Nee, maar dat is ook wel verrassend te noemen. Had voor dit seizoen slechts 12 x gescoord in zijn hele loopbaan, in 80 duels.quote:Op zondag 25 april 2004 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Niemand Gilardino...
Ik zie het. Zal Saadi dan nooit debuteren?quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee:
PERUGIA (4-4-1-1): Kalac; Coly, Diamoutene, Di Loreto, Fabiano; Ze Maria, Gatti (dal 17' s.t. Do Prado), Obodo, Di Francesco (dal 36' s.t. Hubner); Brienza (dal 40' s.t. Bothroyd); Ravanelli. (12 Pardini, 6 Ignoffo, 11 Codrea, 20 Fusani). All.: Cosmi.
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 26 april 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zie het. Zal Saadi dan nooit debuteren?
Lijkt me ook.quote:Op maandag 26 april 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan hij er geen hout van. Anders mag je toch wellicht één minuut invallen.
Als ie wilt keepen zal ie keepen jaquote:Op maandag 26 april 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Multifunctioneel. Bij Libië staat ie op 10. Dwingt ie zelf af.
Dat is ook een flink stuk. Jeetje zeg...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Er was ook iemand bij Inter - Lazio van de derde ring afgevallen las ik. Dood.
Cribari is een solide verdediger die eigenlijk altijd speelt (en ook altijd in mijn superelf staat). Tsja, het is een Braziliaanse verdediger die in de SerieA bij Empoli (!!) speelt. Dat zegt natuurlijk ook wel wat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:49 schreef RedGuy het volgende:
26/4/2004 - "Contact Gullit - Empoli over Braziliaanse verdediger"
(Van onze verslaggever RvN)
In de zoektocht van Gullit en Wotte naar een geschikte en haalbare centrale verdediger waren zijn zondag aanwezig bij Paris Saint Germain - Olympique Marseille, zo meldden Nederlandse media vanmorgen. Volgens Italiaanse media heeft Ruud Gullit ook contact gezocht met Empoli. Het zou hierbij gaan om de Braziliaanse verdediger Emilson Sanchez Cribari van Empoli. De 24-jarige verdediger speelt sinds 1999 bij Empoli, aanvankelijk in de serie B en zou een contract tot 2005 hebben bij de Italiaanse club die moet vrezen voor degradatie.
http://www.empolifc.com/squadra/dettaglio.php?id=9
Nou DD, vertel eens over deze Sanchez..
Klopt ja, was ook niet de 1e keer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Er was ook iemand bij Inter - Lazio van de derde ring afgevallen las ik. Dood.
Tja, zou perfect uitkomen voor de selectie als Maldini mee zou gaan, linksback/centrale verdediger is perfect, en dan zou bij mij Pancaro thuisblijven, maar Maldini heeft al meerdere keren aangegeven echt niet meer te willen voetballen voor de squadra, dus vandaar!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
BTW, geen Maldini Zioppa? Oeps, ik zie nu dat ikzelf Cassano ben vergeten. Dan mag Gilardino thuisblijven...
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Parma
Ik denk wat jij zegt.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling met Baggio vanavond? Start hij in de basis en krijgt hij een publiekswissel? Wat wil Trap eigenlijk.
Start in basis achter Di Vaio-Vieri. Neem aan dat hij inderdaad een publiekswissel krijgt.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling met Baggio vanavond? Start hij in de basis en krijgt hij een publiekswissel? Wat wil Trap eigenlijk.
Vreemd, helemaal niets van meegekregen en zelfs in de Italiaanse media is niets hierover te vinden..quote:AC Parma is vandaag definitief failliet verklaard. De ploeg uit de hoogste Italiaanse divisie, de Serie A, degradeert daardoor hoogstwaarschijnlijk naar de Serie C. Alleen als de club een nieuwe geldschieter vindt, kan het in de hoogste klasse blijven. Parma heeft een schuld van bijna 310 miljoen euro.
De financiele problemen van zuivelgigant Parmalat, eigenaar van de veelbesproken club, zijn de voornaamste redenen voor de problemen bij Parma.
Heel fijn nieuws. Lijkt me toch leuk om hem even in actie te zien, al is het maar 10 minuten.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:11 schreef DIGGER het volgende:
Over Saadi Al Gheddafi: Hij schijnt nu toch echt helemaal blessurevrij en fit te zijn, men verwacht dat ie zondag tegen Juve zijn debuut zal maken (uitgerekend dan tegen de club waarvan ie aandeelhouder is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |