quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:56 schreef TFD het volgende:
Jah tuurlijk wordt je weerhouden door je waarden en normen waar blijft de wereld anders.
Jij beweerd nu dus dat meisjes door een string te dragen uitdagen om verkracht te worden...
kom op man get a life. Als jij zoiets het uitlokken van aanranding vind dan is er iets mis met je. serieus![]()
reetquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef MOBO666 het volgende:
-knip
wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme![]()
weetje fuifduif. .. ik lees zo al jou topics. . .dan heb je het over "de penis" dan weer "de penis" en nu vind je een strings niks (diep van binnen ziet hij het wel bij een man liever) Fuifduif, ben jij homo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.
Als je het niet aan wil trekken dan doe je dat toch niet...zever.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Mannonetje het volgende:
Voor alle mannen die kikken op strings
Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
Let me guess... Altoquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef MOBO666 het volgende:
ik vind die strings voor geen meter zitten ... gatverdamme , geef mij maar de gewone normale onderbroek , zit comfertabel en is lekker warm
van de week in de winkel zon vies wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme![]()
Waarom laat je dan niet iedereen zijn/haar eigen keuzes maken ipv dat je al je christelijke normen en waarden probeert op te dringen aan anderen (via discussies of via de democratie)?quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
4) Boven anderen staan
Dat denk ik niet. Ik ben groot voorstander van het gelijkheidbeginsel, maar bij bepaalde mensen moet ik gewoon even wat feller reageren. Juist die mensen, die dom lullen en bijvoorbeeld het geloof erbij betrekken.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:40 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ik hoef er niet geil uit te zien voor andere kerels en ik denk ook niet dat ze het zullen waarderenAls het aan mij lag hadden de (lekkere) vrouwen alleenrecht op de string.
Basisschoolredenatiequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef MOBO666 het volgende:
oke ga er zelf dan ook mee lopen
tis toch voor damesquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef MOBO666 het volgende:
oke ga er zelf dan ook mee lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |