dus?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef karoltje het volgende:
Die nacht sliep Robin in de Koning!
Je haar wordt vanzelf groen als je het vaak bleekt/kleurt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef babette21 het volgende:
En die brief was van Paskwal aan The Chin (=Dennis)... Wel blijven opletten he!!
Viel het jullie gisteren ook op dat Isabella groen haar had?? foutje bij het verven haha!!
Oh ik was tegelijk aan het kokenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef babette21 het volgende:
En die brief was van Paskwal aan The Chin (=Dennis)... Wel blijven opletten he!!
quote:Viel het jullie gisteren ook op dat Isabella groen haar had?? foutje bij het verven haha!!
Lijkt me ook 'n beetje lastig he haha...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze neukt niet met vrouwen...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:41 schreef karoltje het volgende:
Die nacht sliep Robin in de Koning!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dus?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar die zit toch in een inrichting 's nachts![]()
En wat heeft hij dan in die brief geschreven![]()
Het dus nooit kan dat iemand met het IQ van een 6jarige er in de nacht op uit gaat om iemand te vermoorden. Maarja het is gtst.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dus?
Karoltje lost alles als vanouds weer opquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:51 schreef karoltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of hij is eigenlijk normaal maar speelt gek te zijn omdat ie dan lekker een uitkering krijgt en lekker veel ijsjes krijgt van zijn broer terwijl hij een dubbelleven aan het lijden is als loverboy van Oost-Europese minderjarige snolletjes.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Het dus nooit kan dat iemand met het IQ van een 6jarige er in de nacht op uit gaat om iemand te vermoorden.
Bullshit, waarom zou dat niet kunnen?! Hij kent de weg toch! Hij kon twee jaar terug ook in z'n eentje van dat tehuis van 'm naar meneer Harmsen toe. Scale en De Koning liggen naast elkaar, dus da's een eitje... zelfs voor Robin!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Het dus nooit kan dat iemand met het IQ van een 6jarige er in de nacht op uit gaat om iemand te vermoorden. Maarja het is gtst.
Kijk, dat lijkt me nou een leuke wending in 't verhaal!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Of hij is eigenlijk normaal maar speelt gek te zijn omdat ie dan lekker een uitkering krijgt en lekker veel ijsjes krijgt van zijn broer terwijl hij een dubbelleven aan het lijden is als loverboy van Oost-Europese minderjarige snolletjes.![]()
En ik irriteerde me weer doodquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Robin was weer op TV![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of hij is eigenlijk normaal maar speelt gek te zijn omdat ie dan lekker een uitkering krijgt en lekker veel ijsjes krijgt van zijn broer terwijl hij een dubbelleven aan het lijden is als loverboy van Oost-Europese minderjarige snolletjes.![]()
Me too.... dacht al dat ik de enige was haha!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
En ik irriteerde me weer dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |