Ooooh heb ik wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De invites worden pas in november uitgedeeld
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met z'n lego technic!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ooooh heb ik wat om naar uit te kijken
Als je hulp nodig hebt laat maar ff horen dan. Sherman weet me wel te vinden denk ik.
idd, een MOD heeft keurig alle reactie's op jouw post toegevoegd aan het oorspronkelijk topic. (TS van deze is overigens ook de "eigenaar" van Freefilebox).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:39 schreef buxx het volgende:
MMh, wat happend.
Is de topic, die door mij gestart is hieronder toegevoegd?
Kon m'n eigen startpost al niet meer vinden in de bookmarkt.
Dan vind ik wel dat hij ons als eerste een invite moet gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:44 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
idd, een MOD heeft keurig alle reactie's op jouw post toegevoegd aan het oorspronkelijk topic. (TS van deze is overigens ook de "eigenaar" van Freefilebox).![]()
Jiij altijdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:39 schreef yootje het volgende:
Mag ik op de lijst?
Invites komen pas vanaf november vrijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:51 schreef Renesite het volgende:
Count me in!
Ruimte is altijd handig
Wie heeft een invite ofzo?
waar is jump met zijn lijstjes?
Er mogen filmpjes enzo ook op?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Invites komen pas vanaf november vrij
Daarom zeg ik, waar is jump met zijn lijstjes netzo als bij Gmailquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef devzero het volgende:
sherman: je kunt je bericht tot 2 dagen na posten blijven editten. Anders komt dit topic zo snel vol als je bij iedere update een nieuwe lijst post
Nu maar wachten..toch..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:07 schreef superheist het volgende:
[..]
gezellig daar op het FFB forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |