abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20116766
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:56 schreef TFD het volgende:
Jah tuurlijk wordt je weerhouden door je waarden en normen waar blijft de wereld anders.
Jij beweerd nu dus dat meisjes door een string te dragen uitdagen om verkracht te worden...
kom op man get a life. Als jij zoiets het uitlokken van aanranding vind dan is er iets mis met je. serieus

Zo is dat, ik vind hier weinig uitlokkelijks aan.
smachtend naar mensen met een bewegelijk verstand
pi_20117154
hoe kun je nou zeggen dat is een kwestie van wennen? Na een week voel je die reetveters nog??? Voor wie moeten we wennen? Leve de normale (ook wel pikante) slips!
pi_20117778
ik vind die strings voor geen meter zitten ... gatverdamme , geef mij maar de gewone normale onderbroek , zit comfertabel en is lekker warm
van de week in de winkel zon vies wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_20119883
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:38:25 #255
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_20124915
Dames, jullie moeten het zelf maar weten, maar ik vind zo'n naad over de billen toch echt geen gezicht
...drop it like it's hot...
pi_20125905
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef MOBO666 het volgende:
-knip
wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme
reet

... en by the way .... yummie
pi_20126457
Afgelopen week bij de kapper had een stagaire van mijn leeftijd (ong 20) een hele witte broek aan. Haar string en haar kontje waren hierdoor nogal goed zichtbaar! perfect!
pi_20127461
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Laten we wel even overeenkomen, dat het meestal een bepaald slag meisje is, dat een string draagt. Vaak in combinatie met andere specifieke kleding. Ik zeg gewoon, dat ik met zo'n meisje niets hoef.
weetje fuifduif. .. ik lees zo al jou topics. . .dan heb je het over "de penis" dan weer "de penis" en nu vind je een strings niks (diep van binnen ziet hij het wel bij een man liever) Fuifduif, ben jij homo?
pi_20128040
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Mannonetje het volgende:
Voor alle mannen die kikken op strings

Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
Als je het niet aan wil trekken dan doe je dat toch niet...zever.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20128148
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef MOBO666 het volgende:
ik vind die strings voor geen meter zitten ... gatverdamme , geef mij maar de gewone normale onderbroek , zit comfertabel en is lekker warm
van de week in de winkel zon vies wijf ging bukken en die broek zat half op dr reed , zie je zon vies groen(bruin) touwtjes veter ding zitten gatverdamme
Let me guess... Alto . Maar anyway moet jezelf weten hoor, iedereen z'n eigen keuzes. Ik vind het wel sexy staan bij mooie chicks. Je mag het best door bijvb. een witte broek heen zien, maar erboven uit vind ik gewoon nasty en breezah...

pi_20128313
waar lees jij dat ik alto ben ? vooroordelen altijd bah
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:36:12 #262
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20128804
Erboven is gewoon geil en zichtbaar is geil, hoe meer strings hoe beter, punt. Dit is gewoon een van de dingen waar je als man niet over mag zeiken.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_20128832
oke ga er zelf dan ook mee lopen
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:40:20 #264
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20128938
Nee ik hoef er niet geil uit te zien voor andere kerels en ik denk ook niet dat ze het zullen waarderen Als het aan mij lag hadden de (lekkere) vrouwen alleenrecht op de string.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:43:50 #265
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_20129020
Ik erger me altijd aan van die meiden met zo'n strakke broek waar je dan duidelijk de (vaak te krappe) onderbroek op d'r kont uitgelijnd ziet. Dan denk ik ook echt "mens, trek een string aan of hotpants".
Maar goed, smaken verschillen.

Ik ben de uitvinder van de string zeer dankbaar, vind het veel prettiger en mooier zitten en bovendien supersexy (mits je de goeie kont hebt).
En hij mag ook gerust een stukje boven je broek uitkomen, dat heb je nou eenmaal met die heupbroeken tegenwoordig. Niets mis mee!
(bilspleet vind ik erger om te zien )
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:48:49 #266
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20129363
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

4) Boven anderen staan
Dat denk ik niet. Ik ben groot voorstander van het gelijkheidbeginsel, maar bij bepaalde mensen moet ik gewoon even wat feller reageren. Juist die mensen, die dom lullen en bijvoorbeeld het geloof erbij betrekken.
Waarom laat je dan niet iedereen zijn/haar eigen keuzes maken ipv dat je al je christelijke normen en waarden probeert op te dringen aan anderen (via discussies of via de democratie)?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_20130426
helemaal nix mis met een string, vaak ook wel sexy vind ik, ligt natuurlijk er een beetje aan bij wat voor persoon he..
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  woensdag 23 juni 2004 @ 19:35:43 #269
78498 classpc
I don't like change
pi_20132218
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:40 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ik hoef er niet geil uit te zien voor andere kerels en ik denk ook niet dat ze het zullen waarderen Als het aan mij lag hadden de (lekkere) vrouwen alleenrecht op de string.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_20132663
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef MOBO666 het volgende:
Basisschoolredenatie

Als hakschoenen leuk staan bij een dame betekent toch niet dat ik ermee moet lopen
Of neem Lipstick, moeten alle mannen nu lipstick op doen omdat ze vrouwen met lipstick er beter uit vinden zien dan (diezelfde) vrouwen zonder?

pi_20135919
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:48 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]

verder zijn strings wel ok!
Zie je nou wel das toch veel mooier??? Er moet ook nog wat te raden overblijven!!
pi_20177851
zijn al die mensen die dit maar nix vinden homo ofsow
ik respecteer het wel, maar ik vind het niet normaal

strings zijn gewoon zoooo vooral als je ze kan zien, ok, dan ben ik wel een lingerieliefhebber, maar strings zijn toch gewoon lekker sexy

Dames, ga zo door
Haleloeja
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:19:57 #273
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_20182639
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:37 schreef MOBO666 het volgende:
tis toch voor dames
zit nou nie echt lekker met je ballen en leuter denk ik
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_20184383
pi_20214825
Een string pontificaal boven een broek vindt ik ook niet echt geweldig (maar btw wel geil ) , maar de zogenaamde "ooops-moment" vindt ik echt perfect

Laatst ook: vrouwelijke collega hier met een leuke strakke spijkerbroek aan, is niks van een string te zien. Bukt ze even later bij de koffieautomaat voor de suiker, zie ik een paars stringetje
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 23:22:36 #276
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_20215311
wéér zo'n kut topic
Wat maakt dat nou uit? Dat het niet bij jou staat, wil nog niet zeggen dat het bij iedereen afschuwelijk staat!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_20216353
ach wat heb je aan strings als zonder mooier is
pi_20217508
Hallo zeg!Als vrouw wil ik hier even wat van zeggen hoor!
Ik draag alleen maar strings,een gewone onderbroek kruipt ook in je reet en dan heb je d'r een hele prop in zitten, dan kun je zoieso al net zo goed een string dragen.
Dan vind ik een string ook veel sexier staan dan zo'n drollevanger.
En als je een strakkebroek aan hebt dan is het geen gezicht als je daar een gewone onderbroek in zit zitten.
En string die boven een te lage broek uit komt... tsja... het kan best, zo een met van die dunne bandjes aan de zijkant en het ligt idd ook aan de rest van de outfit en het lichaam maar je hebt tegenwoordig ook daar speciale strings voor die extra laag zijn.

Fuifduif, je bent gelovig zo te lezen, geloof beperkt je in het leven, je moet van het leven genieten.
God geeft toch altijd vergiffenis? Nou dan kun je je hele leven lekker de beest uit hangen en loeren naar mooie schaars geklede chickies en op je sterf bed om vergiffenis vragen, kom je ook nog in de hemel!

Strings rule!
pi_20220167
Slotje maar... Discussie is wel over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')