder kunnen redeneren.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_18500361
hee iets news over de ajax supporters,
daders zelf melden anders geen feest ofzoiets
mmmmja
  zaterdag 17 april 2004 @ 22:42:34 #105
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_18500603
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef boeiend007 het volgende:
Niet echt nieuws hoor, dhr. Van der Horst (onze el-loco-burgemeester) wil voor woensdag 40 namen hebben, anders in ieder geval geen feest.

Maar ik zag in een ander topic dat een FOK!er al twee mensen ging aangeven, dus het schiet al op
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_18500896
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:34 schreef boeiend007 het volgende:
En als ze zich dan niet melden, is de rest weer de lul..

Ze hadden gewoon gelijk meer politie in moeten zetten, zodat die debielen opgepakt zouden worden.
Een kleine, gestoorde groep die het weer verpest voor de grote groep die voetbal wel leuk wil houden..
En dat noemen zich echte supporters..
Voor mij zijn de echte supporters de mensen die naar voetbal kijken/gaan voor de sfeer en het mooie voetbal... Maarja..
.. Ajax Amsterdam ..
pi_18502761
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Nee, voel je vooral niet verantwoordelijk en ga vooral lekker feestvieren.
Sorry dat ik hier nog zo laat op reageer, maar wat een ongelooflijk domme generalisatie. Of vind je soms ook dat er na een exces met Marokkaanse jongeren "de Marokkaanse gemeenschap" verantwoording moet afleggen. Vind je ook dat het ongepast is Koninginnedag (of een andere feestdag) te vieren met een moord zoals laatst in Tiel is gebeurd in het achterhoofd. Of neem jij als Nederlander dan je verantwoording, omdat een mede Nederlander zich misdraagt, en vier je het feest niet?

Er wordt nu ook gedaan alsof een huldiging alleen iets voor de supporters is, maar wat denk je dat het betekent voor de spelers? Een massale huldiging zoals die op het Leidseplein is iets wat je als speler niet gauw vergeet. Ik had daar morgen volledig rein met mezelf kunnen staan, ik keur immers die daad van donderdag af, maar kan dat los zien van het kampioenschap dat Ajax heeft behaald en de daarbij horende viering. En gezien de vele afkeurende reacties bij de mensen, zou ik daar niet de enige in zijn.

Dat die pubertjes die donderdag dit flikken het nog niet waard zijn om de lucht die ik uitadem in te ademen lijkt me duidelijk. Het zou alleen net zo goed te gek voor woorden zijn dat die klootzakken óns een feestje afnemen.

Misschien kan je zeggen dat het goed zou zijn om zo'n vergaande maatregel eens door te voeren, om te laten zien wat men eigenlijk allemaal kan verpesten, maar behalve dat ik denk dat die gastjes daar 0,0 gevoelig voor zijn, ben ik ook tegen zo'n maatregel, omdat je vooral de goede jongens er mee pakt. Want wat kan ik (en met mij vele anderen) doen aan die gasten? Ik ben er niet bij geweest, ik ken die gasten niet, etc. Ik (en de al eerder genoemde vele anderen met mij) heb geen enkele mogelijkheid om dit soort dingen te laten stoppen. Maar moet je mij dan wel pakken door me dat kampioensfeest af te pakken. Het enige waar die gasten naar luisteren, zijn de klappen van de gasten waar ze tegen op kijken, en naar het schijnt gaan ze die krijgen ook. Waarvoor hulde.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 17 april 2004 @ 23:59:04 #108
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18502886
Nou jongens, de gemeente A'dam spoort jullie dus aan het eigen recht in handen te nemen
  zondag 18 april 2004 @ 00:53:16 #109
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18504306
quote:
Loco-burgemeester Van der Horst gaf zaterdag duidelijkheid over de doorgang van een huldiging van Ajax. Hij stelt Ajax een ultimatum.
Van der Horst wil dat het bestuur van Ajax of supporters zelf de namen geven van de hooligans die verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden. Alleen als dat voor aanstaande woensdag gebeurt, wil de gemeente bekijken of er volgende week een huldiging kan plaatsvinden op het Leidseplein.
Ajax-supporters willen zo snel mogelijk met de gemeente om de tafel. Als de huldiging doorgaat is dat waarschijnlijk volgende week zondag.
www.at5.nl
Komt goed dus, wat ik ook wel verwachtte, .
-
pi_18505042
lijkt me een faire maatregel, ervan uitgaande dat ajax beelden heeft met de daders en deze kan herkennen. Deze week kunnen ze geen kampioen meer worden en in één week kunnen veel dingen geregeld worden.

Ik ben trouwens benieuwd of die gastjes morgen naar de ArenA durven te komen...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_18509678
De daders zijn bekent. Al dan niet bij het bestuur dan wel bij de F-side. En aangezien ze beiden deze actie afkeuren zullen ze wel die namen doorgeven. Dus gewoon feesten .
  zondag 18 april 2004 @ 11:58:12 #112
92331 JOODZKI
ANTiTiXiN
pi_18510319
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:46 schreef altface het volgende:

[..]

als jij echt ben als wat in je Signature staat dan weet jij net zo goed als ik dat dit gelul is
YEah RIGHT dus jij vindt een man van 80 in elkaar rosse normaal omdat die een ajax shirt aan had en Hun zijn niet zo braaf LOus van gaal zn vrouw overleed EN hun meteen Bellen dan Val je ze toch ook lastig en dat HOORT niet of een spelersbus van ajax A1 bekogele nee dat mag wel zeker?:S

het is erg wat er gebeurd iws maar ja Het gebeurd en nu moet r dam niet gaan doen dat zij nu de gebeten hond zijn en zo heilig zijn
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2004 @ 12:10:46 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18510595
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Struisvogeltactiek? Ze moeten gewoon die gasten eens aanpakken in plaats van maar weer een week zielig te doen en vervolgens gewoon weer verder te gaan. Dat is het hele probleem van dit land. Wel lopen janken, maar vervolgens niks ondernemen. Ik ga lekker feestvieren en hoop dat ze die debielen pakken, ik kan toch niks anders doen.
[..]

Dan kun je je overal wel druk om maken. Je moet nooit wijken voor geweld en terorrisme. Ik maak me daar dan ook niet zo druk over, hoop alleen dat ze de juiste personen pakken en niet de onschuldigen.
Het is min ofmeer bekend wie wat gedaan heeft. Er waren donderdag voldoende mensen die Ajax wel een warm hart toedragen. Kortom, die gasten kunnen redelijk snel opgepakt/aangepakt worden. Het is nu Ajax en diens supporters om te laten zien (en niet alleen maar zeggen) dat we dit echt niet van die gasten pikken.

Zolang die gasten niet op/aan-gepakt zijn vind ik eigenlijk dat er geen plek voor feest is. Ajax moet in daad laten zien dat ze dit serieus nemen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 18 april 2004 @ 12:13:36 #114
92331 JOODZKI
ANTiTiXiN
pi_18510660
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Het is min ofmeer bekend wie wat gedaan heeft. Er waren donderdag voldoende mensen die Ajax wel een warm hart toedragen. Kortom, die gasten kunnen redelijk snel opgepakt/aangepakt worden. Het is nu Ajax en diens supporters om te laten zien (en niet alleen maar zeggen) dat we dit echt niet van die gasten pikken.

Zolang die gasten niet op/aan-gepakt zijn vind ik eigenlijk dat er geen plek voor feest is. Ajax moet in daad laten zien dat ze dit serieus nemen.
ik denk niet dat er name komen............

maar dr gaan zeker wle rake klappe vallen vanmiddag daar twijvel ik niet over;)
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2004 @ 12:14:42 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18510681
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:13 schreef devv05 het volgende:

Die verantwoordelijkheid ligt bij de regering, niet bij mij.
Dat is dus struisvogelpolitiek ...

Zelf enige verantwoordelijkheid zoveel mogelijk van je afschuiven.

Je kan een teken geven dat je vind dat eerst die gasten aangepakt moeten worden en dat er dan pas reden voor feest is.
pi_18510717
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ze die gasten aan moeten geven, en denk ook wel dat ze dat gaan doen. Maar heb evengoed mn twijfels over de huldiging volgende week zondag, er staat niet dat ie dan gegarandeert doorgaat, maar dat er dan eventueel aan gedacht kan gaan worden. Hoop in iedergeval dat ze op tijd zijn met namen doorgeven en er tot een oplossing gekomen kan worden. Feest wordt het sowieso wel, maar natuurlijk 100x liever met de spelers erbij.

En een plek voor een huldiging vind ik sowieso wel. Ik zie geen verband tussen dit incident en de huldiging. Het zegt mij net zoveel als iemand die op straat in elkaar geslagen wordt. Belachelijk dat het gebeurt, maar life goes on en het heeft 0,0 met de huldiging of de echte supporters te maken. Hooguit dat ze daar ook rotzooi gaan trappen, maar rellen komen dr zondag toch wel. Zijn het geen AJAX supporters, dan wel zijn het wel andere rotzooitrappers.. Zoals met de laatste huldiging op t leidse.. Jammer maar onvermijdbaar ben ik bang.
pi_18510761
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:14 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat is dus struisvogelpolitiek ...

Zelf enige verantwoordelijkheid zoveel mogelijk van je afschuiven.

Je kan een teken geven dat je vind dat eerst die gasten aangepakt moeten worden en dat er dan pas reden voor feest is.
Struisvogelpolitiek is als de regering niet optreedt. Ik zie wat er gebeurt en veroordeel het, dus ik schuif het niet van me af. Maar ik ben er niet verantwoordelijk voor, niet meer dan een ieder ander. Ik was er niet bij, ken ze niet, had het niet kunnen voorkomen.

Ik heb een teken gegeven door het af te keuren, daarmee is het voor mij af. Als ik toevallig jarig had geweest ging ik mn verjaardag toch ook gewoon vieren?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2004 @ 12:28:16 #118
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18510932
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:

[..]

En als ze zich dan niet melden, is de rest weer de lul..

Ze hadden gewoon gelijk meer politie in moeten zetten, zodat die debielen opgepakt zouden worden.
Een kleine, gestoorde groep die het weer verpest voor de grote groep die voetbal wel leuk wil houden..
En dat noemen zich echte supporters..
Voor mij zijn de echte supporters de mensen die naar voetbal kijken/gaan voor de sfeer en het mooie voetbal... Maarja..
Er waren genoeg andere supporters die direct zelf die gasten hadden kunnen aanpakken.

(Het probleem is ook dat als je er niet op bedacht bent zelf als je er midden in staat soms maar voor de helft door hebt wat er precies gebeurt op 5 meter afstand.)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2004 @ 12:32:51 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18511030
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

Struisvogelpolitiek is als de regering niet optreedt. Ik zie wat er gebeurt en veroordeel het, dus ik schuif het niet van me af. Maar ik ben er niet verantwoordelijk voor, niet meer dan een ieder ander. Ik was er niet bij, ken ze niet, had het niet kunnen voorkomen.

Ik heb een teken gegeven door het af te keuren, daarmee is het voor mij af. Als ik toevallig jarig had geweest ging ik mn verjaardag toch ook gewoon vieren?
Als er nu namen gegeven worden is het duidelijk dat het serieus genoemen wordt. Worden die namen niet gegeven, dan is er niet genoeg gebeurd. Dan ga ik daar geen feest vieren.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2004 @ 12:34:41 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18511068
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:17 schreef devv05 het volgende:
Hooguit dat ze daar ook rotzooi gaan trappen, maar rellen komen dr zondag toch wel. Zijn het geen AJAX supporters, dan wel zijn het wel andere rotzooitrappers.. Zoals met de laatste huldiging op t leidse.. Jammer maar onvermijdbaar ben ik bang.
Ik heb nu talloze huldigingen meegemaakt en volgens mij geen enkele waarna het na de huldiging niet uit de hand liep ...
pi_18511245
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Als er nu namen gegeven worden is het duidelijk dat het serieus genoemen wordt. Worden die namen niet gegeven, dan is er niet genoeg gebeurd. Dan ga ik daar geen feest vieren.
Ik weet niet in hoeverre alle namen bekend zijn. Als jij geen feest wil vieren dan toch lekker niet. Ik (en met mij vele anderen) vermaak me evengoed wel.
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb nu talloze huldigingen meegemaakt en volgens mij geen enkele waarna het na de huldiging niet uit de hand liep ...
Dat zeg ik.. Maar dat is niet altijd AJAX of de supporters hun schuld. En moet ik me daar dan ook weer verantwoordelijk voor gaan voelen straks?
pi_18511379
Niet Ajax' schuld, wel de schuld van een deel van de supporters. Als het uit de hand loopt bij de huldiging, en de daders van donderdag zijn niet gepakt zijn sommige supporters verantwoordelijk voor het niet aangeven van de relschoppers.
pi_18511411
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Niet Ajax' schuld, wel de schuld van een deel van de supporters. Als het uit de hand loopt bij de huldiging, en de daders van donderdag zijn niet gepakt zijn sommige supporters verantwoordelijk voor het niet aangeven van de relschoppers.
Dan ga je ervan uit dat diezelfde personen weer rotzooi gaan trappen.. Ik denk dat ze zich na vorige week wel even gedeist houden..
pi_18511454
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dan ga je ervan uit dat diezelfde personen weer rotzooi gaan trappen.. Ik denk dat ze zich na vorige week wel even gedeist houden..
Ik niet
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2004 @ 12:53:01 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18511462
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:43 schreef devv05 het volgende:

Ik weet niet in hoeverre alle namen bekend zijn. Als jij geen feest wil vieren dan toch lekker niet. Ik (en met mij vele anderen) vermaak me evengoed wel.
Als er geen enkele naam komt (en er IS bekend wie het zijn), dan neemt niemand vand e aanwezigen aldaar het serieus genoeg. Dan worden die gasten te veel in bescherming genomen. En dat zou ik schandalig vinden. Dan ga ik niet als er geen officele huldiging is naar het Leidse.
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:43 schreef devv05 het volgende:

Dat zeg ik.. Maar dat is niet altijd AJAX of de supporters hun schuld. En moet ik me daar dan ook weer verantwoordelijk voor gaan voelen straks?
Ja, ik voel me daar verantwoordelijk voor. Dat zijn gasten die het Ajax-feest een slechte naam geven. En ik als Ajax-supporter voel me verantwoordelik voor de goede naam van Ajax. Dat heeft me ook op ruzies komen te staan met dergelijke gasten. Maar fuck that. Ik weiger bang te zijn voor dat soort gasten.

(vond ik overigens niet van vorig jaar, waar volgens mij de gemeente en de ME fout zaten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')