quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:36 schreef displission het volgende:
Ik ben geinterreseerd in wat jullie boeken top 3 is.
Jullie weten dat dit the truth gelijk ook heel algemeen kan zijn. Kun je daarom ook iets spirtueels over een algemeen leesboek/strip, whatever vertellen.
Mijne is:
1. Boeken over bewustwoording zouden me aanspreken, maar ik vind er jammergenoeg geen die de bewustwoording van de gehele mensheid beschrijven
2. Egypte boeken omdat ik denk dat een groot deel wat in Egypte afspeelde en eindigde nu ook in deze tijd verder gaat(in mijn leven voel ik dat)
3. Boeken over 2012 en de vijfde demensie omdat deze misschien toch ontbrekende schakels kunnen herstellen..het brengt je op nieuwe ideeen als lees ik ze met een beetje rustig begrijpen methode(hoeft dus niet altijd aangenomen te worden als de waarheid of zo van dit en dat gaat er gebeuren)
Hoe lees je die boeken eigenlijk, spit je ze helemaal uit of lees je alleen stukken eruit?
Groetjes,
Displiss
Naar zulke boeken ben ik dus ook op zoek gegaan (Donner, Rotterdam) :
Alles Nederlands taal1.
De Geometrie v/d schepping|Drunvalo Melchizedek < uitleg v.d. schepping dmv wiskunde & spiritualiteit (echt een aanrader)
2. zelf heb ik:
Wat wisten de Maya's? | Peter Toonen < beschrijft ook veel over Egypte en lees ik veel online over Egypte en de geheime kamers van de pyramide waar
niemand tot op heden van Israel naar binnen mag!!
3. a.
De P'taah Tapes | Jani King
b.
De Uitverkoren Planeet | Phyllis V. Schlemmer
persoonlijkbovenstaande boeken (en meer.....maar politiek is hier niet aan de orde
![]()
) hebben bij mij de afgelopen maanden zeer postief bijgedragen aan het ontsluieren van mijn bewustzijn!
Ik moet zeggen door mijn plotselinge honger naar meer kennis van wat er nou eigenlijk precies gaande is op deze planeet en ook naar, waar komen we nou eigenlijk vandaan en waarvoor zijn we hier : wat is hier allemaal over bekend?
dus ben ik een geronomeerde boekenzaak op zoek gegaan naar boeken die me daar serieus antwoord op kon geven. (geloof me 5 maanden geleden was ik zeeer sceptisch, maar dat kwam eigenlijk ook omdat ik
nix wist!)
ik heb elke keer uren gespendeerd voordat ik een boek kocht. Ik bedoel, een bepaalde topic heeft meerdere auteurs die zeggen wat te weten. Dus dan ga ik af op hoe ze zo'n boek presenteren, wat is hun achtergrond etc.
meestal spit ik de boeken hongerig door omdat er zoveeeeeeeel in staat wat ik nog niet wist maar wel voelde : en het is allemaal zo verhelderend < ik weet nie meer hoe ik dit uit moet leggen.
anywayz tot nu toe zo'n 10 boeken in 5 maanden tijd en wil best wel wat uit 1 van die boeken vertellen maar de meeste zijn zo sceptisch hier. ik wacht wel af tot de korte omschrijvingen(zie url's) zijn gelezen en beoordeeld.
nou dat was 't weer
[ Bericht 8% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 18-04-2004 12:49:49 ]