ben je ziek ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit gewoon thuis....
Nee, ben al vrij... Wat moet je anders doen met dit mooie weer?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:15 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit gewoon thuis....
Foto!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef Evie het volgende:
goed idee, ik doe zo een rokje aan!!!![]()
![]()
Ik ben niet aan het werk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
Heb jij er ook zo de balen van dat je met dit weer moet werken?
Dit is ook geil weer om te neuken man! Lekker zweten enzo!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:20 schreef Posdnous het volgende:
*Geil wordt van TT![]()
een rokje maakt nog geen lekker wijfquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef Evie het volgende:
goed idee, ik doe zo een rokje aan!!!![]()
![]()
Ook met rokje?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zat in de zon, maar al die kutwolken maken het niet echt leuk
Killer_mac neemt diep adem en blaast de wolken weg!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
naar buiten! bier drinken!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, ben al vrij... Wat moet je anders doen met dit mooie weer?
met laptop beetje buiten spelen.... stok draaien, zwaard zwaaien, naar strand/zee, teras, shoppen, hangen, weet ik het wat allemaal.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
naar buiten! bier drinken!
Briljant!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
naar buiten! bier drinken!
ach er komen nog genoeg warme dagen. en je kan altijd een slaapzak en een stoel pakken en buiten gaan uitzieken...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:42 schreef DakDuuf het volgende:
grrrr... ziek thuis zitten.. das leuk... argg... super weeer, studenten stad ( grunn) dus overal mooi vrouwen, en dan ziek zijn...
where are you?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:03 schreef KNAK het volgende:
![]()
Is hier al vanaf,... ... begin februari ofzo rond de 35> graden,..
Altijd leuk om te zien hoe jullie daar in Nederland flippen als het even lekker weer is, en als het dan vervolgens na die 2 dagen mooi weer 2 maanden gaat regenen
![]()
Bharatquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:04 schreef piertje2 het volgende:
[..]
where are you?
en hoe denk jij te weten dat ik dat niet ben dan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een rokje maakt nog geen lekker wijf
dat is een ere titel die je moet verdienen
Gelukkig hebben wij geen 160 miljoen daklozen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:03 schreef KNAK het volgende:
![]()
Is hier al vanaf,... ... begin februari ofzo rond de 35> graden,..
Altijd leuk om te zien hoe jullie daar in Nederland flippen als het even lekker weer is, en als het dan vervolgens na die 2 dagen mooi weer 2 maanden gaat regenen
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar wie trekt er nu met zijn nederlandse kop dan ook een kort rokje aanquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:47 schreef dawg het volgende:
Nou, ik heb hier nog geen lekker wijf gezien. Laat staan in korte rokjes.
vandaar dat je op fok rondhangtquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:10 schreef Guidosaurus het volgende:
Oooo, ik vind dit echt wel chilllllll, ben toch altijd vrij dus he,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |