abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:41:19 #201
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18488488
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:20 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wie zegt dat je je zo niet kunt vertonen? Dat vind jij. En wat noem je een oma onderbroek? Waarom overdrijf je nu weer zo meteen. Er zijn ook gewoon normale nette onderbroeken hoor.
[..]

Het gaat mij niet om mij, het gaat mij over de aanstootgevende lading tegenover jonge tienermeisjes. Duh.
tutut, ik denk dat het hier er meer om gaat dat jij het aanstootgevend vindt. ik zou als klein jongetje een volledig naakte man ook niet aanstootgevend vinden, dat heeft de praktijk uitgewezen. waarom zou een klein meisje dan een string aanstootgevend vinden als een vrouw die in het openbaar duidelijk zichtbaar aanheeft? jij met je walg-moraal gaat er direct van uit dat wat jij jonge personen beschermd moeten worden tegen wat jij en je geloof (vooral het slag mensen die dus geloven) aanstootgevend vinden.

oh ja, eerder zeg je weer "hoe vaak moet ik zeggen dat geloof niet mijn motivatie is?", maar dat geloof ik dus gewoon niet. de reden hierachter is net zo vaag als de reden waarom jij weer ergens anders juist wel in gelooft.

edit:
ik weet wel welke jonge meisjes zoiets aanstootgevend zouden vinden. die meisjes die hun mening baseren op die van hun indoctrinerende ouders. ik ben blij dat mijn pa en ma mij op jonge leeftijd niet nadrukkelijk vertelden dat zoiets slecht/aanstootgevend etc is. nu heb ik tenminste een echte eigen mening die alleen maar gebasseert is op MIJ en niet op wat anderen vinden of wat een 1 of andere god vindt.

[ Bericht 8% gewijzigd door marq op 17-04-2004 13:47:32 ]
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_18490918
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.
Hou maar op
Kansloos topic dit...
Als mensen het niet mooi vinden dragen ze het niet. Als die "tienermeisjes" er zo bij willen lopen moeten ze dat vooral doen.. Als er dan vieze mannetjes zijn die zich dan niet in kunnen houden is dat hun probleem IMO
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:38:15 #203
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_18491515
En wat wordt je volgende topic? Doorschijnende truitjes en hempjes bij vrouwen zonder BH? Waar lekker die harde punten doorheendrukken?
String en doorschijnende hempjes is de ideale combinatie, laat de zomer maar komen. (Y)
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_18491673
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:38 schreef MrObjective het volgende:
En wat wordt je volgende topic? Doorschijnende truitjes en hempjes bij vrouwen zonder BH? Waar lekker die harde punten doorheendrukken?
String en doorschijnende hempjes is de ideale combinatie, laat de zomer maar komen. (Y)
YEAH!!
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_18492318
En dan massaal maar gaan zeiken als er een meisje om die reden aangerand wordt.
pi_18492438
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
een burqa, dat vindt jij zeker helemaal niet zo'n slecht idee ?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18492446
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
Zoals ik al zei, dat is de fout van die vieze mannetjes die daar niet tegen kunnen... Voor dat soort gevallen heb je nou hoertjes alleen daar moet je voor betalen
pi_18492492
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:27 schreef kibber het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat is de fout van die vieze mannetjes die daar niet tegen kunnen... Voor dat soort gevallen heb je nou hoertjes alleen daar moet je voor betalen
Nee nee, je praat in de omgekeerde richting. Ik haal maar weer het voorbeeld van de hond een worst voorhouden aan. Of een stukje brood in hongerig Afrika aan een tak hangen, die net te hoog is om bij te komen. Ik bedoel maar, je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen. Op een gegeven moment knapt er iets en dan zul je je moeten afvragen, wat nu eigenlijk de oorzaak is.
pi_18492504
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:26 schreef Caesu het volgende:
een burqa, dat vindt jij zeker helemaal niet zo'n slecht idee ?
Jawel. Waarom overdrijf je direct weer zo?
pi_18492841
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen.
Ik denk dat een onbekend meidje betastten cq nuecken nou niet echt instinctief gedrag is
Het zit iig niet in mijn instinct om alles wat maar een gat heeft te betasten en/of er op los te nuecken!
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_18492881
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:45 schreef rx7_turbo_II het volgende:

[..]

Ik denk dat een onbekend meidje betastten cq nuecken nou niet echt instinctief gedrag is
Het zit iig niet in mijn instinct om alles wat maar een gat heeft te betasten en/of er op los te nuecken!
Dat zit er wel in, maar jij wordt weerhouden door geinternaliseerde waarden en normen, die nu jouw persoon vormen.
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:56:55 #212
90140 TFD
Business Man
pi_18493089
Jah tuurlijk wordt je weerhouden door je waarden en normen waar blijft de wereld anders.
Jij beweerd nu dus dat meisjes door een string te dragen uitdagen om verkracht te worden...
kom op man get a life. Als jij zoiets het uitlokken van aanranding vind dan is er iets mis met je. serieus
pi_18493487
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
Nee nee, je praat in de omgekeerde richting. Ik haal maar weer het voorbeeld van de hond een worst voorhouden aan. Of een stukje brood in hongerig Afrika aan een tak hangen, die net te hoog is om bij te komen. Ik bedoel maar, je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen. Op een gegeven moment knapt er iets en dan zul je je moeten afvragen, wat nu eigenlijk de oorzaak is.
De oorzaak is dat vieze mannetje zelf wat zijn handjes niet thuis kan houden simpel toch?
Moeten we dan alle knappe vrouwen ook maar van de straat trekken omdat er anders vieze ventjes zijn die haar willen verkrachten? Kom op zeg.. Als je niet naar de hoeren wil en je wil dan toch een wip hebben maakt het je geen fuck uit of dat meisje nou wel of geen string draagt lijkt me
pi_18493785
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat zit er wel in, maar jij wordt weerhouden door geinternaliseerde waarden en normen, die nu jouw persoon vormen.
Volgens mij vindt jij het wel leuk ofzo he, deze topics..... enne, hoe lang ben je nou al online? Je bent aan een stuk door aan het (nutteloos) replyen in de topics die jij maakt....
pi_18494141
Hmm als je m helemaal ziet zitten heeft het inderdaad weinig nut... kan je beter een strakke boxer aandoen..
Delivered without an information leaflet
pi_18495820
Dat vrouwen een string dragen is hun eigen keuze. (ik vind het persoonlijk niet lekker zitten) Maar ze moeten ze niet overduidelijk dragen zoals een witte broek en een zwarte string. Dat is echt vies
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_18496152
Pffft
Die anti-geloof opmerkingen komen niet zomaar fuifduif, je werkt ze wel degelijk in de hand door je preutse meningen proberen door te drukken op anderen. Het over normen en waarden hebben, maar dan toch een dictatuur 'goed' vinden. Je ouders invloed laten hebben op je vriendinkeuze. Het constant verdedigen van jezelf door argumenten met andersmans mening moeiteloos om te smelten in tegenargumenten die beginnen met ongeveer de volgende strekking "Bepaal jij..."
Het voordoen alsof je boven anderen staat (bijv. vieze geile mannetjes die hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje van 14 met eens string boven der heupbroek (en borsten als teezakjes) zien lopen).
Het negeren van onderzoekscijfers over de mensen die een string dragen.

Kortom dat mensen je zien als een gelovige/hypocriet is niet geheel onlogisch.

Het geval doorschijnende broek;
Een string zie je idd overduidelijk door de overbekende streep.
Maar zo'n heupslip zie je ook zitten met 2 van die strepen.
Zullen we die broek dan maar gaan verbieden :|

Los van 't feit dat 't lekker zit voor de een.
Een string is bedoelt als accessoire van een vrouw om zich mooi te maken.
Het is geen wondermiddel; neem een onverzorgde vrouw, geef haar een string en het werkt averechts.
Als het feit dat een vrouw een string draagt of niet bepaalt of een bepaalde man haar gaat verkrachten dan is dat dus vanwege a) de man is een stringfetishist b) de vrouw heeft zich te mooi gemaakt.
Geval (a) heb ik niks aan toe te voegen. Geval (b) had dus ook kunnen gebeuren als die vrouw niet een string had gedragen maar haar haar bijv in een sexier kapsel had laten knippen!
( trouwens de meeste verkrachtingen gebeuren 's avonds op rustige gebieden... Heel weinig vrouwen die sexy rondlopen in hun eentje in stille gebieden. Laat staan 's avonds, de enige plek waar je daar 'sexy vrouwen' vindt zijn in de uitgaansgebieden.
En dan zijn er ook nog een heleboel verkrachtingen waarbij de dader het slachtoffer min of meer kende.
Verkrachters zijn echt niet kieskeurig hoor...)
En als die mannen echt door een sexy vrouw aan het verkrachten slaan, dan kunnen ze die seksuele frustratie beter uitten bij een prostituee. Maar legale prostitutie, helaas moet ik bekennen dat ik verwacht dat jij daar tegen bent...

Dat je vindt dat een string boven een heupbroek er niet uit ziet, (het aanstootgevende hebben we hierboven al behandeld), dan is dat slechts een mening. Misschien nog wel meer uit je eigen modebeeld dan je waardes (of is het een waarde voor jou dat een vrouw zich somber kleed?)

In mijn 'modebeeld' is een heupbroek met een taille slip is absoluut verschrikkelijk, maar meer waarde dan een simpele mening hecht ik er niet aan.

Owh en dat broekpoepen argument... ik hoop maar dat het grappig bedoeld is.

Reageer aub inhoudelijk op deze reply, dwz neem alle argumenten in overweging anders gaan we niet veel anders doen dan welles-nietes door zoveel mogelijk argumenten neer te pleuren, zonder ze op geldigheid en relevantie te beoordelen.
Als je dit niet doet, dan voel ik me totaal niet genoodzaakt hetzelfde voor jou te doen. Maw het respect vervaagt.
pi_18497433
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef CEx het volgende:
Pffft
Die anti-geloof opmerkingen komen niet zomaar fuifduif, je werkt ze wel degelijk in de hand door je preutse meningen proberen door te drukken op anderen. Het over normen en waarden hebben, maar dan toch een dictatuur 'goed' vinden. Je ouders invloed laten hebben op je vriendinkeuze. Het constant verdedigen van jezelf door argumenten met andersmans mening moeiteloos om te smelten in tegenargumenten die beginnen met ongeveer de volgende strekking "Bepaal jij..."
Het voordoen alsof je boven anderen staat (bijv. vieze geile mannetjes die hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje van 14 met eens string boven der heupbroek (en borsten als teezakjes) zien lopen).
Het negeren van onderzoekscijfers over de mensen die een string dragen.
Maar dan nog is er geen aanleiding om over het geloof te beginnen, want in hoeverre heeft het geloof te maken met dit onderwerp? Het is wederom de kortzichtigheid van de gemiddelden om zo nodig te beginnen over het geloof. Je maakt je dan alleen maar zelf belachelijk, want ik haal het geloof niet aan. En preuts? Als ik over aanleiding tot aanranding/verkrachting begin, vind je dat dan preuts? Ik ben niet preuts, ik heb een andere fatsoensnorm. Maar je moet toegeven dat het niet terecht is om telkens het geloof erbij te halen in een discussie als deze. En dan even inhoudelijk op je aangehaalde voorbeelden:

1) Normen en waarden - dictatuur
Kan samen gaan. Normen en waarden behoren tot een samenleving. Of deze nu door de samenleving zelf zijn gevormd, of door de overheid/dictator worden opgelegd aan de samenleving.

2) Ouders invloed op vriendinkeuze
Hebben ze niet expliciet, maar in zoverre dat ik het wel fijn vind, wanneer ze blij zijn met mijn vriendin. Lijkt mij niet meer dan logisch. Maar oke, ik hecht misschien meer waarde aan het oordeel van mijn familie dan jij of iemand anders.

3) "Bepaal jij..."
Dit doe ik doorgaans nooit, maar ik word een beetje moe van dat "Bepaal jij..." telkens te horen, dus doe ik het lekker terug. Klinkt kinderachtig misschien, maar zo moet je kennelijk met bepaalde mensen omgaan. Ik krijg zelf namelijk ook constant te horen, dat ik niet moet doen alsof mijn wil wet is en dus hoeft een ander dat ook niet te doen.

4) Boven anderen staan
Dat denk ik niet. Ik ben groot voorstander van het gelijkheidbeginsel, maar bij bepaalde mensen moet ik gewoon even wat feller reageren. Juist die mensen, die dom lullen en bijvoorbeeld het geloof erbij betrekken.

5) Negeren van onderzoekscijfers
Ja, dat klopt niet van mij. Geef ik toe, maar in deze discussie doen die er verder niet toe. Ik draag mijn persoonlijke mening aan in dit topic, that's it.
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef CEx het volgende:
Kortom dat mensen je zien als een gelovige/hypocriet is niet geheel onlogisch.
Ik ben een gelovige, maar dat doet niet ter zake in deze discussie. Ik ben hypocriet, soms, maar niet meer of minder dan een ander. Niet dat dat een argument is, maar ik wil daarmee aangeven dat het niet terecht is om mij op basis van het hypocriet zijn terecht wijst.

De rest volgt later...
  zaterdag 17 april 2004 @ 23:20:48 #219
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_18501632
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar dan nog is er geen aanleiding om over het geloof te beginnen, want in hoeverre heeft het geloof te maken met dit onderwerp? Het is wederom de kortzichtigheid van de gemiddelden om zo nodig te beginnen over het geloof. Je maakt je dan alleen maar zelf belachelijk, want ik haal het geloof niet aan. En preuts? Als ik over aanleiding tot aanranding/verkrachting begin, vind je dat dan preuts? Ik ben niet preuts, ik heb een andere fatsoensnorm. Maar je moet toegeven dat het niet terecht is om telkens het geloof erbij te halen in een discussie als deze. En dan even inhoudelijk op je aangehaalde voorbeelden: enz enz enz enz
pfff die posts zijn lang! te lang om te lezen. FuifDuif voordat je zegt: Rot op schijtbek als je niks te melden hebt, wil ik toch nog ff zeggen dat ik het knap vind dat je 3 a 4 topics gisteren hebt geopend die voor het merendeel ontzettend goed lopen.
Kon ik dat maar...............maar nee: 'DePresident' maakt kuttopics
pi_18501877
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 23:20 schreef DePresident het volgende:

[..]

pfff die posts zijn lang! te lang om te lezen. FuifDuif voordat je zegt: Rot op schijtbek als je niks te melden hebt, wil ik toch nog ff zeggen dat ik het knap vind dat je 3 a 4 topics gisteren hebt geopend die voor het merendeel ontzettend goed lopen.
Kon ik dat maar...............maar nee: 'DePresident' maakt kuttopics
Ik zal heus niet zeggen: rot op schijtbek...

Maar de ingrediënten voor een geslaagd topic zijn simpel:
1) Men neme een controversieel onderwerp.
2) Men verwoorde het onderwerp enigzins fel.
3) En laat het topic maar lopen.
  zondag 18 april 2004 @ 05:30:46 #221
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18507870
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

3) "Bepaal jij..."
Dit doe ik doorgaans nooit, maar ik word een beetje moe van dat "Bepaal jij..." telkens te horen, dus doe ik het lekker terug. Klinkt kinderachtig misschien, maar zo moet je kennelijk met bepaalde mensen omgaan. Ik krijg zelf namelijk ook constant te horen, dat ik niet moet doen alsof mijn wil wet is en dus hoeft een ander dat ook niet te doen.
punt 3:
voor zover ik al je topic heb gelezen start de 'bepaal jij..' kwestie niet bij de posters in je topics, maar bij jezelf.
  zondag 18 april 2004 @ 05:33:21 #222
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18507884
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag fietste ik achter een meisje en ik kon overduidelijk haar string zien zitten. Ik vond het geen gezicht en ik begrijp zeker niet, waarom een string nu zo nodig is. Wat is het nut van een string en waarom wil iemand een string dragen? Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor. Ik zou zeggen, weg met die strings en trek weer een normale onderbroek aan. Jullie?
Lekker geil toch. Zuurpiet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 18 april 2004 @ 05:59:59 #223
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18507941
Afgezien van het feit dat ik FuidDuif een grote nerd vind ben ik het wel enigzins met hem eens.
Het is een hype geworden om een string te dragen onder de ladies omdat ze er zo nodig sexy
uit willen zien maar in de plaats dat ze er sexy uitzien geven zij zichzelf het imago van 'cheap'

Veel mensen schijnen te vergeten dat mooie vrouwen geen string nodig hebben om er sexy
uit te zien en er ook heel erg mooi kunnen uitzien in een mooi jurkje of een mooie sluitende Gucci
outfit (om als voorbeeld te noemen). Strings zijn geintroduceerd zodat meisjes (tot 25) kunnen
laten zien wat ze in huis hebben, en dat is gewoon zielig. Er is zo'n grote druk vanuit the U.S.A.
om er mooi en lustvol uit te zien dat veel dames er gehoor aan willen geven en zich zo minst
stijlvol kleden om er te willen bijlopen als een hoertje die haar lichaam probeert te verkopen.

Alle boeren die straks in discussie met mij gaan : back the fuck off! jullie weten toch dat SEX altijd gelijk heeft.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  zondag 18 april 2004 @ 06:53:22 #224
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18507998
Om nog even terug te komen op dit topic... Het viel mij op dat veel mensen die zo nodig hun domme mening wilden verkondigen met het punt dat als je het niet hebt op goedkope meisjes met een string je een homo of van back in the days bent, voor jullie een aantal exclusieve adviezen van SEX...

1. Ga eens nadenken over wat voor flauwekul je zojuist hebt neergezet en dat het nogal dom overkomt om de associatie te maken tussen het feit dat er ook mensen zijn die het nogal onstijlvol vinden om girls in een (zichtbare) string te zien lopen en de seksuele voorkeur van een persoon. De mensen die zo denken zoeken bevestiging bij anderen aangezien ze zelf niet echt een mening hebben maar wel graag de schijn ophouden er 1 te hebben.

2. Een mooie vrouw hoeft zich niet te kleden als een hoer om er mooi en sexy uit te zien. Ik weet dat het momenteel de mode is in Nederland om er zo bij te lopen en dat meisjes graag een compititie met elkaar houden wie de mooist gevormde ass heeft en de meest zichtbare string maar door dit spelletje wat er wordt gespeeld krijgt het straataanzicht er een 'goedkoop' imago door. Mijn advies aan de ladies : loop er stijlvol bij en niet als een of andere cheap ass ho'.

3. Denk niet dat je weet hoe het allemaal in elkaar zit because you dont know shit, het enigste wat jullie weten is hoe je adem moet blijven houden en wanneer je naar de wc moet gaan, voor de rest is er weinig bewijs van een eigen karakter en inbreng.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEX op 18-04-2004 06:59:33 ]
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18508078
SEX, my man

Serieus, je hebt het echt heel mooi verwoord. Vooral dat stuk over dat mooie vrouwen ook wel mooi zijn zonder string. Daar had ik niet aan gedacht. Eigenlijk lijdt de string dan eerder af van haar schoonheid en verschuift het beeld van mooi naar, zoals jij het verwoord, cheap en de vraag is natuurlijk: is dat wat we willen?

Drie dagen geleden liep ik door de stad en toen liep er een heel mooi blond meisje voor me. Ze had een sportief truitje, een sportieve spijkerbroek en van die sneakers. Nou en dat zag me er toch leuk uit. Zij heeft dan echt geen string nodig om er nog mooier uit te zien. Sterker nog, zoals ik al eerder zei: ik zou juist afknappen op haar en dat zou jammer zijn.

Ook je eerste punt (over de domme reacties) ben ik het helemaal mee eens. Ik word er ook niet goed van. Naast die opmerkingen over morale opa en homo zijn er ook nog die stompzinnige stereotyperingen van geloofsfanaat, EO-aanhanger, grevo en kutchristen.
pi_18508080
Oh ja, waarom vind je mij een domme nerd?
  zondag 18 april 2004 @ 08:21:18 #227
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18508100
quote:
Op zondag 18 april 2004 08:16 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, waarom vind je mij een domme nerd?
Ik vind dat je soms nogal domme opmerkingen maakt.
pi_18509143
Wat een discussie Ik zie de reden tot discussie niet eens
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18511223
Ik vind strings ook lelijk ik vind zulke broekjes veel mooier:

(ik hoop dat ik die hier mag plaatsen?)
  zondag 18 april 2004 @ 13:21:08 #230
78498 classpc
I don't like change
pi_18512177
Als ze het kan hebben
Als ze het niet kan hebben

En mannen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_18513905
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:

[afbeelding]

Zo'n soort broekjes zijn idd vaak veel mooier!
Ze maken het lekker spannend door nog iets te verbergen

Alleen ziet het niet uit als er een strakke broek overheen gaat zodat je die lijnen ziet.
pi_18514036
ja.... jij ben zeker 80jaar?
  zondag 18 april 2004 @ 14:42:04 #233
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18514052
Strings zijn .
  zondag 18 april 2004 @ 15:30:05 #234
35597 Kevanovitch
Hed Kandi !
pi_18515058
loze discussie, de een vind het mooi de ander. Heel simpel
pi_18516523
quote:
Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef Refragmental het volgende:
Alleen ziet het niet uit als er een strakke broek overheen gaat zodat je die lijnen ziet.
Dan kan je net zo goed geen ondergoed aantrekken want je ziet alles wel......
pi_18517177
quote:

[afbeelding]

Deze vind ik ook veel mooier en vele malen comfortabeler. Ik hou niet van onderbroeken die in mijn reet zitten. Daarnaast vind ik strings eigenlijk erg vies om eerlijk te zijn.

Voor het mooie moet je met strings ook wel een beetje 'de billen' hebben, wat veel vrouwen denk ik niet hebben (even heel perfectionistisch gedacht), dus misschien dat ik het daarom strings over het algemeen niet zo mooi vind. Strings zijn eigenlijk ontworpen om de randen van je onderbroek weg te werken, maar tegenwoordig zijn er zat gewone onderbroekjes waarbij je deze ook niet meer zo goed kunt zien.

Maar gelukkig zijn ze alweer uit de mode aan het geraken en komen gewone onderbroekjes weer in. En nee, omaonderbroeken vind ik ook niet mooi, maar een gewoon onderbroekje heeft net dat beetje meer en dan praat ik niet over de hoeveelheid stof :-). Persoonlijk vind ik deze gewone onderbroekjes hygienischer en mooier, omdat ze strakker staan en netter afkleden.

Ik vind overigens niet dat de string verboden moet worden o.i.d., want iedereen moet zelf maar weten wat hij draagt, maar ik zweer bij normale onderbroekjes
.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizpat op 18-04-2004 17:50:01 ]
  zondag 18 april 2004 @ 17:17:11 #237
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18517473
quote:

[afbeelding]

behalve die lelijke zwarte dinges er overheen, vind ik zo'n geval altijd mooier dan een string.. een string is ook wel mooi maar dit vind ik uitdagender en omdat het net die extra 4kante centimeters bedekt is het wat spannender om zo'n ding bij een vrouw van haar kontje te trekken dan een string waarbij je eerst met moeite je vingers er onder kunt krijgen

[ Bericht 0% gewijzigd door marq op 18-04-2004 17:19:37 (blaat) ]
  zondag 18 april 2004 @ 17:23:48 #238
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_18517613
Dude de string is de beste uitvinding sinds het wiel... kijk het is gewon super geil omdat het veel laat zien van het lichaam maar toch net niet alles. en dat maakt het zo spannend... kvind het helemaal nie erg dat mijn vriendin strings draagt hoor . nee het is geen sletje... verre van dat
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zondag 18 april 2004 @ 18:19:44 #239
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_18518750
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:28 schreef biawa het volgende:

Met de hartelijke groetjes van een string-dragende aan de universiteit studerende vrouw!
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  zondag 18 april 2004 @ 18:43:35 #240
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_18519266
*geeft Fuifduif een enkeltje Vaticaan*

Opdonderen met je gezeik over strings en tanga's
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_18520849
ik draag ook weleens een string. Niet omdat ik sexy wil zijn, maar omdat dat bij sommige (strakke) broeken mooier staat.
Ik vind het ook geen gezicht als een string uit een broek steekt, maar dat moeten die meiden zelf maar weten. Mij zul je zo niet zien.
Ik vind een string redelijk zitten. Een slipje is toch comfortabeler imo.
pi_18521021
Als het er goed uitziet...waarom niet dan
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_18522013
Vind het best dat vrouwen/meiden een string dragen, Maar als je die string zo ziet zitten is idd wat minder. Het is dan net of ze om aandacht vragen. Niet dat om aandacht vragen iets mis met is.. maar je kan het ook op andere manieren doen..
pi_18522089
Zeg, ... FuifDuif ga dan maar nooit in Curaso wonen. Daar dragen zelfs de big mamma's strings! en dat wil je echt niet zien!
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
  zondag 18 april 2004 @ 20:51:25 #245
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18522257
psst, voor alle mensen die overduidelijk zichtbare strings in het openbaar aanstootgevend vinden
  zondag 18 april 2004 @ 21:06:13 #246
73888 DIA
die ja .....
pi_18522629
quote:

[afbeelding]

vette site: thanx:
pi_18523680
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Jajaja anderen betichten van primitieve normen en waarden, en thuis stiekem je kleine broertje betasten. Ik ken jouw slag volk.
*kijkt profiel en ziet geboortedatum 1991

Jij bent nog jonger dan ik
pi_20109368
..

[ Bericht 100% gewijzigd door Mannonetje op 22-06-2004 23:51:10 ]
pi_20109397
Voor alle mannen die kikken op strings

Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
  woensdag 23 juni 2004 @ 10:57:24 #250
78498 classpc
I don't like change
pi_20116079
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Mannonetje het volgende:
Voor alle mannen die kikken op strings

Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
Okee, dat heb ik gedaan. En nu?
Ik zie je punt niet. Het is eerst even wennen maar ze zitten wel lekker.

En nee mannen, geen foto's van jezelf in string posten.

P.S.
Ik draag normaal nooit een string omdat ik dat bij mannen (dus ook mezelf) vies vind staan.
Maar bij vrouwen vind ik het mooi staan.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')