GO KUIPJE ....... GOUD KUIPJE zul je bedoelenquote:Op zondag 18 april 2004 21:53 schreef motown het volgende:
De documentaire op Nederland 2 is begonnen!
Go, Kuipie!
quote:Op zondag 18 april 2004 22:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zet jij ook de wekker?
ik wel!! 0500 live!!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]Ockels was de eerste.
Als Van den Berg z'n Nederlands paspoort ingewisseld heeft voor een Amerikaanse is ie nu(of toen) een Amerikaanse staats burger.quote:Op maandag 19 april 2004 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Van den Berg al tientallen jaren in Amerika woonde toen hij de ruimte in ging. Maar hij is wel degelijk in Nederland geboren, en dus Nederlander.
Verschil is dat Kuipers en Ockels beide onder Nederlandse vlag in de ruimte geschoten werden itt vd Berg.quote:Op maandag 19 april 2004 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]Ockels was de tweede. Lodewijk van den Berg was de eerste Nederlander in de ruimte, hij vertrok op 29 april 1985 in de Amerikaanse space shuttle Challenger en verbleef 7 dagen in een baan om de aarde.
Het punt is alleen dat Van den Berg al tientallen jaren in Amerika woonde toen hij de ruimte in ging. Maar hij is wel degelijk in Nederland geboren, en dus Nederlander.
Schatje had gewoon helemaal gelijk, André Kuipers is de 3e Nederlander die de ruimte in gaat.
De Russen schieten dat ding gewoon af, ook al staat er windkracht tien met sneeuw en hagel.quote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Door het slechte weer zal er waarschijnlijk weinig te zien zijn van de lancering
Misschien wordt alles wel uitgesteld door de voorspelde sneeuwval
Het is een technologie die de russen gebruiken die zich keer op keer bewezen heeft. Daarnaast als er iets fout gaat. Dan zijn er voldoende reddingsmogelijkheden. Ook een verschil met de spaceshuttle.quote:Op maandag 19 april 2004 03:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Russen schieten dat ding gewoon af, ook al staat er windkracht tien met sneeuw en hagel.
Waarom wacten tot 05:30quote:Op maandag 19 april 2004 03:07 schreef Wainwright het volgende:
Ik blijf hier voor op, dit moet ik live meemaken.
Nog 2 uurtjes te gaan...
Het zal wel aan mij liggen (weet wel zeker), maar ik kan die stream niet ontvangen...quote:Op maandag 19 april 2004 03:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom wacten tot 05:30
Is nu op livestream...![]()
En geen sneeuw te zien.
Zitten allang in de Soyuz... dit zijn beelden van zo'n 2 uur geledenquote:Op maandag 19 april 2004 03:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ze staan nu buiten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |