Engelse bladen staan al weken vol.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:37 schreef Dezz het volgende:
Ik vind Keane wel leuk
Maar een echte hype is het toch niet??
Keane wordt geen hype, zijn ze te goed voor. Dit is een van de weinige bands waarin de engelse muziekpers wel gelijk heeft. Het heeft inderdaad wat weg van Coldplay maar ook Starsailor, Radiohead en qua zang Saybia. Saai? Absoluut niet! Zoveel sfeer, melodie en spanning enkel met drums, piano en zang tijdens een concert op kunnen bouwen heb ik nog niet eerder gezien. Het was een geweldig en indrukwekkend concert in de Melkweg en het erg goeie album komt zeker in mijn top 10 lijstje van 2004.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Meld hier de suffe hypes van het moment.
We trappen af met Keane. Opgevreeën door enkele bladen, maar men presteert het nog saaier te zijn dan Coldplay en nergens van de gangbare paadjes af te wijken.
Laat Keane dus lekker Keane en concentreer u op wat anders.
Die wilde ik plaatsenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef HearIt het volgende:
Franz Ferdinand.
Leuk en wel, maar de hype niet waard.
Is dat een hype tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:01 schreef TheArowana het volgende:
Hiphop
Heel erg mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:42 schreef Steve-O het volgende:
Idols ...
Al 25 jaar ..hentai rukkerquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:01 schreef TheArowana het volgende:
Hiphop
quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:24 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Heel erg mee eens.
Ik vind Coldplay en Kane niet echt hypes hoor...
The Rasmus vind ik erg tegenvallen, zeker na het "optreden" op de TMF awards...
hou maar op het is gewoon muziek voor bedplassersquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Keane wordt geen hype, zijn ze te goed voor. Dit is een van de weinige bands waarin de engelse muziekpers wel gelijk heeft. Het heeft inderdaad wat weg van Coldplay maar ook Starsailor, Radiohead en qua zang Saybia. Saai? Absoluut niet! Zoveel sfeer, melodie en spanning enkel met drums, piano en zang tijdens een concert op kunnen bouwen heb ik nog niet eerder gezien. Het was een geweldig en indrukwekkend concert in de Melkweg en het erg goeie album komt zeker in mijn top 10 lijstje van 2004.
Laat Keane maar lekker Keane zijn ja, ze hoeven geen kloon te zijn van andere band om succes te hebben. Keane is geen hype, Keane is een aanwinst.
The Shins vind ik wel een saaie hype, zogenaamde redder van de indiepop, over een jaar hoor je niks meer van The Shins.
Keanequote:Op zaterdag 17 april 2004 00:24 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay en Kane niet echt hypes hoor...
Ik hoor ze volgend jaar in ieder geval nog regelmatigquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef mouzzer het volgende:
The Shins vind ik wel een saaie hype, zogenaamde redder van de indiepop, over een jaar hoor je niks meer van The Shins.
Is ondertussen een beetje over, paar maanden geleden was het vrij ernstig.quote:Op zondag 18 april 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Belle & Sebastian krijgt nou niet zo gek veel aandacht, vind ik.
Ik vind het hele album juist leuker dan verwacht. De hele hype is een beetje langs me heengegaan en onlangs toch het album maar gedownload. Ok, het is niet super vernieuwend of erg geniaal, maar toch wel een leuke plaat. Maar goed, het wordt misschien wel wat overdreven gebracht in de pers.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:06 schreef Zander het volgende:
Franz Ferdinand vind ik ook een beetje overschat. Singletje was leuk, maar het album verder niet.
oeh! en daar heb je het ff helemaal fout!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef mouzzer het volgende:
Ah toch, ik herinnerde me wel dat ze enige aandacht hadden gekregen maar ik wist niet of dit de term hype wel verdiende. Gelukkig heb ik dit dan gemist.quote:Op zondag 19 september 2004 19:03 schreef Seborik het volgende:
Intwine is al een hype geweest.
die ja.quote:Op zondag 19 september 2004 19:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Is Ali B die gast die wat bij Marco Borsato in het rond sprong? Wat een achterlijk figuur.
Die wilde ik ook zeggen, je bent me net voor...quote:Op maandag 20 september 2004 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
The Sheer
Helemaal mee eens. Als dat standbeeld er komt, ga ik weg uit amsterdamquote:Op maandag 27 september 2004 19:29 schreef dynast het volgende:
André Hazes
Ja, al dik twintig jaar een hype..quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
samen met HipHop.
Zo'n grote hype was St. Anger toch niet?quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
[..]
En muziek zó LoFi opnemen dat het klinkt als een stel kleuters in een oefenruimte ook.
maar het is de laatste tijd wel belachelijk populair.quote:Op woensdag 29 september 2004 02:25 schreef Zander het volgende:
[..]
Ja, al dik twintig jaar een hype..
Ja ongelooflijk he? Heb trouwens nog een idee voor grote hype. HipHop zo LoFi opnemen dat het klinkt als een stel kleuters in een oefenruimte. (opzich klinkt hihop al als een stel kleuters met gepitch-shifte stemmen, dus de rest moet geen probleem zijn) Maar volgens mij bestaat dat al: Dr. John, the nighttripperquote:Op woensdag 29 september 2004 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar het is de laatste tijd wel belachelijk populair.
Ga dan maar vast pakken, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als dat standbeeld er komt, ga ik weg uit amsterdam![]()
Toffe avatar trouwens, is toch uit een storm-strip niet?
En jij bent een geboren en getogen Amsterdammer?quote:Op woensdag 29 september 2004 01:13 schreef Kajel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als dat standbeeld er komt, ga ik weg uit amsterdam![]()
Kloptquote:Op donderdag 30 september 2004 01:43 schreef Forumschorem het volgende:
Die avatar komt inderdaad uit Storm. Het verhaal 'Vandaahl de Verderver' als ik het goed heb.
Nee, moet dat dan. Het chauvinisme van de "geboren en getogen" amsterdammer begint ondertussen Franse vormen aan te nemen, maar goed. Ik woon er 5 jaar, vind het een prima stad, en absoluut niet nodig om een standbeeld te plaatsen van iemand die alcoholist was en wapperende handjes had...quote:Op donderdag 30 september 2004 09:12 schreef Doc het volgende:
[..]
En jij bent een geboren en getogen Amsterdammer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |