70 km vanwaar de helikopters stonden die ze ophaalden, dus dat zal niet zo lang duren denk ik.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:13 schreef Steijn het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze gevonden worden?
de capsule was al 16 minuten voor de landing zichtbaar.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:13 schreef Steijn het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze gevonden worden?
Volgens mij moeten ze in quarantaine en medisch onderzocht worden. Verder schijn je niet eens te kunnen lopen als je een tijd in de ruimte bent geweest. Andre is denk ik niet lang genoeg boven geweest maar de 2 Amerikanen zijn veel langer boven geweest.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:18 schreef logisnack het volgende:
Er is een heli geland vlakbij de capsule.
Mogen ze er nu direct uit? nee toch?
De kosmonauten die 6 maanden in de ISS hebben geleefd zullenquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:20 schreef sam_the_man het volgende:
Ze gaan met stoel en al naar de medische post voor een eerste check.
Dan zullen ze het wel warm gehad hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:35 schreef -CRASH- het volgende:
UH.... ff een ander vraagje
Wanneer hadden ze dat heliumlek
gevonden in de Soyuz ?
Ze zullen wel een raampje hebben open gemaaktquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan zullen ze het wel warm gehad hebben.![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze zullen wel een raampje hebben open gemaakt
onderweg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |