Afgezien daarvan probeer ik gewoon Jonnetje te pakken te krijgenquote:Je wilt ze wel graag kwijt he?
daar zeg je wat er staat hier nog een overheerlijke supergrote slagroomtaart van gisteren van 3fm, iemand stukkie ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:39 schreef beefcake het volgende:
* beefcake gaat zo even een stukje appeltaart eten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef Knorretje het volgende:
[..]
daar zeg je wat er staat hier nog een overheerlijke supergrote slagroomtaart van gisteren van 3fm, iemand stukkie ?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef Jessicaa het volgende:
Ja vertel hoe was dat 3 fm enzo? Heb het hele programma gemist -ik ook-
En ja schuif maar een stukkie naar binnen-hier ook
-
tja we zaten in het ziekenhuis gedurende de uitzending en hebben alleen het laatste stukkie muziek mee gekregen dus kan er weinig over vertellen. (ow en we hebben de taart natuurlijk en een certificaat dat hij 'baas van de dag' is/wasquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef Jessicaa het volgende:
Ja vertel hoe was dat 3 fm enzo? Heb het hele programma gemist
En ja schuif maar een stukkie naar binnen
de rest van de crew, dus modjes, nieuwsposters enzo..quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:47 schreef Jessicaa het volgende:
Wie had fok opgegeven dan?
Het heeft niet echt haast hoor, maar laat het woord traphekje bij gelegenheid maar eens vallen jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef Jessicaa het volgende:
moet ik dr ff aanschieten op msn Rewimo?
bij mij ook niet... volgens mij is de msn server even down ofzo...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ja alleen msn doet het hier nu niet om de een of andere vage reden
WELLUS! ! ! ! ! !quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Beefcake schreef over mijn traphekjes:
[..]
Afgezien daarvan probeer ik gewoon Jonnetje te pakken te krijgenZe reageert maar niet
Ze wil me niet meer spreken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |