Zo'n grote hype was St. Anger toch niet?quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
[..]
En muziek zó LoFi opnemen dat het klinkt als een stel kleuters in een oefenruimte ook.
maar het is de laatste tijd wel belachelijk populair.quote:Op woensdag 29 september 2004 02:25 schreef Zander het volgende:
[..]
Ja, al dik twintig jaar een hype..
Ja ongelooflijk he? Heb trouwens nog een idee voor grote hype. HipHop zo LoFi opnemen dat het klinkt als een stel kleuters in een oefenruimte. (opzich klinkt hihop al als een stel kleuters met gepitch-shifte stemmen, dus de rest moet geen probleem zijn) Maar volgens mij bestaat dat al: Dr. John, the nighttripperquote:Op woensdag 29 september 2004 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar het is de laatste tijd wel belachelijk populair.
Ga dan maar vast pakken, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als dat standbeeld er komt, ga ik weg uit amsterdam![]()
Toffe avatar trouwens, is toch uit een storm-strip niet?
En jij bent een geboren en getogen Amsterdammer?quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als dat standbeeld er komt, ga ik weg uit amsterdam![]()
Kloptquote:Op donderdag 30 september 2004 01:43 schreef Forumschorem het volgende:
Die avatar komt inderdaad uit Storm. Het verhaal 'Vandaahl de Verderver' als ik het goed heb.
Nee, moet dat dan. Het chauvinisme van de "geboren en getogen" amsterdammer begint ondertussen Franse vormen aan te nemen, maar goed. Ik woon er 5 jaar, vind het een prima stad, en absoluut niet nodig om een standbeeld te plaatsen van iemand die alcoholist was en wapperende handjes had...quote:Op donderdag 30 september 2004 09:12 schreef Doc het volgende:
[..]
En jij bent een geboren en getogen Amsterdammer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |