Die beelden bij Netwerk zijn al een tijd geleden opgenomen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooi, nog even van de beelden in Netwerk genieten
Vreemd dat de NOS/RTL vannacht helemaal niks uitzenden...
Je kunt nu wel live meeluisteren......quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die beelden bij Netwerk zijn al een tijd geleden opgenomen hoor, live is het op zich wel logisch dat er niks is, ze hadden de ontkoppelling kunnen laten zien, die was via Internet duidelijk te zien, maar wanneer ze aan het dalen zijn is het moeilijk beelden te laten zien, omdat het ook niet precies bekend is waar ze gaan landen. Het kan uren duren voor ze de bemanning gevonden hebben in de steppe van Kazachstan. Als ze gevonden zijn moeten er eerste medische tests gedaan worden.
PS: Het begint nu op Ned. 1
Nog 40 minuten tot de landing.
lolz neequote:Op vrijdag 30 april 2004 01:58 schreef Ambrosius het volgende:
2.12 is gepland en ze zeiden om 1.57 "nog 15 min." dus amper vertraging
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:59 schreef Skwish het volgende:
[..]
lolz nee
ik bedoel of de beelden vertraagt zijn...
Kijken we naar hetzelfde? Ik zie namelijk alleen het controlecentrum in Rusland.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:05 schreef Steijn het volgende:
Fantastisch die live beelden
Andre, Andre, Andre.
Waar moet ik dan op klikken om live audio te krijgen?quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt nu wel live meeluisteren......
En live beelden zijn van de controle ruimte
in rusland.
De link bij mediaplayer is beelden én geluid, ik hoor regelmatig de kosmonautenquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar moet ik dan op klikken om live audio te krijgen?
Ja dat zie ik ook. Ik juich alleen alvast.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijken we naar hetzelfde? Ik zie namelijk alleen het controlecentrum in Rusland.
Nog 7 min.
2,5 minuten nogquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De link bij mediaplayer is beelden én geluid, ik hoor regelmatig de kosmonauten
5 min.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |