dan heb je het zeker nog nooit bij iemand in het echt gezienquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:51 schreef Toeps het volgende:
Weet je wel dat het eruit ziet alsof je tanden uit je bek rotten?
Euh, jawel. Daarom juist. De hele tijd dacht ik "Hè bah, die persoon heeft iets vies op zijn tand."quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
dan heb je het zeker nog nooit bij iemand in het echt gezien
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:51 schreef Toeps het volgende:
Weet je wel dat het eruit ziet alsof je tanden uit je bek rotten?
Wat is er oridinair aanquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:03 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ordinair.
Nou ja zeg, wat een brutaliteit. Natuurlijk weet ik de betekenis van ordinair. Ik vind het ordinair staan, punt uit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat is er oridinair aanWeet je de betekenis van het woord wel?
Vanmiddag nog en ik dacht ook 'wat heb jij een rot gebit'quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
dan heb je het zeker nog nooit bij iemand in het echt gezien
Ja lekker onderbouwdquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een brutaliteit. Natuurlijk weet ik de betekenis van ordinair. Ik vind het ordinair staan, punt uit.
Jezus, ik vind het gewoon geen gezicht.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja lekker onderbouwd![]()
Vertel me dan wat je er ordinair aan vind
Dat kan, maar om iemand dan meteen ordinair te noemen vind ik wat ver gaan... en niet meteen zo gepikeerd ja..quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Jezus, ik vind het gewoon geen gezicht.
Ik noem dan ook niemand ordinair, maar dat achterlijke steentje.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat kan, maar om iemand dan meteen ordinair te noemen vind ik wat ver gaan... en niet meteen zo gepikeerd ja..
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik noem dan ook niemand ordinair, maar dat achterlijke steentje.
*zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |