quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:51 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
nou dit roept alleen maar meer agressie op....... weet niet of je 2 jaar geleden nog kan herinneren
Twee jaar geleden was er geen enkele reden om het niet op het Leidse te vieren. Ik was die dag ziek en kon toen niet komen, maar zou dan zeker naar het Leidse gegaan zijn. Dit jaar is het anders -een terechte straf- en ga ik hoe dan ook niet naar het Leidse. Ik zal wel niet geheel uniek zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:52 schreef NOORD-414 het volgende:
[..]
Maar wat je nu krijgt is dat een grote groep alsnog naar het Leidseplein gaat. Deja vu? Na nec-Ajax kampioen, een grote groep feest op het Leidseplein en binnen een paar uur heb je rellen.
Nu geen huldiging op hetLeidseplein wat eerst wel toegzegd was.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb de maatregel even gemist: enlighten me please...
Tot ergens in meiquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:01 schreef The_Hives het volgende:
nooit verwacht dat ik dit jaar deze vraag hoefde te stellenmaar:
tot wanneer staat cirque du soleil op p2 ?
Je bedoelt waarschijnlijk dat we het niet mogen vieren op het Leidse. Kunnen is heel wat anders.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:59 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens, als niet-Ajax fan, ook verdomde jammer dat het niet op het Leidseplein kan nu.
GODVER!quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Nu geen huldiging op hetLeidseplein wat eerst wel toegzegd was.
Het wordt dus gewoon weer een puinhoop op het Leidseplein dit jaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk dat met het verbieden van het Leidscheplein, de Helden nog meer vergeldingsactie kunnen verwachten uit eigen gelederen!
Ik denk dat de gemeente zich dit keer wat beter voorbereidquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk wel op het Leidse gehouden wordt, ze zullen toch niet in de fout van 2 jaar geleden vallen...
Yup tot de ME weer komtquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef NOORD-414 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat we het niet mogen vieren op het Leidse. Kunnen is heel wat anders.
Ja maar dat komt dus ergens vandaan. Ik snap het gemeentebestuur wel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef NOORD-414 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat we het niet mogen vieren op het Leidse. Kunnen is heel wat anders.
Twee jaar geleden was het een fout. Nu is het een straf.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk wel op het Leidse gehouden wordt, ze zullen toch niet in de fout van 2 jaar geleden vallen...
Tjah, maar nu krijg je denk veel meer heibel..quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het een fout. Nu is het een straf.
En of het nou wel of niet gevierd wordt op het Leidse of niet, het is na een kampioenschap toch altijd heibel daar ...
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Tjah, maar nu krijg je denk veel meer heibel..
En dat is dan zeker ook weer de schuld van de gemeente, politie en de club?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar dat komt dus ergens vandaan. Ik snap het gemeentebestuur wel.
Ik ben voor, als het niet op het Leidse kan/mag dan maar niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat is dan zeker ook weer de schuld van de gemeente, politie en de club?
Laat ze dan maar geen huldiging houden, als het niet kan zonder gedonder.
Dan moeten degenen die voor die heibel zorgen eens goed bij zichzelf te rade gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |