quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:24 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Heel erg mee eens.
Ik vind Coldplay en Kane niet echt hypes hoor...
The Rasmus vind ik erg tegenvallen, zeker na het "optreden" op de TMF awards...
hou maar op het is gewoon muziek voor bedplassersquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Keane wordt geen hype, zijn ze te goed voor. Dit is een van de weinige bands waarin de engelse muziekpers wel gelijk heeft. Het heeft inderdaad wat weg van Coldplay maar ook Starsailor, Radiohead en qua zang Saybia. Saai? Absoluut niet! Zoveel sfeer, melodie en spanning enkel met drums, piano en zang tijdens een concert op kunnen bouwen heb ik nog niet eerder gezien. Het was een geweldig en indrukwekkend concert in de Melkweg en het erg goeie album komt zeker in mijn top 10 lijstje van 2004.
Laat Keane maar lekker Keane zijn ja, ze hoeven geen kloon te zijn van andere band om succes te hebben. Keane is geen hype, Keane is een aanwinst.
The Shins vind ik wel een saaie hype, zogenaamde redder van de indiepop, over een jaar hoor je niks meer van The Shins.
Keanequote:Op zaterdag 17 april 2004 00:24 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay en Kane niet echt hypes hoor...
Ik hoor ze volgend jaar in ieder geval nog regelmatigquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef mouzzer het volgende:
The Shins vind ik wel een saaie hype, zogenaamde redder van de indiepop, over een jaar hoor je niks meer van The Shins.
Is ondertussen een beetje over, paar maanden geleden was het vrij ernstig.quote:Op zondag 18 april 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Belle & Sebastian krijgt nou niet zo gek veel aandacht, vind ik.
Ik vind het hele album juist leuker dan verwacht. De hele hype is een beetje langs me heengegaan en onlangs toch het album maar gedownload. Ok, het is niet super vernieuwend of erg geniaal, maar toch wel een leuke plaat. Maar goed, het wordt misschien wel wat overdreven gebracht in de pers.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:06 schreef Zander het volgende:
Franz Ferdinand vind ik ook een beetje overschat. Singletje was leuk, maar het album verder niet.
oeh! en daar heb je het ff helemaal fout!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef mouzzer het volgende:
Ah toch, ik herinnerde me wel dat ze enige aandacht hadden gekregen maar ik wist niet of dit de term hype wel verdiende. Gelukkig heb ik dit dan gemist.quote:Op zondag 19 september 2004 19:03 schreef Seborik het volgende:
Intwine is al een hype geweest.
die ja.quote:Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Is Ali B die gast die wat bij Marco Borsato in het rond sprong? Wat een achterlijk figuur.
Die wilde ik ook zeggen, je bent me net voor...quote:Op maandag 20 september 2004 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
The Sheer
Helemaal mee eens. Als dat standbeeld er komt, ga ik weg uit amsterdamquote:Op maandag 27 september 2004 19:29 schreef dynast het volgende:
André Hazes
Ja, al dik twintig jaar een hype..quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
samen met HipHop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |