Tenzij je schoolverf gebruikt, dan wordt het bruin.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:29 schreef Biancavia het volgende:
Als je blauwe en gele verft mengt, dan krijg je meestal groen.
alles wordt bruin als je schoolverf gebruiktquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tenzij je schoolverf gebruikt, dan wordt het bruin.
en interpunctiequote:Op zaterdag 17 april 2004 01:25 schreef Dagonet het volgende:
Ben jij zo iemand die weet wat er boven het hoofd van Christus op een bordje stond en wat het betekenT?
Ken jij alle namen van Willem-Alexander uit je hoofd?
Weet jij welke vogel er sneller vliegt? De Afrikaanse of Europese zwaluw?
Ken jij het antwoord op de ultieme vraag?
En de vraag?
Als je een film kijkt of een boek leest struikel je dan ook over de verwijzingen naar andere films en boeken?
En weet je niet hoe je eraan komt?
Zo ja dan is lid worden van het genootschap van de nutteloze kennis iets voor jou!
Meld je hier aan en wissel allemaal nutteloze feiten uit, leer nieuwe dingen en zit nooit meer om een gespreksonderwerp verlegen!
Dat is nou net iets waar ik niet graag aan herinnerd word.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:36 schreef Aegir het volgende:
in iedere woonkamer zijn minimaal 2800 spinnen aanwezig.![]()
alleen niet meer door muggen, of haken andere stekers dan ook af ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:37 schreef sir_dalord het volgende:
dat als je een bord muggen opeet, je daarna nooit meer wordt gestoken
probeer het eens uit, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:38 schreef TallMan het volgende:
[..]
alleen niet meer door muggen, of haken andere stekers dan ook af ?
Als ik zo om me heen kijk is kennis van de Nederlandse taal ook redelijk nutteloos aan het worden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:33 schreef daReaper het volgende:
[..]
en interpunctie
sorry
herstel...dronkenmans gelal....quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:37 schreef sir_dalord het volgende:
dat als je een bord muggen opeet, je daarna nooit meer wordt gestoken
quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk is kennis van de Nederlandse taal ook redelijk nutteloos aan het worden..
Dus ook jij zit hier goed!.
Alcoholist is géén Engels woord.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:43 schreef daReaper het volgende:
[..]
Tāpēc mācījos latviskiTā ir daudz interesantāk valoda!
maargoed, wederom moet ik je op je gebrekkige interpuntie wijzen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |