tutut, ik denk dat het hier er meer om gaat dat jij het aanstootgevend vindt. ik zou als klein jongetje een volledig naakte man ook niet aanstootgevend vinden, dat heeft de praktijk uitgewezen. waarom zou een klein meisje dan een string aanstootgevend vinden als een vrouw die in het openbaar duidelijk zichtbaar aanheeft? jij met je walg-moraal gaat er direct van uit dat wat jij jonge personen beschermd moeten worden tegen wat jij en je geloof (vooral het slag mensen die dus geloven) aanstootgevend vinden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wie zegt dat je je zo niet kunt vertonen? Dat vind jij. En wat noem je een oma onderbroek? Waarom overdrijf je nu weer zo meteen. Er zijn ook gewoon normale nette onderbroeken hoor.
[..]
Het gaat mij niet om mij, het gaat mij over de aanstootgevende lading tegenover jonge tienermeisjes. Duh.
Hou maar opquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, denk je soms dat ik dat niet geil vind? Natuurlijk wel, maar dat is in een hele andere context dan gewoon zo op straat in het openbaar, waar een ieder zich vrij zou moeten kunnen bewegen. Waar jonge tienermeisjes lopen, die door hun hormonen verward raken en dan maar het 'ideaalbeeld' willen volgen.
YEAH!!quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:38 schreef MrObjective het volgende:
En wat wordt je volgende topic? Doorschijnende truitjes en hempjes bij vrouwen zonder BH? Waar lekker die harde punten doorheendrukken?
String en doorschijnende hempjes is de ideale combinatie, laat de zomer maar komen. (Y)
een burqa, dat vindt jij zeker helemaal niet zo'n slecht idee ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
En dan massaal maar gaan zeiken als er een meisje om die reden aangerand wordt.
Zoals ik al zei, dat is de fout van die vieze mannetjes die daar niet tegen kunnen... Voor dat soort gevallen heb je nou hoertjes alleen daar moet je voor betalenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef FuifDuif het volgende:
En dan massaal maar gaan zeiken als er een meisje om die reden aangerand wordt.
Nee nee, je praat in de omgekeerde richting. Ik haal maar weer het voorbeeld van de hond een worst voorhouden aan. Of een stukje brood in hongerig Afrika aan een tak hangen, die net te hoog is om bij te komen. Ik bedoel maar, je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen. Op een gegeven moment knapt er iets en dan zul je je moeten afvragen, wat nu eigenlijk de oorzaak is.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:27 schreef kibber het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is de fout van die vieze mannetjes die daar niet tegen kunnen... Voor dat soort gevallen heb je nou hoertjes alleen daar moet je voor betalen
Jawel. Waarom overdrijf je direct weer zo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:26 schreef Caesu het volgende:
een burqa, dat vindt jij zeker helemaal niet zo'n slecht idee ?
Ik denk dat een onbekend meidje betastten cq nuecken nou niet echt instinctief gedrag isquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen.
Dat zit er wel in, maar jij wordt weerhouden door geinternaliseerde waarden en normen, die nu jouw persoon vormen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:45 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Ik denk dat een onbekend meidje betastten cq nuecken nou niet echt instinctief gedrag is
Het zit iig niet in mijn instinct om alles wat maar een gat heeft te betasten en/of er op los te nuecken!
De oorzaak is dat vieze mannetje zelf wat zijn handjes niet thuis kan houden simpel toch?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:29 schreef FuifDuif het volgende:
Nee nee, je praat in de omgekeerde richting. Ik haal maar weer het voorbeeld van de hond een worst voorhouden aan. Of een stukje brood in hongerig Afrika aan een tak hangen, die net te hoog is om bij te komen. Ik bedoel maar, je kunt instinctief menselijk gedrag niet blijven uitdagen. Op een gegeven moment knapt er iets en dan zul je je moeten afvragen, wat nu eigenlijk de oorzaak is.
Volgens mij vindt jij het wel leuk ofzo he, deze topics..... enne, hoe lang ben je nou al online? Je bent aan een stuk door aan het (nutteloos) replyen in de topics die jij maakt....quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, maar jij wordt weerhouden door geinternaliseerde waarden en normen, die nu jouw persoon vormen.
Maar dan nog is er geen aanleiding om over het geloof te beginnen, want in hoeverre heeft het geloof te maken met dit onderwerp? Het is wederom de kortzichtigheid van de gemiddelden om zo nodig te beginnen over het geloof. Je maakt je dan alleen maar zelf belachelijk, want ik haal het geloof niet aan. En preuts? Als ik over aanleiding tot aanranding/verkrachting begin, vind je dat dan preuts? Ik ben niet preuts, ik heb een andere fatsoensnorm. Maar je moet toegeven dat het niet terecht is om telkens het geloof erbij te halen in een discussie als deze. En dan even inhoudelijk op je aangehaalde voorbeelden:quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef CEx het volgende:
Pffft
Die anti-geloof opmerkingen komen niet zomaar fuifduif, je werkt ze wel degelijk in de hand door je preutse meningen proberen door te drukken op anderen. Het over normen en waarden hebben, maar dan toch een dictatuur 'goed' vinden. Je ouders invloed laten hebben op je vriendinkeuze. Het constant verdedigen van jezelf door argumenten met andersmans mening moeiteloos om te smelten in tegenargumenten die beginnen met ongeveer de volgende strekking "Bepaal jij..."
Het voordoen alsof je boven anderen staat (bijv. vieze geile mannetjes die hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje van 14 met eens string boven der heupbroek (en borsten als teezakjes) zien lopen).
Het negeren van onderzoekscijfers over de mensen die een string dragen.
Ik ben een gelovige, maar dat doet niet ter zake in deze discussie. Ik ben hypocriet, soms, maar niet meer of minder dan een ander. Niet dat dat een argument is, maar ik wil daarmee aangeven dat het niet terecht is om mij op basis van het hypocriet zijn terecht wijst.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:54 schreef CEx het volgende:
Kortom dat mensen je zien als een gelovige/hypocriet is niet geheel onlogisch.
pfff die posts zijn lang! te lang om te lezen. FuifDuif voordat je zegt: Rot op schijtbek als je niks te melden hebt, wil ik toch nog ff zeggen dat ik het knap vind dat je 3 a 4 topics gisteren hebt geopend die voor het merendeel ontzettend goed lopen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar dan nog is er geen aanleiding om over het geloof te beginnen, want in hoeverre heeft het geloof te maken met dit onderwerp? Het is wederom de kortzichtigheid van de gemiddelden om zo nodig te beginnen over het geloof. Je maakt je dan alleen maar zelf belachelijk, want ik haal het geloof niet aan. En preuts? Als ik over aanleiding tot aanranding/verkrachting begin, vind je dat dan preuts? Ik ben niet preuts, ik heb een andere fatsoensnorm. Maar je moet toegeven dat het niet terecht is om telkens het geloof erbij te halen in een discussie als deze. En dan even inhoudelijk op je aangehaalde voorbeelden: enz enz enz enz
Ik zal heus niet zeggen: rot op schijtbek...quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
pfff die posts zijn lang! te lang om te lezen. FuifDuif voordat je zegt: Rot op schijtbek als je niks te melden hebt, wil ik toch nog ff zeggen dat ik het knap vind dat je 3 a 4 topics gisteren hebt geopend die voor het merendeel ontzettend goed lopen.
Kon ik dat maar...............maar nee: 'DePresident' maakt kuttopics![]()
![]()
![]()
punt 3:quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
3) "Bepaal jij..."
Dit doe ik doorgaans nooit, maar ik word een beetje moe van dat "Bepaal jij..." telkens te horen, dus doe ik het lekker terug. Klinkt kinderachtig misschien, maar zo moet je kennelijk met bepaalde mensen omgaan. Ik krijg zelf namelijk ook constant te horen, dat ik niet moet doen alsof mijn wil wet is en dus hoeft een ander dat ook niet te doen.
Lekker geil toch. Zuurpiet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Vanmiddag fietste ik achter een meisje en ik kon overduidelijk haar string zien zitten. Ik vond het geen gezicht en ik begrijp zeker niet, waarom een string nu zo nodig is. Wat is het nut van een string en waarom wil iemand een string dragen? Als je bijvoorbeeld per ongeluk in je broek poept, vangt de string het niet op hoor. Ik zou zeggen, weg met die strings en trek weer een normale onderbroek aan. Jullie?
Ik vind dat je soms nogal domme opmerkingen maakt.quote:Op zondag 18 april 2004 08:16 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, waarom vind je mij een domme nerd?
Zo'n soort broekjes zijn idd vaak veel mooier!quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
Ik vind strings ook lelijk ik vind zulke broekjes veel mooier:
[afbeelding]
(ik hoop dat ik die hier mag plaatsen?)
Dan kan je net zo goed geen ondergoed aantrekken want je ziet alles wel......quote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef Refragmental het volgende:
Alleen ziet het niet uit als er een strakke broek overheen gaat zodat je die lijnen ziet.
Deze vind ik ook veel mooier en vele malen comfortabeler. Ik hou niet van onderbroeken die in mijn reet zitten. Daarnaast vind ik strings eigenlijk erg vies om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
behalve die lelijke zwarte dinges er overheen, vind ik zo'n geval altijd mooier dan een string.. een string is ook wel mooi maar dit vind ik uitdagender en omdat het net die extra 4kante centimeters bedekt is het wat spannender om zo'n ding bij een vrouw van haar kontje te trekken dan een string waarbij je eerst met moeite je vingers er onder kunt krijgenquote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:28 schreef biawa het volgende:
Met de hartelijke groetjes van een string-dragende aan de universiteit studerende vrouw!
vette site: thanx:quote:Op zondag 18 april 2004 12:42 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
*kijkt profiel en ziet geboortedatum 1991quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jajaja anderen betichten van primitieve normen en waarden, en thuis stiekem je kleine broertje betasten. Ik ken jouw slag volk.
Okee, dat heb ik gedaan. En nu?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Mannonetje het volgende:
Voor alle mannen die kikken op strings
Als jullie nu eens 24 uur zo'n stringetje voor ons aan zouden trekken, kijken wat jullie er van vinden? Dan wil ik jullie nog wel eens, weer wat horen zeggen!! Welke gek heeft de string ontworpen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |