Hier is het bewolkt, en dat terwijl ik ook wou gaan BBQ-enquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is superlekker weer en wij hebben een BBQ vandaag,.
ik zie het ja, je hebt de hele boel ondergekotstquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:51 schreef zjroentje het volgende:
"Ietsje" teveel gedronken gisteravond.
Ik heb vanmorgen 45 minuten in bed gelegen zonder me volledig te realiseren dat de wekker af ging. En dan nog op tijd komen op het werk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie het ja, je hebt de hele boel ondergekotst![]()
doe je goed danquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen 45 minuten in bed gelegen zonder me volledig te realiseren dat de wekker af ging. En dan nog op tijd komen op het werk.![]()
Of je gaat er normaal veels te vroeg uit of je had vandaag peper in je reetquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen 45 minuten in bed gelegen zonder me volledig te realiseren dat de wekker af ging. En dan nog op tijd komen op het werk.![]()
en de andere 2 heb ik nu ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 11:24 schreef pascalheister het volgende:
* pascalheister heeft er 2 mooie glazen van Grolsch bij
Hoe en waar?quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en de andere 2 heb ik nu ook
[afbeelding][afbeelding]
Ik ben normaal een fervent snoozer, omdat ik ontzettend moeilijk uit bed kom. Vandaag dus ff niet. Was wel kut, zo hard te moeten fietsen en dan nog 2 vlaaien vasthoudenquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:01 schreef Naccie het volgende:
[..]
Of je gaat er normaal veels te vroeg uit of je had vandaag peper in je reet.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:23 schreef Suijk het volgende:
United geeft je ook weer een leuk verjaardagskadootje zie ik...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:06 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hoe en waar?.
quote:Deze week, vanaf dinsdag 13 april t/m zaterdag 17 april 2004, ontvangt u bij aankoop van een krat Grolsch een set van twee glazen met meesterwerkjes uit een rijke traditie vol vakmanschap Deze glazen zijn uitsluitend verkrijgbaar bij PLUS supermarkten in heel Nederland.
U kunt vier glazen bij elkaar sparen. Wees er snel bij want op is op!
De plusquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
![]()
de concurrendquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
De plus.
Gefeliciteerd Zjroentje.
mja heeft bij mij nu wel weer een streepje voorquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:46 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]![]()
.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
met zo'n straks broekje aan ?
Het pontje genomen naar Culemborg?quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben weer terug.
Uithof - Houten - Schalkwijk - Culemborg - Wijk bij Duurstede - Cothen - Odijk - Bunnik - Uithof
Totaal 56.43 km
Gem. snelheid: 25.85 (dat is incl. dorpjes, remmen en opstarten)
Totale triptijd: 2:11:00
Max. snelheid: 37
Resultaat: redelijk op een lekkere manier moe
Zjeroentje gefeliciteerd!
Nee net voor het pontje afgeslagen en naar Wijk bij Duurstede gefietst. Over die buitendijk van, ik denkquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het pontje genomen naar Culemborg?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee net voor het pontje afgeslagen en naar Wijk bij Duurstede gefietst. Over die buitendijk van, ik denk, de Maas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |