Heb ik deze week gehad.. dus ook in de ochtend gekeken...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:44 schreef Noa-lynn het volgende:
'k heb het nog niet gezien.Kijk het maandag ochtend.'k heb testweek dus 'k moet pas laat naar school.Relax! Robin weer te zien,fantastisch.Wat kan hij het goed!!!
Robin: ga je dan weer doodquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
Robin: ga je dan weer dood
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robin: ga je dan weer dood
Ik moet helaas toch toegeven dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
gezwets
Dan al?quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
Ik denk zo eind mei, dus dan ben je denk ik net te laat
Volgens mij pas eind juni.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dan al?![]()
Waarom zet jij in godsnaam punten achter je uitroeptekens en vraagtekens?quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Sukkels!!. Robin is stoer!!!.
Je hebt gelijk. Hij is niet helemaal goedquote:Op zaterdag 17 april 2004 09:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom zet jij in godsnaam punten achter je uitroeptekens en vraagtekens?
Ben je niet helemaal goed ofzo?.
Ze ging een congres houden voor tandartsen. Dat mocht ze doen van Valerie, haar zus die daar de baas isquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:05 schreef farfavour het volgende:
Sinds wanneer werkt Barbara in de Roosenboom Rozenboom?
Ik begreep het niet helemaal.
En wat dacht je van die oorbel bij 'De Zwakste Schakel'quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:46 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Rayopdeplee en zijn vrouwensjaaltjes? Wat is daar toch mee aan de handZou het kunnen zijn dat Janine
pot wordt en daarom op Rayopdeplee valt?
Wat is Rayopdeplee's volgende stap? Rokjes dragen?
De rest zegt me helemaal niks....quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
Ik heb even wat vraagjes over voorgaande GTST-jaren. M'n geheugen laat me wat in de steek waar het gaat om de volgende personen:
-Inge Berkhout >> Stalker van Mr Harmsen en Helen Helmink, a.k.a. Alice de Boer
-Nancy Bijnema
-Lisanne van Bruggen
-Xandra Coertz
-Philip Harinxma (ik weet wel wie Philip van Alphen was, maar was er nog een Philip?)
-Justin
-Cynthia Kuiper >>> scharrel van Milan tijdens wintersport?!
-Yolanda van Lier
-Gaby Lorentz
-Mimi >>> klinkt heel bekend, volgens mij had ze iets met Sylvister, Terra en/of Gladys te maken
-Kees Morré
Sandra Mulder >>> Scharrel van Robert?? en/of schoonzus van Jef (zus van Karin) ??
-John Vanderzand
Xandra Coertz, was dat niet het liefje van Daniël die beweerde zwanger te zijn? Daarnaast ben ik op zoek naar de naam van de jongen die een tijdje met Suzanne ging, misschien was dat die John Vanderzand wel. Werd door twee acteurs gespeeld (de eerste werd al snel vervangen). En misschien dat iemand me kan helpen aan de namen van de verkrachters van Mathilde (die psycho) en Hedwig (leraar). Sorry dat ik zo veeleisend ben, maar ik heb de info nodig voor het opzetten van een website. Alvast bedankt!
Neem eens een ander avatarquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij is niet helemaal goed
Was dat niet ... Wassenaar?? Die ouwe vent die van 't dak van de parkeergarage is gelazerd?!quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
Daarnaast ben ik op zoek naar de naam van de jongen die een tijdje met Suzanne ging, misschien was dat die John Vanderzand wel. Werd door twee acteurs gespeeld (de eerste werd al snel vervangen).
Arnie oke.. maar ik heb het niet zo op Reinout..quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Arnie
quote:Op zaterdag 17 april 2004 11:45 schreef Spindoc het volgende:
-Mimi >> Dat was dat Chineze vriendinnetje van Hedwig dat verliefd was op Rik (Weet niet meer hoe het is afgelopen trouwens)
Ja dat bedoelde ik daarboven ook al: voor de kijkers is het wel leuk om oude karakters terug te zien, maar 't is haast onmogelijk om ze op 'n leuke manier terug te laten komen. Je zag 't ook al een beetje bij Martine: er zijn er maar 'n paar die haar nog kende en daarom was de shock helemaal niet zo groot. Jammer...quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:47 schreef Dizer het volgende:
Anette kan niet terug komen. Zou moeilijk om haar een verhaallijn te geven. Zij zou alleen nog Robert, Jef, Laura en Martine kennen en die hebben niks met haar te maken. Oh wacht jawel, volgens mij heeft ze ook als hoertje voor Martine gewerkt.
Ja ze was met Simon getrouwd. En volgens mij "kwijt geraakt" in één of andere jungle. Ging op expeditie ofzo, maar keerde nooit meer terug. Toen ze haar gingen zoeken kwamen ze die Rebecca tegen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:50 schreef BVO het volgende:
Waarom was Annette vertokken? Ze was toch met Simon getrouwd?
Dan kan er misschin een verhaallijn komen met Zjanine ofzo.
Rebecca?quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja ze was met Simon getrouwd. En volgens mij "kwijt geraakt" in één of andere jungle. Ging op expeditie ofzo, maar keerde nooit meer terug. Toen ze haar gingen zoeken kwamen ze die Rebecca tegen...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
Rebecca?.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:16 schreef Spindoc het volgende:
Weet iemand misschien wie Rebecca Duvalier was (werd net als de rol van Annette vertolkt door Frederique Huydts)? Dit is de laatste die ik van jullie vraag, hoor.
quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:21 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij was zij 'n fotografe ofzo, ze kwam uit het gebied waar Annette vermist was en Simon was er heilig van overtuigd dat Rebecca en Annette dezelfde waren (nogal logisch, zelfde actrice). 't is nooit helemaal duidelijk geworden of Rebecca idd Annette was; ze lieten ons geloven van niet maar toch ergens in de waan dat 't mogelijk was.... Erg vaag allemaal...
Ja inderdaad. Dat was wel even hilarischquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef Frey het volgende:
Stefano was weermet de suiker
![]()
Suzanne was niet de enige. Wie was nog meer een hoertje? Er was nog iemand..quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik daarboven ook al: voor de kijkers is het wel leuk om oude karakters terug te zien, maar 't is haast onmogelijk om ze op 'n leuke manier terug te laten komen. Je zag 't ook al een beetje bij Martine: er zijn er maar 'n paar die haar nog kende en daarom was de shock helemaal niet zo groot. Jammer...
Volgens mij was het trouwens Suzanne die als hoer voor Martine had gewerkt!!
Oh jah, nu weet ik het weer!! Inderdaad. Zelfde actrice maar iemand anders. Maar GTST makers lieten haar gewoon terugkomen als een ander personage. Maar ze bleef toch ook niet zo lang?quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Done!quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Neem eens een ander avatar.
Ik denk steeds dat je weet_ik_veel bent.
Wie denk je dat het is?quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Done!
Maar wat de neuk heb jij nou weer voor avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |