abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18686738
Ja goals van de week denk ik de 3-0 van Totti, de 1-3 van Lecce bij Juve (Konan) en de 3-0 van Bologna.
Was echt geweldig om Lecce nu een goede wedstrijd tegen een top club eens beloond te zien worden met de dik verdiende 3 punten.

Perugia dus gewoon gespeeld, kon er zelf niet echt discutabele momenten uithalen, genaaide ploeg van het weekend was toch echt Reggina waarvan een doelpunt zeer discutabel werd afgekleurd wegens vermeend buitenspel, en waarbij de Parma keeper op het veld mocht blijven (er werd niet eens gefloten) na klungelig en opzichtig hands buiten de 16.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18695716
Heeft Perugia met een B-team gespeeld?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18695738
quote:
Op zondag 25 april 2004 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Niemand Gilardino...
Nee, maar dat is ook wel verrassend te noemen. Had voor dit seizoen slechts 12 x gescoord in zijn hele loopbaan, in 80 duels.
www.thuisuiteten.nl
pi_18695758
Nee:

PERUGIA (4-4-1-1): Kalac; Coly, Diamoutene, Di Loreto, Fabiano; Ze Maria, Gatti (dal 17' s.t. Do Prado), Obodo, Di Francesco (dal 36' s.t. Hubner); Brienza (dal 40' s.t. Bothroyd); Ravanelli. (12 Pardini, 6 Ignoffo, 11 Codrea, 20 Fusani). All.: Cosmi.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18696275
Smeich zal trouwens wel blij zijn, Lazio zit nog steeds in de strijd voor plek 4 doordat Inter weer niet heeft kunnen winnen thuis van Lazio (is al van 1992-1993 geleden).

Totti was weer vreselijk goed op dreef, scoorde er 2 (de 2e was schitterend), mikte erna nog een mooie bal op de lat anders was het weer een hattrick.
Carew speelde een korte wedstrijd met alles erop en eraan: Kwam in het veld voor Cassano, scoorde met z'n 1e balcontact de 2-0 en kreeg 3 minuten later rood.
pi_18696645
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee:

PERUGIA (4-4-1-1): Kalac; Coly, Diamoutene, Di Loreto, Fabiano; Ze Maria, Gatti (dal 17' s.t. Do Prado), Obodo, Di Francesco (dal 36' s.t. Hubner); Brienza (dal 40' s.t. Bothroyd); Ravanelli. (12 Pardini, 6 Ignoffo, 11 Codrea, 20 Fusani). All.: Cosmi.
Ik zie het. Zal Saadi dan nooit debuteren?
www.thuisuiteten.nl
pi_18697600
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zie het. Zal Saadi dan nooit debuteren?
Ik vrees van niet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_18697635
Jammer, lijkt me best leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_18697645
In de Serie B wellicht, meer z'n niveau.

Ik schat dat ie toch net zo veel goals kan maken als een gemiddelde speler van Napoli.
pi_18697755
Volgens mij kan hij er geen hout van. Anders mag je toch wellicht één minuut invallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_18697784
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan hij er geen hout van. Anders mag je toch wellicht één minuut invallen.
Lijkt me ook.

al is het lastig als je Dario Hubner voor je hebt
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_18697938
Saadi is toch een linksbenige spelverdeler?
www.thuisuiteten.nl
pi_18698018
dacht een spits
pi_18698245
Multifunctioneel. Bij Libië staat ie op 10. Dwingt ie zelf af.
www.thuisuiteten.nl
pi_18698356
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Multifunctioneel. Bij Libië staat ie op 10. Dwingt ie zelf af.
Als ie wilt keepen zal ie keepen ja
pi_18698378
Hij ís Libië natuurlijk. Aanvoerder ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_18712366
Milan - Roma wordt zondag wellicht verschoven naar de avond.

Officieeel moeten vanaf week 31 alle wedstrijden om dezelfde tijd beginnen, maar de titel gaat tussen deze 2 en als Juve dat alleen in theorie nog kans maakt Roma bij te halen akkoord gaat, wordt de topper dus om 20.30 uur gespeeld.
pi_18716118
Er was ook iemand bij Inter - Lazio van de derde ring afgevallen las ik. Dood.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18716153
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Dat is ook een flink stuk. Jeetje zeg...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 april 2004 @ 11:49:05 #70
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18716268
26/4/2004 - "Contact Gullit - Empoli over Braziliaanse verdediger"
(Van onze verslaggever RvN)

In de zoektocht van Gullit en Wotte naar een geschikte en haalbare centrale verdediger waren zijn zondag aanwezig bij Paris Saint Germain - Olympique Marseille, zo meldden Nederlandse media vanmorgen. Volgens Italiaanse media heeft Ruud Gullit ook contact gezocht met Empoli. Het zou hierbij gaan om de Braziliaanse verdediger Emilson Sanchez Cribari van Empoli. De 24-jarige verdediger speelt sinds 1999 bij Empoli, aanvankelijk in de serie B en zou een contract tot 2005 hebben bij de Italiaanse club die moet vrezen voor degradatie.

http://www.empolifc.com/squadra/dettaglio.php?id=9

Nou DD, vertel eens over deze Sanchez. .
The Most Incredible, Baby
pi_18716345
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 11:49 schreef RedGuy het volgende:
26/4/2004 - "Contact Gullit - Empoli over Braziliaanse verdediger"
(Van onze verslaggever RvN)

In de zoektocht van Gullit en Wotte naar een geschikte en haalbare centrale verdediger waren zijn zondag aanwezig bij Paris Saint Germain - Olympique Marseille, zo meldden Nederlandse media vanmorgen. Volgens Italiaanse media heeft Ruud Gullit ook contact gezocht met Empoli. Het zou hierbij gaan om de Braziliaanse verdediger Emilson Sanchez Cribari van Empoli. De 24-jarige verdediger speelt sinds 1999 bij Empoli, aanvankelijk in de serie B en zou een contract tot 2005 hebben bij de Italiaanse club die moet vrezen voor degradatie.

http://www.empolifc.com/squadra/dettaglio.php?id=9

Nou DD, vertel eens over deze Sanchez. .
Cribari is een solide verdediger die eigenlijk altijd speelt (en ook altijd in mijn superelf staat). Tsja, het is een Braziliaanse verdediger die in de SerieA bij Empoli (!!) speelt. Dat zegt natuurlijk ook wel wat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dylan Dog op 27-04-2004 12:01:00 ]
Wat een vrouw!
spits!
pi_18716370
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Klopt ja, was ook niet de 1e keer.

Kunnen er toch beter Scooters naar benee komen.
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:24:19 #73
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_18723304
http://www.repubblica.it/(...)saEuropei/index.html

Hier kun je dus stemmen voor je eigen squardra azzurra voor het EK.

Zelf gekozen voor;
GK; Buffon, Toldo, Pellizoli
DF; Nesta, Cannavaro, Panucci, Oddo, Zambrotta, Pancaro, Ferrari
MF; Gattuso, Pirlo, Zanetti, Perotta, Camoranesi, Fiore, Tacchinardi
FW; Totti, Vieri, Cassano, Del Piero, Inzaghi, Gilardino
pi_18723526
Ik heb:

. PORTIERI
GK: Francesco Toldo (Inter), Gianluigi Buffon (Juventus), Ivan Pelizzoli (Roma)
DF: Daniele Bonera (Parma), Fabio Cannavaro (Inter), Matteo Ferrari (Parma), Nicola Legrottaglie (Juventus) , Paolo Maldini (Milan) , Alessandro Nesta (Milan), Gianluca Zambrotta (Juventus)
MF: Stefano Fiore (Lazio), Gennaro Gattuso (Milan), Andrea Pirlo (Milan), Damiano Tommasi (Roma), Cristiano Zanetti (Inter), Mauro German Camoranesi (Juventus), Marco Marchionni (Parma)
FW:Bernardo Corradi (Lazio), Alessandro Del Piero (Juventus), Alberto Gilardino (Parma), Filippo Inzaghi (Milan), Francesco Totti (Roma), Christian Vieri (Inter)

BTW, geen Maldini Zioppa? Oeps, ik zie nu dat ikzelf Cassano ben vergeten. Dan mag Gilardino thuisblijven...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:36:37 #75
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_18723597
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:

BTW, geen Maldini Zioppa? Oeps, ik zie nu dat ikzelf Cassano ben vergeten. Dan mag Gilardino thuisblijven...
Tja, zou perfect uitkomen voor de selectie als Maldini mee zou gaan, linksback/centrale verdediger is perfect, en dan zou bij mij Pancaro thuisblijven, maar Maldini heeft al meerdere keren aangegeven echt niet meer te willen voetballen voor de squadra, dus vandaar!

Maar van mij mag ie mee!
pi_18723904
Als ik jullie selecties zie, valt me het volgende op:

- Del Piero: Ik weet het niet hoor met hem, veel blessures, hele seizoen nog niet echt in vorm geweest...
-Legrottaglie: Ben ik niet gecharmeerd van, vind hem nog geen topper.
-Tomassi: meestal bankzitter bij Roma, nooit meer de vorm geevenaard welke hij had in 2001 en 2002.

Verder kan ik me wel aarig in het lijstje vinden, waarbij wel twijfel of Buffon 1e keeper moet zijn, maakt dit seizoen toch wel wat fouten en Pelizzoli is erg goed bezig.
pi_18724027
No DIGGER, Buffon is de onbetwiste eerste keeper wat mij betreft. Die man heeft zoveel uitsraling én meer ervaring. Del Piero is geniaal als ie in orm is, en op grote toernooien speelt ie meestal goed. Legrottaglie: ik ben gecharmeerd van dergelijek spelers, vandaar. En bij Tomassi is het meer wens dan op basis van dit seizoen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_18724579
Ik zou Buffon ook op doel zetten hoor, maar volgens mij kan het geen kwaad een beetje druk op hem te zetten, hem niet klakkeloos een basisplek te garanderen want onder druk presteert ie altijd goed, maar nu voor Juve de druk van de ketel is (ze worden geen 3e meer, ze zullen geen 4e worden) begint ie meteen slordig te spelen, fouten te maken.
pi_18727097
Buffon heeft zelf gevraagd om minder salaris. Goeie vent.
www.thuisuiteten.nl
pi_18742582
De race om plek 4 is in Italie uitermate spannend, zeker met nog Inter - Parma op het programma.
pi_18742600
Hup Parma
Wat een vrouw!
spits!
pi_18742686
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Parma
Uiteraard.

Gilardino scoorde trouwens gisteravond binnen het half uur 2 keer tegen Zweden met jong Italie.

En vanavond (20.55 uur Rai Uno) Italie - Spanje met Baggio.
pi_18743444
Wat is eigenlijk de bedoeling met Baggio vanavond? Start hij in de basis en krijgt hij een publiekswissel? Wat wil Trap eigenlijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18743486
quote:
Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling met Baggio vanavond? Start hij in de basis en krijgt hij een publiekswissel? Wat wil Trap eigenlijk.
Ik denk wat jij zegt.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 april 2004 @ 13:48:25 #85
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_18743843
quote:
Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Start in basis achter Di Vaio-Vieri. Neem aan dat hij inderdaad een publiekswissel krijgt.
pi_18749764
Is ook te zien op Rai Uno
pi_18749787
tuurlijk had Digger dat al verteld

wel leuk initiatief natuurlijk. Maldini behoort ook zoiets te krijgen.
  donderdag 29 april 2004 @ 00:06:34 #88
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_18760480
quote:
AC Parma is vandaag definitief failliet verklaard. De ploeg uit de hoogste Italiaanse divisie, de Serie A, degradeert daardoor hoogstwaarschijnlijk naar de Serie C. Alleen als de club een nieuwe geldschieter vindt, kan het in de hoogste klasse blijven. Parma heeft een schuld van bijna 310 miljoen euro.

De financiele problemen van zuivelgigant Parmalat, eigenaar van de veelbesproken club, zijn de voornaamste redenen voor de problemen bij Parma.
Vreemd, helemaal niets van meegekregen en zelfs in de Italiaanse media is niets hierover te vinden..
Mocht het zo zijn, zal ten eerste de 6e van de Serie B direct promoveren (mooi voor Fiorentina) en ten tweede de hele selectie verkocht worden (ook mooi voor Fiorentina, een van de enige Italiaanse clubs met geld).

Toch hoop ik dat ze blijven in A!
pi_18761320
Meeste Parma fans zijn optimistisch. Parma is nu schuldenvrij en er zijn al enkele namen die graag de club willen overnemen. Ben iig blij om te horen dat hun optimistisch zijn, want Parma is toch mijn tweede favo club in Italie. Een 4e plaats zou nog aantrekkelijker zijn voor eventuele nieuwe kopers, maar die plaats zie ik liever bij een andere club komen

Milosevic's contract loopt dit seizoen ten einde en ook zullen naar alle waarschijnlijkheid Frey, Nakata en Junior de club gaan verlaten, wat meer financiele lucht zal opleveren tbv de salarissen.
Het probleem bij Parma ligt ook niet, zoals bij de meeste clubs, bij de uitgaven maar meer wat bij Parma aan geld binnenstroomt.
pi_18761389
Parma schuldenvrij? Ik lees toch andere dingen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18761871
Anderlecht zou Baggio ook een contract aangeboden hebben, om volgend jaar alleen de CL-duels met de Belgen te gaan spelen
pi_18764152
Was gisteren iig een mooie wedstrijd voor Baggio, ondanks dat hij het gleuk mistte om te scoren.

Over Saadi Al Gheddafi: Hij schijnt nu toch echt helemaal blessurevrij en fit te zijn, men verwacht dat ie zondag tegen Juve zijn debuut zal maken (uitgerekend dan tegen de club waarvan ie aandeelhouder is).
pi_18766302
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:11 schreef DIGGER het volgende:

Over Saadi Al Gheddafi: Hij schijnt nu toch echt helemaal blessurevrij en fit te zijn, men verwacht dat ie zondag tegen Juve zijn debuut zal maken (uitgerekend dan tegen de club waarvan ie aandeelhouder is).
Heel fijn nieuws. Lijkt me toch leuk om hem even in actie te zien, al is het maar 10 minuten.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 mei 2004 @ 17:42:11 #94
89005 jonny
protegé moi
pi_18835913
Milan heeft met 1-0 van Roma gewonnen door een doelpunt van Sjevtsjenko en hebben nu de scudetto te pakken.
obsessions in my head don't connect with my intellect
pi_18835944
Jammer voor Roma.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 mei 2004 @ 17:45:27 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18836001
Jammer voor Chivu, voor Roma kan ik er niet rouwig om zijn. Ik heb sowieso geen favoriet in Italie, maar dan heb ik liever dat Milan wint dan dat Roma 't doet.
  zondag 2 mei 2004 @ 17:47:23 #97
89005 jonny
protegé moi
pi_18836037
Voor Seedorf vind ik het wel leuk dat hij weer een prijs te pakken heeft.
obsessions in my head don't connect with my intellect
pi_18849677
Ging er weer heftig aan toe, er ontploften toch een aantal flinke vuurwerkbommen in de 16 van Milan in de 2e helft en Dida werd nog geraakt door iets uit het Roma publiek. (En uiteraard had de bal op de stip gemoeten na de handsbal van Cheva)

Sja, Roma heeft in Italie een topseizoen gehad, op 4 nederlagen tegen Milan na, dus de terechte kampioen.
pi_18854339
Spelergemiddelden van Milan over het seizoen:

Milan player ratings: Dida 7.5, Cafu 7.5, Maldini 8, Nesta 8, Pancaro 7.5, Costacurta 7, Simic 6.5, Laursen 6, Gattuso 7.5, Ambrosini 6.5, Brocchi 6, Redondo 6, Serginho 6, Pirlo 8, Seedorf 7.5, Kaka 9, Rui Costa 6.5, Inzaghi 6.5, Tomasson 7, Shevchenko 8.5. Abbiati, Kaladze and Borriello – no vote.

Terecht dat Kaka een 9 krijgt, die was gewoon in zijn 1e jaar daar fenomenaal.

Juve is ook de enige top club geweest die van Milan 2 punten af kon snoepen, de overige wedstrijden tegen Roma, Lazio Inter en uit bij Juve won Milan allemaal.

Dat is ook direct het verschil met Roma, die dus 2 keer van Milan verloren en in de derby replay ook 2 punten aan Lazio lieten, en bovendien iets vaker uit verzuimden te scoren (0-0 bij Reggina bv.).

Titel dus (helaas) terecht naar Milan toen.

Grote verassing dit weekend was dat Parma een voorschot op plek 4 nam door de nederlaag van Inter bij Lecce (dat nu safe is - zeer knap na overwinningen bij Juve en van Inter) en de draw van Lazio thuis tegen Reggina. Parma heeft nu 2 punten voor op Inter, en Lazio, maar moet nog naar Inter en heeft van de 3 ook het slechtste doelsaldo.

En dan, speciaal voor Methodmich (je zal het vanavond ongetwijfeld wel terugzien bij RTL5): Al-Saadi Gheddafi viel bij Perugia in de 74 minuut in voor die Engelse gast, kortom, mocht 16 minuten meedoen en is hiermee de 1e Libier die ooit in de Serie A.

Scoren deed ie overigens niet, dat deed Ravenelli heel knap tegen zijn oude ploeg.
pi_18854439
O, nog 1 ding, de Soap Vieri - Zaccheroni:

Vieri stond niet in de basis, was daar weer erg boos over en stapte pas een half uur voor de wedstrijd uit de spelersbus, mocht vervolgens de laatste 9 minuten meedoen, werd na afloop geinterviewd, reageerde alleen met "een paar minuten is beter dan niks" en rende boos weg.

De vraag is dus nu: wie gaat er eind van het seizoen weg bij Inter, Vieri of Zaccheroni?
Of misschien wel allebei, maar dat er iig 1 iemand gaat is nu wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')