quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:15 schreef EbA het volgende:
Zal wel weer één of andere remix worden van een nog niet vern**kt nummer!
(Kuch...summer / winter jam)
zal eerder op de stations zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:24 schreef SoNoS het volgende:
Ik denk dat raining blood van slayer dit jaar de nieuwe zomerhit gaat worden..
Lekker in spanje op het strand schreeuwen enzo... helemaal goed gewoon..
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:22 schreef Jipje het volgende:
persoonlijk zomerhitje
Yellow Pearl - For you and me
god nee... niet de cha cha cha slide (is het toch?)quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:48 schreef Skv het volgende:
Nieuwe van Tiesto (love comes again)
Eh.. nog zown nummer die Cha cha cha ofzo heet
enne al die troep die nu op ID&T elke minuut te horen is.. ff namen kwijt
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef rocksicle het volgende:
[..]
![]()
Wie kent em nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Je kent em?
![]()
Ja superplaat, echt helemaal topquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:32 schreef Unneoetech het volgende:
Die van Tiesto kan dan ook nog wel
SUPER PLAAT
Ik denk dat dit jaar de Tori Amos cover eens aan de beurt gaat zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:24 schreef SoNoS het volgende:
Ik denk dat raining blood van slayer dit jaar de nieuwe zomerhit gaat worden..
dûh!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef Jipje het volgende:
[..]Je kent em?
![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:11 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Wie kent em niet
Ow vandaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:57 schreef rocksicle het volgende:
[..]
dûh!!ben 3fm luisteraar, dan kun je m zeker niet missen..
[..]
inderdaad![]()
quote:Ik denk dat dit jaar de Tori Amos cover eens aan de beurt gaat zijn .
Ga je mond spoelen, Litpho.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat dit jaar de Tori Amos cover eens aan de beurt gaat zijn.
Tori Amos heeft vorig jaar, of 2 jaar terug ofzo, een een cd uitgebracht met daarop o.a. een Slayercover, Raining Blood.quote:Op maandag 19 april 2004 11:58 schreef Jipje het volgende:wie wat waar?
Heb ik iets gemist?
Daar zat ik ook al aan te denken, ik hoop dat het niet dat nummer wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
god nee... niet de cha cha cha slide (is het toch?)
Nee, dat is het ultieme hefstnummer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:51 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat dit jaar de Tori Amos cover eens aan de beurt gaat zijn.
Als het ultieme herfstnummer niet Grey van Ani diFranco zou zijn, had je uiteraard gelijkquote:Op maandag 19 april 2004 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, dat is het ultieme hefstnummer.. En stukken beter aan te horen dan het origineel.
Oeh, die ken ik nog niet! Even luisteren! Ani!quote:Op maandag 19 april 2004 19:24 schreef Litpho het volgende:
Als het ultieme herfstnummer niet Grey van Ani diFranco zou zijn, had je uiteraard gelijk.
Toch wel hoor, Mambo Nr5 in 1998 alsk me nie vergis, de Ketchup Song was ook wereldwijde hit, ok maar die is hier pas even na de zomer gekomen.quote:Op maandag 19 april 2004 10:46 schreef logic_ het volgende:
Zullen we dit jaar weer zo'n echte super grote zomer hit krijgen ? De laatste is alweer een tijdje geleden. Volgens mij was dat de macarena toch ? Dat liedje was overal op de wereld bekend, in Amerika was er zelfs een radio station die het 24 uur lang heeft uigezonden, je had 'macaroni' screensavers, iedereen kende het dansje, etc.. Sindsdien is er niet meer zo'n grootse zomer hit (over de hele wereld bekend) geweest volgens mij of wel ?
Mamboo NR5... vergeten inderdaad !quote:Op maandag 19 april 2004 22:03 schreef BramK het volgende:
[..]
Toch wel hoor, Mambo Nr5 in 1998 alsk me nie vergis, de Ketchup Song was ook wereldwijde hit, ok maar die is hier pas even na de zomer gekomen.
Ik denk dat je die oude ook nog heeel eeerg vaaak gaat horenquote:Op maandag 19 april 2004 20:05 schreef BigB het volgende:
Denk dat de nieuwe van special D het ook wel redelijk goed gaat doen.....
Special D - Nothing I Won't Do
Ik heb zo'n hekel aan liedjes in een taal die mensen leuk vinden klinken. Net zoals de ketchupdozen deden een jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:42 schreef Cybart het volgende:
Belle Perez - Enamorada wordt begin deze zomer in nederland uitgebracht
Stukje video
absoluut 'the cha cha slide' heb dit al ergens eerder neergezet.. maar ik ben er dan ook heilig van overtuigtquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:10 schreef zanzibar het volgende:
Iemand al enig idee welk(e) nummers grote zomer hits gaan worden deze zomer.
Vertel hier van welk nummer jij denkt dat het een grote zomer hit word.
belle is origineels spaanse en heeft een spaanstalig album op haar naam staanquote:Op zondag 25 april 2004 13:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan liedjes in een taal die mensen leuk vinden klinken. Net zoals de ketchupdozen deden een jaar geleden.
haha wtf ik wist niet dat dit buiten het daftcrew forum ook bekend wasquote:Op dinsdag 20 april 2004 06:05 schreef IsaacD het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog steeds op Matt 4 it - Heavy wear. Ik kan d'r nix aan doen maar ik vind 'm echt superleuk met die fleetwood mac sample: http://www.arrowtrax.fr.st/ Door klikken naar: Enter/music/Matt4it "heavywear/circus". Als je bereid bent even je mailadres weg te geven kan je hier zelfs de mp3 downloaden: http://www.soundclick.com/bands/8/matt4itmusic.htm Klikken bij heavywear
SUMMERJAM WAS JUIST FANTASTISCH!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:15 schreef EbA het volgende:
Zal wel weer één of andere remix worden van een nog niet vern**kt nummer!
(Kuch...summer / winter jam)
Gubbe's muzieksmaak is dan ook superieur aan die van de gemiddelde fokker .....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:33 schreef Gubbe het volgende:
en wat de chacha slide betreft
GEWELDIG
NOG beter dan summerjam
...die gasten mogen ze van mij echt allemaal doodschieten
nounounou....gaat dat niet een beetje ver?
NEE
Het is ook wel Benny Benassi, maar de sound wordt een beetje oversneeuwt door het Boogie Pimps effect.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:44 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij IS het benny b.....niet een beetje die sound maar 100% die sound.
ik zeg ook dat ze die VAN MIJ allemaal dood mogen schietenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gubbe's muzieksmaak is dan ook superieur aan die van de gemiddelde fokker .....![]()
Maak eerst eens zelf een plaat die de landelijke radio weet te behalen... dan praten we verder, oke?![]()
enfin: nu weer back on topic.....
Heej! Je bent me net voor..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
Maroon 5 - This Love
Ma-ia-hiiiiiiquote:Op zondag 20 juni 2004 20:04 schreef funmaster het volgende:
O-Zone - Dragostea Din Tei
Of Haducci - Dragostea Din Tei
Roemeens is de taal, geloof ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:43 schreef Aventura het volgende:
Ik heb dit jostinummer gisteren gehoord. Wat is dat voor raars?? Wat een vaag taaltje.
nee niet die, heb ik al te vaak gehoord net als die grijs gedraaide plaat van blof & counting crows.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Miesjemies het volgende:
Dat mag hij toch zelf weten, of hij een foto van Ludo er neerzet of nietquote:Op zondag 11 juli 2004 03:52 schreef Gubbe het volgende:
zeg eeh...kopstoot
waarom heb jij een foto van LUDO onder je naam...?
haal die is ff weg ofzo
bij voorbaat dank
Ja, dat is inderdaad ook wel een nummer die wel lekker zomers isquote:Op zondag 11 juli 2004 19:38 schreef thomas26 het volgende:
The Freestylers - Push Up !!!
En bij deze heeft Tromso de definitie van een zomerhit gegevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:35 schreef Tromso het volgende:
[O-Zone - Dragostea Din Tei]
nee niet die, heb ik al te vaak gehoord net als die grijs gedraaide plaat van blof & counting crows.
ik betrap me er op dat ik me er aan ga ergeren.
We wachten de zomer ff af, okay?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
We hebben een winnaar: O-Zone
En de volgende single, Despre Tine, wordt hun 2e zomerhit...
Die wordt op mijn favo radiozender niet gespeeldquote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Miesjemies het volgende:
Voor jou is shania twain een zomerhit?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:10 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Die wordt op mijn favo radiozender niet gespeeld![]()
Argg, tering herrie is het ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Voor jou is shania twain een zomerhit?
Denk wel de TMF versie (oftewel de Gabry Ponte Remix)quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Miesjemies het volgende:
Als je homo bent wel ja...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Miesjemies het volgende:
Nee, de versie van Haiducci dus.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Denk wel de TMF versie (oftewel de Gabry Ponte Remix)
Dat is relaxed nummertje jaquote:Op zondag 11 juli 2004 19:38 schreef thomas26 het volgende:
The Freestylers - Push Up !!!
Ik heb het even gedownload, beluisterd en onmiddelijk weer van mijn PC afgeflikkerd. Dit is echt wel verschrikkelijk slecht.!quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:19 schreef Miesjemies het volgende:
hmmmn ik had zooo niet gelijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:13 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik denk dat je die oude ook nog heeel eeerg vaaak gaat horen![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:34 schreef KimBoggs het volgende:
gothic beachparty![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |